Model: Bora Highline
Silnik: 1.9 TDI ARL
Moc: 150 PS
Mody pod maską: seria
Zawieszenie: gwint KW V2 Inoxx, poliuretany Powerflex
Układ hamulcowy: kompletny układ hamulcowy z Golfa R32: przód: tarcze 334mm, dwutłoczkowe zaciski tył: tarcze 256mm
Koła: Mercedes Alphard przód: 8,5Jx18 ET 35 + dystans 20mm, tył: 9,5Jx18 ET40 + dystans 20mm; Opony przód: Falken 205/40/18, tył: Falken FK 215/40/18 dodatkowo dołożone ori dekielki z Maybacha
Nadwozie: -Dokładka przód ARL i ori ksenon już były -zaślepki WOB -usunięcie oznaczeń z tyłu -dokładka tylna z PDC -lusterka boczne R32 -lampy tył ori Jetta GLI
Wnętrze: Wyposażenie standardowe: -dekory w drewnie (łącznie z kierownicą) -4 szyby w prądzie -lustra w prądzie - grzane dupy - tempomat -lustro fotochrom z czujnikiem deszczu - climatronic -zegary 1/2 FIS -fotele - poliftowe półkubły z Highline'a
Przeprowadzone zmiany we wnętrzu:
-fotele+ kanapa R32 + boczki w skórze -kierownica ori R32 -nakładki na pedały + podstopnica R32 -klamki R32 -komplet dekorów R32 (konsola środkowa, rączki drzwi) -przycisk ręcznego R32 -wskazówki zegarów R32 -ori dywany R32 -gałka zmiany biegów 25 Jahre -lampka W8 -czarny sufit obszyty ori materiałem z palety Porsche.
Audio: Navi MFD + zmieniarka na 6 płyt
Plany: lakierowanie kilku elementów, ewentualnie całości; czarny sufit; jakiś chip
Witam! Zanim zacznę o Borze to trochę historii Moja przygoda z VW zaczęła się od Mk IV. 1.9 TDI ALH, coś tam sobie w nim porobiłem, i ostatecznie wyglądał tak:

a tu wnętrze

Pokazuję go celowo, o czym za chwilę 
Golf się rozwijał, ale trafiła się okazja zakupienia Bory. Początkowo chciałem kombi, jedną sztukę nawet sobie upatrzyłem, ale właściciel nie chciał mi jej sprzedać (niektórzy wiedzą o kogo dokładnie mi chodzi ). Ale szukając wśród kombiaków niespodziewanie znajomy podesłał mi linka do tego sedana - nie wiem czemu ale bardzo mi przypadł do gustu. Stał na 18", miał jakieś tam sprężyny obniżające, ale mi przede wszystkim chodziło o kilka rzeczy- ori ksenon, grzane dupy, ładny, ciemny kolor, no i oczywiście ARL pod maską No i po przemyśleniu sprawy postanowiłem że ją wezmę i pod koniec kwietnia tego roku obok Golfa stanęła i Bora Niestety z momentu tuż po zakupie mam tylko to foto

Pojeździłem na takim setupie przez chwilę, dokładnie do dnia przed Nowym Stawem, kiedy zaczęła się wielka akcja przekładania gratów z Golfa. Na początek poszły koła - Keskin KT5 8,5J i 9,5Jx18. opony 215/40/18 i 225/40/18. Na Borze wyglądały tak:

Po kołach przyszła pora na fotele - komplecik z R32 Krótkie fotostory z montażu - druga para furtek się przydała

A tu już fotki w aucie:

Klubowa wlepa musi być

Potem szybkie wieczorne mycie:

Bora tuż przed wyjazdem do NS

I już na miejscu

Potem wizyta w Lęborku, i pamiętny zjazd na pole

Po Lęborku była chwila stagnacji, nic się nie działo. Do momentu aż trafiły się nowe koła ;p Mercedes Alphard 8,5J i 9,5Jx18. Przyszły z oponami. Z tyłu skromne oponki o szerokości 285 Małe foto porownawcze. Po prawej opona która była, po lewej opona którą chciałem założyć

Foto z przymiarki - porównanie Keskinów z Alphardami
I już wszystkie koła na aucie

Jeszcze bez gwintu, nie było czasu na przełożenie go z Golfa
Przy okazji usunąłem oznaczenia modelu i wersji silnikowej z tylnej klapy. 3 czerwone literki za bardzo innych prowokowały, żeby mnie sprawdzić ;p

Po paru tygodniach jeżdżenia na takim setupie w końcu znalazłem czas na przełożenie gwintu z Golfa. Przy okazji wszystkie gumy z przodu wymieniłem na poliuretany Powerflexa. Do tego nowe osłony przegubów, nowe tylne tuleje. Fota na jeszcze nie do końca skręconym gwincie, takie tam porównanie z serią

Lista kolejnych przeprowadzonych modów:
15.07.2011 Wpadły nakładki na pedały, podstopnica i ori kierownica z R32. Pojawiło się też Navi MFD, zastępując Betę. Zmieniarka przeszła z konsoli środkowej do schowka. Na zewnątrz z kolei pojawiły się poliftowe wycieraczki.

27.07.2011 Z racji niskiego ET (15) opony 215/40/18, które miałem na początku, ocierały mi o błotnik, więc zakupiłem komplet Falkenów 205/40/18

Wpadła też ori dokładka pod PDC

19.08.2011 Wpadła gałka zmiany biegów z 25 Jahre

22.08.2011 Ori lustra z R32 (porównanie z dużym lustrem z anglika, które początkowo miało wpaść)

04.11.2011 Komplet dekorów R32

13.12.2011 Kompletny układ hamulcowy z R32, oraz czarne lusterko z fotochromem i czujką deszczu (pierwszy element czarnego sufitu, który jest w planach)

12.01.2012 Gwint KW V1 w Inoxxie

22.02.2012 Ori dywany R32; przycisk ręcznego R32; klamki R32; Lampka W8 wraz z przejściówką; komplet czarnych plastików sufitu (słoneczniki, haki mocujące słoneczniki, zaślepka nad lusterko, 4 rączki, 4 mocowania pasów, lampki nad słoneczniki, lampki tylne); skórzane boczki

27.02.2012 V1 w Inoxxie nawet nie zobaczyło Bory, bo wpadło V2 w Inoxxie

07.03.2012 Wskazówki zegarów R32, i tym samym oficjalne zakończenie pakietu R we wnętrzu

15.03.2012 Poskładanie gwintu i hamulców

27.03.2012 Wpadły ori dekielki z Maybacha
 
18.04.2012 Z USA przyszły ori lampy z Jetty GLI

23.06.2012 Wpadł czarny sufit
|