Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 8 z 48 [ 710 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 48  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: Re: Turbo w Golfie 2 GT 1.8 co i jak??!!
PostWysłany: Sob 12 Mar, 2005 
VW Maniak
VW Maniak

Rejestracja: Czw 13 Sty, 2005
Posty: 538
Skąd: Wrocław
Gadu-Gadu: 9453175
Tlen: evolution1980
maki napisał(a):
WItam.Posiadam Golfa 2 GT 1.8 z instalacja gazowa.Nie orientuje sie w temacie ale chcialbym zalozyc sobie Turbine i zastanawiam sie czy jest to mozliwe jezeli posiadam instalacje gazowa.Ewentualnie jakie by byly koszty zalozenia turbiny i na jaki przyrost mocy mozna liczyc.Pozdrawiam maniakow golfa:)

na gazie turbo jezdzic bedzie tylko musisz instalacje zbudowac od nowa, bo do turbo ida inne komponenty(zobacz na czym ja jezdze na kjs) cena tradycji 2800 u mnie, zaleta nie musisz robic nic z benzyna, bedzie sluzyc do odpalania i toczenia sie, jedna wada musi ja zrobic czlowiek z pojeciem o turbo + gaz lub wtrysk w granicach 4500 moze zrobic kazdy warunek odpowiednio zmapowany sterownik benzyny



_________________
EVOLUTION MOTOR SPORT Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
ET 13.078
Pomiary mocy - DYNOMET
Chiptuning aut niemieckich benzynowych i diesel
specjalizacja w strojeniu silnikow uturbionych na seryjnych ecu (takze konwersje MAF<->MAP)
dwa programy sterujace wybierane przelacznikiem z kabiny
Offline
 Profil    9453175 evolution1980
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 12 Mar, 2005 
VW Maniak
VW Maniak

Rejestracja: Czw 13 Sty, 2005
Posty: 538
Skąd: Wrocław
Gadu-Gadu: 9453175
Tlen: evolution1980
vwkazik napisał(a):
najlepiej wywalić instalację(a juz jak mocno chcesz jeździć na gazie to musisz ją przerobić)- i wtedy i tak auto bedzie jeździło tylko na gazie-na benzynie zapomnij,

ale weżmy pod uwagę wersje bez gazu,to mówiąc szczerze żeby nie zrobic druciarni to bez conajmniej 6-7tyś nie podchodź do tematu,wiem to po sobie,to co chciałem na poczatku zaoszczędzić to pózniej musiałem to poprawiać!

jeżeli chodzi o przyrost u mnie moc wzrosła ponad 30KM ma 130KM i 236NM oczywiście mam nadzieje że to jeszcze nie koniec(walka z przepustnicą i paliwem),zrobiłem ponad 30tyś. kilometrów i wszystko jest oki,

ps.zraszacze denka tłoka koniecznie(jedne seryjne tłoki załatwiliśmy-teraz są od korka g60 + zraszacze i jest git!!!

tu jest fotka silnika z poczatków modyfikacji - http://vwzone.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=335

jakbyś chciał ta robotę komuś polecić zapraszam do nas!!!- http://www.reampoland.pl

nie wiem z skad to wymysliles ale auto na turbo jezdzace na gazie moze jezdzic tez na benzynce, z tym ze na gazie z powodu liczby oktanowej i oziebiania sie gazu podczas gwaltownego odparowania( mimo ze reduktor ma 90 stopni gaz ma okolo 10 -15 stopni wlatujac do kolektora) bedzie zawsze mocniejszy ( i tu odrazu uprzedze nie dotyczy fuszerek) kto wie czym jezdze i na czym powinien tez wiedziec ze do turbo zalozenie zwyklego miksera, jesli zakladamy ze chcemy miec osiagi nie wchodzi w gre. Ja mam w swoim mikser opracowany przezemnie niwelujacy pewna wade tradycyjnych instalacji. mianowicie przy toczeniu sie biegu majac dajmy na to 1100 obr nagle wcisniecie gazu spowoduje ze silnik zgasnie a w najlepszym wypadku nie przyspieszy. tak wiec kto chce zagazowac turbo zapraszam :P



_________________
EVOLUTION MOTOR SPORT Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
ET 13.078
Pomiary mocy - DYNOMET
Chiptuning aut niemieckich benzynowych i diesel
specjalizacja w strojeniu silnikow uturbionych na seryjnych ecu (takze konwersje MAF<->MAP)
dwa programy sterujace wybierane przelacznikiem z kabiny
Offline
 Profil    9453175 evolution1980
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 22 Mar, 2005 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Wto 22 Mar, 2005
Posty: 1
Kupiłem niedawno Passata b5 110 tdi, - Pytanie - czy zapisane w brifie 81 kw potwierdza jego moc (110KM) pomimo braku nadruku, na pokrywie silnika, czerwonej litery I w TDI, numer silnika rozpoczyna się od liter ANF.
który element w silniku jest dowodem istnienia turbiny o mocy 110 KM?
Na wszystkich fotkach otwartych masek samochodów (allegro) elementy w silnikach 90 i 110 KM wydają się podobne.
Podobno jest pod maską 110 ale zachowuje się trochę wołowato i spala powyżej 6l/100 km. Czy mogą to byc objawy wadliwej turbiny?
Jeśli tak, to czy muszę całą turbinę wymieniać?

Wymieniacie fachowe informacje o silnikach VW - pomóżcie też laikowi.

Dzięki


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 23 Mar, 2005 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 19 Mar, 2005
Posty: 23
Skąd: Kraków
Gadu-Gadu: 1824196
Auto: scirocco 1.8T 20V
Jak uturbić G60 prosze o konkretne rady lub kontakt GG 1824196 mail: tomek_vw@tlen.pl


Offline
 Profil    1824196
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 23 Mar, 2005 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Wto 30 Mar, 2004
Posty: 22
Skąd: Warszawa
Gadu-Gadu: 7270302
Auto: mk4
mk
tomek_vw napisał(a):
Jak uturbić G60 prosze o konkretne rady lub kontakt GG 1824196 mail: tomek_vw@tlen.pl


z tym to ja jeszcze sie niespotkalem :)


Offline
 Profil    7270302
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 23 Mar, 2005 
Tech Mod
Tech Mod
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 25 Mar, 2004
Posty: 768
Skąd: z wersalki :)
Gadu-Gadu: 2726778
Auto: Audi S3 8L
Franek napisał(a):
tomek_vw napisał(a):
Jak uturbić G60 prosze o konkretne rady lub kontakt GG 1824196 mail: tomek_vw@tlen.pl


z tym to ja jeszcze sie niespotkalem :)

:o hahahahah no panowie nie stujcie tak poradzcie chlopakowi :-D



_________________
AUDIS3
Image
Offline
 Profil    2726778
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 24 Mar, 2005 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 24 Mar, 2004
Posty: 81
Skąd: Nowogród Bobrz.
firma kajmana chyba sie tym zajmowala, przerabianiem z kompresora na turbo...i wychodzilo cos kolo 200 km



_________________
GTI 8v 112ps
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 20 Kwi, 2005 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Pią 15 Kwi, 2005
Posty: 2
Skąd: 3-miasto Gdynia
Franek napisał(a):
tomek_vw napisał(a):
Jak uturbić G60 prosze o konkretne rady lub kontakt GG 1824196 mail: tomek_vw@tlen.pl


z tym to ja jeszcze sie niespotkalem :)





Szkoda, bo cos takiego działa, jeździ i to nawet nie źle


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 20 Kwi, 2005 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Pią 15 Kwi, 2005
Posty: 2
Skąd: 3-miasto Gdynia
andrzej-an napisał(a):
Kupiłem niedawno Passata b5 110 tdi, - Pytanie - czy zapisane w brifie 81 kw potwierdza jego moc (110KM) pomimo braku nadruku, na pokrywie silnika, czerwonej litery I w TDI, numer silnika rozpoczyna się od liter ANF.
który element w silniku jest dowodem istnienia turbiny o mocy 110 KM?
Na wszystkich fotkach otwartych masek samochodów (allegro) elementy w silnikach 90 i 110 KM wydają się podobne.
Podobno jest pod maską 110 ale zachowuje się trochę wołowato i spala powyżej 6l/100 km. Czy mogą to byc objawy wadliwej turbiny?
Jeśli tak, to czy muszę całą turbinę wymieniać?

Wymieniacie fachowe informacje o silnikach VW - pomóżcie też laikowi.

Dzięki


Nie ANF ale AFN. Z tego co piszesz można wywnioskować że to jest 110 ps. Natomiast jeźeli masz obiekcje co do dynamiki to owiedź jakis warsztat znający sie na temacie

Pozdr


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 28 Kwi, 2005 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 07 Sty, 2005
Posty: 28
Skąd: Toruń
Gadu-Gadu: 2320011
Auto: vw 1200 '68
redol napisał(a):
czy ktos moze mi napisac co to jest natrysk oleju na denko tloka,co to ma na celu, jak to dziala? jestem nie doinformowany i bym chcial wiedziec. :D :D

natrysk na denko tłoka i korbowód, powoduje obnizenie temperatury tych elementów, w mojej byłej ciężarówce poprzedni własciciel dłubał przy uszkodzonej dyszy i natryskiwała ona troche w bok i rozwaliło cały silnik, tzn, pękł korbowód przy 120km/h i po wychamowaniu blok składał sie z dwóch częsci.


Offline
 Profil    2320011
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 02 Maj, 2005 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 12 Kwi, 2004
Posty: 8
Skąd: Bełchatów/Lodz
A podnosil ktos moc w silniku 1.8T ktory wystepuje min. w golfie 4?
Seria ma 150KM [w nowszych podelach po 2001 chyba 180KM - tak jest w audi ale nie wiem dokladnie jak w golfie]


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 11 Maj, 2005 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 26 Mar, 2004
Posty: 430
Skąd: Zambrów
Gadu-Gadu: 0
Auto: Audi S3 1.8T 330KM
Hmmm co do podniesienia mocy w tym aucie to najlepiej udac sie do Mastersa , VTG albo jeszcze którejs z fimr zajmujacych sie chip tuningim :)


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 04 Cze, 2005 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 16 Lip, 2004
Posty: 4
Skąd: Wa-wa
(A)rturo napisał(a):
A podnosil ktos moc w silniku 1.8T ktory wystepuje min. w golfie 4?
Seria ma 150KM [w nowszych podelach po 2001 chyba 180KM - tak jest w audi ale nie wiem dokladnie jak w golfie]

to zależy jaki motor posiadasz aktualnie ale zapewne 150KM. a ten i jeszcze 180KM sa na K03 wiec możesz zrobić je na 190-220KM a wyżej to już nietesty trzeba byłoby zmienić turbinke chociażby na K04 od 1.8T 225KM i wtedy można wydłubać ponad 250KM



_________________
MK2 GTI
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 11 Cze, 2005 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 26 Sty, 2005
Posty: 251
Skąd: Mannschaft Krosno
Gadu-Gadu: 2343165
Auto: KR & CBBB & PG
hmm mam leży u kolegi silnik 1,8 o sprężaniu 8,5 w dobrym stanie. Ile musze wlożyć w niego aby zamontować Turbo- żADNYCH EXTREM... ktoś powie mi jaki bylby tego koszt?. aha i osprzet to K-Jetronic... bedzie sie nadawał?? bo mam osobiście ten wtrysk w aucie wiec byloby chyba latwiej przełożyc motor..


Offline
 Profil    2343165
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 17 Cze, 2005 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 24 Mar, 2004
Posty: 5
TommyVW napisał(a):
hmm mam leży u kolegi silnik 1,8 o sprężaniu 8,5 w dobrym stanie. Ile musze wlożyć w niego aby zamontować Turbo- żADNYCH EXTREM... ktoś powie mi jaki bylby tego koszt?. aha i osprzet to K-Jetronic... bedzie sie nadawał?? bo mam osobiście ten wtrysk w aucie wiec byloby chyba latwiej przełożyc motor..


Jak chcesz to dobrze zrobić i nie dłubać co kawałek to szykuj się na 8-10 tyś zł. Owszem, można za 4 tyś ale rzeźba bedzie konkretna.



_________________
Kolejny projekt w planie - A G4 do sprzedania - kontakt na PW
Offline
 Profil  
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 8 z 48 [ 710 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 48  Następna


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe