Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 1 z 1 [ 9 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: [golf mk2] Dziwny problem z prądem
PostWysłany: Sob 06 Gru, 2008 
VW Zone Mod
VW Zone Mod
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 14 Mar, 2006
Posty: 3453
Skąd: tychy
Gadu-Gadu: 0
Auto: Audi 100 C4 & Chevrolet Camaro 3gen
moze tak od poczatku ......

od pewnego czasu rozladowuje mi akumulator , szczegolnie jak popada deszcz lub jak zostawie podlaczony jak nalezy na noc - od tego czau odlaczam go jak tylko nie bedzie auto odpalane powyzej 3h , jesli uzywane jest auto czesto to i tak musze go podladowywac co 3 dni max a jesli jest odlaczany to 2 miesiace spokojnie wystarcza ale nie w tm moj problem najwazniejszy

wczoraj pol dnia smigalem bez najmniejszego problemu , palil jezdzil i OK , wieczorem odpalilem i pojechalem do roboty , juz po drodze juz mi nie pasowaly swiatla , dziwnie słabe byly - podjechalem pod robote zgasilem auto, odrazu chcialem odpalic ale zero tak jak by rozladowany , jako ze nie dokrecalem klemy tylko ja nakladalem (za kazdym razem) myslalem ze to w tym problem zlapalem za kabel i gorący jak cholera
po robocie dokrecilem klemy i przy odpalaniu ewidentnie widac ze slabo kreci , odpalilem go na pych i chodzi normalnie , swiatla wszystko OK - odlaczylem plus zeby sprawdzic czy jest ladowanie i auto chodzi czyli alternator ładuje no to jedziemy , po drodze co chwile widze jak giną swiatla (co jakis czas) , raz OK a raz jak swieczki , dmuchawa raz dziala raz nie wycieraczki to samo ale dojechalem pod blok otwieram klape i kablel plusowy znow gorący ze idzie sie popazyc , odlaczam go i auto pracuje normalnie czyli ladownaie jest , auto po zgaszeniu nie juz odpalilo ale swiatla tak jak by swiecily normalnie , dmuchawa tez pracuje ale auto nie odpala tak jak by akumulator rozladowany
sam juz nie wiem za co sie zlapac , alternator ,? rozrusznik ?, akumulator ? cos z kablami ?, moze jak woda sie gdzies dostaje to cos swiruje (wlasnie wczoraj byl caly dzien deszczowy )- pierwszy raz spotkalem sie z tak kretynską sytuacją a juz nie jedno widzialem - faktem jest ze po odpaleniu przez chwile piszczy pasek ale to nie bedzie problemem , nawet podczas tego piszczenia to swiatla swieca normalnie a to podczas drogi takie objawy

kazda rade rozwaze ale moze ktos juz cos podobnego przerabial u siebie ?


Ostatnio edytowany przez krzyh Nie 07 Gru, 2008, edytowano w sumie 2 razy


_________________
Image

Audi C4 --- viewtopic.php?f=98&t=16705&start=1410
Jetta II --- viewtopic.php?f=112&t=44729&start=0
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 06 Gru, 2008 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 29 Paź, 2007
Posty: 1075
Skąd: Pleszew
ja podobne objawy mialem w jedynce tez co pare dni musialem ladowac aku ze swiatlami tak samo mialem raz byly dobre raz przygasaly okazlo sie ze to alternator wiec powinienes zaczal od tego



_________________
projekt mk1
mk2 gti edtion one

www.benson-pro.pl <---- klik
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 06 Gru, 2008 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 09 Paź, 2007
Posty: 7468
Skąd: Bolesławiec
Gadu-Gadu: 8234490
Auto: mk2 tdi++, quattro
jak mowisz ze na poczatku piszczy ci pasek to go podciagnij a jak jest juz do konca zjechany to go wymien.

sprawdz ladowanie na alternatorze jak jest odpalony jak ponizej 14V to alternator do naprawy pewnie trzeba wymienic regulator napiecia. napiecie zmierz na klemach akumulatora i na kablu dochodzacym do alternatora jezeli bedzie duza roznica to mozliwe ze beda zasniedzialem styki na przewodach laczacych.

sprawdz czy gdzies sie nie przetar glowny kable masowy i nie zwiera do masy. przeczysc tez klemy

PozdraVWiam


Offline
 Profil    8234490
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 06 Gru, 2008 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 17 Lis, 2007
Posty: 263
Skąd: Zakopane
Potwierdzam, ze pasuje dobrze oczyścić klemy i zrobić dobrą masę. Kiedyś mało mi auto nie spłonęło przez taki drobiazg.



_________________
Volks!! Ich liebe meine Wagen!!
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 06 Gru, 2008 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 31 Gru, 2006
Posty: 1444
Skąd: Józefów
Gadu-Gadu: 0
Auto: VW Golf mk1 1.6 EG 2xWeber
miale podbny przypadek

odpalilem auto,swiatla ok,wszytsko ok,jade swiatla coraz bardziej slabiej swieca,kierunki tez

okazalo sie ze alternator sie popsul

pzdr


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 06 Gru, 2008 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 23 Lis, 2005
Posty: 3269
Gadu-Gadu: 0
Auto: golf mk2
Sprawdź miernikiem jakie napięcie podaje alernator, może padł regulator napiecia.



_________________
Projekt!Klik
Image
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 06 Gru, 2008 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 26 Kwi, 2005
Posty: 786
Skąd: Berlin/Jarocin
Gadu-Gadu: 0
Auto: Golf V GTI
Masa lub regulator napięcia na alternatorze.


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 07 Gru, 2008 
VW Zone Mod
VW Zone Mod
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 14 Mar, 2006
Posty: 3453
Skąd: tychy
Gadu-Gadu: 0
Auto: Audi 100 C4 & Chevrolet Camaro 3gen
alternator powinien byc OK bo jak odlacze akumulator to auto pracuje bez problemu , mozna wszystkie odbiorniki pradu powlaczac i nic nie przygasa

jak na razie laduje akumulator bo dosc mocno rozladowany , podepne i zobacze co i jak - jak na razie to męczy mnie tez mcno grzejacy sie przewod plusowy , mam nadzieje ze bylo to spowodowne nie dokreceniem klemy , doszly mnie tez sluchy ze moze miec zwarcie sam akumulator

co do paska to nie jest problem , wiem jak sobie z nim poradzic choc kola pasowe nie sa w jednej lini , jedno jest dosc sporo przesuniete wzgledem drugiego ale to tez nie problem

do miernika nie mam dostepu ale mam wskaznik poziomu ladowania , mysle ze powinien w zupelnosci wystarczyc , swego czasu jak mialem podpiety to dosc precyzyjnie wskazywal wysokosc napiecia

jak znajde chwile to zaczne dzialac i zdam relacje co bylo przyczyna - dam rade choc nie wiem czy wyczaje ten choler.... goracy przewod plusowy , to jes tmoj obecnie najwazniejszy problem , reszta to pikus i dojde



_________________
Image

Audi C4 --- viewtopic.php?f=98&t=16705&start=1410
Jetta II --- viewtopic.php?f=112&t=44729&start=0
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 16 Gru, 2008 
VW Master
VW Master

Rejestracja: Sob 12 Lip, 2008
Posty: 211
Skąd: Toruń
zmierz natezenie pradu!! kup jakis zwykly mirnik z marketu (25zl), sciagnij jedna kleme i wepnij sie szeregowo, to jest najprostszy sposob i najbardziej efektywny


Offline
 Profil  
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 1 z 1 [ 9 posty(ów) ] 


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe