Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 2 z 2 [ 24 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 09 Sty, 2009 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Czw 25 Wrz, 2008
Posty: 12
Skąd: Białystok
Kevin napisał(a):
zagadaj do rapixa badz aw69 on bedzie wiedział gdzie w twoich stronach bo tez z okolic jest gdzie dobrze zdiagnozuja ci auto


Dzięki Kevin odezwę się zobaczę co z tego wyniknie gdzie uderzyć do kogo żeby było dobrze może coś się uda. Pozdrawiam.


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 09 Sty, 2009 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 03 Sty, 2009
Posty: 60
Skąd: K-Kozle
Gadu-Gadu: 9826082
Auto: Seat Leon 1,8t 300+
a sprawdzales moze na boost ile turbo ma doladowania?? tzn ile laduje ? moj brat w AGU ma identyczna sytuacje ! tylko u niego turbawka dmucha na 0,3 bara ,a po odpieciu zaworka n75 turbo wali na bara ! i tez nie wie co jest ! dlatego jak bedziesz wiedzial co to jest to napisz bo sam jestem ciekawy!!

ps on tez wymienial dv wymienil tez n75 i gowno to dalo !!


Offline
 Profil    9826082
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 09 Sty, 2009 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Czw 25 Wrz, 2008
Posty: 12
Skąd: Białystok
Rafalek114 napisał(a):
a sprawdzales moze na boost ile turbo ma doladowania?? tzn ile laduje ? moj brat w AGU ma identyczna sytuacje ! tylko u niego turbawka dmucha na 0,3 bara ,a po odpieciu zaworka n75 turbo wali na bara ! i tez nie wie co jest ! dlatego jak bedziesz wiedzial co to jest to napisz bo sam jestem ciekawy!!

ps on tez wymienial dv wymienil tez n75 i gowno to dalo !!


Stary u mnie turbo pod kompem jak było podłączone to momentowe szczytowe dmuchanie sięga 1.6 bara... takze sam sie zdziwilem ze turbina jest jak najbardziej ok i dlatego szukam dalej przyczyn jak bede wiedział co mu dolega odrazu dam znać z Twojej strony też bym tego oczekiwał hehe pozdrawiam.


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 13 Sty, 2009 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Wto 13 Sty, 2009
Posty: 4
Skąd: Kędzierzyn Koźle
Gała mam pytanie .. czy w Towoim aucie nie czuc czasem paliwa ? i sprawdz.. czy odciencie tzn poziom odcięcia zmienia sie gdy auto stoi i gdy jedzie.. tzn ... przy np 40km/h przegazuj i zobacz czy odcięcie bedzie wyżej ....



_________________
Intercars
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 14 Sty, 2009 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Czw 25 Wrz, 2008
Posty: 12
Skąd: Białystok
G_T_M_K napisał(a):
Gała mam pytanie .. czy w Towoim aucie nie czuc czasem paliwa ? i sprawdz.. czy odciencie tzn poziom odcięcia zmienia sie gdy auto stoi i gdy jedzie.. tzn ... przy np 40km/h przegazuj i zobacz czy odcięcie bedzie wyżej ....


Sprawdzę jutro, aczkolwiek dziś były robione logi i czekam aż GTO sprawdzi czy coś odbiega od normy, ale sprawdze to co mówisz bo wydaje mi się że na jałowym wyżej idzie odcięcie, a paliwem nie czuć. Co podejrzewasz?


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 14 Sty, 2009 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Wto 13 Sty, 2009
Posty: 4
Skąd: Kędzierzyn Koźle
szczerze to nic nie podejrzewam... w moim aucie odcięcie jest wyżej gdy auto jedzie niż gdy stoi i czasem czuc paliwem .. pozatym zrobił się sporo słabszy przypadek o którym pisał rafalek114 to dokładnie moje auto.. sam jestem ciekawy co wyjdzie u CIEBIE pozdrawiam.. mam nadzieje ze się podzielisz jak będziesz wiedziec POzdro


ps w moim juz tez kopało wielu magików z przerożnym sprzętem ... i ?? i nic ...



_________________
Intercars
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 14 Sty, 2009 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Czw 25 Wrz, 2008
Posty: 12
Skąd: Białystok
G_T_M_K napisał(a):
szczerze to nic nie podejrzewam... w moim aucie odcięcie jest wyżej gdy auto jedzie niż gdy stoi i czasem czuc paliwem .. pozatym zrobił się sporo słabszy przypadek o którym pisał rafalek114 to dokładnie moje auto.. sam jestem ciekawy co wyjdzie u CIEBIE pozdrawiam.. mam nadzieje ze się podzielisz jak będziesz wiedziec POzdro


ps w moim juz tez kopało wielu magików z przerożnym sprzętem ... i ?? i nic ...


A przy ilu Ci teraz odcina zapłon i jaki dokładnie silnik?


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 14 Sty, 2009 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Wto 13 Sty, 2009
Posty: 4
Skąd: Kędzierzyn Koźle
gdy auto stoi odcina dokladnie w miejscu w ktorym zaczyna sie czerwone pole na obrotomierzu cos okolo 6400 6500 .. gdy auto sie toczy wskazówka z obrotomierza wskakuje grubo na czerwone.. pole.. to jest AGU z 1998 roku



_________________
Intercars
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 15 Sty, 2009 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Czw 25 Wrz, 2008
Posty: 12
Skąd: Białystok
G_T_M_K napisał(a):
gdy auto stoi odcina dokladnie w miejscu w ktorym zaczyna sie czerwone pole na obrotomierzu cos okolo 6400 6500 .. gdy auto sie toczy wskazówka z obrotomierza wskakuje grubo na czerwone.. pole.. to jest AGU z 1998 roku


Z diagnozy GTO prawidłowe seryjne odcięcie jest przy 6800 czyli u Ciebie wygląda że jest ok... z tym że ja odcięcie wcześniej miałem przy 7200... dziś powinienem mieć sprawdzone logi to bede wiedzial cos wiecej


Offline
 Profil  
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 2 z 2 [ 24 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe