Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 1 z 1 [ 3 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: [mk3]auto nie przyspiesza jak powinno, silnik 2.0
PostWysłany: Śro 28 Sty, 2009 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 29 Maj, 2005
Posty: 136
Skąd: Sieradz
Gadu-Gadu: 1200506
Auto: MK V GTI
Siemano ! Mianowice mam problem z plynnym poruszaniem sie moim golfikiem...
tzn > Podczas delikatnego przyspiesznia autko idzie normalnie,lecz gdy chce przyspieszyc gwaltownie i cisne pedal do dechy to auto wrecz zwalnia i slychac szmery ssania tak jak na stozku a stozka nie ma...Wyglada tak jakby mial za duzo powietrza a za malo paliwka...Miał moze ktos z was podobny problem...bo ja juz zglupialem i nie chce w ciemno wymieniac czujnikow...Pozdro !


Ostatnio edytowany przez MatiVR6, Śro 28 Sty, 2009, edytowano w sumie 1 raz


_________________
2006 Jarocin-Brzezie , 2007 Jarocin-Brzezie,2008 Kotlin , 2009 VWigwamy Pleszew, 2010 VWigwamy Pleszew, 2011 VagEvent Żerków, 2011 Spot Vag Sieradz & Vag Kalisz, 2012 Rozpoczęcie Sezonu Szwacin, 2012 Oldschoolsucide Wilczyn, 2012 Vag Event, 2012 LowDaily Gołuchów

moja fura
viewtopic.php?f=98&t=66296&p=687975#p687975
Offline
 Profil    1200506
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 29 Sty, 2009 
VW Maniak
VW Maniak

Rejestracja: Czw 13 Sty, 2005
Posty: 538
Skąd: Wrocław
Gadu-Gadu: 9453175
Tlen: evolution1980
sluchaj na odleglosc to nici z dobrej odpowiedzi, proponuje zdiagnozowac auto i bedzie wszystko jasne



_________________
EVOLUTION MOTOR SPORT Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
ET 13.078
Pomiary mocy - DYNOMET
Chiptuning aut niemieckich benzynowych i diesel
specjalizacja w strojeniu silnikow uturbionych na seryjnych ecu (takze konwersje MAF<->MAP)
dwa programy sterujace wybierane przelacznikiem z kabiny
Offline
 Profil    9453175 evolution1980
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 04 Lut, 2009 
VW User
VW User

Rejestracja: Pią 18 Lip, 2008
Posty: 65
Skąd: STG
może dam troche dziwny przyklad ale w skuterze mojego brata tak się działo, na wolnych chodzil ok i przy delikatnym przyspieszaniu tez, a pod max obciazeniem zaczynał wydawać takie odglosy jak mowisz i spadały obroty no i lubil zgasnąć, potem okazalo się ze na mocowaniu gaźnika ścinał się gwint i powstawała szczelina ktorej nawet nie bylo widać i tamtędy bral lewe powietrze, jak przymocowałem ten gaźnik nowymi śrubami problem zniknął, więc może szukaj jakiś szczelin za przeplywomierzem którymi moze brać lewe powietrze


Offline
 Profil  
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 1 z 1 [ 3 posty(ów) ] 


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe