VW forum vwzone.pl | Forum VW Maniaków VAG'a
https://vwzone.pl/forum/

[polo 6N] Rejestracja po swapie z 1.4 na 2.0, co i jak?
https://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?f=35&t=27203
Strona 1 z 1

Autor:  doroś polo [ Nie 13 Sty, 2008 ]
Temat postu:  [polo 6N] Rejestracja po swapie z 1.4 na 2.0, co i jak?

witam

zmieniłem silnik w moim polo 6n i mam pytanie w związku z rejestracją.
słyszałem że podobno będę musiał załatwić rzeczoznawcę-czy to prawda,
czy wystarczy tylko przegląd
pare zmian było w powieszeniu silnika-własnej roboty lewa łapa silnika połączona z tą oryginalną no i przednia belka też własnej roboty no i delikatnie podcięte podłużnice
czy rzeczoznawca nie będzie robił problemów.

Może miał już ktoś taką sytuację?
proszę o porady

pozdrawiam

Autor:  Speed [ Pon 14 Sty, 2008 ]
Temat postu: 

zapnij mache i w droge. się niczym nie przejmuj.

Autor:  mateusz-vwzone [ Czw 17 Sty, 2008 ]
Temat postu: 

niedokladnie - stan faktyczny jest niezgodny z tym podanym w ubezpieczeniu OC - w przypadku wypadku bedziesz miał duzy problem !! - nie wiem jak teraz wyglada zmiana silnika od strony prawnej (wiem wiem ze nie ma nr silnika w dowodzie !!) ale jakos to trzeba zglosić bo jak pierdolniesz np w nową S klasse to do konca zycia sie nie wypłacisz jak obciążą cie 100% kosztami naprawy ałłłłł

Autor:  ZbiF [ Czw 17 Sty, 2008 ]
Temat postu: 

KoNdoR napisał(a):
niedokladnie - stan faktyczny jest niezgodny z tym podanym w ubezpieczeniu OC - w przypadku wypadku bedziesz miał duzy problem !! - nie wiem jak teraz wyglada zmiana silnika od strony prawnej (wiem wiem ze nie ma nr silnika w dowodzie !!) ale jakos to trzeba zglosić bo jak pierdolniesz np w nową S klasse to do konca zycia sie nie wypłacisz jak obciążą cie 100% kosztami naprawy ałłłłł

w razie"w"
kto bedzie wiedział czy ty masz silnik 1.4 czy 2.0 pod maską ?? :-D
co innego diesel jego akurat czuc hehe :D
idz się zapytać do wydziału komunikacji czy w razie wypadku robią jakis szczegołowy przegląd pojazdu co do pojemności
znając życie ( napewno tego nie bedą sprawdzać ) ;)

Autor:  PR23M3K [ Pią 18 Sty, 2008 ]
Temat postu: 

na zgloszenie zmian ma sie 30 dni, a nikt CI nie udowodni kiedy zrobiles swapa
wiecej na ten temat http://www.cultstyle.pl/forum/viewtopic ... 50&start=0

Autor:  mateusz-vwzone [ Pią 18 Sty, 2008 ]
Temat postu: 

ZbiF napisał(a):
KoNdoR napisał(a):
niedokladnie - stan faktyczny jest niezgodny z tym podanym w ubezpieczeniu OC - w przypadku wypadku bedziesz miał duzy problem !! - nie wiem jak teraz wyglada zmiana silnika od strony prawnej (wiem wiem ze nie ma nr silnika w dowodzie !!) ale jakos to trzeba zglosić bo jak pierdolniesz np w nową S klasse to do konca zycia sie nie wypłacisz jak obciążą cie 100% kosztami naprawy ałłłłł

w razie"w"
kto bedzie wiedział czy ty masz silnik 1.4 czy 2.0 pod maską ?? :-D
co innego diesel jego akurat czuc hehe :D
idz się zapytać do wydziału komunikacji czy w razie wypadku robią jakis szczegołowy przegląd pojazdu co do pojemności
znając życie ( napewno tego nie bedą sprawdzać ) ;)


oni nie ale ubezpieczyciel przeciez robi oględziny - a akurat bedzie pech i sie skapnie co i jak - 1,4 i 2,0 roznia sie widocznie a taki koleś jest niestety kumaty no i od takich rzeczy ma premie - tzn ile mniej kasy ty wyszarpiesz z ubezpieczenia tym on wiecej ma premii - a wydział komunikacji jebie wypadek czy stłuczka ;)

Autor:  Speed [ Pią 18 Sty, 2008 ]
Temat postu: 

to fakt. dowiem się w agencji ubezpieczń co i jak w przypadku wypadku
być może wystarczy podac tylko pojemność i od tego zrobić ubezpieczenie. a jakiejś tam wielkiej zgodności z dowodem nie musi być.

Autor:  Kevin [ Pią 18 Sty, 2008 ]
Temat postu:  Re: [polo 6N] Rejestracja po swapie z 1.4 na 2.0, co i jak?

doroś polo napisał(a):
witam

zmieniłem silnik w moim polo 6n i mam pytanie w związku z rejestracją.
słyszałem że podobno będę musiał załatwić rzeczoznawcę-czy to prawda,
czy wystarczy tylko przegląd
pare zmian było w powieszeniu silnika-własnej roboty lewa łapa silnika połączona z tą oryginalną no i przednia belka też własnej roboty no i delikatnie podcięte podłużnice
czy rzeczoznawca nie będzie robił problemów.

Może miał już ktoś taką sytuację?
proszę o porady

pozdrawiam


sa opcje... mozna i zglosic... nie ma juz z tym tak duzego problemu...
ale i bedziesz wiecej sosu na oc dawal
ale mozna i bez tego.. kolega w corsie mial 1.2 a ma teraz 2.0 16v i jezdzi oplacajac oc jak za 1.2... przeciez to i tka placisz komus... a nie sobie.. inna sprawa wyglada juz z ac.... wtedy warto miec rzeczoznawce
i na kazdy element musisz miec ekspertyze czy cos...kazdego elementu innego niz byl tam montowany
wiem ze mozna jakos to obejsc..ale jak dokaldnie sie w to nie zaglebialem
jesli chodzi o przeglad...to prawda taka ze jesli juz cos robimy z autem to te sku...widza to i bez jezdze wjazdu na hali kaza ci dac w lape... wiec tak czy siak musisz dac by miec przeglad wiec nie wiem czy jest sens na samym oc pakowac sie w koszty z ekspertyza by miec w dowodzie tylko 2.0 Polo i wieksze oc

nawiazujac do tego tematu zaluje ze w Polsce nie ma firm ubezpoieczeniowych ktore ubezpieczaja ci stuningowane auto na taki koszt jaki wsadziles/wsadzasz wtedy w przypadku dzwona kradziezy czy zniszczenia nie poplyniesz tak jak w polskim systemie ubezpieczeniowym

Autor:  mar [ Sob 19 Sty, 2008 ]
Temat postu: 

Ja bym tam to olal ;) Bedziesz tylko placil wiecej za OC... Ale to Twoj wybor ;)

Autor:  Knob [ Nie 20 Sty, 2008 ]
Temat postu: 

Kiedyś czytałem, że w takim przypadku trzeba jechać na przegląd, żeby stwierdzić poprawność zamontowania silnika i że do takich przeglądów nie jest uprawniony każdy diagnostyczny. Potem wpis w wydziale komunikacji, a następnie do ubezpieczyciela.
Znając polskie realia, to tylko ładnie brzmi - mądrzy panowie zaczną ganiać od jednego do drugiego, a do tego czasu przepisy zmieniły może kilka razy...

Autor:  skrypol [ Nie 20 Sty, 2008 ]
Temat postu: 

ja robiłem swap i sie wszystkoego dowiadywałem :)
wyglada to tak jedziesz na stacje kontroli pojazdów (z tego co wiem kazda Ci to zrobi )
Robisz karte zmian Tz oni Ci sprawdzaja jaki silnik masz poj i moc wiadomo jak to wyglada :) koszt jak dobrze pamietam to cos ok 50zł jedziesz z tą kartą zmian do wydziału komunikacji i dotego musisz miec papiery od silnika umowe kupna ITP
i oni Ci wystawiaja nowy dowód rej i robisz dopłade do ubezpieczenia juz na nowy silnik pokrutce tak to wyglada :)
ja narazie to olałem bo moje auto wiecej stoi niz jezdzi ale moze kiedys to zrobie :)

Autor:  doroś polo [ Nie 24 Lut, 2008 ]
Temat postu: 

witam wszystkich

zakończyłem przerejestrowanie mojego polo po swapie silnika z 1.4 na 2.0
wszystko przebiegło bez problemów wystarczył:

-przegląd z dodatkowym opisem
-wydział komunikacji w którym musiałem tylko wypisać oświadczenie że silnik zakupiłem i stanowi moją właśność zapłacić 77 zł za zmiane dowodu
-no i oczywiście ubezpieczenie

pozdrawiam

Strona 1 z 1 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/