Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 2 z 2 [ 18 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 24 Maj, 2008 
VW Master
VW Master

Rejestracja: Nie 18 Wrz, 2005
Posty: 279
Skąd: Wrocław
Gadu-Gadu: 0
Auto: 20VT
Panowie w sumie zasada jest prosta !! Najpierw odpalcie auto i zwyklym miernikiem zmierzcie ladowanie na alternatorze a pozniej na akumulatorze najlepiej na tych bolcach co wychodza z aku , wtedy widzicie jaki prad wychodzi z alternatora i jaki dochodzi do akumulatora ! Pownno mierzyc sie na wlaczonych swiatlach i jezeli prad dochodzacy do aku jest w granicach 14v lub wiecej nie ma obaw ze ladowanie jest zle !! Oczywiscie jezeli ktos tego nie robil lepiej podjechac do elektryka zeby to zmierzyl !! a poza tym dobrze jest zmierzyc akumulator pod obciazeniem wtedy szybko tez wyeliminujemy go jezeli jest ok !! Mozna smigac caly dzien autem i akumulatora bedzie krecic jak glupi ale jak oberwa sie cele w aku niestety rano juz problem bedzie z odpaleniem dlatego polecam zbadac go pod obciazeniem ! Jeszcze prostszym sposobem jest zdjecie klemy na noc i jezeli rano auto nie odpali niestety ale akumulator juz padl !!


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 24 Maj, 2008 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 09 Paź, 2007
Posty: 7468
Skąd: Bolesławiec
Gadu-Gadu: 8234490
Auto: mk2 tdi++, quattro
Od kiedy prąd mierzy sie w Voltach :< :P


Offline
 Profil    8234490
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 26 Maj, 2008 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Sob 23 Cze, 2007
Posty: 33
Sprawa jest stosunkowo prosta i kazdy powinien sobie z tym poradzic. Najpier mierzymy ladowanie - jezeli jest w granicach 13,8 do 14,8 to jest to mniej wiecej OK. Nastepnie wpinamy miernik tak jak kolega opisuje:


hydraulutnik napisał(a):
wiec tak:
zrzuc kleme z minusa.ustaw miernik na 10 A i przewod czerwony w mierniku przerzyc na zewnetrzne gniazdo.masz tam dwa czerwone gniazda i jedno czarne.
nastepnie zwierasz jednym kablem do klemy a drugim do kolka w aku tworzac mostek.pamietaj o tym zeby wszystkie odbiorniki pozostawic wylaczone.
wartosc max to : 0,12 A powyzej tej wartosci jest cos nietak czyli cos pobiera zaduzo pradu.
przykladowo ok : 0,35A-0,40A -swieci jakas zarowka lub np. ok 0,25A - radio jest zle podlaczone i pobiera prad
mysle ze pomoglem :ok:


Jezeli wartosci sa zbyt duze wowczas na podlaczonym mierniku wypinamy po koleji bezpieczniki i sprawdzamy po koleji, ktory obwod ciagnie za duzo pradu. W ten sposob mamy potencjalnego zlodzieja pradu (na wykazie bezpiecznikow sprawdzamy od czego jest dany bezpiecznik i naprawiamy usterke).


Offline
 Profil  
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 2 z 2 [ 18 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe