Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 1 z 2 [ 25 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: [Golf mk3] Co lepsze Vr6 czy GTI ?
PostWysłany: Śro 19 Sty, 2005 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Czw 17 Cze, 2004
Posty: 6
Skąd: TARNÓW
czesc. zastanawiam sie nad kupnem golfa mkIII w wersji gti lub vr6. wczesniej nie wozilem sie autami z takimi sielnikami, stad moje pytanie. co byscie polecili. co jest latwiejsze w utrzymaniu i eksploatacji. jak jest z dostepem do czesci poszczegolnych modeli. na co zwrocic szczegolna uwage. do czego lepiej jest zamontowac gaz( wzgledy ekonomiczne) i jak to sie sprawuje.

piszcie co wiecie, co slyszeliscie i co polecacie.

z gory wielie dzieki za odpowiedz.

POZDRAWIAM ( T T C )


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 19 Sty, 2005 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 17 Sty, 2005
Posty: 201
Skąd: Koniec Polski
Co to za pytanie. Zadane chyba na złej płaszcyznie.
VR6 nie jest lepsze od GTI i odwrotnie, tylko inne.
To tak jak byś zapytał który kolor jest lepszy: czerwony czy zielony.
Wszystko zalerzy od punktu widzenia, oczekiwań i osobistych predyspozycji.

Dla mnie sprawa jest jasna, ale to jest moje prywatne zdanie. :wink:



_________________
!!! VR6 SYNCRO KOMPRESOR !!!
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 19 Sty, 2005 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Wto 04 Sty, 2005
Posty: 1
Skąd: aktualnie łódź
To moze tak - vr6 ma wieksza moc i pojemnosc a co za tym idzie wieksze oplaty i spalanie, gti 8v ma najmniej mocy ale stosunkowo latwo je zagazowac, gti 16v jest troche drozsze w eksploatacji (chociaz zazwyczaj pali mniej od 8v) trudno zagazowac ,latwiej zarznac silnik i dodatkowo ciezko wogole znalezc a co dopiero w dobrym stanie... kazdy ma jakies wady i zalety.Jest jeszcze opcja tdi np. 110PS + jakis dobry chip ,chociaz to juz zalezy co kto lubi.



_________________
graty mk2-mk3
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 19 Sty, 2005 
Tech Mod
Tech Mod
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 25 Mar, 2004
Posty: 768
Skąd: z wersalki :)
Gadu-Gadu: 2726778
Auto: Audi S3 8L
Vr6 = bdb osiągi 7,4 sek/100,przyjemność z jazdy, piękny dźwiek silnika,duuze spalanie drogie części bez sekwencyjnego gazu sie wogole nie obejdzie koszt ponad 4 tys zl takiej instalacji ogolnie widzisz jak juz chcesz taki samochod to musisz miec troche $ na utrzymanie i karmienie tego potworka :twisted:
GTI 8V = niezłe osiagi ok 10 sek/100, przyjemność z jazdy :D w sumie jest ekenomiczny bo spalanie ok 8,5 l na 100 km łatwo zagazować 2 tys bdb instalacja gazowa ogolnie niezły silnik wytrzymały mało awaryjny tanie części ale silnik 16 V o wiele lepszy :)
GTI 16V = osiagi bdb troszke gorsze od vr6 ok 8sek/100 a pali o wiele mniej i łatwiej zagazować go części tańsze coprawda nie ma takiego dzwieku jak vr6 ale tez ma miły dzwiek ogolnie to jest kompromis pomiedzy GTI 8 V a Vr6 czyli troszke mniejszy power a za to spalanie o wiele mniejsze tyle ze jak juz kolega wcześniej wspomniał trudno go wogole dostać a jak go juz dostaniesz to kij wie w jakim jest stanie czyli ze świeczką w ręku szukać zdrowego egzemplarza.
Wnioski:
Masz w cholere kasy i wogole kup sobie Vr6
Masz mniej kasy a chcesz dobre osiagi wez 16V
Jak juz nie znajdziesz 16V w dobrym stanie wez 8V bo lepsze zdrowiutkie 8V niz spadaczone 16V :D



_________________
AUDIS3
Image
Offline
 Profil    2726778
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 19 Sty, 2005 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Pon 12 Lip, 2004
Posty: 1
Skąd: Gda??sk
Jak kolega rozpatruje juz teraz wzgledy ekonomiczne to radze kupic TDI.


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 19 Sty, 2005 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Czw 17 Cze, 2004
Posty: 6
Skąd: TARNÓW
tak wiec: wieksza moc = wieksze koszty
wieksz radosc z jazdy = wieksze koszty


jesli juz to zdecyduje sie jednak na gti 16v



wielkie dzieki za pomoc i info.

POZDRAWIAM ( T T C )


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 19 Sty, 2005 
VW Maniak
VW Maniak

Rejestracja: Czw 13 Sty, 2005
Posty: 538
Skąd: Wrocław
Gadu-Gadu: 9453175
Tlen: evolution1980
kemal napisał(a):
To moze tak - vr6 ma wieksza moc i pojemnosc a co za tym idzie wieksze oplaty i spalanie, gti 8v ma najmniej mocy ale stosunkowo latwo je zagazowac, gti 16v jest troche drozsze w eksploatacji (chociaz zazwyczaj pali mniej od 8v) trudno zagazowac ,latwiej zarznac silnik i dodatkowo ciezko wogole znalezc a co dopiero w dobrym stanie... kazdy ma jakies wady i zalety.Jest jeszcze opcja tdi np. 110PS + jakis dobry chip ,chociaz to juz zalezy co kto lubi.

nie zgadzam sie nie ma czegos takiego jak trudne zagazowanie wystarcza odpowiednie komponenty i kazde bedzie latac, trudno to moze byc gazownikowi:P
vr 6 lata na tradycji tak na marginesie koszt u mnie 2400 opisane na innym poscie:D



_________________
EVOLUTION MOTOR SPORT Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
ET 13.078
Pomiary mocy - DYNOMET
Chiptuning aut niemieckich benzynowych i diesel
specjalizacja w strojeniu silnikow uturbionych na seryjnych ecu (takze konwersje MAF<->MAP)
dwa programy sterujace wybierane przelacznikiem z kabiny
Offline
 Profil    9453175 evolution1980
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 19 Sty, 2005 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 26 Mar, 2004
Posty: 430
Skąd: Zambrów
Gadu-Gadu: 0
Auto: Audi S3 1.8T 330KM
Ja słyszałem jeszcze jedno opinie że Golf 16V prowadzi się lepiej od Golfa VR 2.8 z powodu takiego że VR (sam silnik trochę waży) ma większe obciążenie przedniej osi i że bardziej wynosi na zakrętach... ale to jest tylko opina która słyszałem....


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 19 Sty, 2005 
VW Maniak
VW Maniak

Rejestracja: Czw 13 Sty, 2005
Posty: 538
Skąd: Wrocław
Gadu-Gadu: 9453175
Tlen: evolution1980
niestety sluszna opinia:)



_________________
EVOLUTION MOTOR SPORT Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
ET 13.078
Pomiary mocy - DYNOMET
Chiptuning aut niemieckich benzynowych i diesel
specjalizacja w strojeniu silnikow uturbionych na seryjnych ecu (takze konwersje MAF<->MAP)
dwa programy sterujace wybierane przelacznikiem z kabiny
Offline
 Profil    9453175 evolution1980
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 19 Sty, 2005 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 22 Paź, 2004
Posty: 14
Skąd: Rzeszów
Rapix napisał(a):
Ja słyszałem jeszcze jedno opinie że Golf 16V prowadzi się lepiej od Golfa VR 2.8 z powodu takiego że VR (sam silnik trochę waży) ma większe obciążenie przedniej osi i że bardziej wynosi na zakrętach... ale to jest tylko opina która słyszałem....


ile osob tyle opini, ale dobrze zestrojony gwint, dobre kapcie, i mozna smigac nawet vr w zakretach :mrgreen:


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 20 Sty, 2005 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 17 Sty, 2005
Posty: 201
Skąd: Koniec Polski
Jest jeszcze jedna opinia:
VR6 rekompęsuje sobie wszystkie stresy związane z utrzymaniem frajdą jaką daje z jazdy. :mrgreen:



_________________
!!! VR6 SYNCRO KOMPRESOR !!!
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 20 Sty, 2005 
VW Maniak
VW Maniak

Rejestracja: Czw 13 Sty, 2005
Posty: 538
Skąd: Wrocław
Gadu-Gadu: 9453175
Tlen: evolution1980
Rafalvr6 napisał(a):
Rapix napisał(a):
Ja słyszałem jeszcze jedno opinie że Golf 16V prowadzi się lepiej od Golfa VR 2.8 z powodu takiego że VR (sam silnik trochę waży) ma większe obciążenie przedniej osi i że bardziej wynosi na zakrętach... ale to jest tylko opina która słyszałem....


ile osob tyle opini, ale dobrze zestrojony gwint, dobre kapcie, i mozna smigac nawet vr w zakretach :mrgreen:

ta tylko przy tych samych nastawach gti ora vr na zakretach jak chce:P na prostych gti zas dostaje w du...



_________________
EVOLUTION MOTOR SPORT Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
ET 13.078
Pomiary mocy - DYNOMET
Chiptuning aut niemieckich benzynowych i diesel
specjalizacja w strojeniu silnikow uturbionych na seryjnych ecu (takze konwersje MAF<->MAP)
dwa programy sterujace wybierane przelacznikiem z kabiny
Offline
 Profil    9453175 evolution1980
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 20 Sty, 2005 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Wto 30 Mar, 2004
Posty: 22
Skąd: Warszawa
Gadu-Gadu: 7270302
Auto: mk4
mk
to wszysko zalezy od tego kto co lubi chcesz szybko jezdzic po prostej KUP vr chcesz jedzic po zakretach KUP gti chcesz jezdzic ekonomicznie KUP tdi chcesz jezdzic i miec male oplaty i latwo dostepne czesci KUP fiata126p :mrgreen:


Offline
 Profil    7270302
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 21 Sty, 2005 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 17 Sty, 2005
Posty: 201
Skąd: Koniec Polski
Albo rower!!!! :-D



_________________
!!! VR6 SYNCRO KOMPRESOR !!!
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 21 Sty, 2005 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Czw 17 Cze, 2004
Posty: 6
Skąd: TARNÓW
ok pany a poczym poznac czy to 16v czy 8v? sa jakies róznice ktore pomoga rozróżnić te auta laikowi? :D z zewnatrz? pod maską? moze po numerach silnika? napiszcie jak wyglada ta sprawa bo nie chcial bym sie naciąć :)


Offline
 Profil  
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 1 z 2 [ 25 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe