VW forum vwzone.pl | Forum VW Maniaków VAG'a https://vwzone.pl/forum/ |
|
[Golf mk2] GTI 8V vs 16V https://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?f=35&t=4352 |
Strona 1 z 3 |
Autor: | igor [ Sob 18 Gru, 2004 ] |
Temat postu: | [Golf mk2] GTI 8V vs 16V |
Którą z tych wersji silnikowych uwazacie za lepszą??? Nie cgodzi mi tylko o osiągi, bo wiadomo, że 16-ka ma lepsze.Głównie o eksploatacje, serwis,niezawodność, no i podatność na modyfikacje. Coraz poważniej mysle nad zakupem dla siebie mk II GTI. |
Autor: | Rapix [ Sob 18 Gru, 2004 ] |
Temat postu: | |
Nolnejm ma do sprzedania GTI ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | michaelg60 [ Nie 19 Gru, 2004 ] |
Temat postu: | |
Spoko jest GTi 8 V na Digifamcie - elektroniczny wtrysk - 112 KM. |
Autor: | noname [ Nie 19 Gru, 2004 ] |
Temat postu: | |
na k-jetronicu tez niezle sie spisuje ![]() |
Autor: | Nolnejm [ Nie 19 Gru, 2004 ] |
Temat postu: | |
... 1.8 8V DIGIFANT ( PB ) 82kW - rewelacja ![]() ![]() Rapix napisał(a): Nolnejm ma do sprzedania GTI
![]() ![]() ![]() ![]() ... szkoda mi go sprzedac ![]() ![]() |
Autor: | igor [ Nie 19 Gru, 2004 ] |
Temat postu: | |
Jak on się sprawdza w eksploatacji??? Zużycie paliwa, awaryjność, części. Nie jest mułowaty??? |
Autor: | MAPET [ Nie 19 Gru, 2004 ] |
Temat postu: | |
a wiec ja mam 1.8 8V na digi i tak paliwa na trasie zejdzie nawet do ok 6,5- 7 przypuscmy a w miescie to ok 8-9,5 natomiast gaz 9,5-10,5 w ekspolotacji jak dla mnei ok czesci do 8v sa niedrogie a duzo oczywiscei powtarza sie z innymi i sa tansze niz np do poloneza nawet!! silnik niewyzylowany ale da sie wyprzedzac... polecam!! |
Autor: | ygd [ Nie 19 Gru, 2004 ] |
Temat postu: | Re: mk II GTI 8v VS 16v |
igor napisał(a): Którą z tych wersji silnikowych uwazacie za lepszą??? Nie cgodzi mi tylko o osiągi, bo wiadomo, że 16-ka ma lepsze.Głównie o eksploatacje, serwis,niezawodność, no i podatność na modyfikacje.
Coraz poważniej mysle nad zakupem dla siebie mk II GTI. Jeśli masz możliwość, zawsze się kupuje mocniejszy silnik... jednak ciężko trafić 16v w dobrym stanie (a remoncik nieopłacalny), jeśli jednak ci się uda, gorąco polecam, mam coprawda 16tkę dopiero rok czasu, pewno jeszcze nie zdąrzyłem poznać jej wszystkich mankamentów, ale uważam, że jest to bardzo dobra jednostka. Eksploatacja nie jest w sumie droga, na pewno droższa od 8v...np. kable WN o jakieś 150pln droższe, częściem zmieniam olej... Auto jeszcze mnie nie zawiodło, przy silniku zrobiłem tyle, że go umyłem ![]() Podatność na modyfikacje uważam - olbrzymia - wymieniasz cały wtrysk na digifant, jesteś już kilka PS do przodu, ew. jeśli chcesz jeździć na benzynie, można się pokusić o webery 45tki, ze 30-40ps można na nich uzyskać, w Usa bardzo modne jest uturbianie tych silników, myslę, że nie bez powodu w Grecji robią 16v, które ma mieć 1000PS ![]() ![]() Z drugiej strony zamiast kupować 16v i modyfikować, bardziej się opłaci wstawić np. 1.8T. Tak czy siak wybór jest prosty moim zdaniem - znajdziesz dobrą 16v - bierz. |
Autor: | Rapix [ Nie 19 Gru, 2004 ] |
Temat postu: | |
Nolnejm napisał(a): ... szkoda mi go sprzedac
![]() ![]() to kupuj te lampki biało czerwone ![]() ![]() ![]() |
Autor: | charlot [ Nie 19 Gru, 2004 ] |
Temat postu: | |
Ja też miałem 1.8 8v (PF) czyli 107 KM zupełna seria i na autostradzie bez najmniejszych problemów można było równo ciąć 220 km/h (na niemieckiej benzynie i autostradzie). Co do awaryjności to ciężko mi powiedzieć, bo jeździłem nim tylko 2 m-ce :cry: , ale słyszałem, że są o wiele bardziej wytrzymałe od 16-ek. W sumie dość logiczne, bo są mniej wyżyłowane. Co do szukania mniej zajechanego egzemplarza to chyba każdy samochodzik z trzema magicznymi literkami na tylnej klapie "GTi" był jeżdżony w miarę jego możliwości (czyli but w podłogę)... dość trudno jest znaleźć delikatnie jeżdżonego (chociaż nie mówię, że nie ma takich - ja znalazłem)! Szukaj KR'a, ale PF'a też nie odrzucaj! |
Autor: | Kupczyk [ Nie 19 Gru, 2004 ] |
Temat postu: | |
Jeżeli 16-ka to tylko KR , a jeżeli 8v to tylko PB!! PF jest słabszy i podobno jest to odczuwalne |
Autor: | tommy_mk2 [ Nie 19 Gru, 2004 ] |
Temat postu: | |
charlot napisał(a): Co do awaryjności to ciężko mi powiedzieć, bo jeździłem nim tylko 2 m-ce :cry:
A czmu sprzedałes? |
Autor: | charlot [ Nie 19 Gru, 2004 ] |
Temat postu: | |
tommy_mk2 napisał(a): A czmu sprzedałes?
Z powodu kasy... rozkręcałem firmę i musiałem kupić dostawczaka... Teraz mam ten sam problem, bo mam na oku mkI GTi, a muszę drugiego dostawczaka kupić... ale kapa! :cry: |
Autor: | Nolnejm [ Wto 21 Gru, 2004 ] |
Temat postu: | |
igor napisał(a): Jak on się sprawdza w eksploatacji??? Zużycie paliwa, awaryjność, części. Nie jest mułowaty???
... Narazie jeszcze nie wymienialem nic w silniku poza wiatrakiem chlodnicy wienc to cena jak w kazdym golfie....hmm z zuzyciem paliwa jezdze na 98 w miescie trzeba sie liczyc na okolo 10 litrow na 100.. a przy ostrej jezdze wskazowka opada w oczach ![]() ![]() ![]() Polecam 1.8 GTI na DIGIFANCIE ( PB ) 112KM ![]() |
Autor: | sliwka [ Wto 21 Gru, 2004 ] |
Temat postu: | |
Miałem 2,0 115KM i spysywał się piknie naprawde polecam taki motorek! Podobna najmniej awaryjny z wszystkich sinikow VW ![]() To czemu go sprzedaje... hehehe |
Strona 1 z 3 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |