VW forum vwzone.pl | Forum VW Maniaków VAG'a https://vwzone.pl/forum/ |
|
[polo 2f] Blow off w G40? https://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?f=35&t=28635 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | kubeusz [ Wto 11 Mar, 2008 ] |
Temat postu: | [polo 2f] Blow off w G40? |
Witam wszystkich!! Mam takie pytanko. Silniki mające turbine, można wyposażyć w zawór upustowy BLOW off. Sprawdzi się to w silnikach z kompresorem?? np. polo G40?? Bo tak myśle że ten silnik też pracuje na doładowaniu więc powinno chodzić... ? Bo jeszcze nigdy się z tym nie spotkałem. |
Autor: | Gniewo [ Wto 11 Mar, 2008 ] |
Temat postu: | |
jest w pomaranczowym polo g40 na rsl |
Autor: | kubeusz [ Wto 11 Mar, 2008 ] |
Temat postu: | |
ooo no to fajnie ![]() |
Autor: | norbi [ Wto 11 Mar, 2008 ] |
Temat postu: | |
A ja nie widze sensu montowania bov'a do G40... W ogole do samochodu z kompresorem ![]() |
Autor: | kubeusz [ Wto 11 Mar, 2008 ] |
Temat postu: | |
czemu?? |
Autor: | norbi [ Wto 11 Mar, 2008 ] |
Temat postu: | |
zasada dzialania kompresora a turbo nieco sie rozni ![]() ![]() |
Autor: | zuko [ Wto 11 Mar, 2008 ] |
Temat postu: | |
kubeusz napisał(a): czemu??
Z G mozna rurke powrotu zdemontowac i smarowac lader, daja to takie pssssssssss... ale nie do konca jest to zdrowe dla ladera. |
Autor: | kubeusz [ Wto 11 Mar, 2008 ] |
Temat postu: | |
no ale już mi tak nie zależy na tym charakterystycznym psssssss tylko wiesz ulge dla kompresora, ale skoro nie ma sensu to nie ma sensu ![]() |
Autor: | zuko [ Wto 11 Mar, 2008 ] |
Temat postu: | |
kubeusz napisał(a): no ale już mi tak nie zależy na tym charakterystycznym psssssss tylko wiesz ulge dla kompresora, ale skoro nie ma sensu to nie ma sensu
![]() Teoretycznie niby moglaby byc ulga, bo po co to cieple powietrze spowrotem do kompresora wrzucac. Ale ten powrot dostarcza smarowania ![]() |
Autor: | kubeusz [ Śro 12 Mar, 2008 ] |
Temat postu: | |
aha. No to dzięki za info. bo planuje zapodać sobie jakąś G no i tak czytałem po forach że te kompresory są wadliwe, no i myślałem jakby tu można było by wydłużyć jego żywotność bo renowacja albo zakup nowego wiąże się z dużymi kosztami. |
Autor: | zuko [ Śro 12 Mar, 2008 ] |
Temat postu: | |
kubeusz napisał(a): aha. No to dzięki za info. bo planuje zapodać sobie jakąś G no i tak czytałem po forach że te kompresory są wadliwe, no i myślałem jakby tu można było by wydłużyć jego żywotność bo renowacja albo zakup nowego wiąże się z dużymi kosztami.
Kompresory nie sa wadliwe ![]() ![]() |
Autor: | kubeusz [ Śro 12 Mar, 2008 ] |
Temat postu: | |
masz na myśli żeby nie dawać czadu na zimnym i po trasie albo ostrzejszej jeździe żeby pochodzil chwilke? czy masz jeszcze cos? |
Autor: | zuko [ Czw 13 Mar, 2008 ] |
Temat postu: | |
Olej powinien rozgrzac sie do 80 stopni, jak pochodzi sobie chwilke po jezdzie to tez mu nie zaszkodzi. Ale najwazniejsze jest zmienic pasek z kazda zmiana oleju albo co sezon ![]() ![]() A wracajac do BOV'a do G to pomysl jest zbedny.. chyba ze zalezy Ci na pssst ![]() |
Autor: | kubeusz [ Czw 13 Mar, 2008 ] |
Temat postu: | |
hehehe no wiesz pssss jest fajne:D ale jak tylko ma mi robić psss i nie więcej i mam za dobrego bov'a dać te 400zl-500zl + montaż to wiesz:P hehe. No ale teraz nie mam co się martwić, jeszcze G nie mam wiec luz:P |
Autor: | zuko [ Pią 14 Mar, 2008 ] |
Temat postu: | |
kubeusz napisał(a): hehehe no wiesz pssss jest fajne:D ale jak tylko ma mi robić psss i nie więcej i mam za dobrego bov'a dać te 400zl-500zl + montaż to wiesz:P hehe. No ale teraz nie mam co się martwić, jeszcze G nie mam wiec luz:P
Na BOV'a do G szkoda grosza ![]() ![]() ![]() |
Strona 1 z 2 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |