VW forum vwzone.pl | Forum VW Maniaków VAG'a https://vwzone.pl/forum/ |
|
[golf mk3] Jak obniżać gwint aby z każdej strony było równo? https://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?f=32&t=36984 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | maciekkarkocha [ Wto 17 Lut, 2009 ] |
Temat postu: | [golf mk3] Jak obniżać gwint aby z każdej strony było równo? |
Witam mam takie pytanie jak obnizac zawieszenie gwintowane ![]() ![]() ![]() |
Autor: | kolanek [ Wto 17 Lut, 2009 ] |
Temat postu: | |
hartkorofcy to nawet suwmiarka sa w stanie mierzyc zeby bylo idealnie rowno. ja to sobie zawsze biore jakis kawalek tektury, dlugopis i po ustawieniu odpowiedniej wysokosci z jednej strony, zaznaczam sobie odleglosc od krawedzi tektury przylozonej od spodu do nakrętek, do końca gwintu i ustawiam wedlug tego druga strone. nie ma sie tu co do setnej milimetra bawic bo i tak to nic nie da. wsiadzesz do auta i strona kierowcy i tak bedzie nizej niz pazasera. |
Autor: | turpik [ Wto 17 Lut, 2009 ] |
Temat postu: | |
Witam niektorzy dogwintowuja amorka o pare jeszcze zwoi u dobrego tokarza albo wyjmuja ta krotsza sprezyne jak jest |
Autor: | lucek [ Wto 17 Lut, 2009 ] |
Temat postu: | |
maciekkarkocha napisał(a): Witam mam takie pytanie jak obnizac zawieszenie gwintowane po czym patrzec zeby była taka sama wyskokosc z kazdej strony liczyc gwinty kolanek napisał(a): nawet suwmiarka sa w stanie mierzyc zeby bylo idealnie rowno Ja tak robię, najpierw sprawdzasz, czy na tyle lub na przodzie po obydwu stronach gwint się kończy w tej samej odległości od mocowania do zwrotnicy lub belki (bo różnie bywa) i potem odmierzasz sobie suwmiarką odległość od podstawy sprężyny (talerzyka) do końca gwintu. Niestety często dzieje się tak, że po takim dokładnym odmierzeniu będziesz rozczarowany, ponieważ zdarza się w mk2 i mk3 że prawa strona tył siedzi niżej, więc po pomiarach suwmiarką trzeba opuścić auto z lewarka, przejechać się żeby wszystko się ubiło, obmierzyć miarką odległość nadkoli od ziemi po obydwu stronach auta i dokonać poprawek. turpik napisał(a): niektorzy dogwintowuja amorka o pare jeszcze zwoi u dobrego tokarza albo wyjmuja ta krotsza sprezyne jak jest
turpik, czytaj posty na które odpowiadasz, kolega pytał o coś innego. |
Autor: | turpik [ Wto 17 Lut, 2009 ] |
Temat postu: | |
a sory zle zrozumialem pytanie ![]() |
Autor: | maciekkarkocha [ Pon 25 Maj, 2009 ] |
Temat postu: | Re: [golf mk3] Jak obniżać gwint aby z każdej stro |
dzieki wielkie odbiore auto to bede kombinowal ![]() ![]() |
Autor: | Soad7 [ Pią 29 Maj, 2009 ] |
Temat postu: | Re: [golf mk3] Jak obniżać gwint aby z każdej strony było równo? |
Dokładna miarka i dobre oko tez da rade. Taka ciekawostka: Ostatnio bawilismy sie gwintem Leonidasa mojego brata i po testach doszlismy do wniosku ze prawidłowe ustawienie gwintu ma duzy wpływ na prowadzenie auta (moze nie odkryłem Hameryki ale niektórzy o tym zapominają). Nie wiem jak w innych autach ale w Leonie jesli przód będzie za nisko względem tyłu to będzie nadsterowny więc jeśli dla kogos wazne jest prowadzenie w zakrętach to powinien wykonać kilka testów sprawdzających i ustawić optymalnie gwint z tyłu i z przodu. Spuszczony gwint na maxa w dół nie daje gwarancji ze auto nie będzie podsterownie lub nadsterowne. |
Strona 1 z 1 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |