Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 1 z 1 [ 4 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: [jetta mk2] Swap1,6pn na 1,8kr problem z elektryka
PostWysłany: Wto 15 Lis, 2011 
VW User
VW User

Rejestracja: Pią 05 Lut, 2010
Posty: 62
Gadu-Gadu: 9053348
Auto: gulf mk2
Witam sprawa wygląda tak zabrałem się za swapa w jetta 1,6pn 90r na 1,8kr z roku 88.Mało myśląc wyciagnołem cale wiazki z jetty i wsadziłem instalacje z mk2 starego typu lecz po zmianie nic nie bangla zostało mi pare kabelkow przedstawiam zdjecia z opisem moze ktos cos pomorze :

http://imageshack.us/g/804/dsc0928f.jpg/

Proszę zapoznać się z regulaminem i używać przedrostków !
Kuman


Offline
 Profil    9053348
 
 Temat postu: Re: [jetta mk2] Swap1,6pn na 1,8kr problem z elektryka
PostWysłany: Pon 05 Gru, 2011 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 21 Lut, 2005
Posty: 593
Skąd: just behind you
Gadu-Gadu: 5342886
Skype: mr-apsik
Auto: MK2 2.0 16vT
Audi A3 8L 1.9 TDI PD
I zagadał :ok:



_________________
It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!
PRO-TUNE: SWAPy, skrzynie, elektryka, sprzęgła, turbo
www.pro-tune.pl

Image
Offline
 Profil    5342886 mr-apsik
 
 Temat postu: Re: [jetta mk2] Swap1,6pn na 1,8kr problem z elektryka
PostWysłany: Wto 06 Gru, 2011 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 09 Paź, 2007
Posty: 7468
Skąd: Bolesławiec
Gadu-Gadu: 8234490
Auto: mk2 tdi++, quattro
moze jakies szczeguly bo ten post nic nie wnosi


Offline
 Profil    8234490
 
 Temat postu: Re: [jetta mk2] Swap1,6pn na 1,8kr problem z elektryka
PostWysłany: Wto 06 Gru, 2011 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 21 Lut, 2005
Posty: 593
Skąd: just behind you
Gadu-Gadu: 5342886
Skype: mr-apsik
Auto: MK2 2.0 16vT
Audi A3 8L 1.9 TDI PD
Proszę bardzo,
Bartek sam podłączył pozostałe kabelki, ale mimo to samochód nie odpalał, z tego co mi opisywał to kabelki były OK, więc zasugerowałem podmianę halotronu (sam miałem w tym roku 3 podobne przypadki). Na nowym halotronie silnik zagadał. Dziś podłączył podciśnienia i silnik odpala.

Jeżeli ktoś to będzie czytał to w przyszłości, to wymiana wiązki z CE2 na CE1 to BŁĄD i zbędna robota, aby podłączyć KR'e do auta wystarczy tylko schemat i kilka kabelków. Nawet na osprzęcie PNa odpali ;)

bartekkk1 napisał(a):
Witam sprawa wygląda tak zabrałem się za swapa w jetta 1,6pn 90r na 1,8kr z roku 88.Mało myśląc wyciagnołem cale wiazki z jetty i wsadziłem instalacje z mk2 starego typu lecz po zmianie nic nie bangla zostało mi pare kabelkow ...

turpik napisał(a):
moze jakies szczeguly bo ten post nic nie wnosi



_________________
It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!
PRO-TUNE: SWAPy, skrzynie, elektryka, sprzęgła, turbo
www.pro-tune.pl

Image
Offline
 Profil    5342886 mr-apsik
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 1 z 1 [ 4 posty(ów) ] 


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe