VW forum vwzone.pl | Forum VW Maniaków VAG'a
https://vwzone.pl/forum/

[golf mk3] Gwint Recland
https://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?f=32&t=31094
Strona 1 z 1

Autor:  Daro [ Śro 02 Lip, 2008 ]
Temat postu:  [golf mk3] Gwint Recland

Raceland? Brać czy nie? Warte tysiaka? Z regulacja twardości...

Autor:  Tommy [ Śro 02 Lip, 2008 ]
Temat postu: 

Zalezy tez czy bardzo wyjezdzone.Jesli w bdb stanie to dobra cena jak za ten zawias z reg twardosci

Autor:  Daro [ Śro 02 Lip, 2008 ]
Temat postu: 

nowy

Autor:  lucek [ Śro 02 Lip, 2008 ]
Temat postu: 

Nowy warto.

Autor:  idgray [ Śro 02 Lip, 2008 ]
Temat postu: 

brać

Autor:  krupi [ Śro 02 Lip, 2008 ]
Temat postu: 

Vw.motor.sport i Skwaros mają takie gwinty, chyba są zadowoleni ;)

Autor:  idgray [ Śro 02 Lip, 2008 ]
Temat postu: 

tylko że oni nie mają regulacji twardości

Autor:  lucek [ Śro 02 Lip, 2008 ]
Temat postu: 

Jak tak mówimy to lation tez miał w czerwonym mk2 racelanda bez regulacji twardości, można podpytać o opinię.

Autor:  vw.motor.sport [ Pią 04 Lip, 2008 ]
Temat postu: 

krupi napisał(a):
Vw.motor.sport i Skwaros mają takie gwinty, chyba są zadowoleni ;)


Sprawdz dokladnie czy z ta regulacja twardosci to nie sciema , bo z tego co wiem to nie ma racelanda z reg twardosci :D

A co do Samego gwinta jestem zadowolony :D Za ta kase jest bajka

Duza mozliwosc regulacji gwintu mozna dobrze posadzic auto

Twardosc hmm pojecie wzgledne nie jest to straszny beton ale jest twardo

No i Gwint Ma Wymienne wklady , wiec mozna wlozyc np jakis firmowy , albo poprostu oddac do regeneracji jak sie wyleje .


wiecej ci nie powiem bo dopiero 1 sezon na nim smigam , i zrobilem dopiero niecale 2tys km

Mam nadzieje ze troche pomoglem ;)

Autor:  Goozik [ Wto 15 Lip, 2008 ]
Temat postu: 

vw.motor.sport napisał(a):
Sprawdz dokladnie czy z ta regulacja twardosci to nie sciema , bo z tego co wiem to nie ma racelanda z reg twardosci


wydaje mi sie ze to bujda.....
utwardzenie w parze z obnizeniem,i niesadze by gwint za klocka posiadal regulacje twardosci

Autor:  dawid [ Śro 16 Lip, 2008 ]
Temat postu: 

Goozik napisał(a):
utwardzenie w parze z obnizeniem

dokładnie o to chodzi.a reg twardości to pic na wodę i chwyt marketingowy.

jeśli chodzi o sam gwint to jeśli zależy ci na dobrym obniżeniu auta to bierz ale jeśli oczekujesz od tego gwintu typowo sportowych właściwości jezdnych to dozbieraj jeszcze z 2 tyś i kup coś z górnej półki.

Autor:  KriSSo [ Czw 17 Lip, 2008 ]
Temat postu: 

Goozik napisał(a):
utwardzenie w parze z obnizeniem

Pewnie, że bzdura. Te amorki nie mają zmiennej charakterystyki tłumienia. Przy maks glebie wcale nie jest twardziej, jedynie skok się skróci, bo zawias w wielu momentach na odbojach będzie siedział. Także pic na wodę.

Autor:  dawid [ Czw 17 Lip, 2008 ]
Temat postu: 

KriSSo napisał(a):
Przy maks glebie wcale nie jest twardziej

może być nawet bardziej miękko niż na max podniesionym bo sprężyna wtedy bardziej pracuje.chyba :D

Autor:  KriSSo [ Czw 17 Lip, 2008 ]
Temat postu: 

Sprężyna pracuje tak samo, czy na niskim, czy na wysokim ustawieniu. Jej ugięcie się nie zmienia w zależności od wysokości. Po prostu tłok amora siedzi głębiej lub płycej i tyle. Jak się ustawi duże obniżenie, no to tłok siedzi głębiej i wali w odbój, dlatego może się wydawać, że im niżej, tym twardziej, ale charakterystyki tłumienia to nie zmienia - niestety.

Strona 1 z 1 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/