VW forum vwzone.pl | Forum VW Maniaków VAG'a
https://vwzone.pl/forum/

[all vw] Gwint FK, kilka pytań odnośnie regulacji i ustawień
https://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?f=32&t=35973
Strona 1 z 1

Autor:  tajpej [ Pon 19 Sty, 2009 ]
Temat postu:  [all vw] Gwint FK, kilka pytań odnośnie regulacji i ustawień

witam poszukuje osoby która zajmuje się sprzedażą gwintów FK ponieważ potrzebuję do polo 6N. i mam odnośnie tego gwintu parę pytań bo jestem w tych sprawach zielony:
1) czy po każdej regulacji wysokości muszę ustawiać zbieżność i kąty lub same kąty??
2) zakres regulacji gwintu wynosi -35-80 i podobno w tych granicach gwint pracuje najlepiej tzn jest najmiększy i jak mierzyć to -35-80 na amortyzatorze?? od góry gwintu czy jak??

z góry dziękuję za odpowiedź

Autor:  loniek [ Pon 19 Sty, 2009 ]
Temat postu: 

tajpej napisał(a):
2) zakres regulacji gwintu wynosi -35-80 i podobno w tych granicach gwint pracuje najlepiej tzn jest najmiększy i jak mierzyć to -35-80 na amortyzatorze?? od góry gwintu czy jak??


to jest zakres obnizenia w stosunku do sredniej seryjnej wysokosci auta, czyli zmierzysz sobie auto na takich samych kołach na seryjnym zawieszeniu i na gwincie i roznica pomiedzy tymi pomiarami to wlasnie wartosc w mm. Np wysokosc krawedzi blotnika do ziemi normalny pomiar 65cm i po zalozeniu gwintu i ustawienia wysokosci bedzie np. 60cm, wiec masz 50mm :). Tak wyglada to w teorii. To ze skrecisz nakretki na kolumnie 5cm w dol to nie znaczy ze auto obnizy sie 5cm.

Autor:  turpik [ Pon 19 Sty, 2009 ]
Temat postu:  Re: gwint FK

tajpej napisał(a):
Czy po kazdej regulacji wysokości muszę ustawiać zbieżność i kąty lub same kąty??


nie po kazdej zmianie wysokosci bedziesz musial ustawiac zbierznosc. Najlepiej jak zalozysz gwint i ustawisz sobie gwint na srodek i ustawiasz zbierzosc a pozniej przy ewentualnych regulacjach gwintu 2-3cm nie bedziesz musial nic robic dopiero wieksza regulacja wysokosci moze cos zmienic ale nie musi

Autor:  Goozik [ Wto 20 Sty, 2009 ]
Temat postu: 

turpik napisał(a):
Najlepiej jak zalozysz gwint i ustawisz sobie gwint na srodek


ja ustawiałem zbierznosc raz,kila dni po mantazu gwintu,i do teraz jest wszystko ok opon nie tnie nie zdziera ani nic z nimi sie nie dzieje niedobrego...rowniez w czasie jazdy jest wszystko ok
zrob tak jak turpik, napisal.ustaw na srodek jedz na zbierznosc i zapomnij o problemie....... ]:->

Autor:  tajpej [ Wto 20 Sty, 2009 ]
Temat postu: 

Goozik napisał(a):

ja ustawiałem zbierznosc raz,kila dni po mantazu gwintu,i do teraz jest wszystko ok opon nie tnie nie zdziera ani nic z nimi sie nie dzieje niedobrego...rowniez w czasie jazdy jest wszystko ok
zrob tak jak turpik, napisal.ustaw na srodek jedz na zbierznosc i zapomnij o problemie....... ]:->


tak zrobię tylko że mam problem z dostaniem gwintu FK do polo 6N :/ help

Autor:  turpik [ Wto 20 Sty, 2009 ]
Temat postu: 

napisz do chlopakow z http://www.tuning24.pl/ oni maja gwinty FK. chwilowo na ich stronie jest jakis blad ale jak napiszesz email to sie napewno odezwa

Autor:  tajpej [ Śro 21 Sty, 2009 ]
Temat postu: 

turpik napisał(a):
napisz do chlopakow z http://www.tuning24.pl/ oni maja gwinty FK. chwilowo na ich stronie jest jakis blad ale jak napiszesz email to sie napewno odezwa

niestety nie mają wogóle ałaa

Autor:  cocoloco [ Śro 21 Sty, 2009 ]
Temat postu: 

pisz u nas na forum w tym dziale :)
viewforum.php?f=94

Autor:  turpik [ Śro 21 Sty, 2009 ]
Temat postu: 

przeczytalem tez ze na www.venom24.pl sa dostepne gwinty FK do polo napisalem do nich i to otrzymalem

Cytuj:
Witam!

Highsport - regulacja wysokości, 2999zł brutto
Konigsport - regulacja wysokości + twardości, 3799zł brutto
Silverline - regulacja wysokości, wkłady KONI, 3499zł brutto
Silverline-X - regulacja wysokości + twardości, wkłady KONI, 4299zł brutto.
Sport Edition Plus - regulacja wysokości + 6-stopniowa regulacja twardości (bez konieczności zdejmowania zawieszenia), 3049zł brutto
AK - regulacja wysokości (jakość MTS-Technik za wyższą cenę), 1399zł brutto

Wszystkie zestawy dostępne wyłącznie na zamówienie, niezbędna zaliczka w wysokości 10% wartości wybranego zawieszenia. Czas realizacji do 2 tygodni.

Pozdrawiam,

Autor:  tajpej [ Śro 21 Sty, 2009 ]
Temat postu: 

dzięki za pomoc mam już parę osób które może mi załatwić gwint tylko teraz muszę wybrać najtańszego pośrednika :D

Autor:  darek-vw [ Nie 01 Lut, 2009 ]
Temat postu: 

Możesz jeszcze zadzwonić do gościa (Zender) od którego ja kupowałem swoje KW V2
Poleciło mi go pare osób i nie żałuję, cena była niższa o około 1000zł od sklepów w pl, z gwarancją zero problemów, itp..

http://www.zender.szczecin.pl/

Autor:  KriSSo [ Nie 01 Lut, 2009 ]
Temat postu: 

Zender z FK już nie współpracuje. Sieć dystrybucji FK to kompromitacja. Nie trzymali terminów, nierzadko co innego w pudle, co innego w zamówieniu. Generalnie Zender się zagotował i zakończył współpracę. Poleca teraz sprzęt tylko porządnych producentów.

Autor:  ZbiF [ Czw 26 Mar, 2009 ]
Temat postu:  Re: [all vw] Gwint FK, kilka pytań odnośnie regulacji i ustawień

nie chce zakładać nowego tematu
kupiłem ostatnio gwint FK (rzekomo miał być tylko wybity ;) ) ale jakiś magik nie mógł go rozkręcić i potraktował go boschem nie wiadomo w jakim celu
i teraz tak to wygląda jest bez oleju tłoczysko wypada ze środka
Image
miał ktoś taki przypadek kiedyś? wie ktoś czy da się to jakoś jeszcze uratować ? czy nie zawracać sobie głowy

Strona 1 z 1 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/