VW forum vwzone.pl | Forum VW Maniaków VAG'a https://vwzone.pl/forum/ |
|
[golf mk2] problem z czujnikiem temperatury cieczy https://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?f=33&t=49892 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | turpik [ Śro 14 Kwi, 2010 ] |
Temat postu: | Re: [golf mk2] problem z czujnikiem temperatury cieczy |
wyciagnij te 2 czujniki niech chwile postoja obok siebie i zmierz rezystancje obydwu jak bedzie roznic znacząco to znaczy ze ten czujnik boschowski cos szwankuje. czujniki do silnika najlepiej kupowac orginalne bo nieorginalane maja tendencje to zlego pokazywania temperatury przez co wlasnie komputer swiruje |
Autor: | sundecade [ Pią 04 Cze, 2010 ] |
Temat postu: | Re: [golf mk2] problem z czujnikiem temperatury cieczy |
Przez jakis czas jezdziłem tak, ze ten jeden czujnik z białym lebkiem miał odczepioną wtyczke i podłączony był taki sam który był 'połozony' na skrzyni biegów. Autko jezdziło bez zarzutu jednak ostatnio znowu tak sie dzieje, ze na zagrzanym silniku traci swój potencjał. Ma ktoś jakis pomysł ![]() |
Autor: | Leetveen [ Sob 05 Cze, 2010 ] |
Temat postu: | Re: [golf mk2] problem z czujnikiem temperatury cieczy |
w ABFie tez pojawia sie taki problem, wszystko sie normuje po zaladowaniu nowego oryginalnego czujnika VW, troche kosztuje wzgledem zamiennikow ale to jedyne sensowne dzialanie problem tez jest widoczny po podpieciu do OBD2, po zmianie na nowy oryginal juz nie wystepuje |
Autor: | mroczas1 [ Czw 10 Cze, 2010 ] |
Temat postu: | Re: [golf mk2] problem z czujnikiem temperatury cieczy |
Jakiś czas temu Cieluś opisał o co kaman: Cieluś napisał(a): Słuchaj tak po kolei: ... na zimnym nie chodzi to może byc generalnie wszystko, ale za prace na zimnym silniku odpowiada regulator termiczny znajduje sie na bloku pod króćcem wody idą do niego przewody paliwa, on jak jest zimny to daje większa dawke paliwa więc jak masz go walnietego to moze byc cały czas otwarty lub zamkniety Poza tym zeby KR pracował dobrze to wszystko musisz miec igłe tzn reg termiczny, wyregulowany rozdzielacz, kable, świece kopułka, czujniki,a przede wszystkim musi byc szczelny układ ssący i wszystkie podciśnienia sprawne i nie poprzytykane inaczej są dziwne fazy z silnikiem. powodzenia ![]() Miałem podobną do ciebie sytuację z silnikiem PL. Okazało się, że czujnik temperatury chłodziwa padnięty i jeden z dwóch kabli idących do termo-switcha przerwany... Wymiana czujnika na nowy i polutowanie kabelka + pełen bak Vpower 95 i "przejażdzka" trójmiejską obwodnicą na pełnej pipie tam i z powrotem wyeliminowały problem. ![]() Może pomóc... ![]() ![]() |
Strona 1 z 1 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |