VW forum vwzone.pl | Forum VW Maniaków VAG'a
https://vwzone.pl/forum/

[mk4] zmiana rozstawu śrub 5x100 na 5x112
https://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?f=32&t=28684
Strona 1 z 1

Autor:  LukasTDI [ Czw 13 Mar, 2008 ]
Temat postu:  [mk4] zmiana rozstawu śrub 5x100 na 5x112

co potrzebuje zeby zrobic takieco ??

- piaste ??
- heble ??

pojecia nie mam ... od czego to zapakować zeby pasowalo


na ryniaczu jest mnustwo fajnych felg z rozstawem 5x112
a jakos nie mam zaudania do dystansow ze zemiennym rozstawem
[tez spore koszty z tym zwiazane]


pozdraVWiam
moher

Autor:  Bilu. [ Czw 13 Mar, 2008 ]
Temat postu: 

piasta pasuje na 99% z paska B5

Autor:  Eric [ Czw 13 Mar, 2008 ]
Temat postu: 

i od A4 :) 2004 rok

Autor:  skrypol [ Czw 13 Mar, 2008 ]
Temat postu: 

Ja bym sie nie zastanawiał tylko bym kupił porządne dystanse kupa ludzi jezdzi i jakos jest OK Squoka nawet kiedys sie scigał na kołach na dystansach i tez było OK niema co kombinowac o przepłacac jak dla mnie :)

Autor:  krupi [ Czw 13 Mar, 2008 ]
Temat postu: 

Najlepiej kupić oryginalne adaptery zmieniające rozstaw firm, np.: SCC, H&R, Powertech itp. (lub dorabiane np. od DjBrosa).

Golf mkIV posiada średnicę otworu centrującego (tzw. NLB) = 57,1.
Taką samą mają np.:
VW
Wszystkie oprócz: Bus T2,T3; Bus T5; Touareg; Crafter; Taro; Kafer; Karmann Ghia.
Audi
Wszystkie oprócz A4 (B8); A5, S5; Q7
Seat
Wszystkie oprócz Ibizy, Malagi, Marbelli i Terry.
Skoda
Wszystkie oprócz modeli starszych niż Favorit

Większe (lub równe) NLB niż 57,1 (można założyć pierścienie centrujące) mają, np.:
- Mercedes
- BMW
- Porsche

Autor:  igor [ Pią 14 Mar, 2008 ]
Temat postu: 

Cytuj:
a jakos nie mam zaudania do dystansow ze zemiennym rozstawem
[tez spore koszty z tym zwiazane]

Wydaje mi się, ze koszty związane ze zmianą piast będą dużo większe. Jeżeli jesteś zainteresowany adapterami mogę podać Tobie numer do Grudziądza do pewnej osoby.

pzdr

Autor:  krupi [ Pią 14 Mar, 2008 ]
Temat postu: 

Polecam jeszcze Ring z Krakowa.
http://www.ring-tuning.pl/kontakt.htm

Autor:  vw.motor.sport [ Nie 16 Mar, 2008 ]
Temat postu: 

krupi DjBros narazie nie zajmoje sie dystansami ... tak mi przynajmniej napisal jak ja sie dowiadywalem

Mysle ze dobrydystans zalatwil by sprawe najlepiej ...

Ale to moje zdanie

Bo Niby to samo a sie okaze ze zacisk . albo piasta inna tarcza moze jakimis parametrami skie roznic ... to sa moje przypuszczeznia nie mowie jak jest ale ja bym sie nie pchal w taka rzeźbe

Autor:  sheriffg [ Pon 17 Mar, 2008 ]
Temat postu: 

jeździłem na takich dystansach i wszystko było super oryginały RH,
vw.motor.sport napisał(a):
Bo Niby to samo a sie okaze ze zacisk . albo piasta inna tarcza moze jakimis parametrami skie roznic ... to sa moje przypuszczeznia nie mowie jak jest ale ja bym sie nie pchal w taka rzeźbe

ja też bym się nie pchał :)

Autor:  lucek [ Pon 17 Mar, 2008 ]
Temat postu: 

Jakby ktoś mógł sprawdzić w ETCE numery części piast 5x100 z mk4 i 5x112 z b5 to bym sprawdził rysunki techniczne części, porównał wymiary i uciął dyskusję, czy piasty się różnią czy nie :-D

Autor:  Kevin [ Wto 18 Mar, 2008 ]
Temat postu: 

lukas wystarczy kupic lepsze dystanse np z RH... czytaj ja takie mam :P nie ma czego sie bac....nic sie nie dzieje lecialem ponad 2 paczki nie raz juz i jeszcze zyje... po sciganieciu ich nie ma zadnych nie pokojacych zmian ktore mogly by zdyskwalifikowac je do dalszego uzytku
moze jesli bys mial grubo powyzej 200ps to moze mozna sie zastanowic nad zmiana chociaz mati z tego co wiem obecnie ma 265ps i ma dystanse 5x100/5x130 i latal wiecej niz 200 i tez wszystko ok... wiec mysle szkoda kasy na zmiany

Strona 1 z 1 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/