VW forum vwzone.pl | Forum VW Maniaków VAG'a
https://vwzone.pl/forum/

[golf mk3] obnizenie golfa czyli co i jak?
https://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?f=32&t=48502
Strona 1 z 1

Autor:  krepsik [ Pią 05 Mar, 2010 ]
Temat postu:  [golf mk3] obnizenie golfa czyli co i jak?

Witam chciał bym posadzić moje mk3 ale nie za bardzo. Przygotowane na lato są kółka 195/45/16 i jaki teraz zawias? gwint czy jakis kit? a może zmienic profil olony na 40 i posadzić niżej?? Szukałem podobnych tematów ale żaden z nich nie zaspokoił mojej ciekawości na ten temat. fundusze jakimi bym dysponował to 500-700 zł

znalazłem cos takiego http://www.allegro.pl/item936595705_vw_ ... awias.html i rozumiem że tył jest regulowany a co z przodem?? opłaca sie brać używki?

Autor:  turpik [ Pią 05 Mar, 2010 ]
Temat postu:  Re: [golf mk3] obnizenie golfa czyli co i jak?

moim zdaniem o obnizaniu auta bylo juz kilka tematów moze nie konkretnie o golfie ale zasada jest ta sama wystarczy poczytac a co do opon to im nizsza opona to nizej ale tez bardziej trzeba uwazac

Autor:  krepsik [ Sob 06 Mar, 2010 ]
Temat postu:  Re: [golf mk3] obnizenie golfa czyli co i jak?

zatem albo nie umiem szukac albo nic nie ma :o jeśli znajdzie sie ktoś dobrej woli w celu wytłumaczenia mi tego będę bardzo wdzięczny :)

Autor:  TomiVWmk3 [ Sob 06 Mar, 2010 ]
Temat postu:  Re: [golf mk3] obnizenie golfa czyli co i jak?

Ja bym się nie bawił w kupowanie używki nie wiadomo ile to wytrzyma jeszcze. Lepiej poczekać dozbierać kasę i zapodaj nowy gwint np. TA-Technix. Ja miałem takie same plany ale brat szybko mi je z głowy wybił i teraz nie żałuje bo gwintu nie zamienię nigdy nawet na nowe amorki i sprężyny.

Autor:  rolek [ Nie 07 Mar, 2010 ]
Temat postu:  Re: [golf mk3] obnizenie golfa czyli co i jak?

KIT- Stałe obniżenie np: 60/40 - 60mm przód i 40mm tył.
Jeżeli jest regulowana wysokość z tyłu 'na talerzykach' to można sobie ustawić tak jak są zwoje...

Gwint- Obniżenie regulowane każdego koła z osobno według swoich upodobań i potrzeb


Teraz tak...

Jeżeli zamontujesz KIT i dasz za duże/szerokie koła to nie masz możliwości, aby wyregulować prześwit w nadkolu (jeżeli jest z tyłu regulacja jw. to pozostaje problem z przodu), no chyba, że dasz inne odboje, ale wtedy skok zawieszenia się zmniejszy w zależności od ich długości to raz, a dwa, to jeżeli auto będzie cały czas 'dobijać' lub 'opierać' się na nich to szybko je załatwisz.

Gwint.. możesz regulować wszystko tak jak chcesz i tak jak trzeba.

Wiadomo, czym bardziej zawieszenie 'na wypasie' tym bardziej trzeba się wykosztować.

Pozostaje jeszcze kwestia regulacji twardości, 'lepsze' zawieszenia umożliwiają wyregulowanie odpowiedniej twardości.

O twardościach poszczególnych zawieszeń można poczytać tutaj: viewtopic.php?f=32&t=42904

Autor:  krepsik [ Nie 07 Mar, 2010 ]
Temat postu:  Re: [golf mk3] obnizenie golfa czyli co i jak?

o kąketrnie i zrozumiale! Dzieki Panowie. a jeśli chodzi o gwinty ta technix to są z regulacją twardości?? na allegro są jakies promocyjne ceny gwintu fk co o nim sądzicie lepsze od ta technix? jaką firme wybrac czym sie kierowac?? w gwincie nawet po maxymalnym rozkreceniu do góry to uzyskuje jakis - w stosunku do wysokosci samochodu na zwykłym zawieszeniu??

Autor:  rolek [ Nie 07 Mar, 2010 ]
Temat postu:  Re: [golf mk3] obnizenie golfa czyli co i jak?

krepsik napisał(a):
o kąketrnie i zrozumiale! Dzieki Panowie. a jeśli chodzi o gwinty ta technix to są z regulacją twardości??



To są najtańsze gwinty dostępne dla ludu, dla kogoś kto nie ma wymagań wobec sportowego zawieszenia jest dobre... o regulacji twardości można zapomnieć ;)

Jak coś to mogę załatwić gwint FK w nówce i używce, z regulacją lub bez.

Autor:  Wydym1 [ Nie 07 Mar, 2010 ]
Temat postu:  Re: [golf mk3] obnizenie golfa czyli co i jak?

A może MTS-a gwint ma regulacje wysokości i twardości...Sam się przymierzam do kupna tego gwintu gdyż u nas na forum Vento sobie go chwalą i sporo osób na nim lata...Jak będziesz chciał wiedzieć coś więcej to napisz do Mapeta gdyż ma swój sklep z takimi akcesoriami ;)

Autor:  krepsik [ Pon 08 Mar, 2010 ]
Temat postu:  Re: [golf mk3] obnizenie golfa czyli co i jak?

rozumiem. rolek poszła wiadomosc na pw :ok: . jeszcze oczekuje na odpowiec - w gwincie nawet po maxymalnym rozkreceniu do góry to uzyskuje jakis - w stosunku do wysokosci samochodu na zwykłym zawieszeniu?? :)

Autor:  herbiasty [ Wto 09 Mar, 2010 ]
Temat postu:  Re: [golf mk3] obnizenie golfa czyli co i jak?

TA-T tez ma "regulacje" im nizej tym sztywniej :cfaniak:

Autor:  krepsik [ Śro 10 Mar, 2010 ]
Temat postu:  Re: [golf mk3] obnizenie golfa czyli co i jak?

teraz jest to dla mnie zrozumiałe :) a jak z firmami czego szukac??

Autor:  Pawlak [ Czw 11 Mar, 2010 ]
Temat postu:  Re: [golf mk3] obnizenie golfa czyli co i jak?

TA & MTS jeden pies ale na to drugie masz dwa lata a nie rok gwarancji i jest nieco twardszy mówię oczywiście o sprzęcie do 1000-1200 zł ;) żywotność też zadowalająca spokojnie 2 lata polatasz a może i daj ci Boże dłużej. Powiem ci że bardziej przypadł mi ten mts niż żółty zestaw FK AK COILOVER za 1500zl [teraz chyba po 1200] ,na jednym i drugi trzęsie a różnicy wielkiej nie widać a prawie 600 zł w kieszeni :-D

ps: Zagadaj do tego miłego pana http://www.mapet-tuning.com ;) tańsze czy droższe do wyboru do koloru :D

Autor:  MAPET [ Śro 17 Mar, 2010 ]
Temat postu:  Re: [golf mk3] obnizenie golfa czyli co i jak?

herbiasty napisał(a):
TA-T tez ma "regulacje" im nizej tym sztywniej :cfaniak:


chyba wrecz predzej odwrotnie ;)

Strona 1 z 1 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/