VW forum vwzone.pl | Forum VW Maniaków VAG'a https://vwzone.pl/forum/ |
|
[mk3] jakie polecacie zawiasy na gwincie ? https://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?f=32&t=31576 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | bigos83 [ Nie 27 Lip, 2008 ] |
Temat postu: | [mk3] jakie polecacie zawiasy na gwincie ? |
Posiadam zwykłe sportowe zawieszenie bez możliwości regulacji. Ostatnio przeszukałem troszkę niemiecki "ebay" bo chce kupic gwintowane zawieszenie. Jest parę firm oferujące takowe zawieszenia i tu właśnie zwracam się do was z pomocą które byście mi mogli polecić ![]() GT-GRIPLINE TA-Technix AP Street-Tech JOM SUPERSPORT MAXPOWER IN-CUP Chyba że jakieś inne proponujecie ale tak do 1500zł ![]() |
Autor: | sawno [ Nie 27 Lip, 2008 ] |
Temat postu: | |
mam około miesiąca Ta technix wszystko jest ok, tylko mogło by być troche twardsze |
Autor: | sundecade [ Pon 28 Lip, 2008 ] |
Temat postu: | |
Podobno Supersporty nie są zle.. obiło mi sie o uszy kiedys, ale niech sie wypowiedzą znawcy ![]() |
Autor: | norbi [ Pon 28 Lip, 2008 ] |
Temat postu: | |
Z tych co podales najlepszy bedzie Supersport... Dobrze na nim mozna zglebic autko ![]() |
Autor: | krupi [ Pon 28 Lip, 2008 ] |
Temat postu: | |
Są również tacy, którzy uważają, że SS jest "lepszy" od FK, jednak wolałbym ten drugi. |
Autor: | bigos83 [ Pon 28 Lip, 2008 ] |
Temat postu: | |
norbi napisał(a): Z tych co podales najlepszy bedzie Supersport... Dobrze na nim mozna zglebic autko
![]() norbi tutaj nie chodzi o to że można dobrze obniżyć zawieszenie potrzebuje czegoś co mi troszkę posłuży trochę przeglądałem forum i większość poleca firmę "FK" za to dużo negatywów było właśnie wśród "SUPERSPORT". Tak wiec teraz jestem w kropce co tu wybrać ![]() A co powiecie na tą serie FK ? albo firmę GT CUPLINE ? |
Autor: | norbi [ Pon 28 Lip, 2008 ] |
Temat postu: | |
Wszystkie gwinty w tej cenie beda z podobnej polki... Roznicy nie zauwazysz... JAk bedziesz dbal o gwint, konserwowal go odpowiednio to Ci posluzy... Fajnie np zrobil Cichy montujac kondoma na gwint ze skaju... Z SS bedziesz zadowlony, z FK na pewno tez... Polecam tez poczytac o twardosci gwintow bo bylo pisane, zebys dobral odpowiednio dla siebie. |
Autor: | fredi88 [ Pon 28 Lip, 2008 ] |
Temat postu: | |
bigos83 napisał(a): za to dużo negatywów było właśnie wśród "SUPERSPORT"
a ja slyszalem opinie ze najwiecej narzekaja ci co na tym nie jezdzili ![]() ![]() |
Autor: | _zakix_ [ Pon 28 Lip, 2008 ] |
Temat postu: | |
Ja osobiście mam gwint supersporta i sobie chwalę ... zrobiłem na nim już prawie 7 tys km na sprawdzeniu na stacji wszystkie amory trzymają równo. Gwint jest dość twardy ale pewnie to dlatego że kupiłem go pod VR6 ale mi odpowiada ta twardość ![]() |
Autor: | LCQ [ Pon 28 Lip, 2008 ] |
Temat postu: | |
ma może ktoś liczmy z pół roku TA-Technixa, jak się sprawdza?? z twardością do którego można porównać? słyszałem że GT Cupline to to samo.... hmm |
Autor: | Fuego [ Wto 29 Lip, 2008 ] |
Temat postu: | |
ja mam gt cupline bo fk sie spocilo mam je rok i nic sie niedzieje. najtwardsze zawieszenie jakie mialem no i mam jeszcze 2 lata gwarancji ![]() |
Autor: | bigos83 [ Wto 29 Lip, 2008 ] |
Temat postu: | |
a powiedzcie mi teraz które z nich by się nadawało na nasze drogi tzn nie chciał bym takich aż skał ![]() czy w supersportach można regulować twardość ? i jak wam sie jedzdzi na waszych gwintach ? |
Autor: | norbi [ Wto 29 Lip, 2008 ] |
Temat postu: | |
bigos83 napisał(a): czy w supersportach można regulować twardość ?
nie. a takie pytanie z mojej strony, czy jezdziles kiedys obnizonym autem?? |
Autor: | Szpandel [ Nie 03 Sie, 2008 ] |
Temat postu: | |
co do tego glebienia gwintem supersporta to sprawdz ile obniza ![]() Ja nie sprawdziłem dokładnie i okazało się że obniża o 65mm.. a więc jeszcze ze dwa centymetry regulacji by sie przydały. Z tego co mi wiadomo, są to nowe wymogi TUV- gwint moze obnizac wlasnie do 65mm. Ja polecam, poki co, jednakze zrobilem na nim dopiero 12 tys. km |
Autor: | lucek [ Nie 03 Sie, 2008 ] |
Temat postu: | |
Szpandel napisał(a): co do tego glebienia gwintem supersporta to sprawdz ile obniza o ile będziesz zamierzał go kupic.
Ja nie sprawdziłem dokładnie i okazało się że obniża o 65mm.. a więc jeszcze ze dwa centymetry regulacji by sie przydały. Z tego co mi wiadomo, są to nowe wymogi TUV- gwint moze obnizac wlasnie do 65mm. To nie jest maksymalny zakres regulacji, można jeszcze spuścić auto o wiele niżej te 65mm. Te tam powiedzmy -20mm, czy jak tam ten gwint ma, aż do maksymalne -65mm o którym piszesz Szpandel, to jest, pozwolę sobie zacytować, "TĂśV Verstellbereich", czyli zakres regulacji, na który jest udzielony tzw. TĂśV, czyli po naszemu homologacja i każde obniżenie o więcej niż te 65mm jest w świetle niemieckich przepisów nielegalne, bo na przykład zawias nie będzie już tak pracował, jak powinien. Mówiąc krótko, da się obniżyć więcej niż 65mm, ale charakterystyka tłumienia może być nie ta... |
Strona 1 z 2 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |