Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 1 z 1 [ 5 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: [golf mk2] 1.8 8v PF problem z zasilaniem pompy paliwa?
PostWysłany: Czw 18 Gru, 2008 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 12 Lis, 2007
Posty: 172
Skąd: GliVWice
Gadu-Gadu: 3491196
Auto: Golf Mk2 GTI16V
Cześć
Mam taki problem w mk2 GTI (pf):
podpinam pompę paliwa tą w baku na krótko i działa, podpinam do kostki z auta i nic, mierze prąd i jest trochę ponad 10V oczywiście po przekręceniu stacyjki, bezpiecznik jest nowy, czy to coś z przekaźnikiem ? jeśli tak to jaki ma numer i gdzie jest umiejscowiony :)


Ostatnio edytowany przez volt, Czw 18 Gru, 2008, edytowano w sumie 1 raz

Offline
 Profil    3491196
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 20 Gru, 2008 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 26 Kwi, 2005
Posty: 786
Skąd: Berlin/Jarocin
Gadu-Gadu: 0
Auto: Golf V GTI
Image

Moze to troche pomoże :)


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 21 Gru, 2008 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 12 Lis, 2007
Posty: 172
Skąd: GliVWice
Gadu-Gadu: 3491196
Auto: Golf Mk2 GTI16V
Niestety trochę inaczej to masz, i jeśli ktoś wie, który kabel odpowiada za pompę w kostce z wiązki ze skrzynki z bezpiecznikami ( ta kostka do której wpina się kostke instalacji silnika) :)


Offline
 Profil    3491196
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 21 Gru, 2008 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 22 Kwi, 2004
Posty: 71
Skąd: BIALYSTOK
Gadu-Gadu: 4487409
Auto: MKII VR6, Scirocco MKII GTII
przekaźnikiem pompy steruje ECU, sygnałem steryjacym podawanym na przekaźnik jest masa, masa podawana jest z 3 pinu ECU (czerwono-żółty kabel)

jesli ecu nie podaje masy na przekaźnik to znaczy zce uszkodzony tranzystor w ECU


Offline
 Profil    4487409
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 22 Gru, 2008 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 12 Lis, 2007
Posty: 172
Skąd: GliVWice
Gadu-Gadu: 3491196
Auto: Golf Mk2 GTI16V
Jest jeszcze taka dziwna sytuacja, do kostki od pompy idą trzy kable, 1.masa, 2.prąd i 3.wskaźnik paliwa ( w takiej kolejności), po przekręceniu zapłonu idzie nap. w kablu od wskaźnika jakieś 10V i to cały czas ,a podłączając pompe na krótko podłączam 1.masa, 2.prąd. Próbowałem zamienić te 2 kable ale pompa dalej nie rusza.

Czerwono zółty to kabel od wiązki samochodu ? a w wiązce z kompa tez taki sam kolor ? i to jest ta masa ?


Offline
 Profil    3491196
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 1 z 1 [ 5 posty(ów) ] 


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe