VW forum vwzone.pl | Forum VW Maniaków VAG'a https://vwzone.pl/forum/ |
|
[Golf mk1]-usunięcie ściany grodziowej https://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?f=34&t=31762 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | Jacek. [ Śro 06 Sie, 2008 ] |
Temat postu: | [Golf mk1]-usunięcie ściany grodziowej |
Witam. Zacząłem już prace pod maską, by na wiosnę pomalować komorę na nowo, pomalować skrzynie, silnik i wypolerować co nie co. Mój problem - czy usunięcie części elementu ściany za silnikiem zaznaczonej na zdjęciu kolorem czerwonym nie spowoduje, iż ciepło wytworzone podczas jazdy wpłynie na pogorszenie osiągów w związku z krążeniem po komorze? Jakby nie patrzeć, ściana ta odbija część ciepłego powietrza, które "ucieka" dołem. Proszę o wszelkie konkretne odpowiedzi osób, które tak mają lub wiedzą coś na ten temat, linki z różnych - nawet i zagranicznych stron i nie pisanie postów w stylu - " Nie usuwaj jej, bo Ci woda będzie lecieć po ścianie." Z góry dziękuję Wam za pomoc. Pozdrawiam ![]() |
Autor: | Classic [ Śro 06 Sie, 2008 ] |
Temat postu: | |
a po chcesz ja wyciac? moim zdaniem jest to bezsensu no chyba ze nie bedziesz jezdzil w deszcz i w zime cala woda bedzie leciala na silnik,kolektor wydechowy,polosie,wszytsko bedzie sie rozbryzgallo po komorze |
Autor: | lucek [ Śro 06 Sie, 2008 ] |
Temat postu: | |
Jacek., tak jak Classic, napisał to prawda, nie wycinaj ściany grodziowej. |
Autor: | Jacek. [ Śro 06 Sie, 2008 ] |
Temat postu: | |
Classic, Lucius Snow, jedynka jest i będzie samochodem praktycznie tylko na zloty, bo nie mam takiej potrzeby i mieć nie będę, by jeździć nią na codzień do pracy, a co więcej szkoda by mi było użytkować ją na naszych "polskich pięknych autostradach". Więc stoi i stać będzie cały czas w garażu, a padający deszczu i zima nie stanowi dla mnie żadnego problemu. Po co chcę ja wyciąć? Bo mi się nie podoba, bo chcę zrobić pod maską clean look'a - oczywiście wszystko "z głową" - ma być kolor czarny, chrom i polerka bez usuwania akumulatora do tyłu - co jest bezsensowne. Mój problem to ciepło z silnika... |
Autor: | Classic [ Czw 07 Sie, 2008 ] |
Temat postu: | |
zrobisz jak uwazasz cieplo akurat ma ktoredy uciekac wiec luzik jesli nawet nie bedziesz jezdzil w zime i w deszcz to w seoznie wiosenno-letnim zdarzy sie pare dni gdzie bedziesz jechal na zlot lub na przejazdzke i zacznie padac,wtedy cala komora uwalona i czyszczenie,polerowanie od nowa aaaaaa jeszcze oslabisz konstrukcje,a golf mk1 nie nalezy do twardzieli pzdr |
Autor: | Jacek. [ Czw 07 Sie, 2008 ] |
Temat postu: | |
Classic, myślę, iż wstawienie rozpórki zniwelowałoby usunięcie tej ściany, a ja mam ogromną radochę, jak mogę cokolwiek zrobić w jedynce, także polerowanie i czyszczenie nawet i co dwa tygodnie to dla mnie frajda ![]() |
Autor: | Balast [ Czw 07 Sie, 2008 ] |
Temat postu: | |
jak byś to chciał wywalić to odrazu trzeba wywalić wentylator i zaspawać po nim otwór , a poza tym będą siedostawały zapachy z komory silnika i moze to być nieprzyjemne |
Autor: | jacekGT [ Czw 07 Sie, 2008 ] |
Temat postu: | |
gdzie masz nr nadwozia ![]() jezeli na tej wlasnie sciance to czekaja cie niezle koszta 1- rzeczoznawca ktory przyjedzie oceni czy mozesz usunac orginalny nr. nadwozia 2- wystawienie kwitu o przeniesienie nr. nadwozia 3- urząd komunikacji musi przyznac ci nowy nr. nadwozia oraz go gdzies nabic (atest , papier , powrot do urzedu) ogólnie na dzien dzisiajszy jakies 1500/2000zl |
Autor: | Classic [ Czw 07 Sie, 2008 ] |
Temat postu: | |
z tego co widze to ma tabliczke zastepcza na pasie przednim wiec luzik |
Autor: | Jacek. [ Czw 07 Sie, 2008 ] |
Temat postu: | |
Balast napisał(a): poza tym będą siedostawały zapachy z komory silnika i moze to być nieprzyjemne Już się dostają przez niektóre "wolne" otwory w ścianie za silnikiem, które będą zlikwidowane.jacekGT napisał(a): gdzie masz nr nadwozia Przyjrzyj się uważnie...
![]() |
Autor: | sundecade [ Pią 08 Sie, 2008 ] |
Temat postu: | |
![]() Takie coś chcesz mieć? ![]() ![]() |
Autor: | Jacek. [ Nie 10 Sie, 2008 ] |
Temat postu: | |
sundecade, tak na pewno nie zrobię jeśli chodzi o umieszczenie akumulatora z tyłu (bezsens). Silnika na dwóch gaźnikach nie wstawię, bo mój spełnia w sam raz swoje zadanie, tym bardziej, że na wiosnę dojdzie trochę mocy. Jak już będę malował całe auto za jakieś 2-3 lata to o ile będę musiał wstawić inny silnik (w co wątpię, bo ten ma przebieg około 110 tys. km) to będzie to tylko 1.8 T. A tak poza tym, ma być przyjemne z pożytecznym - polerka, czysto i schludnie pod maską - max w trzech kolorach. A co z tego wszystkiego wyjdzie, to nie wiem? Nie spieszy mi się wogóle, bo jedynke mam zamiar sobie zostawić na zawsze, a robię ją dla siebie, a nie pod publikę, co to niektórzy... |
Autor: | sundecade [ Pon 11 Sie, 2008 ] |
Temat postu: | |
Jacek Mi nie chodziło o to jaki silnik na tym zdjęciu tylko efekt tego jak to wygląda. A swoją drogą jeśli ma to być auto na zlotu to czemu miałby to nie byc totalny clean lock ? ![]() ![]() |
Autor: | Jacek. [ Pon 11 Sie, 2008 ] |
Temat postu: | |
Moim zdaniem najładniejszy efekt clean'a jest właśnie ze 16-tkami na dwóch gaźnikach, a ja nie mam narazie takiej potrzeby, by wstawić takie rumaki pod maskę. Co więcej, koszty takich modów pod maską są spore(policz sobie ten chrom), a ja mam zamiar cieszyć się mk1 już od wiosny, więc szaleć nie będę, by pokazać wszystkim czego to nie zrobiłem-to nie w moim stylu. Postaram się wycisnąć najlepszy efekt z tego co mam, coś tam wyjdzie, chyba... ![]() |
Autor: | mimik144 [ Pon 11 Sie, 2008 ] |
Temat postu: | |
Chcesz zrobić to samo co ja ![]() ![]() ![]() ![]() PS. dasz rozpórkę i będzie cacy. |
Strona 1 z 2 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |