Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 1 z 1 [ 8 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: [G40] Tuning silnika czyli co i jak?
PostWysłany: Nie 12 Kwi, 2009 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 21 Lut, 2008
Posty: 1710
Skąd: Glivwice
Gadu-Gadu: 3417244
Auto: Corrado VR6
Lurosa 1.7 SDI
Proszę o wypowiedzi osoby które znają się co można zrobić w G40 żeby było mocniejsze, co można zmienić co przerobić, spróbujmy zrobić tak żeby było to wszystko ładnie w jednym temacie



_________________
Majówka z STK - Rybnik

Sprzedam Rarytasowe graty do Corrado US g60
Offline
 Profil    3417244
 
 Temat postu: Re: G40 tuning czyli co i jak
PostWysłany: Nie 12 Kwi, 2009 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 10 Lut, 2005
Posty: 713
Skąd: Wrocław
Gadu-Gadu: 4505440
Auto: Vw Polo 86cG40 115 km+
temat rzeka
wszystko można kwestia kasy
doładowanie niestety na kompresorze g40 nie da rady większe niż 1,1 bara
co ogranicza mody
najprostszy to wymian układu wydechowego na bardziej przeotowy
wymiana kolektora ssącego na ten z 3f
kółko kompresora na 70>68>65
wkładka filtra powietrza do puchy lub stożek (niepolecany)
świece zimne w4dp0
i tak wymieniać można bez liku



_________________
86C g40 /viewtopic.php?f=87&t=23565&start=405
Moje Graty http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=12876602
Offline
 Profil    4505440
 
 Temat postu: Re: G40 tuning czyli co i jak
PostWysłany: Nie 12 Kwi, 2009 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 20 Lip, 2008
Posty: 2623
Skąd: Gliwice
Gadu-Gadu: 5
Auto: MK2 2.0 16V, BMW 5 E39 Touring
Był gdzies tak temat, poszukaj


Offline
 Profil    5
 
 Temat postu: Re: G40 tuning czyli co i jak
PostWysłany: Nie 12 Kwi, 2009 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 21 Lut, 2008
Posty: 1710
Skąd: Glivwice
Gadu-Gadu: 3417244
Auto: Corrado VR6
Lurosa 1.7 SDI
a dlaczego stozek nieoplacalny?? nawet taki z gornej połki np pipercross??

a co z regulowanym kołkiem rozrzadu i wałkiem,
ile wytrzymuja seryjne tłoki i korby?? bo jak za dozo namodzimy to moga niepodołac



_________________
Majówka z STK - Rybnik

Sprzedam Rarytasowe graty do Corrado US g60
Offline
 Profil    3417244
 
 Temat postu: Re: [G40] Tuning silnika czyli co i jak?
PostWysłany: Pon 13 Kwi, 2009 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 10 Sty, 2006
Posty: 841
Skąd: Rzeszów
tutaj jest troche info nt tuningu G40
viewtopic.php?f=36&t=35560&start=0



_________________
Polo Coupe G60:
viewtopic.php?f=98&t=50521&start=0


http://vwzone.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=6945
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [G40] Tuning silnika czyli co i jak?
PostWysłany: Pią 17 Kwi, 2009 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 20 Paź, 2007
Posty: 733
Skąd: Chorzow
hmm ethan ja bede sie upieral ze wszelkie mody bez ingeracji w komputer nie maja zbytniego sensu. z regulowanym kolkiem to zazwyczaj jest tak ze ludzie montuja a nie korzystaja wiec jesli masz tylko kupic zeby kupic to sobie odpusc. waleczek mozesz zamontowac jakis schricka czy cos takiego nie zaszkodzi, podejzewam ze wtedy przydaly by sie tez pomodzic przy popychaczach niewidzialem nigdy tego w polo ale wiem ze w innych autach zawsze kasowniki stukaja po zmianie walkow. Napewno wydech przelotowy 55 lub 60. koleczko 68, mozna by jakas wydajniejsza pompe paliwa zamontowac i regulator cisnienia paliwa inny i wtryski z g60. mozna pobawic sie kanalami w glowicy i wtedy do tego kolektor z 3f. mozna by jeszcze kolektor wydechowy zmienic na baranki jakies;p z tym ze te na ebayu nie maja haka do kompresora wiec kolektor dobrze by bylo dac zrobic w MG ale to nie bedzie tanie:D Ale mody trzeba zakonczyc remapem i tu pytanie na jaka ingerencje pozwoli seryjny komp czy nie trzeba by zmienic komputerka na jakis nowszy model;p Ja sie tym nie martwie bo to bedzie zadanie dla mojego szpeca od remapow;p

No i pozostaja inne kwestie lepszy zawias ale to nie problem, lepsze hamulce a wiem ze jezdzisz na 13 wiec ciezko tam jakis zacisk wiekszy wcis. Jakies poliuretany albo teflony by sie przydaly no i wzmocnione podluznice bo twrdego zawiasu i twardych gum to seryjna buda nie wytrzyma;p

ktos tez pamietam z klubu g40 ma chyba uturbione g i mowil ze pojezdzil tydzien auto bylo bardzo mocne ale wszystko zaczelo sie sypac. wiec moim zdaniem nie ma co przekraczac 170ps w polo a to naprawde duzo jak na te auto, jestem ciekaw jak niemcy rzezbia te auta ze maja ponad 200ps? moze to jest dobre tylko jak sprzedaja a potem sie rozleci hehe



_________________
Golf Gti Edition
viewtopic.php?f=98&t=61505&p=646425#p646425
Polo G40
viewtopic.php?f=98&t=36192&start=0
http://www.vwzone.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=7372
http://www.youtube.com/watch?v=BJnUS_Gq1mw
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [G40] Tuning silnika czyli co i jak?
PostWysłany: Pią 17 Kwi, 2009 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 10 Lut, 2005
Posty: 713
Skąd: Wrocław
Gadu-Gadu: 4505440
Auto: Vw Polo 86cG40 115 km+
zawsze po wymianie wałka konieczna jest wymiana popychaczy i to bez dwóch zdań
można założyć tytanowe lżejsze o 7g na sztuce
regulator ciśnienia paliwa to norma przy podnoszeniu mocy
można dostać barana z wieszakem ale trzeba poszukać lub pogadać ze szkopami bo sam mam 4-2-1 kwasiaka z wieszekiem ok (1200)i
hhee G40 jest na Digifancie wiec podatniejszy na mody
170 to moc wystarczjąca
hhee niemcy wiecej kręcą ale to wszystko zabawa w inne zabawki
bo kompresor z g60 najczęściej i głowica z 1,5 a zawory, tłoki itp to wiaderka :)
jak się robi auto od podstaw to to ma sens
ale jak ktoś wsadzi lub zmodzi coś i liczy na nie wiadomo co to może się rozczarować
moim zdaniem jak nie masz kasy na kompleksowe podejście to pozostań na 140 km za pomoca wkłądki, kółka 68 i chipie i dobrym stanie suszarki i ci starczy
moim zdaniem turbo tak ale zgłową, to zupełnie inna bajka kazde doładowanie tak małego silnika 1,3 powoduje swoje plusy jak i minusy, kwestia wykorzystania wiedzy oraz utrzymianie doskonałej kondycji auta

poczytajcie sobie o ex-Apsikowym G60
ja jak czytałam opis to czapki z głów



_________________
86C g40 /viewtopic.php?f=87&t=23565&start=405
Moje Graty http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=12876602
Offline
 Profil    4505440
 
 Temat postu: Re: [G40] Tuning silnika czyli co i jak?
PostWysłany: Nie 19 Kwi, 2009 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 20 Paź, 2007
Posty: 733
Skąd: Chorzow
a wiecie co by sie przydalo i to nawet seryjnemu g najbardziej?? szpera hehe przy jezdzie na cwiartke to by sie dobrze sprawdzilo



_________________
Golf Gti Edition
viewtopic.php?f=98&t=61505&p=646425#p646425
Polo G40
viewtopic.php?f=98&t=36192&start=0
http://www.vwzone.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=7372
http://www.youtube.com/watch?v=BJnUS_Gq1mw
Offline
 Profil  
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 1 z 1 [ 8 posty(ów) ] 


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe