VW forum vwzone.pl | Forum VW Maniaków VAG'a https://vwzone.pl/forum/ |
|
[jetta mk2] 1.8 16V KR odpalony :) by oNe https://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?f=161&t=58717 |
Strona 1 z 5 |
Autor: | oNeCrAsH [ Śro 26 Sty, 2011 ] |
Temat postu: | [jetta mk2] 1.8 16V KR odpalony :) by oNe |
MODEL: Jetta A2 1991r SILNIK: 1.6 PN MOC: 71KM MODY POD MASKA: w trakcie prac motor 1.8 16V KR ZAWIESZENIE: zawieszenie gwintowane mts-technik UKLAD HAMULCOWY: narazie seria KOLA: Były Borbet typu T R14 x 8 ET25, będą Schmidt Modern Line Revolution R15 x 8 ET18 (polerka) NADWOZIE: Golfowski front na lampach smoked z krzyżami, gril z czerwonym paskiem, lotka na klapie GT, emblemat tylnego pasa Jetta GT WNETRZE: czarna podsufitówka + czarny dywan z wersji GTI + czarne słupki i słoneczniki AUDIO: Jednostka sterująca JVC KD-AVX1 + 7 calowy monitor z Gvoxa + głośniki HERTZ DSK 130 Witam. Dnia 10.10.2009r. kupiłem VW jette mk2 z 1991 roku z silnikiem 1.6 w benzynie, przebieg 174 tysiące. Stan autka oceniam na dobry, prawie seria. Poprzedni właściciel założył tylko końcówkę wydechu ;p Aucie brakowało listwy drzwi przednich od kierowcy i plastikowej dokładki błotnika przedniego strony prawej. Tylnia blenda klapy bagażnika troche popękana, zaczepy lamp pourywane, lusterko od kierowcy pękniete. To na tyle z zewnątrz, a w środku to tak: Wykładzina dywanowa troszke poplamiona i przetargana, ogólnie tapicerka troszke przybrudzona. Fotki auta zaraz po zakupie: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() A teraz wymienie zmiany które zostały dokonane: - Wymiana uszczelki pokrywy zaworów, filtra paliwa, filtra powietrza - Po długim czasie szukania wkońcu dostałem sierp błotnika oraz listwy drzwi ![]() ![]() ![]() - Zmienione wkładki klamek na chromy - Dwie naklejki na boki auta "Krzyże" ![]() ![]() - Kupiłem felgi Borbet T 14 cali na 8, ET 25 z oponką naciąganą 14 195/45 ![]() ![]() ![]() ![]() - Gril przedni bez znaczka JOM ![]() W między czasie jakas tam sesja jetty: ![]() ![]() ![]() ![]() - Założony gril Jom i przerobione lampy na smoked ![]() - aktualnie jetta stoi na golfowskim froncie ![]() ![]() - Kupno i założenie zawieszenia gwintowanego MTS Technik ![]() ![]() - Kolejne jakies tam foto jetty ![]() ![]() ![]() - Kupno wydechu z wersji 16V ![]() ![]() Oraz filmik: http://img692.imageshack.us/i/img0584.mp4/ - Kolejne pare fotek jetty z seri zimowej ![]() ![]() ![]() ![]() - Gril przedni został przerobiony pod gril z czerwonym paskiem ![]() ![]() ![]() ![]() - Zostały spolerowane lampy tylne i kierunkowskazy ![]() ![]() - Udało mi się kupic lotkę klapy bagażnika ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() - Kupiłem oponki R14 195/45 i wkońcu zawitały Borbety na jettce. ![]() ![]() ![]() ![]() - Udało sie kupić lewą blende pod tablice rej (moja była pęknięta), oraz czarną podsufitówke wraz z słupkami i słonecznikami ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() - Kolejne jakieś tam foto jetty ![]() ![]() - Przyszła kolej na audio: Jednostka napędowa JVC kd-avx1, oraz wysówany 7 calowy monitor z Gvoxa ![]() ![]() ![]() ![]() - A teraz z grubej rury. Pora na przyspieszenie jetty ![]() Zakupiłem silnik 1.8 16V KR od da(vw)ida ![]() I tutaj zaczyna sie cała zabawa z autem aż do teraz ![]() To teraz po kolei: Silnik po przywiezieniu do garażu: ![]() ![]() ![]() ![]() Niestety 16V miała zarysowaną tuleje i tutaj przyszedł dylemat czy robić szlif i dawać tłoki nad wymiar czy wprasowac nowe tuleje. Wybór padł na wprasowanie nowych tulej. Silnik został oddany do profesjonalnego zakładu i zostały wprasowane nowe tuleje, została splanowana głowica, wymienione uszczelniacze zaworowe oraz dotarcie gniazd zaworowych. Zdjęcia po odebraniu silnika z warsztatu: ![]() ![]() ![]() Czas na dalszy remont silnika. Zostały zakupione pierścienie tłokowe, panewki korbowodów, uszczelka głowicy, uszczelka pokrywy zaworów, uszczelka miski olejowej, uszczelki kolektorów, filtr oleju, pasek klinowy, pasek rozrządu i simmeringi. Foto tajli i prac nad silnikiem: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() W między czasie przyszły dwie pompy 6 barowe, kompletne wspomaganie, skrzynia biegów o oznaczeniu 2Y. Kupiłem również olej silnikowy, płyn chłodniczy, płyn wspomagania taki jaki jest zalecany, oraz nowy pojemnik płynu wspomagania i pojemnij wyrównawczy. Dwururke wydechu, pompe wody, termostat, pasek wspomagania i cięgna oraz zestaw naprawczy skrzynii biegów, sprzegło kompletne, poduszka pod skrzynie biegów. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Przyszła pora na wytarganie starego silnika ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Komora nie wyglądała za ciekawie i trzeba było ja odnowić. Kolor pod maską padł na kremowy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Doszły kolejne graty: zalecany olej skrzynii biegów, nowy filtr przeciw pyłkowy wraz z podstawką, obrysówki z amerykana, zaślepka progu i ori klamka, ori włącznik świateł (miałem zamiennik), oraz knefel wysokości świateł, manetka z MFA wraz z wiązką, kasetoBOX, ori szeroka dokładka zderzaka w idealnym stanie, ori nowy znaczek w wąską listwe GTI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Oraz prace nad skrzynią biegów, maglownicą i pompą wspomagania. ![]() ![]() ![]() W między czasie kupiłem felunek na nowy sezon, a mianowice Schmidt Modern Line Revolution R15 x8 ET18 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Kolejne prace nad silnikiem ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() W między czasie polerowanie kolektora ssącego ![]() ![]() I przyszła kolejna paczuszka z gratami: pozostałe emblematy, licznik z obrotkiem oraz gałka z GTI ![]() ![]() ![]() ![]() Wkońcu przyszła pora na wsadzenie 16V tam gdzie jej miejsce ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Na tym prace staneły ![]() Pozdro ![]() |
Autor: | mimik144 [ Śro 26 Sty, 2011 ] |
Temat postu: | Re: [jetta mk2] w trakcie prac 1.8 16V KR :) by oNe |
Calkiem Calkiem ![]() ![]() |
Autor: | saVWas [ Śro 26 Sty, 2011 ] |
Temat postu: | Re: [jetta mk2] w trakcie prac 1.8 16V KR :) by oNe |
Konkretnie jednak brakuje mi tu frontu Jetty ![]() ![]() |
Autor: | GRZANA [ Śro 26 Sty, 2011 ] |
Temat postu: | Re: [jetta mk2] w trakcie prac 1.8 16V KR :) by oNe |
Bardzo mi sie podoba ![]() ![]() |
Autor: | sundecade [ Śro 26 Sty, 2011 ] |
Temat postu: | Re: [jetta mk2] w trakcie prac 1.8 16V KR :) by oNe |
fajnie ![]() ![]() Nie moge sie doczekac az ja bede miał komore pomalowaną i powieszony silnik ![]() |
Autor: | Kevin [ Śro 26 Sty, 2011 ] |
Temat postu: | Re: [jetta mk2] w trakcie prac 1.8 16V KR :) by oNe |
podoba sie mnie podejście do tematu... ![]() |
Autor: | jabolo [ Czw 27 Sty, 2011 ] |
Temat postu: | Re: [jetta mk2] w trakcie prac 1.8 16V KR :) by oNe |
ciekawy temat, podoba mi sie podejscie do tematu, pozdro |
Autor: | Sodi [ Czw 27 Sty, 2011 ] |
Temat postu: | Re: [jetta mk2] w trakcie prac 1.8 16V KR :) by oNe |
Ładnie lecisz z tematem, powodzenia ![]() |
Autor: | siVWy [ Czw 27 Sty, 2011 ] |
Temat postu: | Re: [jetta mk2] w trakcie prac 1.8 16V KR :) by oNe |
wyglada swietnie, a na rally bedzie kox ![]() |
Autor: | Alvik [ Czw 27 Sty, 2011 ] |
Temat postu: | Re: [jetta mk2] w trakcie prac 1.8 16V KR :) by oNe |
no o KR wiedziałem ale o ML'ach nie ![]() tylko ten front.... masz już rallye czy szukasz?? bo ten golfowski kiepski jest |
Autor: | DaVe188 [ Czw 27 Sty, 2011 ] |
Temat postu: | Re: [jetta mk2] w trakcie prac 1.8 16V KR :) by oNe |
Fajny projekt ![]() ![]() |
Autor: | sundecade [ Czw 27 Sty, 2011 ] |
Temat postu: | Re: [jetta mk2] w trakcie prac 1.8 16V KR :) by oNe |
tak sie zagapiłem na zdjęcia komory, ze nie widziałem silnika ani od kogo go kupiłeś ![]() bedzie dobry zapierdzielacz ![]() |
Autor: | paczek [ Czw 27 Sty, 2011 ] |
Temat postu: | Re: [jetta mk2] w trakcie prac 1.8 16V KR :) by oNe |
bardzo piękny Projekt sie szykuje 3mam Kciuki ![]() ![]() |
Strona 1 z 5 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |