VW forum vwzone.pl | Forum VW Maniaków VAG'a https://vwzone.pl/forum/ |
|
[golf mk4] Wskaźnik temperatury 1,4 2001 https://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?f=33&t=54288 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | ledwat [ Nie 12 Wrz, 2010 ] |
Temat postu: | [golf mk4] Wskaźnik temperatury 1,4 2001 |
Wskaźnik temperatury nie wskazuje temperatury mimo nagrzanego silnika. Czy to może być czujnik temperatury? Jak to sprawdzić i gdzie się on znajduję. Z góry dziękuję za wszelkie rady. ledwat przed napisaniem pierwszego posta wypadaloby zapoznać sie z regulaminem ![]() UŻYWAMY PRZEDROSTKÓW ![]() turpik |
Autor: | lation [ Nie 12 Wrz, 2010 ] |
Temat postu: | Re: Wskaźnik temperatury GolfIV 1,4 benzyna, 2001 |
Od czujnika zacznij diagnostykę, kostka czteropinowa. |
Autor: | Włochaty [ Nie 12 Wrz, 2010 ] |
Temat postu: | Re: [golf mk4] Wskaźnik temperatury 1,4 2001 |
ale najpierw sprawdź czy Ci się coś z kostką lub instalacją nie stało "termostat oraz G2/G62 niniejsza procedura ma na celu określenie źródła niemożności uzyskania przez silnik temperatury roboczej. w razie wymiany termostatu zaleca się zakup oryginału w ASO. w razie wymiany czujnika G2/G62 zaleca się zakup oryginału w ASO. czujniki związane z badaniem termostatu: G62: czujnik określający temperaturę na potrzeby ECU; G2: czujnik określający temperaturę na potrzeby wskaźnika na desce rozdzielczej. do przeprowadzenia niniejszej diagnostyki konieczne jest dokonanie pomiarów w grupach: 01-Engine: 007; 17-Instruments: 003. pomiar dokonywany będzie dwuetapowo - na zupełnie zimnym silniku oraz na w pełni rozgrzanej jednostce napędowej. 1. pomiar na zimnym silnku*. *najlepiej jest dokonać pomiar rano przed rozruchem silnika. a. dokonujemy analizę grupy 007 w grupie 01-Engine - temperatury paliwa, powietrza oraz płynu chłodzącego [G62] powinny być zbliżone do siebie. jeżeli temp. płynu chłodzącego odbiega od dwóch pozostałych - możliwe uszkodzenie czujnika G62. temperatury należy zanotować. b. dokonujemy analizę grupy 003 poz. 1 w grupie 17-Instruments - poznamy odczyt z czujnika G2. wartość powinna być zbliżona do wartości z punktu 1a. jeżeli jest różna przy założeniu, że temperatury z pkt. 1a są zbliżone do siebie - możliwe uszkodzenie czujnika G2. 2. pomiar na w pełni rozgrzanym silniku. a. dokonujemy analizę grupy 007 w grupie 01-Engine - temperatury płynu chłodzącego [G62] - zazwyczaj poz. 4. temperaturę należy zanotować. b. dokonujemy analizę grupy 003 poz. 1 w grupie 17-Instruments - sprawdzamy odczyt z G2 - powinien być niemal identyczny jak ten z pkt. 2a. jeżeli odczyt z G2 i G62 jest jednakowy - uszkodzeniu uległ termostat. jeżeli odczyt z G2 i G62 różni się - uszkodzeniu uległ jeden z tych czujników [zazwyczaj G2 i G62 są połączone ze sobą]. |
Strona 1 z 1 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |