VW forum vwzone.pl | Forum VW Maniaków VAG'a https://vwzone.pl/forum/ |
|
golf R20 https://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?f=2&t=36543 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | squoka [ Czw 05 Lut, 2009 ] |
Temat postu: | golf R20 |
http://www.vwzone.pl/index.php?modul=news&id=735 |
Autor: | cocoloco [ Czw 05 Lut, 2009 ] |
Temat postu: | |
no ja czekamn a filmiki z jazd testowych tego modelu jestem pozytywnie nastawiony! nie bedzie pojemnosci ale bedzie duzo wieksza moc! |
Autor: | lookazv6 [ Czw 05 Lut, 2009 ] |
Temat postu: | |
czyli silnik z aktualnej es trójki bedzie co do mocy i osiagów to ok ale najwiekszym minusem modelu r bedzie dzwiek którego 4 cylindrowiec nie nadrobi w stosunku do poprzedników z vr6 |
Autor: | Komar_Boston [ Czw 05 Lut, 2009 ] |
Temat postu: | |
Bezsens... eRka to eRka. Znów rezygnują z tradycji na rzecz nowych rozwiązań. W tej sytuacji gdybym miał wybierać kupno auta, kupiłbym Scirocco i przeswapował 3.2l z budy mkIV... PozdróVWki ![]() |
Autor: | Lakier [ Czw 05 Lut, 2009 ] |
Temat postu: | |
powyzej 2 litrow pewnie nie robia, ze wzgledu na chore oplaty, powyzej 2 litrow |
Autor: | cocoloco [ Czw 05 Lut, 2009 ] |
Temat postu: | |
Lakier napisał(a): powyzej 2 litrow pewnie nie robia, ze wzgledu na chore oplaty, powyzej 2 litrow To nie tak. Kiedyś był artykuł o tym, dlaczego VW rezygnuje z produkcji takich silników jak R32. Chodzi tu o masę silnika, która była po prostu za duża i na chwilę obecną VW wstrzymało się z tym. Ale w niedalekiej przyszłości istnieje możliwość powrotu do takiej opcji. Nowy pasat który ma wyjść około 2010-2012 będzie nosił nazwę Passat Plus (ma być konkurentem dla Mercedesa Klasy E), albo Super Passat i najmocniejsza wersja będzie wyposażona w wolnossący silnik V8 4.0 L o mocy 400 KM.
|
Autor: | saVWas [ Pią 06 Lut, 2009 ] |
Temat postu: | |
moc ciekawa zreszta jak i golf ![]() |
Autor: | kolanek [ Pią 06 Lut, 2009 ] |
Temat postu: | |
czyzby vw chcialo dogonic japoncow w technologii budowy silnikow? ciekawe jest ile tak naprawde wytrzymaja te mega wysilone motory. bo z 2 litrow wycisnac 270 KM to juz jest cos. wolnossace moze ciezkie w stosunku do mocy ale na pewno wiecej wytrzymaja. zeby tylko VW nie zepsulo sobie renomy i za 5 ludzie nie mowili - VW, a to te auta co po 150k km maja remont silnika.. fakt, najbardziej szkoda to dzwieku silnika z R32 |
Autor: | HoPeK [ Nie 08 Lut, 2009 ] |
Temat postu: | |
To już taka szlifiera będzie 270km z 2L ciekawe jak dłógo to polata bez 6 ryczących cylindrów to już nie to samo |
Autor: | KosteKwlkp [ Nie 08 Lut, 2009 ] |
Temat postu: | |
jak dla mnie klapa suszarka nigdy nie zastąpi dobrego VR |
Autor: | KanedA [ Wto 10 Lut, 2009 ] |
Temat postu: | |
uu... a jednak to nie ploty ![]() ![]() Pozdro, |
Autor: | HMP [ Wto 10 Lut, 2009 ] |
Temat postu: | |
HoPeK napisał(a): To już taka szlifiera będzie 270km z 2L ciekawe jak dłógo to polata \
bez 6 ryczących cylindrów to już nie to samo Szlifierka? Przecież to silnik turbo. Sporo Esek i Leonów lata z wyższa mocą po sofcie w tym silniku. |
Autor: | cocoloco [ Śro 11 Lut, 2009 ] |
Temat postu: | |
a no komuś sie pomyliło bo ja pod słowem "szlifieraka" rozumiem silnik wolno ssący, który który kręci się wysoko na obroty ![]() |
Autor: | SpierS [ Czw 12 Lut, 2009 ] |
Temat postu: | |
Trzeba być otwartym na "nowinki" techniczne, szczególnie jeżeli chodzi o markę z wolfsburga. |
Autor: | djbros [ Pią 13 Lut, 2009 ] |
Temat postu: | |
a wg mnie zjebali to, ze nie ma 6 cyl i tyle, moze bedzie jakis r36 golfik zrobiliby doladowane r36 i by bylo pozamiatane, tak jak mk1 gti, auto tanie itd, a porschaki i inne srutki prutki by wymiekaly ![]() tak np. 350 koni z takiego r36 kompresor i silnik nie wysilony, bo co to z 3,6 litra, w miare tanie ( w stosunku do aut, ktore maja podobne osiagi, bo jak na golfa pewnie kosztowalby ze 180 tys, wiec drogo) ale fani marki i zapalency, chcacy pokazac, glupim bogatym fiutkom, ze ich wyjebista fura nie jest najlepsiejsza ![]() ![]() |
Strona 1 z 2 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |