Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 2 z 3 [ 36 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 17 Lip, 2008 
Uhonorowany Medalem
Uhonorowany Medalem
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 21 Sie, 2004
Posty: 5280
Skąd: Worthersee
Gadu-Gadu: 1197028
Auto: Golf VI R36T
Luki napisał(a):
Oczywiście nie dając chłodnicy oleju, trzeba wziąć pod uwagę to, że przy katowaniu okresy międzyobsługowe sie skrócą.


dokladnie... tu juz io olej mi nie chodzi (uzywam Valvoline Maxlife 10W40) a o silnik i turbo... ktore w najblizszym czasie zostanie zmienione na wieksze



_________________
Pozdrawiam
Kevin

K-SYSTEM Car Detailing - Korekty lakieru, powłoki ceramiczne oraz kwarcowe, renowacja tapicerek skórzanych, wyciąganie wgnieceń PDR, pranie i czyszczenie tapicerek materiałowych. Pracuje na najlepszych kosmetykach dostępnych na rynku: powłoki ochronne i hydrofobowe Gtechniq, kosmetyki Swissvax, Zymol, Gliptone itd. ZAPRASZAM! Sprawdź mnie : https://www.facebook.com/Ksystem1


Image
Offline
 Profil    1197028
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 18 Lip, 2008 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 31 Gru, 2006
Posty: 1444
Skąd: Józefów
Gadu-Gadu: 0
Auto: VW Golf mk1 1.6 EG 2xWeber
Kevin napisał(a):
Classic napisał(a):
olej jak olej,sa lepsze i gorsze ale kazdy traci swoje wlasciwosci jak sie za bardzo nagrzeje

im wiecej razy bedzie przegrzany tym szybciej straci swoje wlasciowsci

nie chodzi tu tylko o butowanie po autostradach lae takze podczas jazdy w korakch,krotkich sprintach itp


otóż to!!!
tak tez postapilem i zamowilem juz powietrzna chlodnice... pierwszy test na trasie do Blassen :) zobaczymy czy bedzie roznica

roznica bedzie i to duza

jak ci sie nagrzeje olej i pusci termostat na chlodncie oleju to podniesc maske i dotknij chlodnicy

powinnna byc bardzo goraca

moj termostat puszzca jakos wczesnie i wcale nie musze katowac auta zeby zlapal odpowiednia temp.,przez to olej nigdy mi sie nie przegrzeje


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 18 Lip, 2008 
Uhonorowany Medalem
Uhonorowany Medalem
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 21 Sie, 2004
Posty: 5280
Skąd: Worthersee
Gadu-Gadu: 1197028
Auto: Golf VI R36T
co do termostatu mam takie samo rozwiazanie jak w VRce jest aluminiowa obudowa nad filtrem oleju ktora ze tego co mi wiaodmo nie ma termostatu...a spelnia role chlodniczki.
ja chce sie wpiac w ten obieg oleju..teraz pytanie... mam nadzieje ze brak termostatu nie mial jakiegos negatywnegio wpływu na silnik.
jak z wezami Classic, jakie najlepsze?? takie z ciezarowek beda ok chyba co??mam tu pana Zdzisława ktory zajmuje sie zaciskaniem wezy to coś wykabinuje



_________________
Pozdrawiam
Kevin

K-SYSTEM Car Detailing - Korekty lakieru, powłoki ceramiczne oraz kwarcowe, renowacja tapicerek skórzanych, wyciąganie wgnieceń PDR, pranie i czyszczenie tapicerek materiałowych. Pracuje na najlepszych kosmetykach dostępnych na rynku: powłoki ochronne i hydrofobowe Gtechniq, kosmetyki Swissvax, Zymol, Gliptone itd. ZAPRASZAM! Sprawdź mnie : https://www.facebook.com/Ksystem1


Image
Offline
 Profil    1197028
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 18 Lip, 2008 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 31 Gru, 2006
Posty: 1444
Skąd: Józefów
Gadu-Gadu: 0
Auto: VW Golf mk1 1.6 EG 2xWeber
nie wiem jakie najlpesze przewody bo ja mam oryginalne,ale wiem ze kolega zakladal przewody Hansa Flex

jesli nie ma termostatu to olej bedzie caly czas krazyl przez chlodnice

w sumie nic nie powinno sie stac


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 18 Lip, 2008 
Uhonorowany Medalem
Uhonorowany Medalem
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 21 Sie, 2004
Posty: 5280
Skąd: Worthersee
Gadu-Gadu: 1197028
Auto: Golf VI R36T
Classic napisał(a):
jesli nie ma termostatu to olej bedzie caly czas krazyl przez chlodnice

w sumie nic nie powinno sie stac


no i chyba dluzej bedzie sie grzal do 90st...

Hansa Flex?? a gdzie mozna je dostac? to sa przewody wzmacniane z srodkiem teflonowym?



_________________
Pozdrawiam
Kevin

K-SYSTEM Car Detailing - Korekty lakieru, powłoki ceramiczne oraz kwarcowe, renowacja tapicerek skórzanych, wyciąganie wgnieceń PDR, pranie i czyszczenie tapicerek materiałowych. Pracuje na najlepszych kosmetykach dostępnych na rynku: powłoki ochronne i hydrofobowe Gtechniq, kosmetyki Swissvax, Zymol, Gliptone itd. ZAPRASZAM! Sprawdź mnie : https://www.facebook.com/Ksystem1


Image
Offline
 Profil    1197028
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 18 Lip, 2008 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 31 Gru, 2006
Posty: 1444
Skąd: Józefów
Gadu-Gadu: 0
Auto: VW Golf mk1 1.6 EG 2xWeber
Kevin napisał(a):
Classic napisał(a):
jesli nie ma termostatu to olej bedzie caly czas krazyl przez chlodnice

w sumie nic nie powinno sie stac


no i chyba dluzej bedzie sie grzal do 90st...

Hansa Flex?? a gdzie mozna je dostac? to sa przewody wzmacniane z srodkiem teflonowym?

jak przybutujesz to sie nagrzeje szybko :D

niedaleko mnie firma ma oddzial tam robia przewody jakie chcesz,sa w oplocie stalowym,elastyczne,wytrzymale

wpisz w google Hansa Flex i szukaj,napewno maja gdzie oddzial blisko ciebie

jeszcze pytanie

jak masz mocowana podstawe filtra oleju?bo ajk cos to mozan zalozyc podstawe z wyjciem na chlodnice oleju oraz z termostatem


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 18 Lip, 2008 
Uhonorowany Medalem
Uhonorowany Medalem
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 21 Sie, 2004
Posty: 5280
Skąd: Worthersee
Gadu-Gadu: 1197028
Auto: Golf VI R36T
no wyjsca sa na wcisk stety badz niestety.... przystawke załozyc mozna napewno ale czy rzeczywiscie jest tak potrzebna?

[ Dodano: Pią 18 Lip, 2008 ]
Classic napisał(a):
jak przybutujesz to sie nagrzeje szybko


no tak.. ale zimnego mojego tdi'ka nie butuje :D



_________________
Pozdrawiam
Kevin

K-SYSTEM Car Detailing - Korekty lakieru, powłoki ceramiczne oraz kwarcowe, renowacja tapicerek skórzanych, wyciąganie wgnieceń PDR, pranie i czyszczenie tapicerek materiałowych. Pracuje na najlepszych kosmetykach dostępnych na rynku: powłoki ochronne i hydrofobowe Gtechniq, kosmetyki Swissvax, Zymol, Gliptone itd. ZAPRASZAM! Sprawdź mnie : https://www.facebook.com/Ksystem1


Image
Offline
 Profil    1197028
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 18 Lip, 2008 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 31 Gru, 2006
Posty: 1444
Skąd: Józefów
Gadu-Gadu: 0
Auto: VW Golf mk1 1.6 EG 2xWeber
ja bym zalozyl z mk1 gti z termostatem i po problemie

ale zrobisz jak uwazasz


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 19 Lip, 2008 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 23 Paź, 2005
Posty: 920
Skąd: PrG
Gadu-Gadu: 0
Auto: wszystkie żony, ale czasem da pojeździć
kolega dorabiał przewody u gości od hydrauliki siłowej
do wyboru, do koloru, średnice itd itd itd

PS
w mk1 tylko w GTI była chłodnica oleju ? podstawa jest taka sama jak w mk2 ?


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 19 Lip, 2008 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 31 Gru, 2006
Posty: 1444
Skąd: Józefów
Gadu-Gadu: 0
Auto: VW Golf mk1 1.6 EG 2xWeber
Luki napisał(a):
w mk1 tylko w GTI była chłodnica oleju ?

tak, tylko GTI mialo chlodnice


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 21 Lip, 2008 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 22 Wrz, 2007
Posty: 233
Skąd: Szczecin
Gadu-Gadu: 4400524
Tlen: nezzo
Auto: corrado 93 AAA
jedna rada, napelnij chlodniczke i weze w miare mozliwosci. pamietaj ze uklad smarowania wyglada tak:

miska -> ssak -> pompa -> podstawka -> (chlodnica) -> filtr -> silnik

widzisz chyba co sie stanie jesli na rozgrzanym silniku nagle otworzy sie termostat i zamiast oleju na panewki poleci powietrze...


Offline
 Profil    4400524 nezzo
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 21 Lip, 2008 
Uhonorowany Medalem
Uhonorowany Medalem
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 21 Sie, 2004
Posty: 5280
Skąd: Worthersee
Gadu-Gadu: 1197028
Auto: Golf VI R36T
nezzo napisał(a):
jedna rada, napelnij chlodniczke i weze w miare mozliwosci. pamietaj ze uklad smarowania wyglada tak:

miska -> ssak -> pompa -> podstawka -> (chlodnica) -> filtr -> silnik

widzisz chyba co sie stanie jesli na rozgrzanym silniku nagle otworzy sie termostat i zamiast oleju na panewki poleci powietrze...


u mnie bedzie chlodnica wpieta na stałe i bedzie praktycznie caly czas chlodzic olej alee tak czy siak napełnie ją tyle ile bedzie sie dalo



_________________
Pozdrawiam
Kevin

K-SYSTEM Car Detailing - Korekty lakieru, powłoki ceramiczne oraz kwarcowe, renowacja tapicerek skórzanych, wyciąganie wgnieceń PDR, pranie i czyszczenie tapicerek materiałowych. Pracuje na najlepszych kosmetykach dostępnych na rynku: powłoki ochronne i hydrofobowe Gtechniq, kosmetyki Swissvax, Zymol, Gliptone itd. ZAPRASZAM! Sprawdź mnie : https://www.facebook.com/Ksystem1


Image
Offline
 Profil    1197028
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 21 Lip, 2008 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 22 Wrz, 2007
Posty: 233
Skąd: Szczecin
Gadu-Gadu: 4400524
Tlen: nezzo
Auto: corrado 93 AAA
odradzam wyjmowanie termostatu z podstawy filtra oleju.

po pierwsze bedzie sie straaaaasznie dlugo nagrzewal, po drugie caly ten uklad, czyli podstawa, termostat, chlodnica, sluzy regulacji temperatury oleju a nie tylko chlodzenia oleju. olej nabiera odpowiednich wlasciwosci smarujacych dopiero w odpowiednich temperaturach, stad tez zasada ze nie pałuje sie motoru na zimno.

z tego co wyczytalem chcesz wstawic taka chlodnice do diesla, wiec termostat obowiazkowo musi byc.

ja w swoim golfie mam taka sama chlodnice oleju jak w mk1 GTI, nawet przy 'radosnym' poslugiwaniu sie przepustnica temperatura oleju nie wyskakuje ponad 95st (w corrado na wodnej chlodnicy ten sam motor trzymal ponad 110st. temp. oleju), nie widze powodow dla ktorego musialbys wyjmowac termostat albo robic jakies inne manewry ulepszajace i tak bardzo skuteczny mechanizm chlodzenia oleju.


Offline
 Profil    4400524 nezzo
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 21 Lip, 2008 
Uhonorowany Medalem
Uhonorowany Medalem
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 21 Sie, 2004
Posty: 5280
Skąd: Worthersee
Gadu-Gadu: 1197028
Auto: Golf VI R36T
ale ja nie wyjmuje termostatu....po prostu juz w istniejacy obieg.. wstawiam chlodnice zewnetrzną



_________________
Pozdrawiam
Kevin

K-SYSTEM Car Detailing - Korekty lakieru, powłoki ceramiczne oraz kwarcowe, renowacja tapicerek skórzanych, wyciąganie wgnieceń PDR, pranie i czyszczenie tapicerek materiałowych. Pracuje na najlepszych kosmetykach dostępnych na rynku: powłoki ochronne i hydrofobowe Gtechniq, kosmetyki Swissvax, Zymol, Gliptone itd. ZAPRASZAM! Sprawdź mnie : https://www.facebook.com/Ksystem1


Image
Offline
 Profil    1197028
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 21 Lip, 2008 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 22 Wrz, 2007
Posty: 233
Skąd: Szczecin
Gadu-Gadu: 4400524
Tlen: nezzo
Auto: corrado 93 AAA
chcesz miec wodna i powietrzna chlodnice?


Offline
 Profil    4400524 nezzo
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 2 z 3 [ 36 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3  Następna


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe