VW forum vwzone.pl | Forum VW Maniaków VAG'a https://vwzone.pl/forum/ |
|
[polo 9n3] By Papen1983 https://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?f=162&t=28983 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | Baron [ Pon 24 Mar, 2008 ] |
Temat postu: | |
Seryjne polo wszystko ok tylko ta felga jest za duza, ladny kolorek ![]() |
Autor: | Grzeniu [ Pon 24 Mar, 2008 ] |
Temat postu: | |
i zrob opis jak nalezy ![]() |
Autor: | pitblade [ Pon 24 Mar, 2008 ] |
Temat postu: | |
seria plany widze tez nie za duze ![]() |
Autor: | papen1983 [ Pon 24 Mar, 2008 ] |
Temat postu: | |
Cytuj: Seryjne polo wszystko ok tylko ta felga jest za duza, ladny kolorek
Felga mi nawet rozmiarem pasuje , kaształtem juz mniej , ale rowniez nie ja te koła wybierałem , byly juz w momencie zakupu auta, caly czas sie waham na kolami w stylu gti , + 205/45/16 chyba bylyby odpowiedniejsze ,sam nie wiem . Obecne koła troche oporu stawiają autku ![]() |
Autor: | Komar_Boston [ Pon 24 Mar, 2008 ] |
Temat postu: | |
Osobiście bardzo mi się podoba ![]() ![]() PozdróVWki ![]() |
Autor: | archie [ Wto 25 Mar, 2008 ] |
Temat postu: | |
Wszytsko ladnie pieknie , tylko ten motorek ![]() Mialem 9N2 , super duzo miejsca ,prowadzienie itp , tylko nie chcialo jechac .U ciebie to juz wogole bedzie masakra na 205. Kola nie sa za duze , tylko gleby brakuje ![]() |
Autor: | papen1983 [ Śro 23 Kwi, 2008 ] |
Temat postu: | |
Ogolnie na tych 205 masakry nie ma,- szczerze spodziewalem sie gorszych osiagow (hehe za dlugo litrówka jezdzilem pewnie), za to pali odpowiednio w miescie , bo trasa jest ok :-) Rozmiar fajny wydaje mi sie - dosyc te nadmuchane nadkola jako tako to wypelnia , fakt moglobyc nizej ,ale jak na razie nie jest zle ...caly czas mysle na zmiana felg ...jako pierwszy krok Tak dla odświeżenia tematu , zeby nie bylo , ze sie nic nie dzieje ![]() ![]() ![]() Zacząłem od demontazu boczków drzwiowych (dokladny opis w linku - http://www.vwwatercooled.org.au/newforu ... php?t=8102 ) ![]() ![]() Kolejny etap to demontaż fabrycznych glosników - sa przynitowane wiec wkretarka z wiertłem w ruch ....i po chwili odchodza - pozostaje nam tylko wyjąc pozostalosci po nitach ![]() ![]() Kolejna rzeczą jaką wykonałem to wygluszenie drzwi (za pomoca maty/tasmy dekarskiej 25cm na 10m kupionej w markecie budowlanym za 45Euro <tuk>- fabrycznie w 9n3 drzwi sa czesciowo wygluszone w srodku co ulatwia zadanie fotki z wygluszania (w trakcie prac ) : ![]() ![]() ![]() ![]() Kolejny etap prac to wykonanie oraz zamontowanie dystansów ( nie moglem dostac zadnych pasujacych do polo wiec zostaly one wykonane z plyty wiórowej 18mm - po dwa dystanse na drzwi) I tu paradoks , zakup nowej wyzynarki oraz kawałka płyty byl tanszy niz kupno podobnych dystansów (nie bylo do polo) np do opla astry .... Dystanse zostały zamontowane na srubach M4 o długosci 40 mm i przykrecone po wewnetrznej stronie drzwi .... Fotki : ![]() ![]() ![]() Kolejna rzecz to montaz glosników - na wkrety dolaczone do zestawu : ( i tu drobna uwaga - aby pod oryginala maskownica nie bylo widac ze cos jest niefabryczne - warto pomalowac czarny matowym spray'em kawalek blachy tej co jest pod boczkiem w okolicy glosnika - w oryginale jest tam taka jakby gumowa maskownica , ktora niestety po montazu dystansów moze tylko i wylacznie wyladowac w szafie w domu - nie pasuje do dystansów) ![]() ![]() ![]() Poniewaz najtrudniejszy etap to przejscie kablami z drzwi do kabiny - jest to nie mozliwe bez psucia kostki w słupku drzwiowym - a tego nie chcialem - zdecydowalem sie na wykorzystanie fabrycznych kabli - te tez nie sa takie złe jakosciowo , wiec podlaczylem glosniki do fabrycznej istalacji (nie psując nic z fabrycznych kabli - o tym za chwile) a do tweaterkow pociagnąłem nowe kabelki od zwrotnic do słupka ![]() I tak kolejny etap to zalozenie boczkow drzwiowych po uprzednim podlaczeniu glosników do okablowania ![]() Nastepny etap prac to demontaz schowka zegarów i kilku innych plastików w celu pociagniecie kabli od slupków (opis w linku powyzej) do zwrotnic i montazu samych zwrotnic - zamontowalem jha po stronie pasazera z boku deski rozdzielczej - poniewaz nie chcialem wuiercic w desce wykorzystalem opaski zaciskowe : ![]() ![]() ![]() podlaczenie radia wykonalem za pomocą takiej redukcji z Volkswagenowskiej kostki typu FAKRA na ISO : ![]() ![]() W Reducji FAKRA - ISO tkwi sekret nie niszczenia fabrycznej instalacji - za pomoca złączy konektorowych meskich i zenskich oraz kabla glosnikowego wykonalem jakby bypass do zwrotnic - z kabla wychodzacego z radia kabel zostal przedluzony do zwrotnicy (terminal IN) i sygnal wraca ze zwrotnicy oddzielnym kablem poprzez rozdzielony kabel w kostce do woofera w drzwiach , a tweater dostal oddzielny nowy kabelek bezposrednio ze zwrotnicy ![]() ![]() ![]() Aha twetery zostaly zamontowane w fabryczne miejsce po uprzednim demontazu glosników fabrycznych - wystarczy je mocniej podwazyc - nowe Helixy zostaly wklejone na specjalny czarny klej do montazu listew zewnetrznych w samochodach oraz innych ozdób platikowych - tzw . plastic welder , super sprawa tylko szybko schnie ...ale nie do oderwania ![]() A tak prezentuje sie zamontowane radyjko wraz z nowa kieszonką pod nim - zeby zakryc dziure po radiu RCD 200 (2DIN) : ![]() ![]() ![]() Wrazenia po montazu ....bezcenne ![]() Aha i jak ktos bedzie próbowal demontowac boczki to odrazu proponuje zaoatrzyc sie w klipsy do montazu boczkow - łatwo pekaja srednio 2 - 3 pekną na 6 montowanych - oczywiscie przy próbie wyjecia z drzwi ![]() A tu kilka najnowszych fotek polowki : ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | zuko [ Śro 23 Kwi, 2008 ] |
Temat postu: | |
Noo... Polowka ladna! Fajna zadbana! W dobre rece trafila. Gleby mu brak. Te felgi to mi sie kojarza z chlopakami z polnocy, tylko u nich sie pol felgi w nadkochal chowa... w Northern same glebogryzarki smigaja. Pozdro! |
Autor: | papen1983 [ Śro 23 Kwi, 2008 ] |
Temat postu: | |
Felgi jak brałem autko to juz były ,fakt troche nie w moim guscie ale na razie zostaja ![]() |
Autor: | HAWAJ [ Śro 23 Kwi, 2008 ] |
Temat postu: | |
nie wiem czym sie tu chwalic jezeli chodzi o mody,listwy na progi czy zdjeciami z demontażu seryjnych speakerów,sterczy jak koza ,gleba i mniejsze koło,wtedy sie pochwalic [ Dodano: Sro 23 Kwi, 2008 ] aha i fajne radio |
Autor: | papen1983 [ Czw 24 Kwi, 2008 ] |
Temat postu: | |
Cytuj: czy zdjeciami z demontażu seryjnych speakerów
a co ?car audio nie nalezy do modyfikacji ? spróbuj rozebrac samodzielnie takie polo zobaczysz ile to czasu zajmuje , sam bylem w szoku ,ze tyle rozkładania jest a do tego plastiki jednorazówki (zatrzaski), jak na razie to jest pierwszy etap CA.... Co do modów zewnetrznych to mam auto dopiero od ok 3 miesiecy wiec , krotko i mam czas na reszte a co zrobie ? jeszcze nie wiem do konca ...koł na pewno mniejszych nie założe , moze ew. w innym wzorze?czas pokaze... |
Autor: | lakiernik [ Czw 24 Kwi, 2008 ] |
Temat postu: | |
no prosze jak ladnie,fachowo zrobione audio,musze zrobic ci najazd i oblukac jak to cyka ![]() autko super,kola wydaje mi sie nie sa zbyt duze,ale przydalaby sie jednak gleba. powodzenia w dalszych pracach ![]() |
Autor: | zuko [ Czw 24 Kwi, 2008 ] |
Temat postu: | |
Kolo ladnie sie zgra jak przyjdzie jakas gleba.. a za rozebranie wnetrza podziwiam! Najgorsza robota jaka moze byc =) |
Autor: | papen1983 [ Czw 24 Kwi, 2008 ] |
Temat postu: | |
Cytuj: a za rozebranie wnetrza podziwiam! Najgorsza robota jaka moze byc =)
Nie no nie było tak zle ![]() ![]() ![]() ![]() |
Strona 1 z 2 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |