VW forum vwzone.pl | Forum VW Maniaków VAG'a https://vwzone.pl/forum/ |
|
[jetta a2] Bak z golfa mk3 https://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?f=35&t=102298 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | drwal [ Pią 11 Gru, 2015 ] |
Temat postu: | [jetta a2] Bak z golfa mk3 |
Witam. Mam problem wcześniej w autku miałem 1.3 aktualnie 2.0 8v z golfa 3 gti. Pompa z 1,3 jak wiadomo nie dawała rady wiec "chwilowo" wrzuciłem pod maske pompe bosha pompującą 6,9bara. Rozwiązanie miało być na czas aż dorwę pompe z abf. Tak ową dorwałem jednak się nie zmieści więc mam pytanie czy da sie przerzucić bak z mk3 bez problemu czy trzeba rzeźbić czy wgl jest to niemożliwe? A pompe z bosha musze wyrzucić bo falują mi obroty i czasem kopci z wydechu na czarno jak jest wiecej niz połowa baku zalana wiec wydaje mi sie ze pompa podaje za dużo i regulator na wtryskach juz padł. Same wtryski nie leją. |
Autor: | radzio_hzr [ Sob 12 Gru, 2015 ] |
Temat postu: | Re: Bak z golfa mk3 do jetty mk2. |
bak z mk3 pasi bez przerobek |
Autor: | drwal [ Sob 12 Gru, 2015 ] |
Temat postu: | Re: [jetta a2] Bak z golfa mk3 |
a jak wyglada sprawa z podpięciem przewodów w sensie w mk2 w w baku jest złącze dwu pinowe a w mk3 cztero da sie to jakoś przerobić? |
Autor: | radzio_hzr [ Nie 13 Gru, 2015 ] |
Temat postu: | Re: [jetta a2] Bak z golfa mk3 |
jaki miales kod silnika tego 1,3? |
Autor: | turpik [ Nie 13 Gru, 2015 ] |
Temat postu: | Re: [jetta a2] Bak z golfa mk3 |
4 pinowe 2 piny od plywaka resze 2 od pompy od pompy paliwa przewody maja wieksza srednice niz od plywaka |
Autor: | drwal [ Nie 13 Gru, 2015 ] |
Temat postu: | Re: [jetta a2] Bak z golfa mk3 |
turpik napisał(a): 4 pinowe 2 piny od plywaka resze 2 od pompy od pompy paliwa przewody maja wieksza srednice niz od plywaka czyli wystarczy że ogarnę sobię końcówkę 4pinową do wpięcia w pompe z mk3 i doprowadze jeszcze mase i +. Wszystko przylutuje i bedzie śmigać tak? |
Autor: | vipergti [ Sob 19 Gru, 2015 ] |
Temat postu: | Re: [jetta a2] Bak z golfa mk3 |
Nie będzie śmigać prawidłowo, bo ten + musi być pociągnięty ze skrzynki bezpieczników z przekaźnika który steruje pompą paliwa. Najprościej (o ile masz instalację po 89 roku) to załatwić całą wiązkę od skrzynki bezpieczników aż do zbiornika paliwa, wpiąć w skrzynkę przekaźnik pompy i będzie działać. |
Autor: | drwal [ Nie 20 Gru, 2015 ] |
Temat postu: | Re: [jetta a2] Bak z golfa mk3 |
Jette mam właśnie z 89r ![]() |
Autor: | vipergti [ Czw 24 Gru, 2015 ] |
Temat postu: | Re: [jetta a2] Bak z golfa mk3 |
A skrzynkę bezpieczników masz nowego, czy jeszcze starego typu? |
Autor: | drwal [ Czw 24 Gru, 2015 ] |
Temat postu: | Re: [jetta a2] Bak z golfa mk3 |
Jestem świeży po czym to poznać wiem że licznik mam nowego typu bo z obrotkiem i sygnał z obrotomierza jest w pinie nr10. |
Autor: | vipergti [ Czw 24 Gru, 2015 ] |
Temat postu: | Re: [jetta a2] Bak z golfa mk3 |
Tak wygląda z tyłu skrzynka bezpieczników starego typu: ![]() A tak nowego typu ![]() |
Autor: | radzio_hzr [ Czw 24 Gru, 2015 ] |
Temat postu: | Re: [jetta a2] Bak z golfa mk3 |
nowy typ ma wlacznik awaryjny w manetce i jest na oslonie kolumny kierowniczej stary typ ma awaryjne w desce |
Autor: | drwal [ Pią 25 Gru, 2015 ] |
Temat postu: | Re: [jetta a2] Bak z golfa mk3 |
W takim razie mam nowy typ |
Strona 1 z 1 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |