| VW forum vwzone.pl | Forum VW Maniaków VAG'a https://vwzone.pl/forum/ |
|
| [Golf mk3] Co lepsze Vr6 czy GTI ? https://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?f=35&t=5142 |
Strona 1 z 2 |
| Autor: | HOODY [ Śro 19 Sty, 2005 ] |
| Temat postu: | [Golf mk3] Co lepsze Vr6 czy GTI ? |
czesc. zastanawiam sie nad kupnem golfa mkIII w wersji gti lub vr6. wczesniej nie wozilem sie autami z takimi sielnikami, stad moje pytanie. co byscie polecili. co jest latwiejsze w utrzymaniu i eksploatacji. jak jest z dostepem do czesci poszczegolnych modeli. na co zwrocic szczegolna uwage. do czego lepiej jest zamontowac gaz( wzgledy ekonomiczne) i jak to sie sprawuje. piszcie co wiecie, co slyszeliscie i co polecacie. z gory wielie dzieki za odpowiedz. POZDRAWIAM ( T T C ) |
|
| Autor: | ml2210 [ Śro 19 Sty, 2005 ] |
| Temat postu: | |
Co to za pytanie. Zadane chyba na złej płaszcyznie. VR6 nie jest lepsze od GTI i odwrotnie, tylko inne. To tak jak byś zapytał który kolor jest lepszy: czerwony czy zielony. Wszystko zalerzy od punktu widzenia, oczekiwań i osobistych predyspozycji. Dla mnie sprawa jest jasna, ale to jest moje prywatne zdanie. :wink: |
|
| Autor: | kemal [ Śro 19 Sty, 2005 ] |
| Temat postu: | |
To moze tak - vr6 ma wieksza moc i pojemnosc a co za tym idzie wieksze oplaty i spalanie, gti 8v ma najmniej mocy ale stosunkowo latwo je zagazowac, gti 16v jest troche drozsze w eksploatacji (chociaz zazwyczaj pali mniej od 8v) trudno zagazowac ,latwiej zarznac silnik i dodatkowo ciezko wogole znalezc a co dopiero w dobrym stanie... kazdy ma jakies wady i zalety.Jest jeszcze opcja tdi np. 110PS + jakis dobry chip ,chociaz to juz zalezy co kto lubi. |
|
| Autor: | Burza Jr [ Śro 19 Sty, 2005 ] |
| Temat postu: | |
Vr6 = bdb osiągi 7,4 sek/100,przyjemność z jazdy, piękny dźwiek silnika,duuze spalanie drogie części bez sekwencyjnego gazu sie wogole nie obejdzie koszt ponad 4 tys zl takiej instalacji ogolnie widzisz jak juz chcesz taki samochod to musisz miec troche $ na utrzymanie i karmienie tego potworka :twisted: GTI 8V = niezłe osiagi ok 10 sek/100, przyjemność z jazdy w sumie jest ekenomiczny bo spalanie ok 8,5 l na 100 km łatwo zagazować 2 tys bdb instalacja gazowa ogolnie niezły silnik wytrzymały mało awaryjny tanie części ale silnik 16 V o wiele lepszy
GTI 16V = osiagi bdb troszke gorsze od vr6 ok 8sek/100 a pali o wiele mniej i łatwiej zagazować go części tańsze coprawda nie ma takiego dzwieku jak vr6 ale tez ma miły dzwiek ogolnie to jest kompromis pomiedzy GTI 8 V a Vr6 czyli troszke mniejszy power a za to spalanie o wiele mniejsze tyle ze jak juz kolega wcześniej wspomniał trudno go wogole dostać a jak go juz dostaniesz to kij wie w jakim jest stanie czyli ze świeczką w ręku szukać zdrowego egzemplarza. Wnioski: Masz w cholere kasy i wogole kup sobie Vr6 Masz mniej kasy a chcesz dobre osiagi wez 16V Jak juz nie znajdziesz 16V w dobrym stanie wez 8V bo lepsze zdrowiutkie 8V niz spadaczone 16V
|
|
| Autor: | Wisnia [ Śro 19 Sty, 2005 ] |
| Temat postu: | |
Jak kolega rozpatruje juz teraz wzgledy ekonomiczne to radze kupic TDI. |
|
| Autor: | HOODY [ Śro 19 Sty, 2005 ] |
| Temat postu: | |
tak wiec: wieksza moc = wieksze koszty wieksz radosc z jazdy = wieksze koszty jesli juz to zdecyduje sie jednak na gti 16v wielkie dzieki za pomoc i info. POZDRAWIAM ( T T C ) |
|
| Autor: | evolution [ Śro 19 Sty, 2005 ] |
| Temat postu: | |
kemal napisał(a): To moze tak - vr6 ma wieksza moc i pojemnosc a co za tym idzie wieksze oplaty i spalanie, gti 8v ma najmniej mocy ale stosunkowo latwo je zagazowac, gti 16v jest troche drozsze w eksploatacji (chociaz zazwyczaj pali mniej od 8v) trudno zagazowac ,latwiej zarznac silnik i dodatkowo ciezko wogole znalezc a co dopiero w dobrym stanie... kazdy ma jakies wady i zalety.Jest jeszcze opcja tdi np. 110PS + jakis dobry chip ,chociaz to juz zalezy co kto lubi.
nie zgadzam sie nie ma czegos takiego jak trudne zagazowanie wystarcza odpowiednie komponenty i kazde bedzie latac, trudno to moze byc gazownikowi:P vr 6 lata na tradycji tak na marginesie koszt u mnie 2400 opisane na innym poscie:D |
|
| Autor: | Rapix [ Śro 19 Sty, 2005 ] |
| Temat postu: | |
Ja słyszałem jeszcze jedno opinie że Golf 16V prowadzi się lepiej od Golfa VR 2.8 z powodu takiego że VR (sam silnik trochę waży) ma większe obciążenie przedniej osi i że bardziej wynosi na zakrętach... ale to jest tylko opina która słyszałem.... |
|
| Autor: | evolution [ Śro 19 Sty, 2005 ] |
| Temat postu: | |
niestety sluszna opinia:) |
|
| Autor: | Rafalvr6 [ Śro 19 Sty, 2005 ] |
| Temat postu: | |
Rapix napisał(a): Ja słyszałem jeszcze jedno opinie że Golf 16V prowadzi się lepiej od Golfa VR 2.8 z powodu takiego że VR (sam silnik trochę waży) ma większe obciążenie przedniej osi i że bardziej wynosi na zakrętach... ale to jest tylko opina która słyszałem....
ile osob tyle opini, ale dobrze zestrojony gwint, dobre kapcie, i mozna smigac nawet vr w zakretach :mrgreen: |
|
| Autor: | ml2210 [ Czw 20 Sty, 2005 ] |
| Temat postu: | |
Jest jeszcze jedna opinia: VR6 rekompęsuje sobie wszystkie stresy związane z utrzymaniem frajdą jaką daje z jazdy. :mrgreen: |
|
| Autor: | evolution [ Czw 20 Sty, 2005 ] |
| Temat postu: | |
Rafalvr6 napisał(a): Rapix napisał(a): Ja słyszałem jeszcze jedno opinie że Golf 16V prowadzi się lepiej od Golfa VR 2.8 z powodu takiego że VR (sam silnik trochę waży) ma większe obciążenie przedniej osi i że bardziej wynosi na zakrętach... ale to jest tylko opina która słyszałem.... ile osob tyle opini, ale dobrze zestrojony gwint, dobre kapcie, i mozna smigac nawet vr w zakretach :mrgreen: ta tylko przy tych samych nastawach gti ora vr na zakretach jak chce:P na prostych gti zas dostaje w du... |
|
| Autor: | Franek [ Czw 20 Sty, 2005 ] |
| Temat postu: | |
to wszysko zalezy od tego kto co lubi chcesz szybko jezdzic po prostej KUP vr chcesz jedzic po zakretach KUP gti chcesz jezdzic ekonomicznie KUP tdi chcesz jezdzic i miec male oplaty i latwo dostepne czesci KUP fiata126p :mrgreen: |
|
| Autor: | ml2210 [ Pią 21 Sty, 2005 ] |
| Temat postu: | |
Albo rower!!!!
|
|
| Autor: | HOODY [ Pią 21 Sty, 2005 ] |
| Temat postu: | |
ok pany a poczym poznac czy to 16v czy 8v? sa jakies róznice ktore pomoga rozróżnić te auta laikowi? z zewnatrz? pod maską? moze po numerach silnika? napiszcie jak wyglada ta sprawa bo nie chcial bym sie naciąć
|
|
| Strona 1 z 2 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|