VW forum vwzone.pl | Forum VW Maniaków VAG'a https://vwzone.pl/forum/ |
|
[mk3]zaklepać czy wyciąć ranty? https://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?f=34&t=24478 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | *daniel* [ Pią 24 Sie, 2007 ] |
Temat postu: | [mk3]zaklepać czy wyciąć ranty? |
panowie chce zaklepać ranty z tyłu w swoim mk3 i sam już nieweim czy je lepiej wyciąć czy może zaklepać!mam wersje gt z nakładkami!pomóżcie bo ma mentlik w głowie jedni gadaja wyciąć drudzy zaklepać ![]() |
Autor: | przemo. [ Pią 24 Sie, 2007 ] |
Temat postu: | |
wycinanie to chyba kiepski pomysł. czy nie jest zagrozenie, ze rant może stracić swój kształt, zrobi sie falbana kolega w g3 gti zaklepywał i bylo ok i z tego co wiem to wiekszosc moich rozsądnych znajomych zaklepuje |
Autor: | *daniel* [ Pią 24 Sie, 2007 ] |
Temat postu: | |
i tak żle i tak niedobrze bo po zaklepaniu też mogą wyjśc góry i doliny ![]() ![]() |
Autor: | Knob [ Pią 24 Sie, 2007 ] |
Temat postu: | |
Jestem za wycinaniem - wyszło ok ![]() |
Autor: | swIP [ Pią 24 Sie, 2007 ] |
Temat postu: | |
wyklepywalem gumowym mlotkiem i bylo git |
Autor: | skrypol [ Sob 25 Sie, 2007 ] |
Temat postu: | |
powiem tak ja mam wyciete i jest ok ale jesli chodzi o wycinanie to niejest dobry pomysł poniewaz rant ustywnia cały tylny błotnik w Golfie 3 i błotnik jest mieki a jak zaklepiesz to nic sie niedzieje wszystko jest ok ![]() |
Autor: | krzyh [ Sob 25 Sie, 2007 ] |
Temat postu: | |
niewiem jak jest w 3-ce ale w 2-ce po przycieciu trzeba spawac błotnik w wewnetrznym nadkolem , przypuszczam ze bedzie tak samo wiec lepiej sie dokladnie dowiedziec bo idzie sobie kupe roboty narobic |
Autor: | skrypol [ Sob 25 Sie, 2007 ] |
Temat postu: | |
krzyh napisał(a): niewiem jak jest w 3-ce ale w 2-ce po przycieciu trzeba spawac błotnik w wewnetrznym nadkolem , przypuszczam ze bedzie tak samo wiec lepiej sie dokladnie dowiedziec bo idzie sobie kupe roboty narobic
Nie inaczej krzyh masz racje w 100% |
Autor: | *daniel* [ Sob 25 Sie, 2007 ] |
Temat postu: | |
dzięki chłopaki za konkretne odpowiedzi ![]() ![]() ![]() |
Autor: | Chęcik [ Sob 25 Sie, 2007 ] |
Temat postu: | |
Tylko i wyłacznie zaklepuj. Ja jak miałem mk3 gti to własnie klepałem. Z przodem jest szybko, rant szybko sie poddaje i się zagina od młotka ale trzeba podciąc nadkola wenetrzne o około 2-3 cm. Z tyłem jest gorzej bo pod rantem jest wklejone fabrycznie oryginalne wewetrzne nadkole i to wszystko napręza przy klepaniu, trzeba mocno sie naklepac, zeby to rant zaczął sie zginać ale trochę cierpliwości i wszystko pójdzie. W nakładkach powycinaj tą cześc wenetrzną co nachodzi na rant i przyklej nakładki - polecam do tego klej poliurytan Soudaflex 40 FC w kolorze czarnym, mega trzyma , sprawdzony juz na wielu autach u mnie na wiosce ( u mnie sprawdzony na 2 autach). Jak coś mam 2 tubki na zbyciu nówki, akurat 2 tubki stykna na 4 ranty. |
Autor: | *daniel* [ Sob 25 Sie, 2007 ] |
Temat postu: | |
z przodu nieplanuje zaklepywać bo jest twardo i nieobciera nic mimo symbolicznego prześwitu...a tył chce zaklepać bo jest dlamnie za wysoko i musi pójść w dół a bez klepania się nieobejdzie....Chęcik, dzięki za porade i za nazwe kleju bo klej też ważna sprawa żeby nieszukać nakładki póżniej po rowach ![]() p.s Chęcik, widziałem bodajrze twoje byłe mk3 u nas na zlocie w koło Bochni,kolorek taki jak mojej padliny, czarna stal i vento front...jak znajde fotke ze zlota to wrzuce... |
Autor: | przemo. [ Sob 25 Sie, 2007 ] |
Temat postu: | |
*daniel* napisał(a): czarna stal i vento front
stalki 8x16 z merca na adapterze. to byle auto Chęcika. |
Autor: | krzyh [ Nie 26 Sie, 2007 ] |
Temat postu: | |
dobra rada - z tyłu przed zaklepaniem pozbądz sie konerwacji z racika i kawaleczka blotnika - czasami lubi byc jej tam okolo centymetra a to bardzo utrudnia samo zaklepywanie , po usunieciu jej rant ładnie przylegnie do blotnika a z konserwacją nie da rady - zawsze zostanie niedoklepany,po zaklepaniu zalej to konserwaja tak aby zakleiło sie miejsce w ktorym zaczyna sie rant tak aby woda tam nie wpływała |
Autor: | ZbignieVW [ Pon 27 Sie, 2007 ] |
Temat postu: | |
krzyh napisał(a): dobra rada - z tyłu przed zaklepaniem pozbądz sie konerwacji z racika i kawaleczka blotnika - czasami lubi byc jej tam okolo centymetra a to bardzo utrudnia samo zaklepywanie , po usunieciu jej rant ładnie przylegnie do blotnika a z konserwacją nie da rady - zawsze zostanie niedoklepany,po zaklepaniu zalej to konserwaja tak aby zakleiło sie miejsce w ktorym zaczyna sie rant tak aby woda tam nie wpływała
krzyh dobrze gadasz ![]() |
Autor: | krupi [ Wto 28 Sie, 2007 ] |
Temat postu: | |
Powiedzenie "klepać biedę" nie odnosi się do błotników - więc klep, nie wycinaj ![]() |
Strona 1 z 2 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |