VW forum vwzone.pl | Forum VW Maniaków VAG'a https://vwzone.pl/forum/ |
|
[golf mk3] Gwint Recland https://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?f=32&t=31094 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Daro [ Śro 02 Lip, 2008 ] |
Temat postu: | [golf mk3] Gwint Recland |
Raceland? Brać czy nie? Warte tysiaka? Z regulacja twardości... |
Autor: | Tommy [ Śro 02 Lip, 2008 ] |
Temat postu: | |
Zalezy tez czy bardzo wyjezdzone.Jesli w bdb stanie to dobra cena jak za ten zawias z reg twardosci |
Autor: | Daro [ Śro 02 Lip, 2008 ] |
Temat postu: | |
nowy |
Autor: | lucek [ Śro 02 Lip, 2008 ] |
Temat postu: | |
Nowy warto. |
Autor: | idgray [ Śro 02 Lip, 2008 ] |
Temat postu: | |
brać |
Autor: | krupi [ Śro 02 Lip, 2008 ] |
Temat postu: | |
Vw.motor.sport i Skwaros mają takie gwinty, chyba są zadowoleni ![]() |
Autor: | idgray [ Śro 02 Lip, 2008 ] |
Temat postu: | |
tylko że oni nie mają regulacji twardości |
Autor: | lucek [ Śro 02 Lip, 2008 ] |
Temat postu: | |
Jak tak mówimy to lation tez miał w czerwonym mk2 racelanda bez regulacji twardości, można podpytać o opinię. |
Autor: | vw.motor.sport [ Pią 04 Lip, 2008 ] |
Temat postu: | |
krupi napisał(a): Vw.motor.sport i Skwaros mają takie gwinty, chyba są zadowoleni
![]() Sprawdz dokladnie czy z ta regulacja twardosci to nie sciema , bo z tego co wiem to nie ma racelanda z reg twardosci ![]() A co do Samego gwinta jestem zadowolony ![]() Duza mozliwosc regulacji gwintu mozna dobrze posadzic auto Twardosc hmm pojecie wzgledne nie jest to straszny beton ale jest twardo No i Gwint Ma Wymienne wklady , wiec mozna wlozyc np jakis firmowy , albo poprostu oddac do regeneracji jak sie wyleje . wiecej ci nie powiem bo dopiero 1 sezon na nim smigam , i zrobilem dopiero niecale 2tys km Mam nadzieje ze troche pomoglem ![]() |
Autor: | Goozik [ Wto 15 Lip, 2008 ] |
Temat postu: | |
vw.motor.sport napisał(a): Sprawdz dokladnie czy z ta regulacja twardosci to nie sciema , bo z tego co wiem to nie ma racelanda z reg twardosci
wydaje mi sie ze to bujda..... utwardzenie w parze z obnizeniem,i niesadze by gwint za klocka posiadal regulacje twardosci |
Autor: | dawid [ Śro 16 Lip, 2008 ] |
Temat postu: | |
Goozik napisał(a): utwardzenie w parze z obnizeniem
dokładnie o to chodzi.a reg twardości to pic na wodę i chwyt marketingowy. jeśli chodzi o sam gwint to jeśli zależy ci na dobrym obniżeniu auta to bierz ale jeśli oczekujesz od tego gwintu typowo sportowych właściwości jezdnych to dozbieraj jeszcze z 2 tyś i kup coś z górnej półki. |
Autor: | KriSSo [ Czw 17 Lip, 2008 ] |
Temat postu: | |
Goozik napisał(a): utwardzenie w parze z obnizeniem
Pewnie, że bzdura. Te amorki nie mają zmiennej charakterystyki tłumienia. Przy maks glebie wcale nie jest twardziej, jedynie skok się skróci, bo zawias w wielu momentach na odbojach będzie siedział. Także pic na wodę. |
Autor: | dawid [ Czw 17 Lip, 2008 ] |
Temat postu: | |
KriSSo napisał(a): Przy maks glebie wcale nie jest twardziej
może być nawet bardziej miękko niż na max podniesionym bo sprężyna wtedy bardziej pracuje.chyba ![]() |
Autor: | KriSSo [ Czw 17 Lip, 2008 ] |
Temat postu: | |
Sprężyna pracuje tak samo, czy na niskim, czy na wysokim ustawieniu. Jej ugięcie się nie zmienia w zależności od wysokości. Po prostu tłok amora siedzi głębiej lub płycej i tyle. Jak się ustawi duże obniżenie, no to tłok siedzi głębiej i wali w odbój, dlatego może się wydawać, że im niżej, tym twardziej, ale charakterystyki tłumienia to nie zmienia - niestety. |
Strona 1 z 1 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |