VW forum vwzone.pl | Forum VW Maniaków VAG'a
https://vwzone.pl/forum/

[all vw]Wszystko o Airride - wizyta w warsztacie
https://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?f=32&t=25582
Strona 61 z 64

Autor:  MAPET [ Śro 04 Lut, 2015 ]
Temat postu:  Re: [all vw]Wszystko o Airride - wizyta w warsztacie

Torba napisał(a):
Ucieka szybko 1 bar na 10 min. Gdze wysłać okucia by uszczelnili czy samemu to zrobić ?


sporo ucieka sprawdz najpierw dokladnie gdzie... jesli przy poduszcze i okuciu i poduhca nie uszkodzona to rozkrec daj silikon miedzy okucie i poduche skrec zostaw na noc i sprawdz..

skoro jeszdzil 2 lata i bylo ok to raczej nowych okuc nie trzeba tylko ew doszczelnic lub oringi
pzdr

Autor:  qK. [ Czw 19 Lut, 2015 ]
Temat postu:  Re: [all vw]Wszystko o Airride - wizyta w warsztacie

Panowie, bardzo potrzebuje pomocy w temacie instalacji air...
Posiadam zesstaw na dwoch kompresorach, ktore są podłączone dokladnie tak jak na schemacie poniżej:

Image

Przy przekażniku drugie wyjście " To Keyed Power Source" jak wiadomo jest to zasilanie czujnika, na ktorym najczesciej daje sie przełącznik.
W zestawie który zakupiłem przełącznik nie jest na kablu plusowym tylko jest zrobiony na przekaźniku.
Poniżej przedstawiam schemat jak to jest podłączone:

Image

Problem pojawia sie taki, ze jeden przekaznik od kompresora cały czas mi się pali. Jeden kompresor działa, drugi nagle przestaje i zaczyna sie palic przekaznik. Tak jakby było jakieś przeciążenie.
Jestem juz w tym wszystkim głupi bo nie potrafie znalezc rozwiązania...
Bardzo prosze o pomoc. Co moglem zrobić nie tak...

Autor:  turpik [ Czw 19 Lut, 2015 ]
Temat postu:  Re: [all vw]Wszystko o Airride - wizyta w warsztacie

zobacz ilu amperowe masz przekazniki schemat jest poprawnie narysowany moze jest cos zle podlaczone

Autor:  qK. [ Czw 19 Lut, 2015 ]
Temat postu:  Re: [all vw]Wszystko o Airride - wizyta w warsztacie

Wlasnie ogarnalem temat, instalacja jest ok.
Cos sie chyba dzieje z kompresorem. Nagrałem filmik:
https://www.youtube.com/watch?v=_MY4nNeygFA
Kompresor od 0 do 145PSI pompuje, potem jak cisnienie spadnie do okolo 70PSI to sie zawiesza, ale jak cisnienie spadnie juz do 50-60PSI to sie wlacza. A wyżej nie ma szans. Tak jakby pod wpływem oporu nie dawał rady??

Autor:  turpik [ Czw 19 Lut, 2015 ]
Temat postu:  Re: [all vw]Wszystko o Airride - wizyta w warsztacie

zmierz co sie dzieje z napieciem na kompresorze kiedy sie zawiesza

Autor:  big_jasiu [ Czw 19 Lut, 2015 ]
Temat postu:  Re: [all vw]Wszystko o Airride - wizyta w warsztacie

Jak pompuje to raczej nie jego wina może czujnik ciśnienia

Autor:  qK. [ Pon 23 Lut, 2015 ]
Temat postu:  Re: [all vw]Wszystko o Airride - wizyta w warsztacie

big_jasiu napisał(a):
Jak pompuje to raczej nie jego wina może czujnik ciśnienia


No wlasnie nie, bo drugi kompresor pompuje, tylko ten nie radzi pod obciążeniem.
Na krótko pod aku dzieje sie to samo, wiec przekazniki też ok.
Kompresor wysłałem do naprawy, zobaczymy co się okaże.

A propos przkeaźnika, mógłby mi ktoś napisać jaki dokladnie musi być?
Wiem ze 12V 40A, ale wiem ze są rozne rodzaje przekaznikow i inaczej działają...

Autor:  Torba [ Nie 01 Mar, 2015 ]
Temat postu:  Re: [all vw]Wszystko o Airride - wizyta w warsztacie

Witam czy ktos kiedys stosował do air kompresory dragon winch ? http://allegro.pl/kompresor-powietrzny-dragon-150-psi-150-l-min-12v-i5074043203.html

Autor:  sari [ Nie 01 Mar, 2015 ]
Temat postu:  Re: [all vw]Wszystko o Airride - wizyta w warsztacie

Torba napisał(a):
Witam czy ktos kiedys stosował do air kompresory dragon winch ? http://allegro.pl/kompresor-powietrzny-dragon-150-psi-150-l-min-12v-i5074043203.html

Miałem coś takiego zamontowanego w Caddy, poza tym że się grzeje jak czajnik to nawet się sprawował, nie pamiętam jakie ciśnienie i sprawność, ale za tą cenę byłem zadowolony, dałem coś koło 350zł. Potem trafił się Viair a ten leży w szafie :(

Autor:  Torba [ Nie 01 Mar, 2015 ]
Temat postu:  Re: [all vw]Wszystko o Airride - wizyta w warsztacie

Ja miałem 2 kompresory od mapeta (nie vaira) tez sie grzały i chałasowały dzis padły napompowały butle do 40 psi w 20 min i dalej nieidze 2 lata chodziły pompowały 30 litrów 7 min Wymontowałem je podłaczylem na krutko bez filtra i leki powiew teraz nadadza sie do pompowania balonów dla dzeci :D

Autor:  MAPET [ Nie 01 Mar, 2015 ]
Temat postu:  Re: [all vw]Wszystko o Airride - wizyta w warsztacie

te z allegro kolga mial 2 podobne 2tlokowe... na papierze parametry super... 1 podzialal mu 1 dziec 2 pol dnia...w koncu kupil viaira i ma spokoj ....

Autor:  Torba [ Wto 03 Mar, 2015 ]
Temat postu:  Re: [all vw]Wszystko o Airride - wizyta w warsztacie

Auto jest ostatni sezon na air więc niema co szaleć z kasa ...

Autor:  DreksSWD [ Sob 14 Mar, 2015 ]
Temat postu:  Re: [all vw]Wszystko o Airride - wizyta w warsztacie

Witam jaki przewód plusowy zastosować do kompresora Viar 400 na kompresorze jest napisane że max natężenie to 51A,dodam że mam dwa takie kompresory ale docelowo do każdego pójdzie osobny przewód.Druga sprawa jakie przekaźniki,mogą mieć mniej niż 51A czy więcej?Pozdrawiam

Autor:  big_jasiu [ Sob 14 Mar, 2015 ]
Temat postu:  Re: [all vw]Wszystko o Airride - wizyta w warsztacie

Kolego idź do Castoramy na dział z przewodami i tam ostatnio kupowałem przewód 8 czy 10 mm na max 70A

Autor:  mmissiek [ Czw 19 Mar, 2015 ]
Temat postu:  Re: [all vw]Wszystko o Airride - wizyta w warsztacie

big_jasiu napisał(a):
Kolego idź do Castoramy na dział z przewodami i tam ostatnio kupowałem przewód 8 czy 10 mm na max 70A

A dla kogo brałeś ten przewód koleżko? ;)

Strona 61 z 64 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/