Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 2 z 2 [ 25 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 19 Lut, 2008 
Ja posiadam GXa i pompka po przekręceniu w 1 pozycje się odzywa i przestaje po ok 3-4 sek. Później odpalamy.


  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 03 Lis, 2008 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Czw 21 Sie, 2008
Posty: 5
Skąd: Piekary Śląskie
Witam mam pytanko co do danych GX ewentualnie GZ bo cieżko odczytać:] gdzieś tam wyczytałem że ma podobno 90km ale wydaje mi sie że ma troszku więcej( crx 1,6 125km na prostej odchodziła mi tylko na 5 biegu niestety koniec skrzyni ok 180km/h).Pozdrawiam


A to fotka
Image
By fidel24, shot with E-510 at 2008-09-09


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 04 Lis, 2008 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Śro 23 Lip, 2008
Posty: 22
Skąd: xxx
Fidel24 napisał(a):
Witam mam pytanko co do danych GX ewentualnie GZ bo cieżko odczytać:] gdzieś tam wyczytałem że ma podobno 90km ale wydaje mi sie że ma troszku więcej( crx 1,6 125km na prostej odchodziła mi tylko na 5 biegu niestety koniec skrzyni ok 180km/h).Pozdrawiam


A to fotka
Obrazek
By fidel24, shot with E-510 at 2008-09-09


Na 99% to GX
W GZ według etki rozdzielacz wtrysku był typu k-jet, tu jest ke-jet czyli jak większość GX-ów (wizualnie reszta też pasuje).


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 04 Lis, 2008 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Czw 21 Sie, 2008
Posty: 5
Skąd: Piekary Śląskie
Czyli ma 90 km??Hmmm troche dziwne kupiłem go jakieś 3 miesiące temu i nie siedze jeszcze w tym temacie tak do końca ale czy wszystkie golfy z tym motorem miały tarcze z tyłu i stabilizatory??


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 04 Lis, 2008 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Śro 23 Lip, 2008
Posty: 22
Skąd: xxx
Mój ma stabilizator z przodu, z tyłu belka z bębnami bez stalilizatora.
Wersja to Gt z 86'.
Ale nowsze (88? niewiem dokładnie do którego roku robiony był ten motor)Gt z gx'em na pokładzie zdzarzały się z tarczami z tyłu.Były też golfy z Gx-em w innych wersjach (GL czyt. nie "usportowione")także różnie bywało.


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 04 Lis, 2008 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 06 Sty, 2007
Posty: 2338
Skąd: VWLKP
Gadu-Gadu: 7698529
Auto: Fabia NJ MC MY17
VwMarcin82 napisał(a):
Mój ma stabilizator z przodu, z tyłu belka z bębnami bez stalilizatora.
Wersja to Gt z 86'.
Ale nowsze (88? niewiem dokładnie do którego roku robiony był ten motor)Gt z gx'em na pokładzie zdzarzały się z tarczami z tyłu.Były też golfy z Gx-em w innych wersjach (GL czyt. nie "usportowione")także różnie bywało.


Uzależnione od wersji. Większość mk2 to jednak bębny, wyjątkiem są wersje GT Special i GTI gdzie mamy tarczówki. GX'a pakowano jako standard w tym przedziale mocy do GT Speciali do czasu kiedy na dobre nie wszedł RP :). Reszta wersji, jak kto wolał, kwestia widzimisie klienta :)


PozdróVWki ;)



_________________
...Kein scheiße Tuning - Nur Klasisch...

2007: IST Jarocin-Kotlin, 4.Cult-Style Saisonauftakt, 12.Internationales VW Blasen - EuroSpeedway Lausitz
2008: 5.Cult-Style Saisonauftakt
2009: 2.Wolfsgruppe VAG Event
2010: 7.Cult-Style Saisonauftakt
Offline
 Profil    7698529
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 05 Lis, 2008 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Czw 21 Sie, 2008
Posty: 5
Skąd: Piekary Śląskie
Czyli jest to wypasiona wersjaq GX z 88r ale dalej ciekawi mnie skąd tam tyle mocy :D bo jak na 90 km to idzie jak przecinak ]:->


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 05 Lis, 2008 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Śro 23 Lip, 2008
Posty: 22
Skąd: xxx
GX'a stosunkowo łatwo przerobić na gti ok 107-112PS ale wymagane jest rozebranie silnika i podmianka kilku "pierdułek"...polecam etke i przestudiowanie różnic względem podobnych konstrukcji vw z tamtego czasu...bez ściągnięcia głowicy lub hamowni niestwierdzi sie czy któś zrobił takiego moda więc albo masz motor w dobrej kondycji albo...


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 05 Lis, 2008 
Ja mam GX pod maską i powiem że do 190km/h idzie przyspieszenie też ma dobre, nawet jak mam 4 ludzi w środku. Spalanie przy agresywnej jeździe ok 12l. spokojna zamyka sie w 7-8l. Fajnie przyspiesza od 120 w górę i ten jego dźwięk :-D

Ja miałem u siebie robiony silnik na nowych częściach, planowana głowica, odelżone koło, honowane cylindry itd.


  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 06 Lis, 2008 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Czw 21 Sie, 2008
Posty: 5
Skąd: Piekary Śląskie
Powiem to tak według karty pojazdu jest 2 lata w kraju może ktos tam coś podłubał dowiem sie wkrutce bo wybieram sie na hamownie( nie daje mi to spokoju :D ) a co do spalania to sie nie wypowiadam mam ciężką noge :D a on lubi sobie wypić. Na wiosne będzie swapik :D bo już mi sie wolny zrobił Pozdro


Offline
 Profil  
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 2 z 2 [ 25 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe