a wiec jezeli chcesz wlozyc licznik z mk3 do mk2 to po pierwsze musisz do skrzyni biegow wlozyc impulsator bo w mk2 licznik jest na linke a mk3 ma elektroniczny, jezeli masz golfa przed '89 to w liczniku masz 2 kostki i musisz zrobic redukcje na jedna (poszukaj na forum byla juz o tym mowa), licznik z diesla mk3 do diesla mk2 ale bez TDI bedzie przekłamywal obroty bo mk3 ma inne przelozenie w alternatorze a o licznikach z TDI mozna zapomnac bo sygnal idzie z kompa i beda sie cudy dziac na obrotomierzu

, jezeli chodzi o benzyne to licznik nie moze byc z VR6 bo tam jest 6 garow i inne obroty bedzie pokazywac niz jest w rzeczywistosci, nie mozna wkladac licznika z benzyny do diesla i odwrotnie bo nie bedzie chodzil, jezeli chodzi o obudowe to niestety trzeba rzezbic bo nie ma no to zlotej rady a tak poza tym chyba wszystko chodzi

jezeli chodzi o bore to nie wiem jak to jest od strony technicznej czy obudowa jest taka sama albo czy da sie ja tam wlozyc ale trzeba pamietac ze w borze jak i TT byla juz w niektorych modelach szyna CAN a to wymusza calkiem inny licznik musisz sprawdzic jaki ty masz jezeli twoj licznik zaczyna sie od nr 919 xxx xxx to masz zwykla instalacje a jak twoj nr zaczyna sie od 920 xxx xxx to masz szyne CAN i w zaleznosci czy masz czy nie masz CANa to taki musisz szukac licznik od tt, tak samo jezeli chodzi o wersje silnikowa nie mozna mieszac diesla z benzyna (ale tu tylo chodzi o bore) i liczba tlokow od 4 cylindrowca do 4 i od 6 do 6. w licznikach jest zapisane immo i do przekladce trzeba bedzie z nim powalczyc przez OBD