VW forum vwzone.pl | Forum VW Maniaków VAG'a https://vwzone.pl/forum/ |
|
[all vw] Gwint KW vs. Weitec https://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?f=32&t=64045 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Talent [ Śro 08 Cze, 2011 ] |
Temat postu: | [all vw] Gwint KW vs. Weitec |
Jak to jest naprawdę z tymi gwintami od KW i Weiteca, niby jedna grupa, mówi się że to de facto to samo, a cena Weiteca zdecydowanie niższa. Czy rzeczywiście warto płacić fortunę za KW, czy lepiej wziąć Weiteca. Dla porównania gwint weiteca Hicon GT na Ebayu do mk6 GTI ok 660 Euro, a KW V1 ok 950 Euro.... |
Autor: | ector [ Śro 08 Cze, 2011 ] |
Temat postu: | Re: [all vw] Gwint KW vs. Weitec |
Jeśli Ci to wystarczy, to mogę Ci powiedzieć porównanie KW i Ta Technix. W skrócie - niebo i ziemia ![]() Jeżdżę bardzo dużo autem, bo codziennie do pracy 30km w jedną stronę i wolę dobrą używkę KW, niż nowy TA. TA, to ping-pong, a KW bardzo dobrze wybiera nierówności. Jeśli autko jest tylko na zloty i rocznie robi "100km", to można kupić nowy TA. Ale na dłuższą jazdę nie polecam ![]() |
Autor: | Kuman [ Śro 08 Cze, 2011 ] |
Temat postu: | Re: [all vw] Gwint KW vs. Weitec |
Ten Weitec i KW to według mnie jedna półka. Było już trochę o gwintach na forum. Musisz poszukać. ector napisał(a): KW i Ta Technix. W skrócie - niebo i ziemia A widzisz Bartol testował i pisał, że lepszy TA Technix. |
Autor: | ector [ Śro 08 Cze, 2011 ] |
Temat postu: | Re: [all vw] Gwint KW vs. Weitec |
Kuman napisał(a): ector napisał(a): KW i Ta Technix. W skrócie - niebo i ziemia A widzisz Bartol testował i pisał, że lepszy TA Technix. w mk3 miałem nowy TA, a w A3 mam używany KW. wg mnie różnica duża na korzyść KW. |
Autor: | Talent [ Śro 08 Cze, 2011 ] |
Temat postu: | Re: [all vw] Gwint KW vs. Weitec |
Ale bardziej chodziło mi o porównianie KW i Weiteca, a nie TA technix, bo o TA już słyszałem wiele niepochlebnych opinii ![]() Więc KW i Weitec to jedna półka ![]() |
Autor: | Sonic_bartek [ Czw 09 Cze, 2011 ] |
Temat postu: | Re: [all vw] Gwint KW vs. Weitec |
weitec i ta technix to raczej jedna półka |
Autor: | Dominik [ Czw 09 Cze, 2011 ] |
Temat postu: | Re: [all vw] Gwint KW vs. Weitec |
Jeździłem na Weitecu KW i TA i powiem tak,wszystkie te gwinty różnią się od siebie zarówna pracą amortyzatora jak i wykonaniem chodzi mi o jakość lakierowania elemntówitd.Weitec to odłam KW porównując go hmmm jest na pewno mniej komfortowy od KW bardziej twardy i zapewne szybciej pokryje się korozją od kw,mowa o sprężynach zakładając że kolumny sa z Inoxu,TA to już beton okropny jak sporo jeździsz to wytrzyma sezon i na pewno się których z amorów wyleje nie wspominając o rdzy która po 1 sezonie będzie na kolumnach jak i sprężynach,tyle ![]() |
Autor: | Talent [ Czw 09 Cze, 2011 ] |
Temat postu: | Re: [all vw] Gwint KW vs. Weitec |
Ok, dzięki chłopaki za wyczerpujące odpowiedzi ![]() ![]() |
Autor: | dracula [ Pią 10 Cze, 2011 ] |
Temat postu: | Re: [all vw] Gwint KW vs. Weitec |
miałem kw v1 inoxx w mk4, a teraz smigam na weitec Hicon GT w mk1 i powiem szczerze że wybrał bym weiteca jest dość komfortowy a zarazem twardy |
Autor: | MAPET [ Wto 28 Cze, 2011 ] |
Temat postu: | Re: [all vw] Gwint KW vs. Weitec |
dla mnei to nie to samo jednak KW to kw weiteca robi kw ale to nizszy produkt w ich ofercie wiec na czyms oszczedzaja napewno w tym... mimo iz weitec tez bardzo dobry to to robione dla tanszej klienteli jezdze na kw V2 i jest to bajka gwint... |
Autor: | Kula [ Pią 01 Lip, 2011 ] |
Temat postu: | Re: [all vw] Gwint KW vs. Weitec |
MAPET napisał(a): jezdze na kw V2 i jest to bajka gwint... potwierdzam ![]() ![]() |
Autor: | Rumak [ Nie 03 Lip, 2011 ] |
Temat postu: | Re: [all vw] Gwint KW vs. Weitec |
A ja od niedawna smigam na KW v1 i musze przyznac że gwint daje rade auto jest sztywne ale nie jest totalny beton i to mi sie podoba ,niezle wybiera nierównosci duży plus gdy auto na gwincie uzywamy na codzien, polecam ![]() |
Autor: | vwbartus [ Czw 28 Lip, 2011 ] |
Temat postu: | Re: [all vw] Gwint KW vs. Weitec |
hmm KW mam teraz w borze , fajnie wybiera nierówności jest dość komfortowy ale ma tendencje do bujania autem w zakrętach tego nie było w H&R i gdyby mój H&R nie miał mocowań pod stabilizator od S3 to bym powrócił z powrotem do H&R , jeździłem golfem który miał nojke weiteca Hicon GT i to samo miał tendencje do bujania w zakrętach , fajnie wybierał dziury lecz jak była jakaś dłuższa nie równość odczuwałem wrażenie jakby nim bujało . |
Autor: | Kuman [ Czw 28 Lip, 2011 ] |
Temat postu: | Re: [all vw] Gwint KW vs. Weitec |
A ja napiszę tak. Kilka dni temu rozebrałem kompletnie mój gwint Weitec dedykowany pod R32 a w nim oryginalnie wkłady ALCO z sygnaturą KW. Wszystko w temacie. |
Autor: | MAPET [ Pią 29 Lip, 2011 ] |
Temat postu: | Re: [all vw] Gwint KW vs. Weitec |
no bo to produkt KW |
Strona 1 z 1 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |