VW forum vwzone.pl | Forum VW Maniaków VAG'a
https://vwzone.pl/forum/

[mk3]zaklepać czy wyciąć ranty?
https://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?f=34&t=24478
Strona 1 z 2

Autor:  *daniel* [ Pią 24 Sie, 2007 ]
Temat postu:  [mk3]zaklepać czy wyciąć ranty?

panowie chce zaklepać ranty z tyłu w swoim mk3 i sam już nieweim czy je lepiej wyciąć czy może zaklepać!mam wersje gt z nakładkami!pomóżcie bo ma mentlik w głowie jedni gadaja wyciąć drudzy zaklepać :smutny:

Autor:  przemo. [ Pią 24 Sie, 2007 ]
Temat postu: 

wycinanie to chyba kiepski pomysł. czy nie jest zagrozenie, ze rant może stracić swój kształt, zrobi sie falbana

kolega w g3 gti zaklepywał i bylo ok i z tego co wiem to wiekszosc moich rozsądnych znajomych zaklepuje

Autor:  *daniel* [ Pią 24 Sie, 2007 ]
Temat postu: 

i tak żle i tak niedobrze bo po zaklepaniu też mogą wyjśc góry i doliny :/ może się wypowie ktoś kto zaklepywał u siebie... co ile cm nacinał blache itd pare wskazówek bym prosił help

Autor:  Knob [ Pią 24 Sie, 2007 ]
Temat postu: 

Jestem za wycinaniem - wyszło ok :ok:

Autor:  swIP [ Pią 24 Sie, 2007 ]
Temat postu: 

wyklepywalem gumowym mlotkiem i bylo git

Autor:  skrypol [ Sob 25 Sie, 2007 ]
Temat postu: 

powiem tak ja mam wyciete i jest ok ale jesli chodzi o wycinanie to niejest dobry pomysł poniewaz rant ustywnia cały tylny błotnik w Golfie 3 i błotnik jest mieki a jak zaklepiesz to nic sie niedzieje wszystko jest ok :)

Autor:  krzyh [ Sob 25 Sie, 2007 ]
Temat postu: 

niewiem jak jest w 3-ce ale w 2-ce po przycieciu trzeba spawac błotnik w wewnetrznym nadkolem , przypuszczam ze bedzie tak samo wiec lepiej sie dokladnie dowiedziec bo idzie sobie kupe roboty narobic

Autor:  skrypol [ Sob 25 Sie, 2007 ]
Temat postu: 

krzyh napisał(a):
niewiem jak jest w 3-ce ale w 2-ce po przycieciu trzeba spawac błotnik w wewnetrznym nadkolem , przypuszczam ze bedzie tak samo wiec lepiej sie dokladnie dowiedziec bo idzie sobie kupe roboty narobic

Nie inaczej krzyh masz racje w 100%

Autor:  *daniel* [ Sob 25 Sie, 2007 ]
Temat postu: 

dzięki chłopaki za konkretne odpowiedzi piwko właśnie wolałem się najpierw dowiedzieć jak u was to wygląda,bo zpaprać i narobić sobie kosztów i niepotrzebnej roboty to nieproblem ;) dlatego zaklepie te ranty piwko

Autor:  Chęcik [ Sob 25 Sie, 2007 ]
Temat postu: 

Tylko i wyłacznie zaklepuj. Ja jak miałem mk3 gti to własnie klepałem. Z przodem jest szybko, rant szybko sie poddaje i się zagina od młotka ale trzeba podciąc nadkola wenetrzne o około 2-3 cm. Z tyłem jest gorzej bo pod rantem jest wklejone fabrycznie oryginalne wewetrzne nadkole i to wszystko napręza przy klepaniu, trzeba mocno sie naklepac, zeby to rant zaczął sie zginać ale trochę cierpliwości i wszystko pójdzie. W nakładkach powycinaj tą cześc wenetrzną co nachodzi na rant i przyklej nakładki - polecam do tego klej poliurytan Soudaflex 40 FC w kolorze czarnym, mega trzyma , sprawdzony juz na wielu autach u mnie na wiosce ( u mnie sprawdzony na 2 autach). Jak coś mam 2 tubki na zbyciu nówki, akurat 2 tubki stykna na 4 ranty.

Autor:  *daniel* [ Sob 25 Sie, 2007 ]
Temat postu: 

z przodu nieplanuje zaklepywać bo jest twardo i nieobciera nic mimo symbolicznego prześwitu...a tył chce zaklepać bo jest dlamnie za wysoko i musi pójść w dół a bez klepania się nieobejdzie....Chęcik, dzięki za porade i za nazwe kleju bo klej też ważna sprawa żeby nieszukać nakładki póżniej po rowach :smutny:
p.s
Chęcik, widziałem bodajrze twoje byłe mk3 u nas na zlocie w koło Bochni,kolorek taki jak mojej padliny, czarna stal i vento front...jak znajde fotke ze zlota to wrzuce...

Autor:  przemo. [ Sob 25 Sie, 2007 ]
Temat postu: 

*daniel* napisał(a):
czarna stal i vento front


stalki 8x16 z merca na adapterze. to byle auto Chęcika.

Autor:  krzyh [ Nie 26 Sie, 2007 ]
Temat postu: 

dobra rada - z tyłu przed zaklepaniem pozbądz sie konerwacji z racika i kawaleczka blotnika - czasami lubi byc jej tam okolo centymetra a to bardzo utrudnia samo zaklepywanie , po usunieciu jej rant ładnie przylegnie do blotnika a z konserwacją nie da rady - zawsze zostanie niedoklepany,po zaklepaniu zalej to konserwaja tak aby zakleiło sie miejsce w ktorym zaczyna sie rant tak aby woda tam nie wpływała

Autor:  ZbignieVW [ Pon 27 Sie, 2007 ]
Temat postu: 

krzyh napisał(a):
dobra rada - z tyłu przed zaklepaniem pozbądz sie konerwacji z racika i kawaleczka blotnika - czasami lubi byc jej tam okolo centymetra a to bardzo utrudnia samo zaklepywanie , po usunieciu jej rant ładnie przylegnie do blotnika a z konserwacją nie da rady - zawsze zostanie niedoklepany,po zaklepaniu zalej to konserwaja tak aby zakleiło sie miejsce w ktorym zaczyna sie rant tak aby woda tam nie wpływała


krzyh dobrze gadasz :ok: jak stary doświadczony blacharz

Autor:  krupi [ Wto 28 Sie, 2007 ]
Temat postu: 

Powiedzenie "klepać biedę" nie odnosi się do błotników - więc klep, nie wycinaj :)

Strona 1 z 2 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/