"el_nino"
Model: 6N1 Open Air
SILNIK: było 1.0 ,obecnie 1,4 16V MOC: np moc seryjna 101KM MODY POD MASKA: seria ZAWIESZENIE: gwint firmy Supersort UKLAD HAMULCOWY: swap układu hamulcowego z 1.4 16v DOHC,obecnie nowe tarcze i klocki ATE. KOLA: felgi proszkowo przemalowane na biało,opony Yokohama 195/45/15 NADWOZIE: dokładka 6n2 GTI,usunięcie listw bocznych ,znaczek vw na czarno,usunięcie znaczka POLO, lusterka na biało,tylna lotka firmy Zender na biało, lampy przód sonar,,"ksenony" 400k + spryskiwacze ,lampy tył HBM,kierunki boczne dymione,halogeny dedykowane WNETRZE: sportowa kierownica firmy R1 Sport , zegary na niebiesko, el. szyby, brak wycieraczki tylnej, rozpórka tylna, skóra colour concept, wymieniony zew. materiał dachu na nowy z bmw,podsufitka i wew. część dachu która była beżowa na czarno, plastiki z beżowego na ciemny szary AUDIO: radio PIONEER DEH-P7000UB, glośniki JBL GTO, subwoofer aktywny Pioneer ZMIANY PRZEPROWADZONE: PLANY: nowy lakier, koło i kolejny swap silnika.
historia : polo zaraz po zakupie
 Pierwszym modem była zmiana koloru felg na kolor nadwozia i zmiana lamp z przodu. Potem sie już rozkręciło na amen  2008 wnętrze seria poza kierą

Grill noname carbon, lampy przyciemnione folią.




2009
a tak wygląda po kolejnych modyfikacjach ( usunięta wycieraczka- zaślepka z napisem el nińo, przyciemnione szyby i "9" na dekielkach bo to co było strasznie wyglądało) :


marzec 2010 wirtualna probka niebieskiej wizji felg i lusterek ktora nigdy nie weszła w życie

marzec 2010
nastąpiła "drobna" zmiana 

biedne 1.0 się skończyło i pojawił się ciut większy następca czyli 1.4 DOHC
hamulce tez się "powiększyły" bo praktycznie wszystko trzeba było wymienić w końcu 50KM to nie 101, tak więc tarcze brembo,klocki TRW na przód, tył coś niemieckiego ale nie pamiętam nazwy :scratch:
 Nowy rozrząd Boscha, oleje itp co warto było wymienić przy swapie w silniku. czerwiec 2010
czarny pakiet czyli felgi na czarny połysk 


Nastąpiła także wymiana sprzęgła na Sachs'a bo poprzednie nie wytrzymało 
wrzesień 2010
Drobna sesja, człowiek jarał sie że ma "glebe" a teraz nie mogę na "nią" patrzeć  Lusterka oklejone folią carbonową.





]


W czarny połysk poleciały kiera i gałka 



październik 2010

marzec 2011
nowy zakup chyba jedyne mądre rozwiązanie jezeli chodzi o czarne lampy i nie bawienie sie w tania folie z alledrogo 

i jeszcze jeden drobny zakup zdjecie tylko takie bylo na aukcji i nie jest to raczej polówka ale cóż 

Wpadł również gwint supersport'a oraz "ksenony" i spryski reflektorów.



Pierwsze foty na gwincie i Hella Black Led



lipiec 2011
tydzień w Polsce i torche zmian nastąpiło, tzn nowe nagłośnienie  z przodu pod szyba znajdują się JBL'e GTO series, z tyłu 165 JBL GTO,a na kole zapasowym basik Pioneera a jak ktoś zacznie pisać że głośniki na półce to wiocha itp itd to niech przyjedzie i posłucha bo takie pisanie "wywal glośniki z półki" jest śmieszne bo gra to super nawet kolega który marudził jak posłuchał jak to gra i od tej pory nie słysze wywodów że to lipa.


i kilka fot czystego bolidu z nową glebą,lusterkami w połysku,rozpórką, tylnymi lampami i kierunkami bocznymi 


 ]




październik 2011
czas na zbrojenie na przyszły sezon  1. halogeny okrągłę,ori wogóle do mnie nie przemawiają



2. lotka firmy zender

 Doszły również lampy HBM na tył a ledy leżą na półce. luty 2012
Nowy "dodatek", skóra colour concept fotele i tylna kanapa wszystko idzie do profi odswieżenia a boczki obszyje sie i na dodatek fotele są podgrzewane 

Następnie zakup ori włączników z regulacją oraz szyby w prądzie:D

Zakupione zostały drobiazgi,mam nadzieje,że dobrze się spiszą 

maj 2012 Polo odebrane od mechanika/ lakiernika który miał poprawić na tip top wiele rzeczy ale "nie wyszło" mu to do końa  Pomalowanie lusterek bez ich zdejmowania czy pomalowanie plastiku podświetlenia wewnętrznego, który był połamany i spadł mi na głowę jak tylko ruszyłem nie wymaga komentarza :commando: niedoklejenie listwy dachowej to tylko "szczegół" :banghead: kolejny mechanik do skreślenia. Głośniki z tylnej półki wyleciały i zostały wrzucone w drzwi.
początkowo nie byłem przekonany do tej kolorystyki ale z dnia na dzień coraz bardziej mi się to podoba 


Foty środka - skóra, nowy materiał dachu wewnątrz i z zewnątrz oraz reszta na czarno. Do zamontowania jest dokładka z 6n2gti,ale najpierw muszę znaleźć manual jak ją przerobić fachowiec powiedział że nie założył bo trzeba by kombinować,amerykę odkrył ![:]](./images/smilies/splash.gif)







 i koła 


I jeszcze jedna fotka w nowym zestawie

wrzesień 2012
felgi od krzyDOLAR za chyba dobrą cene Z tego względu ze polo bedzie malowane w nast roku na jasny kolor felgi pójdą do malowania na coś ciemnego bo taką mam wizje polówki mile widziane propozycje jakiegoś ciekawego ciemnego koloru który wyciśnie maksa z tych fel  za zgodą krzyDOLARA'a wrzucam fotki bo chyba najlepiej je ocenić na polówce 




październik 2012
padły kable zapłonowe 
 Kable i świece bosch'a kupione 

Wyczyściłem wszystko dookoła bo syf był straszny :scratch:

I na koniec powróciła w końcu zaślepka :mrgreen: (poprzednie kable NGK miały za długie fajki i zaślepki nie dało sie zamontować)

Teraz namierzam obudowe filtra powietrza bo moja jest zmasakrowana przez kolegów którzy chcieli zrobić dzwięk v12 pod maską :banghead: Na dniach w planie także jest zakup filtra K&N 
Ostatnio dotarły zimówki (dunlop 195/50 r15) 
22.01.13 Kilka gratów przywiezionych z Polski tydzień temu :grin:
1. Nowy zestaw lamp Hella w odpowiednim kolorze

2. Zestaw k&n, filtr powietrza i środki do czyszczenia

3. Dekielki do dotz'ów (oczwywiście będzie trzeba je przemalować pod kolor felg)

4. tylna pólka bo obecna jest na pewno nie od Polo i obudowa filtra powietrza, oczywiście wszystko do porządnego czyszczenia

03/06/2013 Pomalowane 17tki
|