VW forum vwzone.pl | Forum VW Maniaków VAG'a
https://vwzone.pl/forum/

[mk3] jakie polecacie zawiasy na gwincie ?
https://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?f=32&t=31576
Strona 1 z 2

Autor:  bigos83 [ Nie 27 Lip, 2008 ]
Temat postu:  [mk3] jakie polecacie zawiasy na gwincie ?

Posiadam zwykłe sportowe zawieszenie bez możliwości regulacji.
Ostatnio przeszukałem troszkę niemiecki "ebay" bo chce kupic gwintowane zawieszenie.
Jest parę firm oferujące takowe zawieszenia i tu właśnie zwracam się do was z pomocą które byście mi mogli polecić ??

GT-GRIPLINE

TA-Technix

AP

Street-Tech

JOM

SUPERSPORT

MAXPOWER

IN-CUP

Chyba że jakieś inne proponujecie ale tak do 1500zł :)

Autor:  sawno [ Nie 27 Lip, 2008 ]
Temat postu: 

mam około miesiąca Ta technix wszystko jest ok, tylko mogło by być troche twardsze

Autor:  sundecade [ Pon 28 Lip, 2008 ]
Temat postu: 

Podobno Supersporty nie są zle.. obiło mi sie o uszy kiedys, ale niech sie wypowiedzą znawcy ;)

Autor:  norbi [ Pon 28 Lip, 2008 ]
Temat postu: 

Z tych co podales najlepszy bedzie Supersport... Dobrze na nim mozna zglebic autko :)

Autor:  krupi [ Pon 28 Lip, 2008 ]
Temat postu: 

Są również tacy, którzy uważają, że SS jest "lepszy" od FK, jednak wolałbym ten drugi.

Autor:  bigos83 [ Pon 28 Lip, 2008 ]
Temat postu: 

norbi napisał(a):
Z tych co podales najlepszy bedzie Supersport... Dobrze na nim mozna zglebic autko :)

norbi tutaj nie chodzi o to że można dobrze obniżyć zawieszenie potrzebuje czegoś co mi troszkę posłuży trochę przeglądałem forum i większość poleca firmę "FK" za to dużo negatywów było właśnie wśród "SUPERSPORT". Tak wiec teraz jestem w kropce co tu wybrać :)
A co powiecie na tą serie
FK ? albo firmę
GT CUPLINE ?

Autor:  norbi [ Pon 28 Lip, 2008 ]
Temat postu: 

Wszystkie gwinty w tej cenie beda z podobnej polki... Roznicy nie zauwazysz... JAk bedziesz dbal o gwint, konserwowal go odpowiednio to Ci posluzy... Fajnie np zrobil Cichy montujac kondoma na gwint ze skaju... Z SS bedziesz zadowlony, z FK na pewno tez... Polecam tez poczytac o twardosci gwintow bo bylo pisane, zebys dobral odpowiednio dla siebie.

Autor:  fredi88 [ Pon 28 Lip, 2008 ]
Temat postu: 

bigos83 napisał(a):
za to dużo negatywów było właśnie wśród "SUPERSPORT"

a ja slyszalem opinie ze najwiecej narzekaja ci co na tym nie jezdzili :-D Za to rozmawialem z kilkoma osobami co maja taki zawias i zero narzekan ;)

Autor:  _zakix_ [ Pon 28 Lip, 2008 ]
Temat postu: 

Ja osobiście mam gwint supersporta i sobie chwalę ... zrobiłem na nim już prawie 7 tys km na sprawdzeniu na stacji wszystkie amory trzymają równo. Gwint jest dość twardy ale pewnie to dlatego że kupiłem go pod VR6 ale mi odpowiada ta twardość ;)

Autor:  LCQ [ Pon 28 Lip, 2008 ]
Temat postu: 

ma może ktoś liczmy z pół roku TA-Technixa, jak się sprawdza?? z twardością do którego można porównać? słyszałem że GT Cupline to to samo.... hmm

Autor:  Fuego [ Wto 29 Lip, 2008 ]
Temat postu: 

ja mam gt cupline bo fk sie spocilo mam je rok i nic sie niedzieje. najtwardsze zawieszenie jakie mialem no i mam jeszcze 2 lata gwarancji :)

Autor:  bigos83 [ Wto 29 Lip, 2008 ]
Temat postu: 

a powiedzcie mi teraz które z nich by się nadawało na nasze drogi tzn nie chciał bym takich aż skał :)
czy w supersportach można regulować twardość ? i jak wam sie jedzdzi na waszych gwintach ?

Autor:  norbi [ Wto 29 Lip, 2008 ]
Temat postu: 

bigos83 napisał(a):
czy w supersportach można regulować twardość ?

nie. a takie pytanie z mojej strony, czy jezdziles kiedys obnizonym autem??

Autor:  Szpandel [ Nie 03 Sie, 2008 ]
Temat postu: 

co do tego glebienia gwintem supersporta to sprawdz ile obniza ;) o ile będziesz zamierzał go kupic.

Ja nie sprawdziłem dokładnie i okazało się że obniża o 65mm.. a więc jeszcze ze dwa centymetry regulacji by sie przydały.
Z tego co mi wiadomo, są to nowe wymogi TUV- gwint moze obnizac wlasnie do 65mm.

Ja polecam, poki co, jednakze zrobilem na nim dopiero 12 tys. km

Autor:  lucek [ Nie 03 Sie, 2008 ]
Temat postu: 

Szpandel napisał(a):
co do tego glebienia gwintem supersporta to sprawdz ile obniza o ile będziesz zamierzał go kupic.

Ja nie sprawdziłem dokładnie i okazało się że obniża o 65mm.. a więc jeszcze ze dwa centymetry regulacji by sie przydały.
Z tego co mi wiadomo, są to nowe wymogi TUV- gwint moze obnizac wlasnie do 65mm.


To nie jest maksymalny zakres regulacji, można jeszcze spuścić auto o wiele niżej te 65mm.
Te tam powiedzmy -20mm, czy jak tam ten gwint ma, aż do maksymalne -65mm o którym piszesz Szpandel, to jest, pozwolę sobie zacytować, "TĂśV Verstellbereich", czyli zakres regulacji, na który jest udzielony tzw. TĂśV, czyli po naszemu homologacja i każde obniżenie o więcej niż te 65mm jest w świetle niemieckich przepisów nielegalne, bo na przykład zawias nie będzie już tak pracował, jak powinien.
Mówiąc krótko, da się obniżyć więcej niż 65mm, ale charakterystyka tłumienia może być nie ta...

Strona 1 z 2 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/