Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 1 z 1 [ 14 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: [all vw] Problem z polo 1,3 gt gaźnik
PostWysłany: Nie 08 Kwi, 2012 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 28 Lip, 2011
Posty: 472
Skąd: Starogard Gdański
Gadu-Gadu: 3925261
Auto: Vw Polo Rost Style
mam problem z moim polo silnik to 1,3 na gazniku pierburg 2e problem ejst taki ze przy dodaniu gazu, ruszaniu przerywa miedzy 1tys a 2 tys obrotów a na wolnych obroty faluja a przy wciśnieciu hamulca rosna obroty



_________________
Esencja? Esencja?! ESENCJA?! TO CAŁKOWICIE STU PROCENTOWA PODSTAWA JEŚLI CHODZI O STYL RAT, JEST TO ALFA I OMEGA, KONIEC I POCZĄTEK, RAT-ROD'y TO PROROKOWIE I PRZODOWNICY WSZYSTKIEGO CO ZŁE I ZARDZEWIAŁE, OD NICH SIĘ ZACZĘŁO I NA NICH SIĘ SKOŃCZY

Polo 86C GT Air clean Skóry Oz
viewtopic.php?f=98&t=65539&start=240
Golf MK1 Cabrio dupowóz
viewtopic.php?f=98&t=79862
Offline
 Profil    3925261
 
 Temat postu: Re: [all vw] Problem z polo 1,3 gt gaźnik
PostWysłany: Nie 08 Kwi, 2012 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 09 Wrz, 2010
Posty: 101
Skąd: Opole
Gadu-Gadu: 8616009
Auto: Golf II 1.6 ABU było 1.3 MH
w golfie z tym samym silnikiem przerywanie było spowodowane kablami zapłonowymi - paradoksalnie nowymi. Po wymianie ustąpiło.
Co do obrotów, uszczelki na gaźniku lub gumowa pod gaźnikiem - sprawdź dezodorantem czy nie łapie lewego powietrza. Albo na odpalonym poruszaj całym gaźnikiem i sprawdź czy sytuacja sie nie zmienia. Jeżeli jest tak samo znaczy że problemu należy szukać w gaźniku ( czyszczenie i regulacja)



_________________
przebłysk geniuszu niemieckich inżynierów posiadam
Offline
 Profil    8616009
 
 Temat postu: Re: [all vw] Problem z polo 1,3 gt gaźnik
PostWysłany: Nie 08 Kwi, 2012 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 28 Lip, 2011
Posty: 472
Skąd: Starogard Gdański
Gadu-Gadu: 3925261
Auto: Vw Polo Rost Style
Jak to sie sprawdza tym dezodorantem i gdzie regulowac ten gaxnik bo w tej sprawie jestem laikiem jedyne co wiem to znalazlem z tylu gaznika jak patrzymy od strony chlodnicy z lewej strony tak głębiej schowane srubke która zmienia troche prace silnika czy to jest od powietrza?



_________________
Esencja? Esencja?! ESENCJA?! TO CAŁKOWICIE STU PROCENTOWA PODSTAWA JEŚLI CHODZI O STYL RAT, JEST TO ALFA I OMEGA, KONIEC I POCZĄTEK, RAT-ROD'y TO PROROKOWIE I PRZODOWNICY WSZYSTKIEGO CO ZŁE I ZARDZEWIAŁE, OD NICH SIĘ ZACZĘŁO I NA NICH SIĘ SKOŃCZY

Polo 86C GT Air clean Skóry Oz
viewtopic.php?f=98&t=65539&start=240
Golf MK1 Cabrio dupowóz
viewtopic.php?f=98&t=79862
Offline
 Profil    3925261
 
 Temat postu: Re: [all vw] Problem z polo 1,3 gt gaźnik
PostWysłany: Nie 08 Kwi, 2012 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 09 Wrz, 2010
Posty: 101
Skąd: Opole
Gadu-Gadu: 8616009
Auto: Golf II 1.6 ABU było 1.3 MH
na odpalonym silniku pryskasz gaźnik dezodorantem, dokładnie do okoła - włącznie z podstawą. Jeżeli łąpie lewe powietrze to obroty wzrosną co usłyszysz po pracy silnika. Ja sam sie zajmuje swoim gaźnikiem tak więc musiałbyś szukać po internecie kogoś w swojej okolicy.
A ta śruba co jest patrząc od błotnika pasażera jak to nazwałeś głęboko schowana to śruba regulująca dawke powietrza. Od strony ściany grodziowej śruba w plastikowej osłonie to śruba od wolnych obrotów. Myśle że ten schemat Ci pomoże : http://www.gaznik.pl/schemat_ideowy_pierburg_2e3.html

Posprawdzaj również wszystkie podciśnienia w gaźniku. I napisz od kiedy tak sie dzieje i czy masz lpg czy tylko pb?



_________________
przebłysk geniuszu niemieckich inżynierów posiadam
Offline
 Profil    8616009
 
 Temat postu: Re: [all vw] Problem z polo 1,3 gt gaźnik
PostWysłany: Nie 08 Kwi, 2012 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 28 Lip, 2011
Posty: 472
Skąd: Starogard Gdański
Gadu-Gadu: 3925261
Auto: Vw Polo Rost Style
Tylko benzyna dzieje sie to od wymiany sprzegła ale to nie szarpie od sprzegła ewidentnie zła praca silnika



_________________
Esencja? Esencja?! ESENCJA?! TO CAŁKOWICIE STU PROCENTOWA PODSTAWA JEŚLI CHODZI O STYL RAT, JEST TO ALFA I OMEGA, KONIEC I POCZĄTEK, RAT-ROD'y TO PROROKOWIE I PRZODOWNICY WSZYSTKIEGO CO ZŁE I ZARDZEWIAŁE, OD NICH SIĘ ZACZĘŁO I NA NICH SIĘ SKOŃCZY

Polo 86C GT Air clean Skóry Oz
viewtopic.php?f=98&t=65539&start=240
Golf MK1 Cabrio dupowóz
viewtopic.php?f=98&t=79862
Offline
 Profil    3925261
 
 Temat postu: Re: [all vw] Problem z polo 1,3 gt gaźnik
PostWysłany: Nie 08 Kwi, 2012 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 09 Wrz, 2010
Posty: 101
Skąd: Opole
Gadu-Gadu: 8616009
Auto: Golf II 1.6 ABU było 1.3 MH
jedno z drugim nie jest nawet blisko. Oddawałeś do jakiegoś zaufanego mechanika? Czy ktoś Ci wymieniał? Bo to taka dość dziwna sytuacja.
I sprawdź na początek podciśnienia, czy nie łapie lewego powietrza. A w nocy odpal i podnieś maske i zobacz czy kable nie mają przebić. Jeżeli wszystko jest okej to spróbuj podregulować mu wolne obroty



_________________
przebłysk geniuszu niemieckich inżynierów posiadam
Offline
 Profil    8616009
 
 Temat postu: Re: [all vw] Problem z polo 1,3 gt gaźnik
PostWysłany: Pon 09 Kwi, 2012 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 28 Lip, 2011
Posty: 472
Skąd: Starogard Gdański
Gadu-Gadu: 3925261
Auto: Vw Polo Rost Style
zaufany mechanik we dwójke robilismy to wymienie kable bo juz świece wymieniłem na nowe a zapomniał bym stare świece które wykręciłem były czarne suche



_________________
Esencja? Esencja?! ESENCJA?! TO CAŁKOWICIE STU PROCENTOWA PODSTAWA JEŚLI CHODZI O STYL RAT, JEST TO ALFA I OMEGA, KONIEC I POCZĄTEK, RAT-ROD'y TO PROROKOWIE I PRZODOWNICY WSZYSTKIEGO CO ZŁE I ZARDZEWIAŁE, OD NICH SIĘ ZACZĘŁO I NA NICH SIĘ SKOŃCZY

Polo 86C GT Air clean Skóry Oz
viewtopic.php?f=98&t=65539&start=240
Golf MK1 Cabrio dupowóz
viewtopic.php?f=98&t=79862
Offline
 Profil    3925261
 
 Temat postu: Re: [all vw] Problem z polo 1,3 gt gaźnik
PostWysłany: Pon 09 Kwi, 2012 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 09 Wrz, 2010
Posty: 101
Skąd: Opole
Gadu-Gadu: 8616009
Auto: Golf II 1.6 ABU było 1.3 MH
czarny izolator i elektroda to oznaka za bogatej mieszanki, ale czarna elektroda i brunatny izolator to już mieszanka odpowiednia. Sprawdź czy są przebicia i najlepiej załóż jakieś kable od innego auta - na chwile, byleby sprawdzić czy coś sie zmieni czy nie. Jeżeli nie to może nie być konieczności kupowania kabli. A jeżeli już to tylko Beru, NGK albo Boscha, nic innego bo jak sam sie naciełem, niby nówki a po dwóch tygodniach nie da sie jeździć bo tak przerywa.



_________________
przebłysk geniuszu niemieckich inżynierów posiadam
Offline
 Profil    8616009
 
 Temat postu: Re: [all vw] Problem z polo 1,3 gt gaźnik
PostWysłany: Pon 09 Kwi, 2012 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 28 Lip, 2011
Posty: 472
Skąd: Starogard Gdański
Gadu-Gadu: 3925261
Auto: Vw Polo Rost Style
Tak czy tak miałem w planach wymienic kable na nowe więc akurat jest okazja u mnie jest czarny izolator i czarna elektroda



_________________
Esencja? Esencja?! ESENCJA?! TO CAŁKOWICIE STU PROCENTOWA PODSTAWA JEŚLI CHODZI O STYL RAT, JEST TO ALFA I OMEGA, KONIEC I POCZĄTEK, RAT-ROD'y TO PROROKOWIE I PRZODOWNICY WSZYSTKIEGO CO ZŁE I ZARDZEWIAŁE, OD NICH SIĘ ZACZĘŁO I NA NICH SIĘ SKOŃCZY

Polo 86C GT Air clean Skóry Oz
viewtopic.php?f=98&t=65539&start=240
Golf MK1 Cabrio dupowóz
viewtopic.php?f=98&t=79862
Offline
 Profil    3925261
 
 Temat postu: Re: [all vw] Problem z polo 1,3 gt gaźnik
PostWysłany: Pon 09 Kwi, 2012 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 09 Wrz, 2010
Posty: 101
Skąd: Opole
Gadu-Gadu: 8616009
Auto: Golf II 1.6 ABU było 1.3 MH
Jeżeli masz czarny izolator i elektrode to jak napisałem za bogata mieszanka. Tutaj wrzucam dwa zdjęcia które pomogą Ci wyregulować :

nr 6 na tym wcześniej co Ci wysłałem to nr 17 na tym obecnie co podaje a jest to śruba regulująca dawke powietrza. O nią pytałeś wcześniej. Na pierwszym zdjęciu jest pokazane jak wyregulować ilość paliwa, wieć całość masz, zostaje tylko ustawić :

http://www.image-share.com/ijpg-1408-199.html

http://www.image-share.com/ijpg-1408-200.html



_________________
przebłysk geniuszu niemieckich inżynierów posiadam
Offline
 Profil    8616009
 
 Temat postu: Re: [all vw] Problem z polo 1,3 gt gaźnik
PostWysłany: Pon 09 Kwi, 2012 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 28 Lip, 2011
Posty: 472
Skąd: Starogard Gdański
Gadu-Gadu: 3925261
Auto: Vw Polo Rost Style
Jutro wezme sie za robote i zdam relacje a tym czasem dziekuje za pomoc : ) piwko



_________________
Esencja? Esencja?! ESENCJA?! TO CAŁKOWICIE STU PROCENTOWA PODSTAWA JEŚLI CHODZI O STYL RAT, JEST TO ALFA I OMEGA, KONIEC I POCZĄTEK, RAT-ROD'y TO PROROKOWIE I PRZODOWNICY WSZYSTKIEGO CO ZŁE I ZARDZEWIAŁE, OD NICH SIĘ ZACZĘŁO I NA NICH SIĘ SKOŃCZY

Polo 86C GT Air clean Skóry Oz
viewtopic.php?f=98&t=65539&start=240
Golf MK1 Cabrio dupowóz
viewtopic.php?f=98&t=79862
Offline
 Profil    3925261
 
 Temat postu: Re: [all vw] Problem z polo 1,3 gt gaźnik
PostWysłany: Pon 09 Kwi, 2012 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 09 Wrz, 2010
Posty: 101
Skąd: Opole
Gadu-Gadu: 8616009
Auto: Golf II 1.6 ABU było 1.3 MH
Wyczyść też świece by można było sprawdzić jak ustawiłeś. Powodzenia w kręceniu! yupii



_________________
przebłysk geniuszu niemieckich inżynierów posiadam
Offline
 Profil    8616009
 
 Temat postu: Re: [all vw] Problem z polo 1,3 gt gaźnik
PostWysłany: Pon 09 Kwi, 2012 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 28 Lip, 2011
Posty: 472
Skąd: Starogard Gdański
Gadu-Gadu: 3925261
Auto: Vw Polo Rost Style
Pamiętam o wyczyszczeniu ; d



_________________
Esencja? Esencja?! ESENCJA?! TO CAŁKOWICIE STU PROCENTOWA PODSTAWA JEŚLI CHODZI O STYL RAT, JEST TO ALFA I OMEGA, KONIEC I POCZĄTEK, RAT-ROD'y TO PROROKOWIE I PRZODOWNICY WSZYSTKIEGO CO ZŁE I ZARDZEWIAŁE, OD NICH SIĘ ZACZĘŁO I NA NICH SIĘ SKOŃCZY

Polo 86C GT Air clean Skóry Oz
viewtopic.php?f=98&t=65539&start=240
Golf MK1 Cabrio dupowóz
viewtopic.php?f=98&t=79862
Offline
 Profil    3925261
 
 Temat postu: Re: [all vw] Problem z polo 1,3 gt gaźnik
PostWysłany: Czw 12 Kwi, 2012 
VW Zone Older
VW Zone Older

Rejestracja: Pią 12 Mar, 2010
Posty: 2032
Skąd: Rojca
Gadu-Gadu: 0
Auto: Golf MK2
A moze masz przetary wąz podcisnienowy z serwa chamulcowego? bo na moje oko masz własnie take objawy


Offline
 Profil  
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 1 z 1 [ 14 posty(ów) ] 


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe