| VW forum vwzone.pl | Forum VW Maniaków VAG'a https://vwzone.pl/forum/ |
|
| [mk2 VR6 TURBO] rat style by damianmk1 https://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?f=161&t=54248 |
Strona 1 z 13 |
| Autor: | damianmk1 [ Pią 10 Wrz, 2010 ] |
| Temat postu: | [mk2 VR6 TURBO] rat style by damianmk1 |
MODEL: golf mk2 91r. SILNIK: 2.8 VR6 Turbo MOC:r 3??KMc MODY POD MASKA:[/ba] VRT, przerobiony kolektor ssacy, chłodnica oleju Racimex, MBC, wtryski 440cc, pompa paliwa bosch 044, wszystko wystrojone na megasquircie, poliuretanowe poduszki pod silnik. [b]ZAWIESZENIE: Gwint, rozpórki UKLAD HAMULCOWY: przód 280, tył 226mm, nowe przewody hamulcowe. KOLA: stal 15'' NADWOZIE: rat style, grill na 4 lampy, bagażnik dachowy, kogut TAXI, siekiera wbita w tylny słupek, znaczek GTI, podkowa na grilu, WNETRZE: stare cb radio, taksometr, 10 choinek zapachowych, recaro, zeragy: boost, afr, egt. AUDIO: ukryte radio pionnier, głośniki w drzwiach magnat, wzmacniacz magnat, subwoofer magnat. ZMIANY PRZEPROWADZONE: naprawa spalonej elektryki, zmiana zawieszenia, swap na 1.8 16v kr, swap vr6 turbo, PLANY na sezon 2012: -szeroka stal + toyo r888 -zwiększenie doładowania na 0,8bar -na 2012 zakucie silnika + doładowanie 1,5bar + haldex 4X4 Golfa kupiłem okazyjnie w maju tego roku jako seryjny golf z silnikiem 1.6d. Poprzedniemu właścicielowi zapaliła się instalacja elektryczna. Po wizycie u elektryka okazało się ze naprawa + kończące się ubezpieczenie są za drogie na jego kieszeń, a ja miałem szczęście i wyrwałem go za grosze. Po rozebraniu auta połatałem trzy wiązki, wymieniłem licznik i golfik już jeździł . Od razu obniżyłem zawieszenie o -80, a później o -120 . Felgi mattig 7J z oponami 175/50-13. Bagażnik dachowy i rzeczy na nim (zardzewiała beczka po oleju, walizka, stare radio, które dostałem od wuja) zostały z poprzedniego projektu czarnego golfa mk1 z siekierą wbitą w zardzewiałą maske. Aktualnie golfik jeździ na felgach schmid th-line 14' z mk1 cabrio. W tą zimę będzie robiony swap silnika na vr6 turbo, który leży w garażu, a graty do uturbienia są już zamówione. Czas na fotki: dzień po zakupie już obniżony:![]() ![]() ![]() ![]() ![]() majó(vw)ka 2010: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() parkowanie w mieście :![]() ![]() tak wygląda -120 :![]() sesja do vw trends: ![]() ![]() ![]() ![]() swap na 1.8 16v: ![]() ![]() Zlot II Integracja Mazowiecka: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() i vr6: ![]() ![]() dzisiaj kurier przywiózł część gratów do uturbienia vr-a: ![]() ![]() ![]() ![]() i fotki podwozia po miesiącu jazdy na glebie: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() W weekend rozebrałem vr-a i pomalowałem w czarny mat. Jurto jadę do IC po pierścienie, uszczelki, uszczelniacze itp. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() polerka kolektora zaczęta ![]() zrobiło sie zimno w garażu to rozpaliłem w piecu ![]() Głowica rozebrana jurto jedzie do planowania. ![]() ![]() ![]() głowica złożona i pomalowana w czarny mat ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() i silniczek tez już częściowo poskładany: ![]() ![]() ![]() ![]() VR prawie poskładany, zostało tylko spiąć rozrząd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() coś się zaczyna dziać ![]() ![]() ![]() ![]() VR-ek siedzi w komorze ![]() ![]() ![]() ![]() będzie przerobiony kolektor, bo trochę ciasno się zrobiło ![]() i na koniec miska olejowa ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() powoli do przodu intercooler kupiony . We wtorek jadę po rury na dolot i rurkę do podstawki chłodnicy oleju ![]() ![]() ![]() wtryski na swoim miejscu ![]() zawór paliwa i MBC założony ![]() na 8 godzinach ciecia i spawania cooler i chłodnica oleju spasowana dolot też prawie skończony vr będzie strojony na początku maja na standalonie megasquirt fotki :![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() hamulce złożone przód 280mm, tył 226mm![]() ![]() dzisiaj kurier przywiózł sondę szerokopasmową, zegar EGT i pompę paliwa Bosch 044 ![]() ![]() materiał na wydech kupiony (dzięki <Borsuk> za wycieczkę do Warszawy )![]() trzeba było troszkę zderzak podciąć ![]() Rost już odebrany ze strojenia na razie wystrojony na 0,5 bara filmu jak sie odpycha nie mam, bo cały dzień pada deszcz kilka fotek ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() kilka fotek z Manii: ![]() ![]() ![]() ![]() Rost jest w najnowszym odcinku motoRing http://oognet.pl/content/details/929 pękł przewód od smarowania turbiny chyba każdy się domyśli co się później stało ![]() ![]() ![]() turbinka założona i jeździ ![]() ![]() ![]() ![]() odpoczywa sobie pod drzewkiem ![]() ![]() 0,4bar ![]() Szczur był ostatno grzeczny i dostał na gwiazdkę gwint na tył weitec TX i nowe tuleje w wahaczach (na wiosnę będą Praksowe poliuretany ). Wyrzeźbiłem też nowy znaczek na grilla ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|
| Autor: | KAPEC1987 [ Pią 10 Wrz, 2010 ] |
| Temat postu: | Re: [mk2 1.8 16v] rat style by damianmk1 |
no kolego ogień jest ten golfik rosta masz fajnego ![]() powodzenia w dalszych modach |
|
| Autor: | choopster [ Pią 10 Wrz, 2010 ] |
| Temat postu: | Re: [mk2 1.8 16v] rat style by damianmk1 |
świetny jest
|
|
| Autor: | Pawlak [ Sob 11 Wrz, 2010 ] |
| Temat postu: | Re: [mk2 1.8 16v] rat style by damianmk1 |
Do dziś nie wiem jak ty tam wjechałeś na ten plac w Milanówku tak czy inaczej stopień obniżenia powala .
|
|
| Autor: | KocurKRZ [ Sob 11 Wrz, 2010 ] |
| Temat postu: | Re: [mk2 1.8 16v] rat style by damianmk1 |
Dobre MK2, jak wrzucisz VR6T to dopiero będzie robił zamieszanie |
|
| Autor: | HAWAJ [ Nie 12 Wrz, 2010 ] |
| Temat postu: | Re: [mk2 1.8 16v] rat style by damianmk1 |
jestem przeciwnikiem takiego stylu,wręcz go nie nawidze,syf i niechlujstwo,ale to juz taki trend taki ,co tylko w szopie sie znalazło ale kazdy robi z autem co chce.Pozdro
|
|
| Autor: | DaVe188 [ Nie 12 Wrz, 2010 ] |
| Temat postu: | Re: [mk2 1.8 16v] rat style by damianmk1 |
Z vr6 turbo to dopiero będzie miazga .Do rata wolał bym jednak golfa z wąskimi zderzakami.Fajnie by było jeszcze dać jakis zółty halogen
|
|
| Autor: | MaRiiOoOo [ Sob 09 Paź, 2010 ] |
| Temat postu: | Re: [mk2 1.8 16v] rat style by damianmk1 |
oj kolego ja zjadłem zęby na turbo w vr6-ustce ale życze powodzenia
|
|
| Autor: | _małyTM_ [ Nie 10 Paź, 2010 ] |
| Temat postu: | Re: [mk2 1.8 16v] rat style by damianmk1 |
uważaj żeby z takim silnikiem ten golfik się nie rozpadł w locie komora z silnikiem będzie w taki samym stylu jak gofer? |
|
| Autor: | damianmk1 [ Wto 12 Paź, 2010 ] |
| Temat postu: | Re: [mk2 1.8 16v] rat style by damianmk1 |
MaRiiOoOo napisał(a): oj kolego ja zjadłem zęby na turbo w vr6-ustce ale życze powodzenia ![]() dzięki, damy rade _małyTM_ napisał(a): komora z silnikiem będzie w taki samym stylu jak gofer? silnik i osprzęt będzie pochromowany i wypolerowany na lustro , a komora zostanie tak jak jest, nawet jej nie będę mył
|
|
| Autor: | damianmk1 [ Pon 01 Lis, 2010 ] |
| Temat postu: | Re: [mk2 1.8 16v/ vr6 turbo] rat style by damianmk1 |
głowica złożona i pomalowana w czarny mat ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() i silniczek tez już częściowo poskładany: ![]() ![]() ![]()
|
|
| Autor: | turpik [ Pon 01 Lis, 2010 ] |
| Temat postu: | Re: [mk2 1.8 16v/ VR6 TURBO] rat style by damianmk1 |
dobrze sie zapowiada |
|
| Autor: | chochLa [ Pon 01 Lis, 2010 ] |
| Temat postu: | Re: [mk2 1.8 16v/ VR6 TURBO] rat style by damianmk1 |
Niektóre raty są spoko. Jak taki motor to ja bym go tak ogarnął jakoś, a nie taka ulepianka..
|
|
| Strona 1 z 13 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|