Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 2 z 2 [ 21 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 02 Lut, 2009 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 10 Lut, 2005
Posty: 713
Skąd: Wrocław
Gadu-Gadu: 4505440
Auto: Vw Polo 86cG40 115 km+
Rafalek114 widziełeś to auto, jeżdiłeś nim :P wiesz jak było robione ile czasu pieniedzy nieprzespanych nocy kosztowało to właściciela czyli Pawła żeby to zrobić
1,8T jakbyś chciał wiedzieł ma na chwilę obecną pod 300 koni
widziałem VR w polo i tez mnie nie dziwiło ale jedno powiem takim autem na codzień się nie da jeździć bo jest nadsterowne słabo wytrzymuje dziury itp
podejmie się każdy ale nie wiem czy ktoś da ci jakie kolwek gwarancje
w polo ukłąd zawieszenia jest miekki jak plastelina konieczne jest zrobienia specjalnego wózka pod silnik ala Salzemann konieczna także jest regulacja kątów ustawienia przez krazki łożyskowe Salzemana, zawieszenie na przód koniecznie dobry gwint
polecam przejrzeć stronkę http://www.vwtuningsalzmann.de/SeitePolo3.htm
praktycznie robią wszytko pod przeróbki polo choć nie tylko :)


Ostatnio edytowany przez kas18, Pon 02 Lut, 2009, edytowano w sumie 1 raz


_________________
86C g40 /viewtopic.php?f=87&t=23565&start=405
Moje Graty http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=12876602
Offline
 Profil    4505440
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 02 Lut, 2009 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 20 Lip, 2008
Posty: 2623
Skąd: Gliwice
Gadu-Gadu: 5
Auto: MK2 2.0 16V, BMW 5 E39 Touring
kas18 napisał(a):
widziałem VR w polo i tez mnie nie dziwiło ale jedno powiem takim autem na codzień się nie da jeździć bo jest nadsterowne słabo wytrzymuje dziury itp
podejmie się każdy ale nie wiem czy ktoś da ci jakie kolwek gwarancje

Dokładnie, to moze byc auto na zloty ale nie na codzien.. jak juz mowilem i inni pewnie tez prosciej zapakowac G40 i tez polata niezle


Offline
 Profil    5
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 03 Lut, 2009 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 03 Sty, 2009
Posty: 60
Skąd: K-Kozle
Gadu-Gadu: 9826082
Auto: Seat Leon 1,8t 300+
kas18 napisał(a):
Rafalek114 widziełeś to auto, jeżdiłeś nim :P wiesz jak było robione ile czasu pieniedzy nieprzespanych nocy kosztowało to właściciela czyli Pawła żeby to zrobić
1,8T jakbyś chciał wiedzieł ma na chwilę obecną pod 300 koni
widziałem VR w polo i tez mnie nie dziwiło ale jedno powiem takim autem na codzień się nie da jeździć bo jest nadsterowne słabo wytrzymuje dziury itp
podejmie się każdy ale nie wiem czy ktoś da ci jakie kolwek gwarancje
w polo ukłąd zawieszenia jest miekki jak plastelina konieczne jest zrobienia specjalnego wózka pod silnik ala Salzemann konieczna także jest regulacja kątów ustawienia przez krazki łożyskowe Salzemana, zawieszenie na przód koniecznie dobry gwint
polecam przejrzeć stronkę http://www.vwtuningsalzmann.de/SeitePolo3.htm
praktycznie robią wszytko pod przeróbki polo choć nie tylko :)



Kollego nie wiem po co sie spinasz ! nie znam tego chlopaka osobiscie ,ale wiem ze polo jest mocne bo widzialem z jakim autami sobie poradzilo ! :ok:
A wracajac do tematu to pewnie przy ARL bedzie rownie wiele niespodzianek ,beda schody ,bedzie ciezko ,ale niema rzeczy nie mozliwych ! i ja osobiscie bylbym za powastaniem takiego projektu !Oczywiscie ze masz racje ! bo napewno nie mozna wrzucic tego motoru w seryjna bude i palowac to bo sie rozleci ,ale z tym to chyba wlasciciel polo sie liczyl biorac wogole takiego swapa pod uwage!


ps .co do polo twojego kolegi Pawla to ostatnie wiesci jakie mialem to ze polo latalo na k04 , co jest teraz w srodku niemam pojecia :/ a skoro ty wiesz to moze nas oswiecisz ?


Offline
 Profil    9826082
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 03 Lut, 2009 
szurVWagen
szurVWagen
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 16 Kwi, 2008
Posty: 92
Skąd: łódź
tak jak pisałem dużo wcześniej bez dużej gotówki nie warto podchodzić do tego projektu

1. trzeba by bylo wzmocnic mocno hamulce
2. tarcze na tyl by nie zaszkodzily
3. obspawanie budy zeby sie nie rozleciała
4. przespawanie podłużnic
5. b.twardy gwint na przod
6. no i oczywiscie zakup silnika z pelnym osprzetem

jeszcze pewnie by doszly kwestie przeprowadzenia paliwa przez caly układ no i wydech od podstaw

srednio liczac wydatkow jest spoko


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 03 Lut, 2009 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 28 Maj, 2007
Posty: 67
Skąd: Ząbki
Gadu-Gadu: 0
Auto: Golf MK3 GTI 2.0 16V & 530d
Witam,

Co do wydatków, nie jest to moim utrapieniem.
Zakładam na wszystko około 20-25 tysięcy, może nieco więcej.

W skład wszystkiego wchodzi też malowanie całego auta, wykończenie wnętrza.

jedyny problem jaki teraz widzę to to, że ARL jest jednak dość szeroki, wchodzi do komory ale miejsca za dużo po bokach nie zostanie. Opieram się na danych dotyczących silnika (szerokość , wysokość, głębokość).

Czy ktoś z Wawy ma ARL pod maską, żeby to dokładnie porównać? Chętnie się spotkam...


Dzięki za wszelkie sugestie:

Co do planów poza silnikiem - pełna klatka, hamulce tarczowe z tylu, duże tarcze z przodu, rozpórki przód i tył (obie są), gwint? na pewno nie zwykły kit oraz wzmocnienia całej karoserii.

Wydech? Naturalne że będzie robiony cały nowy wraz z kolektorem.



_________________
pozdrawiam

polityk :)


Golf III GTI 2.0 16V ABF

Szukam Passata B6 Kombi 3.2 lub 3.6
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 03 Lut, 2009 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 10 Lut, 2005
Posty: 713
Skąd: Wrocław
Gadu-Gadu: 4505440
Auto: Vw Polo 86cG40 115 km+
25 tyś starczyć powinno
pod warunkiem że zrobi ci to tani zakład
moim zdaniem zamiast klatki pełnej powinno auto zostać rozebrane w drobny pył i w konstrukcje auta powinno się zrobić płaskowniki rurki itp
zaś silnik umieścić centralnie z tyłu za fotelami
takie rozwiazanie ma jak najlepsze parametry i możliwości do wyczynów
kosztowne rozwiązanie ale za to unikasz nadsterowności, rozerwania podłuznic



_________________
86C g40 /viewtopic.php?f=87&t=23565&start=405
Moje Graty http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=12876602
Offline
 Profil    4505440
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 2 z 2 [ 21 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe