Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 9 z 11 [ 157 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 02 Sty, 2008 
vw P.I.M.P.uś
vw P.I.M.P.uś
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 15 Gru, 2007
Posty: 2795
Skąd: Olsztyn
Gadu-Gadu: 364477
Tlen: praks@tlen.pl
Skype: prakscorrado
Auto: Corrsche vr6T
B_O_N_K napisał(a):

Też tak myślałem zanim nie stałem się właścicielem auta z takim silnikiem i nie przekonałem się na własnej skórze ;)

dokladnie... :ok:

co do modow w 16v nasz znajomy leon ktory zreszta ma tu zallozony projekt przed zmiana na digi juz mial 140 pare ;)



_________________
Poliuretany do twojego vaga
Offline
 Profil    364477 praks@tlen.pl/" target="_blank"><!-- e --><a href=praks@tlen.pl" src="http://status.tlen.pl/?u=praks@tlen.pl&t=1" border="0" /> prakscorrado
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 02 Sty, 2008 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 31 Sie, 2004
Posty: 43
Skąd: Wejherland
a nadal bez digi ma teraz 157 :D
zresztą każdy chwali co ma ;) ja lubie vrki za dźwięk, no i za to że to największy,topowy silnik vw jaki montowali w naszych staruchach :) nie lubię za to że czasem pierdoła potrafi odebrać mu kupę osiołków...
po wykresy odsyłam do GTO albo evolutiona ;)
ewentualnie mój za jakieś pół roku myślę :ała:



_________________
http://www.corrado-database.nl/index.php?item=view_corrado&id=2131
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 02 Sty, 2008 
Tech Mod
Tech Mod
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 22 Lip, 2005
Posty: 2583
Skąd: Bargłów (podlaskie)
Cytuj:
co do modow w 16v nasz znajomy leon ktory zreszta ma tu zallozony projekt przed zmiana na digi juz mial 140 pare ;)


Zgadza się. Ale on miał mody które dały mu 140-kilka KM i teraz po założeniu digifanta i wystrojeniu może mięć powyżej 150KM. Ale na "gołym" 9A (bez jakichkolwiek modów) założenie digifanta nie sprawi że przekroczy się 150KM.

Moje zdanie może zmienić jedynie wykres z hamowni i dowód że silnik nie miał innych modyfikacji :)



_________________
Projekty:
mk2 GTI
Corrado G60
Corrado VR6 SLC
Passat B5 2.8 V6 4Moion

Image
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 02 Sty, 2008 
vw P.I.M.P.uś
vw P.I.M.P.uś
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 15 Gru, 2007
Posty: 2795
Skąd: Olsztyn
Gadu-Gadu: 364477
Tlen: praks@tlen.pl
Skype: prakscorrado
Auto: Corrsche vr6T
poncheck napisał(a):
a nadal bez digi ma teraz 157 :D
zresztą każdy chwali co ma ;) ja lubie vrki za dźwięk, no i za to że to największy,topowy silnik vw jaki montowali w naszych staruchach :) nie lubię za to że czasem pierdoła potrafi odebrać mu kupę osiołków...
po wykresy odsyłam do GTO albo evolutiona ;)
ewentualnie mój za jakieś pół roku myślę :ała:

no w koncu cos madrego napisales :P



_________________
Poliuretany do twojego vaga
Offline
 Profil    364477 praks@tlen.pl/" target="_blank"><!-- e --><a href=praks@tlen.pl" src="http://status.tlen.pl/?u=praks@tlen.pl&t=1" border="0" /> prakscorrado
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 02 Sty, 2008 
Tech Mod
Tech Mod
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 22 Lip, 2005
Posty: 2583
Skąd: Bargłów (podlaskie)
poncheck napisał(a):
każdy chwali co ma ;) ja lubie vrki za dźwięk, no i za to że to największy,topowy silnik vw jaki montowali w naszych staruchach :) nie lubię za to że czasem pierdoła potrafi odebrać mu kupę osiołków...


Właśnie na wiosnę mam zamiar przekonać się jak to naprawdę jest z tymi osiołkami. Oczywiście nie zrozumcie mnie w ten sposób że jestem święcie przekonany że mój VR ma deklarowaną moc. Po prostu chcę obiektywnie podejść do sprawy i przekonać się o wspomnianych osiołkach i zwabianiu tych zabłąkanych z powrotem pod maskę ;)



_________________
Projekty:
mk2 GTI
Corrado G60
Corrado VR6 SLC
Passat B5 2.8 V6 4Moion

Image
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 02 Sty, 2008 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 31 Sie, 2004
Posty: 43
Skąd: Wejherland
B_O_N_K napisał(a):
Zgadza się. Ale on miał mody które dały mu 140-kilka KM


no jesli modem nazwać wywalenie gazu i regulacja silnika ;)



_________________
http://www.corrado-database.nl/index.php?item=view_corrado&id=2131
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 02 Sty, 2008 
Tech Mod
Tech Mod
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 22 Lip, 2005
Posty: 2583
Skąd: Bargłów (podlaskie)
Regulacja silnika czyli wyregulowanie wtrysku mechanicznego. A to w sumie obojętne jeśli i tak zmienimy wtrysk na digi. No chyba że to była jakaś inna magiczna regulacja.



_________________
Projekty:
mk2 GTI
Corrado G60
Corrado VR6 SLC
Passat B5 2.8 V6 4Moion

Image
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 02 Sty, 2008 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 11 Mar, 2006
Posty: 104
Skąd: Gdańsk
Gadu-Gadu: 0
Auto: Audi TT, Vw Polo 86c
B_O_N_K napisał(a):
Moje zdanie może zmienić jedynie wykres z hamowni i dowód że silnik nie miał innych modyfikacji :)

no wiec jak uda mi sie poskladac i dojechac na hamownie to napewno sie pochwale dodam ze bedzie to wyremontowana seria a jedyny mod to digi ;)



_________________
www.facebook.com/sowkigarage
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 02 Sty, 2008 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 21 Gru, 2005
Posty: 739
Skąd: okolice Wrocławia
Gadu-Gadu: 4247098
Auto: MK4 GTI
MK3 GT TDI
no i jak z tym wykresem?? :D



_________________
BAUTZEN 2005,OLESNICA 2005
BLASEN 2005,2006,2007,2008 ,
TUNINGOWISKO 2005,2006,2007,
Krotoszyn TUNING SHOW 2007,2008,
PLESZEW 2007,2008,2009,
VAG EVENT 2008,2009,2010,2011
ROTENBURG 2009,
LIPSKO 2010,
KOTLIN 2008,2010,=>>i pare innych
Offline
 Profil    4247098
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 03 Sty, 2008 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 20 Kwi, 2004
Posty: 5203
Skąd: Wroc
Gadu-Gadu: 1367975
Auto: caddy mk1
wracajac do temato od technicznej strony to co w budzie mk1 wymaga najmniej dlubania? wydaje mi sie ze DX wchodzi na zasadzie plug&play co do reszty to nie mam prenosci, davwi mozil ze z KR tez nie ma duzo roboty a i PG to wsomie podobny blok...



_________________
OLD VOLKSWAGENS NEVER DIE, THEY JUST GET LOWER
Offline
 Profil    1367975
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 03 Sty, 2008 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 21 Gru, 2005
Posty: 739
Skąd: okolice Wrocławia
Gadu-Gadu: 4247098
Auto: MK4 GTI
MK3 GT TDI
samo wlozenie silnika to zwykle nie problem ... tylko zeby to podlaczyc ...to nie pasi, to nie pasi ten kabel zostal i takie tam.... jak juz wystartuje wtedy jest gitara :-D

PS. ja bym do mk1 pchal 16v i na g60 albo turbo z czasem przerabial



_________________
BAUTZEN 2005,OLESNICA 2005
BLASEN 2005,2006,2007,2008 ,
TUNINGOWISKO 2005,2006,2007,
Krotoszyn TUNING SHOW 2007,2008,
PLESZEW 2007,2008,2009,
VAG EVENT 2008,2009,2010,2011
ROTENBURG 2009,
LIPSKO 2010,
KOTLIN 2008,2010,=>>i pare innych
Offline
 Profil    4247098
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 03 Sty, 2008 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 26 Mar, 2004
Posty: 259
Skąd: łomża
a jak to jest w mk1 cabrio ? tak sam jak w z wyklym mk1 bo ja mialem ostatnio kupowac dawce mk3 vr6, ale znajomy mnie troche wystraszyl ze duzo rzezbienia z tym jest :/
jak to jest ?



_________________
..... Moje Bestie ! ! ! ......
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 03 Sty, 2008 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 22 Wrz, 2007
Posty: 233
Skąd: Szczecin
Gadu-Gadu: 4400524
Tlen: nezzo
Auto: corrado 93 AAA
Zakladajac ze ma sie karoserie z mocowaniami na silnik 1.5 lub wiekszy to przerobki w stopniach trudnosci ida tak:

DX - b.niski stopien trudnosci, trzeba miec bak od GTI/D, pompa, elektryka sterowania pompa, mozliwa ingerencja w pierwszy odcinek wydechu oraz zamocowac przeplywke/rozdzielacz, skrzynia biegow dowolna (1.5 lub powyzej, obudowa 02A)

KR/PL/9A - niski stopien trudnosci, trzeba miec to samo co do DX'a (oprocz elektryki pompy - pompa sterowana ze sterownika), trzeba tez przerobic ciegno wybieraka mocowane na maglu (bo sie odbija od kolektora wydechowego i dzialaja tylko polnocne biegi, skrzynia biegow tak jak w DX.

PG - sredni stopien trudnosci, tutaj najwiekszym problemem jest fizyczne umiejscowienie silnika, problem jest z lapa po stronie pasazera, nie obejdzie sie bez przerobek podluznicy oraz samej lapy (ze wzgledu na to ze w PG lapa od strony rozrzadu jest czescia ktora zaslania w bloku plaszcz wodny 1-cylindra). Mozna sobie zostawic skrzynie 02A ale tam wchodza max sprzegla 210mm a to malo jak chce sie cos dłubac przy PG. Najlepiej wstawic skrzynie 02J, tam mozna juz 228mm wstawic, problem jest taki ze wybierak tej skrzyni jest na linki, do przeszczepienia wtedy jest takze mechanizm wybierania biegow. Wysprzeglnik z passata B3 (jakiegos 1.6) na linke. Jesli docelowa skrzynia to 02J to trzeba tez przelozyc flansze do przegubow wewn. Chlodnica z DX'a jest za szeroka i nei wchodzi obok kompresora wiec trzeba zastosowac mniejsza z gornym wyjsciem po lewej stronie. Dolot i IC to juz inwencja tworcza przerabiajacego, mozna ciac pas, mozna zostawic IC jak w mk2 g60 - pod maska.

VR - wysoki stopien trudnosci, tu do przerobki jest praktycznie wszystko, mocowania silnika, mocowania skrzyni, wysprzeglnik, elektryka, chlodzenie, zasilanie paliwem, czesto do takich przerobek nawet pomocna jest wymiana pasa przedniego na taki w ktorym mozna chlodnice zamontowac wewnatrz pasa (np. z mk2)


Offline
 Profil    4400524 nezzo
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 03 Sty, 2008 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 23 Lis, 2005
Posty: 3269
Gadu-Gadu: 0
Auto: golf mk2
nezzo, bardzo rzeczowy post, wzorujcie się ludziska, oby takich wiecej w Technicznym :)



_________________
Projekt!Klik
Image
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 03 Sty, 2008 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 22 Wrz, 2007
Posty: 233
Skąd: Szczecin
Gadu-Gadu: 4400524
Tlen: nezzo
Auto: corrado 93 AAA
Dodam jeszcze ze u siebie w golfie mialem wczesniej DX'a. Auto po przeszczepieniu PG nie usiadlo przodem praktycznie wcale, tak samo jest z obciazeniem kol przednich, jest rowne. Przy innym swapie w innym mk1 po wstawieniu 16V auto usiadlo prawa strona w dol, takze nie jest bledem myslec ze PG ma najlepszy stosunek moc/masa.


Offline
 Profil    4400524 nezzo
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 9 z 11 [ 157 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Następna


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe