VW forum vwzone.pl | Forum VW Maniaków VAG'a https://vwzone.pl/forum/ |
|
[mk3] obniżenie tyłu -60, czy -80? https://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?f=32&t=35977 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Koszak [ Pon 19 Sty, 2009 ] |
Temat postu: | [mk3] obniżenie tyłu -60, czy -80? |
Więc, chcę wsadzić amorki ze sprężynami z tyłu i mam dylemat, czy -60, czy -80, aktualnie mam same sprężyny na -40 na ori amorach, z przodu mam -80 i często jeżdżę w 3-4 osoby i tutaj powstaje problem, że jak założę -80 na tył i wpakuje 4 osoby do samochodu czy w ogóle gdzieś pojadę... i czy byłby sens w tym -80 dawać te gumowe odboje do sprężyn. I chciałbym, żeby ktoś poratował mnie jak wygląda mk3 na setupie -80/-80 i -60/-80 na stalówkach 14~ opony wysokość 60~ |
Autor: | turpik [ Pon 19 Sty, 2009 ] |
Temat postu: | |
moim zdaniem lepszym rozwiazaniem bedzie -60 jak jezdzisz w komplecie i to zalezy jakie kolo do tego |
Autor: | czapioch [ Pon 19 Sty, 2009 ] |
Temat postu: | |
Zainwestuj w jakies twarde i porzadne amory [od siebie polecam Bilstein'a B6/B8] i do tego jakies lepsze springi [H&R'a raczej nie dostaniesz, proponowalbym FK] i na -60 powinienes dac rade.. Chociaz tez kwestia jak ciezkie 4 litery wozisz ![]() Co do tych gumowych wkladek na sprezyny.. Jesli nie wlozysz skracanych amorkow, to nawet sie nie fatyguj w nie inwestowac. |
Autor: | benson [ Pon 19 Sty, 2009 ] |
Temat postu: | |
mozesz tez dac -80 i wysterowac sobie odbojem zeby nie tarlo jak zaladujesz 4 osoby |
Autor: | sundecade [ Pon 19 Sty, 2009 ] |
Temat postu: | |
To i ja sie dołącze.. Czy gumowe orginalne odboje wystarczą i do tego te małe pierścionki ![]() |
Autor: | Kuman [ Wto 20 Sty, 2009 ] |
Temat postu: | |
sundecade napisał(a): gdzie mozna takie zamowic
Poliuretanowe odboje dostaniesz tutaj : http://www.poliuretan.olkusz.pl/ lub gumowo-kauczukowe: http://atl-tuning.com/product_info.php? ... cts_id=561 http://atl-tuning.com/product_info.php? ... cts_id=216 Koszak, A nie łatwiej byłoby kupić gwint i wyregulować według uznania ? Ciężko dostać używane springi -60 czy -80 na tył, a jakbym miał kupować nowe (plus skrócone amory) to wolałbym kupić używany gwint. I to chyba nawet taniej wyjdzie bo za 300-400 zł na pewno coś znajdziesz ![]() |
Autor: | czapioch [ Wto 20 Sty, 2009 ] |
Temat postu: | |
Kuman napisał(a): Koszak, A nie łatwiej byłoby kupić gwint i wyregulować według uznania ? Ciężko dostać używane springi -60 czy -80 na tył, a jakbym miał kupować nowe (plus skrócone amory) to wolałbym kupić używany gwint. I to chyba nawet taniej wyjdzie bo za 300-400 zł na pewno coś znajdziesz
Tez taka propozycja mi przeszla przez mysl... Dobry uzywany gwint [jak nie nowy] nawet kompletny, mozesz dostac taniej niz Bilstein'y [swego czasu B8 kosztowalo kolo 700pln]+ FK |
Autor: | sundecade [ Wto 20 Sty, 2009 ] |
Temat postu: | |
A osłony amortyzatórw ? Czy takie będą ok ? http://atl-tuning.com/product_info.php? ... cts_id=835 Zastosować je na przód i na tył tez czy tylko np. na tył ? |
Autor: | czapioch [ Śro 21 Sty, 2009 ] |
Temat postu: | |
sundecade, a masz amorki z krotszym skokiem? A nawet jesli nie masz, to sama krotsza sprezyna ogranicza skok amorka... Musisz uwazac zeby przypadkiem nie kupic "zadlugich" [ zrobionych z mysla o serii] gdyz moze sie skonczyc polamana oslona juz po pierwszej jezdzie... Odboj sam w sobie powinien wytrzymac dluzej, ale jego zywotnosc tez ulegnie drastycznemu skroceniu. Ja w jakims wysylkowym sklepie znalazlem takie "krazki", ktore pozwalaja odpowiednio sobie dobrac dlugosc odboja i poki co nie narzekam. |
Autor: | GT-Lukas [ Czw 05 Lut, 2009 ] |
Temat postu: | |
kolego proponuje od razu -80 , kupisz -60 i po miesiacu bedziesz chcial nizej... kiedys mialem podobny dylemat i poszedlem i kierunku -80/-80 |
Autor: | *daniel* [ Czw 05 Lut, 2009 ] |
Temat postu: | |
GT-Lukas napisał(a): kolego proponuje od razu -80 , kupisz -60 i po miesiacu bedziesz chcial nizej
dokładnie ![]() |
Strona 1 z 1 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |