Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 1 z 1 [ 5 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: [golf mk2] problem z czujnikiem temperatury cieczy
PostWysłany: Sob 10 Kwi, 2010 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 20 Lip, 2008
Posty: 2623
Skąd: Gliwice
Gadu-Gadu: 5
Auto: MK2 2.0 16V, BMW 5 E39 Touring
Czesc.
Mam taki problem (silnik PL 16V). Samochód nie chciał odpalić, jak już odpaliłem to nie potrafił się wkręcić na obroty.po kilkunastu minutach kombinowania doszlismy do wniosku, ze moze jakis czujnik poszedł. odłączyłem czujnik od Seata (nie pasuje do bloku bo ma inny gwint) samochód pracuje normalnie, nic sie nie 'dzieje'. Zapala zarówno i na zimnym jak i na rozgrzanym silniku.
Kupiłem więc nowy czujnik Bosch'a, zamieniłem ze starym i samochód normalnie odpalił. Po rozgrzaniu silnika, wyłączyłem go i znowu to samo.. nie chciał odpalic. Podłaczyłem kolejny raz czujnik z Seata i wszystko ok. Obecnie jezdze w takim ustawieniu: seatowski czujnik jest podpiety, ale jest 'luzem' tzn. nie jest nigdzie przykręcony. Dziura w bloku jest zaslepiona czujnikiem tym 'prawidlowym'. Czy do czasu naprawienia usterki mozna z tym 'zyc'?
No i co moze byc przyczyna tej wady ? Czy moze termo regulator jest uszkodzony i świruje ?

Image

Image


Offline
 Profil    5
 
 Temat postu: Re: [golf mk2] problem z czujnikiem temperatury cieczy
PostWysłany: Śro 14 Kwi, 2010 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 09 Paź, 2007
Posty: 7468
Skąd: Bolesławiec
Gadu-Gadu: 8234490
Auto: mk2 tdi++, quattro
wyciagnij te 2 czujniki niech chwile postoja obok siebie i zmierz rezystancje obydwu jak bedzie roznic znacząco to znaczy ze ten czujnik boschowski cos szwankuje. czujniki do silnika najlepiej kupowac orginalne bo nieorginalane maja tendencje to zlego pokazywania temperatury przez co wlasnie komputer swiruje


Offline
 Profil    8234490
 
 Temat postu: Re: [golf mk2] problem z czujnikiem temperatury cieczy
PostWysłany: Pią 04 Cze, 2010 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 20 Lip, 2008
Posty: 2623
Skąd: Gliwice
Gadu-Gadu: 5
Auto: MK2 2.0 16V, BMW 5 E39 Touring
Przez jakis czas jezdziłem tak, ze ten jeden czujnik z białym lebkiem miał odczepioną wtyczke i podłączony był taki sam który był 'połozony' na skrzyni biegów. Autko jezdziło bez zarzutu jednak ostatnio znowu tak sie dzieje, ze na zagrzanym silniku traci swój potencjał.
Ma ktoś jakis pomysł ??


Offline
 Profil    5
 
 Temat postu: Re: [golf mk2] problem z czujnikiem temperatury cieczy
PostWysłany: Sob 05 Cze, 2010 
VW Zone Master
VW Zone Master

Rejestracja: Śro 02 Kwi, 2008
Posty: 856
Gadu-Gadu: 0
Auto: f**k this place
w ABFie tez pojawia sie taki problem, wszystko sie normuje po zaladowaniu nowego oryginalnego czujnika VW, troche kosztuje wzgledem zamiennikow ale to jedyne sensowne dzialanie

problem tez jest widoczny po podpieciu do OBD2, po zmianie na nowy oryginal juz nie wystepuje


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [golf mk2] problem z czujnikiem temperatury cieczy
PostWysłany: Czw 10 Cze, 2010 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 16 Gru, 2008
Posty: 55
Skąd: 3MIASTO
Gadu-Gadu: 0
Auto: Golf II GTi 1.8 16V
Renault Master 2.5 dCi
Jakiś czas temu Cieluś opisał o co kaman:

Cieluś napisał(a):
Słuchaj tak po kolei:
... na zimnym nie chodzi to może byc generalnie wszystko, ale za prace na zimnym silniku odpowiada regulator termiczny znajduje sie na bloku pod króćcem wody idą do niego przewody paliwa, on jak jest zimny to daje większa dawke paliwa więc jak masz go walnietego to moze byc cały czas otwarty lub zamkniety

Poza tym zeby KR pracował dobrze to wszystko musisz miec igłe tzn reg termiczny, wyregulowany rozdzielacz, kable, świece kopułka, czujniki,a przede wszystkim musi byc szczelny układ ssący i wszystkie podciśnienia sprawne i nie poprzytykane inaczej są dziwne fazy z silnikiem.

powodzenia ;)


Miałem podobną do ciebie sytuację z silnikiem PL. Okazało się, że czujnik temperatury chłodziwa padnięty i jeden z dwóch kabli idących do termo-switcha przerwany... Wymiana czujnika na nowy i polutowanie kabelka + pełen bak Vpower 95 i "przejażdzka" trójmiejską obwodnicą na pełnej pipie tam i z powrotem wyeliminowały problem. :]

Może pomóc...

Image

Image


Offline
 Profil  
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 1 z 1 [ 5 posty(ów) ] 


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe