Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 1 z 1 [ 8 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: [Lupo] 1.4 TDI problem z chłodzeniem
PostWysłany: Czw 26 Lut, 2009 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 28 Maj, 2007
Posty: 67
Skąd: Ząbki
Gadu-Gadu: 0
Auto: Golf MK3 GTI 2.0 16V & 530d
Witam,

Wczoraj stała się rzecz straszna. A mianowicie wracając do domu pod sklepem, po zapaleniu zaświeciła się kontrolka niski poziom płynu chłodzenia. Dlatego też otworzyłem maskę i faktycznie nie było nawet śladu płynu w wyrównawczym.

Postanowiłem że doleję chociażby wody żeby dojechać kawałek do domu, po dolaniu wodu, usłyszałem że gdzieś pod zbiorniczkiem słychać lejącą się wodę. Element pod zbiorniczkiem był mokry a bezpośrednio pod autem w tym miejscu była plama wody.

Co to może być? Ktoś z takim silnikiem miał taki problem?

I najważniejsze, ktoś zna jakiś dobry warsztat w Wawie gdzie mógłbym z czystym sumieniem oddać auto do naprawy?

Z góry dziękuję za każdą informację.



_________________
pozdrawiam

polityk :)


Golf III GTI 2.0 16V ABF

Szukam Passata B6 Kombi 3.2 lub 3.6
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 26 Lut, 2009 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 01 Lip, 2007
Posty: 165
Skąd: brzeg
pewnie rozszczelnil sie zbiorniczek albo jest dziura w wezu co idzie na dole od zbiorniczka



_________________
VW to VW
www.bcc.forumbrzeg.pl
Brzeg Car Club
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 26 Lut, 2009 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 20 Lip, 2008
Posty: 2623
Skąd: Gliwice
Gadu-Gadu: 5
Auto: MK2 2.0 16V, BMW 5 E39 Touring
Ew. wezyk mogl wyskoczyc


Offline
 Profil    5
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 27 Lut, 2009 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 14 Lip, 2008
Posty: 106
Skąd: Toruń
Gadu-Gadu: 5893806
Sprawdzales na postoju?
Poswiec chwile czasu dla pewnosci, bo mozliwe ze jest tak koledzy wyzej napisali, ale rownie dobrze moze Ci leciec z ..... [zapomniana nazwa], takiego ala rozdzielacza pod zaplonem..

Akurat nie w Lupo, a w Golf'ie kumpel mial ten problem, ale podobnie stawial na zbiorniczek albo kable/rury, a okazlo sie wlasnie to...

Na jutro zalatwi Ci nazwe tego albo fotke... Ale tak czy siak warto sprawdzic jak szybko i czy przy zapalonym czy wylaczonym silniku schodzi Ci plyn ze zbiorniczka...



_________________
Pilnie zakupie do Polo 86C/2F:
- serwo G40
- polke do steilhack'a '90-94
- jarzma + zaciski tylne Golf MK2 GTI
Offline
 Profil    5893806
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 27 Lut, 2009 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 28 Maj, 2007
Posty: 67
Skąd: Ząbki
Gadu-Gadu: 0
Auto: Golf MK3 GTI 2.0 16V & 530d
Przy zgaszonym silniku też leci. Bo jak dolałem wody, to wszystko zeszło.

Sprawdzę węzyk i zbiornik.

Faktycznie może to być kruciec ale w Lupo nie wiem gdzie on jest...

Dziękuję za bieżące podpowiedzi.



_________________
pozdrawiam

polityk :)


Golf III GTI 2.0 16V ABF

Szukam Passata B6 Kombi 3.2 lub 3.6
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 27 Lut, 2009 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 14 Lip, 2008
Posty: 106
Skąd: Toruń
Gadu-Gadu: 5893806
Nie doczytalem podpisu... Przepraszam ;)

polityk napisał(a):
aktycznie może to być kruciec ale w Lupo nie wiem gdzie on jest...


Dokladnie o to mi chodzilo... Przyznam, ze nie pamietam jak to dokladnie w Lupo, ale w Golf'inie cieklo tak mocno, ze nalewalo wlasnie rowno jakby po kablach lecialo czy ze zbiorniczka...

Tyle, ze jak przy zgaszonym leci, to jednak pewnie ktorys z wezykow odprowadzajacych albo sam zbiornik ;/

Polecalbym wymiane samemu... Kwestia czy masz mozliwosc i czas.



_________________
Pilnie zakupie do Polo 86C/2F:
- serwo G40
- polke do steilhack'a '90-94
- jarzma + zaciski tylne Golf MK2 GTI
Offline
 Profil    5893806
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 04 Mar, 2009 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 23 Lip, 2005
Posty: 323
Skąd: KROSNO
czapioch napisał(a):
Tyle, ze jak przy zgaszonym leci

jak tak to nieszczelność.

bo jest jeszcze opcja wywalania wody z powodu walniętej uszczelki czy nie działającego wentylatora chłodnicy, powiedz czy tak się dzieje przy rozgrzanym silniku czy na zimnym tyle co odpalonym tez???, ale to dopiero po wykluczeniu nieszczelności na wężykach czy zbiorniczku.
jak wodę lejesz czy z koncentratem, bo jak wodę to mróz mógł robotę zrobić.



_________________
www.pitersmk2.jpg.pl
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 14 Mar, 2009 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 28 Maj, 2007
Posty: 67
Skąd: Ząbki
Gadu-Gadu: 0
Auto: Golf MK3 GTI 2.0 16V & 530d
Jednak był to wąż idący bezpośrednio ze zbiorniczka. Pękł na 3/4 długości.

Wymieniony, Lupo działa :)

Dzięki za pomoc.



_________________
pozdrawiam

polityk :)


Golf III GTI 2.0 16V ABF

Szukam Passata B6 Kombi 3.2 lub 3.6
Offline
 Profil  
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 1 z 1 [ 8 posty(ów) ] 


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe