Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 4 z 4 [ 58 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4
Autor Wiadomość
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 01 Cze, 2008 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 16 Mar, 2008
Posty: 116
Skąd: Stettin
latwo nie ale idzie zgubic:)
jak widac zdania sa podzielone. zawsze beda fanatycy tdi i fani 1.8t.
wiec kolego musisz sam wybrac co ci bardziej lezy i nabyc.
ja osobiscie tdi. to moj drugi pd'ek i jestem zadowolony.



_________________
What i only like in Germany is my Volkswagen, and the fact that there's no speed limit on the autobahn
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 01 Cze, 2008 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 24 Gru, 2005
Posty: 4682
Skąd: Międzyrzecz
Gadu-Gadu: 0
Auto: A6 C5 V6 & MK2 @ VR6 & MK4 TDI+, Corrado @ 1.8T, MK4 V5, B5FL V6
B_O_N_K napisał(a):
rolek napisał(a):
Zgubiles kiedys 1.8T trakcje na 3 biegu ? :)


że niby dieslem tak łatwo gubisz trakcję na trójce? Buahahahaha niee Nie rozśmieszaj ;)


Bora 1.9TDI 150km, dala rade i to nie raz :)


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 01 Cze, 2008 
VW Master
VW Master

Rejestracja: Nie 18 Wrz, 2005
Posty: 279
Skąd: Wrocław
Gadu-Gadu: 0
Auto: 20VT
rolek napisał(a):
B_O_N_K napisał(a):
rolek napisał(a):
Zgubiles kiedys 1.8T trakcje na 3 biegu ? :)


że niby dieslem tak łatwo gubisz trakcję na trójce? Buahahahaha niee Nie rozśmieszaj ;)


Bora 1.9TDI 150km, dala rade i to nie raz :)


Cos nie wydaje mi sie ze 150konny TDI na 3 biegu zgubi trakcje :-D jest to raczej nie wykonalne ! Mialem mk II G60 ktore ma 160koni i okolo 10NM mniej od VR6 do tego na pewno jest lzejsze od bory TDI czy tam innego diesla i nigdy nie piszczal na trzecim biegu ! Chyba ze mowicie o samym momencie zmiany biegow i momencie puszczania sprzegla wtedy cos tam moze i zapiszczy w aucie :hmm: Pozdrawiam marzycieli :ok:


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 02 Cze, 2008 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Pią 30 Maj, 2008
Posty: 7
hmm panowie po co te kłotnie?? jezdzilem mkIII benzyna,teraz chcialbym raczej diesla, bo popierwsze tak jak pisalem auto nie jest mi potrzebne do nie wiadomo czego, lubie wcisnąć troszke bardziej gaz i zaszalec czasem,ale 1.9 tdi chyba mi do tego wystarczy,po drugie chce założyc rodzine wiec tdi chyba bedize oszczedniejszym autem co? jeden woli diesla drugi pb,i nie ma sie co klocic tylko wymieniac zdaniami, zdecydowałem sie raczej na tdi,teraz tylko musze kogos poszukać kto pomógłby mi w zakupie takiego samochodu..


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 02 Cze, 2008 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 30 Kwi, 2004
Posty: 533
Skąd: Pila
Gadu-Gadu: 2022600
Auto: jetta mk1
Ja myśle tak ,jak dieesel to auto nowe , golf mkIV a 20 tyś to moze byc ciezko , o kto sprzeda dobre auto , no chyba ze sprowadzenie z zagranicy , podjechane diesle mogą przyspażać problemów , jeżdziłem dwa lata caddym 110 km robiłem dziennie 250-300 km raczej dynamicznie , w ciągu 2 lat poleciała przepływka poduchy pod silnik i scieło klin na wale czyli poleciało po kieszeni zdrowo , spalanie srednio 7 litrów , diesel jest dobry jak jest zdrowy i dba sie o niego jak nie to będzie kosztowniejszy niez benzyna , ja bm kupił 2.0 benzynke . :D


Offline
 Profil    2022600
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 02 Cze, 2008 
Tech Mod
Tech Mod
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 22 Lip, 2005
Posty: 2583
Skąd: Bargłów (podlaskie)
Balast napisał(a):
ja bm kupił 2.0 benzynke . :D


1.8T jest dynamiczniejszy i mniej pali :)



_________________
Projekty:
mk2 GTI
Corrado G60
Corrado VR6 SLC
Passat B5 2.8 V6 4Moion

Image
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 02 Cze, 2008 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 30 Kwi, 2004
Posty: 533
Skąd: Pila
Gadu-Gadu: 2022600
Auto: jetta mk1
B_O_N_K, moze i tak ale mi turbo narazie nie przemawia , moze kiedyś , o turbo trzeba dbać a ja jestem zbyt niecierpliwy zeby zakazdym razem rozpędzać a potem schładzać smigiełko .


Offline
 Profil    2022600
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 02 Cze, 2008 
Tech Mod
Tech Mod
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 22 Lip, 2005
Posty: 2583
Skąd: Bargłów (podlaskie)
Balast, a co powiesz na to że ja wolnossącym VR6 nie przekraczam 3tys obr zanim temperatura oleju nie przekroczy 80 stopni? :D



_________________
Projekty:
mk2 GTI
Corrado G60
Corrado VR6 SLC
Passat B5 2.8 V6 4Moion

Image
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 02 Cze, 2008 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 30 Kwi, 2004
Posty: 533
Skąd: Pila
Gadu-Gadu: 2022600
Auto: jetta mk1
B_O_N_K co powiem a powiem ze jesteś mistrz dla mnie :D . A zeby nie było OT bierz 1.8 T i zakładaj gaz :ała:


Offline
 Profil    2022600
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 03 Cze, 2008 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 07 Paź, 2007
Posty: 161
Skąd: DST
http://pl.youtube.com/watch?v=1TZxZgsadI4

w tdiku 192 ps, silnik bazowy 90 ps, w vr'ze też coś jest poprawione ;)


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 03 Cze, 2008 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 24 Mar, 2004
Posty: 522
Skąd: Warszawa
Gadu-Gadu: 0
Auto: golf mk2
Jak na codzien to wedlug mnie tylko i wyłacznie TDi bo:

- jedzie z dołu kiedy chcesz = wygoda
- malo pali
- rozpracowany na wylot pod wzgledem obslugi/tuningu

Moja matka miala Leona 1,6 16v 105ps i jak dla mnie to NIC nie jedzie,od 4tys obr dopiero cokolwiek zaczyna ale jaki to ma sens na miasto ? jak tym sie chcialo dynamicznie pojezdzic to zawsze palil 9-10 najmniej..


Ja tam od zawsze wlasne auto mam benzynowe ale sam chce sie przesiasc na TDi :D



_________________
http://www.cultstyle.pl
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 04 Cze, 2008 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 24 Wrz, 2006
Posty: 2059
Skąd: Śrem
Gadu-Gadu: 2176296
Auto: Golf VI Składak Style
CICHY G60 napisał(a):
ale sam chce sie przesiasc na TDi :D

TDI Power :P
Prawda jest taka ze jak ktoś pojeździ turbo doładowanym dieslem to juz nie zamieni go na benzyne chyba że na wielolitrażową
wlodarz napisał(a):
w tdiku 192 ps, silnik bazowy 90 ps

Widziałem juz wycisnięte ponad 200 kucy z 90 ale koszt przyrostu ok 10kpln to tyle samo co uturbinie dobrej benzyny ale przyrost dwa razy większy w dieslu :P



_________________
VW Golf VI in progress

Jetta A5 USA On AIR

Mój były Lupiszon na poduchach -->Lupo

"rozgniatam białe larwy kompleksów butem samozaparcia, pracy i myślenia nad sobą"

Pozdrawiam
Piotr
Offline
 Profil    2176296
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 04 Cze, 2008 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 16 Mar, 2008
Posty: 116
Skąd: Stettin
dobrze dlubniety tdi nie jest zly. zerwanie lacza na starcie i strzelenie baka to jest to !!



_________________
What i only like in Germany is my Volkswagen, and the fact that there's no speed limit on the autobahn
Offline
 Profil  
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 4 z 4 [ 58 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe