VW forum vwzone.pl | Forum VW Maniaków VAG'a https://vwzone.pl/forum/ |
|
[golf mk3] Zawieszenie gwintowane a obciążenia auta. https://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?f=32&t=35716 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | KocurKRZ [ Nie 11 Sty, 2009 ] |
Temat postu: | [golf mk3] Zawieszenie gwintowane a obciążenia auta. |
Witam! Mój pierwszy post na forum, wcześniej byłem tylko obserwatorem, więc tymbardziej serdecznie witam wszystkich forumowiczów. Kolega mnie prosił (on sam nie jest zarejestrowany) żebym na forum zapytał się o pewną kwestie. Jego auto to VW Golf MK3. Rozważa kupno zawieszenia gwintowanego (z tego co mi wiadomo, nie wybrał jeszcze firmy), celem obniżenia przodu o 60mm i tyłu o 40mm. Problem polega na tym, że często zdarza mu się jeździć z kompletem pasażerów na pokładzie, więc czy przy gwincie i pełnym załadunku nie będzie problemu z np. progami zwalniającymi, driurami itp? Dużo jeszcze w dół "pójdzie" auto z pasażerami w stosunku do pustego? Zdaję sobię sprawę z tego, że nie można jednoznacznie odpowiedzieć na to pytanie i że najlepiej było by samemu sprawdzić, ale jednak lepiej zapytać kogoś kto ma pojęcie w temacie przed wydaniem tych 1,5 tys. |
Autor: | Kuman [ Nie 11 Sty, 2009 ] |
Temat postu: | |
KocurKRZ, Wszystko zależy od tego jakie ma felgi i opony. Jeśli ma prawidłowe ET to nie ma prawa nic ocierać. Dla przykładu ja miałem jakieś -70/60 z felgami 16x7 ET43 i oponami 215/40 i nie było mowy o żadnym obcieraniu przy komplecie osób. No wiadomo na progach zwalniających zawsze hokej miał ciężkie życie, ale to tylko kawałek tworzywa. Generalnie gleba -60/40 to nie jakaś mega gleba, żeby przejmować się takimi rzeczami jak progi zwalniające ![]() P.S Z tego co pamiętam to tył szedł mi w dół jakieś 1-2cm z kompletem. |
Autor: | KocurKRZ [ Nie 11 Sty, 2009 ] |
Temat postu: | |
Kuman napisał(a): Wszystko zależy od tego jakie ma felgi i opony. Jeśli ma prawidłowe ET to nie ma prawa nic ocierać. Dla przykładu ja miałem jakieś -70/60 z felgami 16x7 ET43 i oponami 215/40 i nie było mowy o żadnym obcieraniu przy komplecie osób. No właśnie, szczerze mówią, nie wiem jakie on ma tam felgi założone (tzn. narazie są zimówki na stalowych bo zima)... Wiem, że będzie się nosił z zamianą na jakieś nowe na sezon 2009. Pokazałem mu parę ciekawych projektów z forum i z tego co rozmawialiśmy to wstępnie będzie "celował" w Porsche C2 albo jakieś Mercedes'y (na pewno 16stki). Kuman napisał(a): No wiadomo na progach zwalniających zawsze hokej miał ciężkie życie, ale to tylko kawałek tworzywa. Generalnie gleba -60/40 to nie jakaś mega gleba, żeby przejmować się takimi rzeczami jak progi zwalniające ![]() Wcześniej jeździł na jakiś tam delikatnych sprężynach (prawie jak seria) więc na początek -60/40 będzie chyba dobrze (a może za dużo? to już sobie sam musi ocenić), wiadomo że musi się przyzwyczaić i później ewntualnie zawsze można skręcić tak żeby było jeszcze niżej. A hokej zawsze można wymienić hehe. Kuman napisał(a): Ale mówię - spytaj kolegi dokładnie jakie ma felgi to będzie można ocenić czy będzie obcierało. Dzięki wielkie Kuman za pomoc! Na pewno mu powiem "ocb" w temacie. Z tymi felgami to myślę, że już na starych nie będzie jeździł więc po prostu musi dobrze dobrać te nowe... Kuman napisał(a): P.S Z tego co pamiętam to tył szedł mi w dół jakieś 1-2cm z kompletem.
To jeszcze znośnie, tym bardziej, że tył "pójdzie" tylko -40 w dół, ale wiadomo też, że to zależy od tego kogo się wozi hehe. |
Autor: | Kuman [ Nie 11 Sty, 2009 ] |
Temat postu: | |
KocurKRZ napisał(a): więc na początek -60/40 będzie chyba dobrze
Ja w golfie popełniłem mały błąd a mianowicie zamiast gwintu kupiłem firmowy kit. Po jakimś czasie było mało i chciało by się obniżyć jeszcze ![]() |
Autor: | KocurKRZ [ Nie 11 Sty, 2009 ] |
Temat postu: | |
Kuman napisał(a): Ja w golfie popełniłem mały błąd a mianowicie zamiast gwintu kupiłem firmowy kit. Po jakimś czasie było mało i chciało by się obniżyć jeszcze
![]() Też właśnie myślę, że gwint to dobre rozwiązanie, wiadomo że może nie najtańsze, ale ma swoje zalety, których nie dają gotowe zestawy obniżające. Zawsze na zimę można podkręcić w górę a latem w drugą stronę. A dużo droższe są gwinty z regulacją twardości? Na pewno fajnie było by coś takiego mieć, więc powiem znajomemu żeby za takim czymś się rozglądał. Z tymi felgami to ja nie za bardzo jestem w temacie (szczerze mówią laik jestem hehe), ale to już on będzie się nad tym głowił. Moja rola jedynie ograniczy się do sprowadzenia ich z USA. Patrzyliśmy już i na amerykańskim ebay'u można już kupić C2 z oponami (wiadomo, że i tak opony muszą być inne bo z regóły są straszne balony) za jakieś 1300zł... Dobra cena? |
Autor: | Szek [ Sob 17 Sty, 2009 ] |
Temat postu: | |
Moze ja sie podepne do tematu z pytaniem jaki byscie polecali gwint do 1500PLN max tz z tylu beda kółka 9" r16 ![]() ![]() Pozdrawiam |
Autor: | benson [ Sob 17 Sty, 2009 ] |
Temat postu: | |
TA technix jest tani i dosc twardy |
Autor: | ZbiF [ Nie 18 Sty, 2009 ] |
Temat postu: | |
benson napisał(a): TA technix jest tani i dosc twardy
a tych wszystkich Gt cupline itp cena jest atekwantna do jakości Szek polecam Supersporta tylko musisz troche $ dozbierać |
Autor: | medigda [ Nie 18 Sty, 2009 ] |
Temat postu: | |
ZbiF napisał(a): polecam Supersporta tylko musisz troche $ dozbierać
sorry za OT,ale szukajac zawieszenia gwintowanego supersport znalazlem taki opis: Nowy zestaw zawieszenia gwintowanego do samochodu Vw Golf III na os przednia i tylna niemieckiej firmy Supersport, seria GT CupLine. I moje pytanie jest takie czy supersport to jest to samo co GT Cupline ![]() ![]() |
Autor: | benson [ Nie 18 Sty, 2009 ] |
Temat postu: | |
medigda napisał(a): ZbiF napisał(a): polecam Supersporta tylko musisz troche $ dozbierać sorry za OT,ale szukajac zawieszenia gwintowanego supersport znalazlem taki opis: Nowy zestaw zawieszenia gwintowanego do samochodu Vw Golf III na os przednia i tylna niemieckiej firmy Supersport, seria GT CupLine. I moje pytanie jest takie czy supersport to jest to samo co GT Cupline ![]() ![]() kup sobie ta-technix za 900zl i na pewno bedziesz zadowolony |
Autor: | Kuman [ Nie 18 Sty, 2009 ] |
Temat postu: | |
medigda napisał(a): supersport to jest to samo co GT Cupline
Na pewno Supersport to nie to samo co GT Cupline i pochodne. Mój wyglądał tak : ![]() ![]() |
Autor: | Swir88 [ Nie 18 Sty, 2009 ] |
Temat postu: | |
Powiem ci tak mam VR na gwincie TA Technix jezdze szybko czesto mam komplet w aucie. Jestem zadowolony z niego za duzo nie siada jest dosc twardy spisuje sie niezle ![]() |
Autor: | Szek [ Pon 19 Sty, 2009 ] |
Temat postu: | |
Swir88 napisał(a): Powiem ci tak mam VR na gwincie TA Technix jezdze szybko czesto mam komplet w aucie. Jestem zadowolony z niego za duzo nie siada jest dosc twardy spisuje sie niezle
![]() super ale jakie masz kola z tyłu? chowaja sie w nadkola? bo ja obecnie mam kit jakies -40 na tyle i waskie kolka i nawet jak mi 4 na tyl wejdzie to nie obciera ale kolo sie chowa ze robi sie gleba -80 ![]() PS. a co myslicie nad uzywkami z niemiec typu KW, FK ![]() i jakies tanszy Link 2 |
Autor: | ZbiF [ Wto 20 Sty, 2009 ] |
Temat postu: | |
Szek od tego pana (dawniej Sławe777) z allegro to nie polecam kupowac gwintów, który jest tylko "picowany" dla fotek, sam kiedyś kupiłem od niego taki gwint koleś gwarantował ze jest wszystko ok a tym czasem okazał się zapieczony i wyrąbany jak stary tapczan totalne scierwo ![]() |
Autor: | Szek [ Wto 20 Sty, 2009 ] |
Temat postu: | |
oo dzieki za info bym wtopil ![]() zna ktos kogos kto zajmuje sie dystrybucja gwintu marki "SUPERSPORT" ![]() ![]() ![]() |
Strona 1 z 1 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |