VW forum vwzone.pl | Forum VW Maniaków VAG'a
https://vwzone.pl/forum/

[jetta a2] Bak z golfa mk3
https://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?f=35&t=102298
Strona 1 z 1

Autor:  drwal [ Pią 11 Gru, 2015 ]
Temat postu:  [jetta a2] Bak z golfa mk3

Witam.
Mam problem wcześniej w autku miałem 1.3 aktualnie 2.0 8v z golfa 3 gti. Pompa z 1,3 jak wiadomo nie dawała rady wiec "chwilowo" wrzuciłem pod maske pompe bosha pompującą 6,9bara. Rozwiązanie miało być na czas aż dorwę pompe z abf.
Tak ową dorwałem jednak się nie zmieści więc mam pytanie czy da sie przerzucić bak z mk3 bez problemu czy trzeba rzeźbić czy wgl jest to niemożliwe?

A pompe z bosha musze wyrzucić bo falują mi obroty i czasem kopci z wydechu na czarno jak jest wiecej niz połowa baku zalana wiec wydaje mi sie ze pompa podaje za dużo i regulator na wtryskach juz padł. Same wtryski nie leją.

Autor:  radzio_hzr [ Sob 12 Gru, 2015 ]
Temat postu:  Re: Bak z golfa mk3 do jetty mk2.

bak z mk3 pasi bez przerobek

Autor:  drwal [ Sob 12 Gru, 2015 ]
Temat postu:  Re: [jetta a2] Bak z golfa mk3

a jak wyglada sprawa z podpięciem przewodów w sensie w mk2 w w baku jest złącze dwu pinowe a w mk3 cztero da sie to jakoś przerobić?

Autor:  radzio_hzr [ Nie 13 Gru, 2015 ]
Temat postu:  Re: [jetta a2] Bak z golfa mk3

jaki miales kod silnika tego 1,3?

Autor:  turpik [ Nie 13 Gru, 2015 ]
Temat postu:  Re: [jetta a2] Bak z golfa mk3

4 pinowe 2 piny od plywaka resze 2 od pompy od pompy paliwa przewody maja wieksza srednice niz od plywaka

Autor:  drwal [ Nie 13 Gru, 2015 ]
Temat postu:  Re: [jetta a2] Bak z golfa mk3

turpik napisał(a):
4 pinowe 2 piny od plywaka resze 2 od pompy od pompy paliwa przewody maja wieksza srednice niz od plywaka


czyli wystarczy że ogarnę sobię końcówkę 4pinową do wpięcia w pompe z mk3 i doprowadze jeszcze mase i +. Wszystko przylutuje i bedzie śmigać tak?

Autor:  vipergti [ Sob 19 Gru, 2015 ]
Temat postu:  Re: [jetta a2] Bak z golfa mk3

Nie będzie śmigać prawidłowo, bo ten + musi być pociągnięty ze skrzynki bezpieczników z przekaźnika który steruje pompą paliwa.

Najprościej (o ile masz instalację po 89 roku) to załatwić całą wiązkę od skrzynki bezpieczników aż do zbiornika paliwa, wpiąć w skrzynkę przekaźnik pompy i będzie działać.

Autor:  drwal [ Nie 20 Gru, 2015 ]
Temat postu:  Re: [jetta a2] Bak z golfa mk3

Jette mam właśnie z 89r :/.

Autor:  vipergti [ Czw 24 Gru, 2015 ]
Temat postu:  Re: [jetta a2] Bak z golfa mk3

A skrzynkę bezpieczników masz nowego, czy jeszcze starego typu?

Autor:  drwal [ Czw 24 Gru, 2015 ]
Temat postu:  Re: [jetta a2] Bak z golfa mk3

Jestem świeży po czym to poznać wiem że licznik mam nowego typu bo z obrotkiem i sygnał z obrotomierza jest w pinie nr10.

Autor:  vipergti [ Czw 24 Gru, 2015 ]
Temat postu:  Re: [jetta a2] Bak z golfa mk3

Tak wygląda z tyłu skrzynka bezpieczników starego typu:

Image

A tak nowego typu

Image

Autor:  radzio_hzr [ Czw 24 Gru, 2015 ]
Temat postu:  Re: [jetta a2] Bak z golfa mk3

nowy typ ma wlacznik awaryjny w manetce i jest na oslonie kolumny kierowniczej stary typ ma awaryjne w desce

Autor:  drwal [ Pią 25 Gru, 2015 ]
Temat postu:  Re: [jetta a2] Bak z golfa mk3

W takim razie mam nowy typ

Strona 1 z 1 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/