Witam!
O AUCIE
MODEL: VW Golf IV - Highline SILNIK: AKL MOC: 101 KM ZAWIESZENIE: Gwint TA-Technix UKLAD HAMULCOWY: Seria
MODYFIKACJE:
- CAR AUDIO: - OEM kolorowa Navi VW MFD + tuner TV, USB, itp..., - wzmacniacz Blaupunkt GTA 2 Special MK II, - skrzynia Blaupunkt GTb 1200 MK II,
- FELGI:: - Byly: Oryginalne alu VW Avus 15", opony 195/65/15, - Byly: TSW Hockenheim (ala BBS) 17"x 8" ET30, wypolerowany rant i nakretka, opony 205/45/17, - Byly: Repliki GTI V 18"x 8" ET35, dystanse przod 10mm. tyl 15mm., opony 205/40/18, - Byly: BBS RS II (704 i 705) 18" (przod 8,5 ET22 i tyl 10 ET20), nawierty 5x100, polerka rantow, opony przod 205/40/18, tyl 215/40/18, - Sa: BBS RSII (customowo przelozone rotory na 4 x wklesle) 18" na 8,5" i 10", opony 4 x 215/35/18, nawierty 5x100, polerka rantow, srub i sruby centralnej,
- ZAWIESZENIE: - Gwint TA-Technix + twarde odboje TA-Technix + wywalone pare drobiazgow dla uzyskania wiekszej gleby,
- OPIS ZEWNETRZNY: - lotka i progi R32, - OEM dokladki zderzakow 25 Jahre, - OEM xenon z malowanymi ramkami na wzor 25 Jahre, - zalepki kierunkowskazow Wolfsburg edition, - zeberka grilla oklejone w customowy sposob czarna folia ORACAL z zostawionym srebrnym kolkiem wokol znaczka, - oklejony rowniez dol tylnej dokladki zderzaka, - brak tylnej wycieraczki (zaslepka), - duze (pelnowymiarowe) prawe lusterko, - wygladzona listwa przod (bez wneki na tablice) - jako gadzet dolozony OEM bagaznik VW + otuliny THULE,
- WNETRZE: - fotele RECARO skora + alcantara (regulacja ledzwii, podudzia, kanapa z podlokietnikiem + srodkowy zaglowek), boczki skora + niebieska nicia, - nowo obszyta kierownica na wzor R32 skora perforowana i gladka z tzw. "bicepsami" szyte niebieksa nicia, - obszyte galka i mieszek do kompletu w ten sam desen (Gora perforowana, dol gladki i niebieska nic), - wypolerowane plastikowe elementy wnetrza, ktore powleczone byly pseudo guma, - czarna podsufitka obszyta lacznie ze "sloneczkami" - rygielki Wolfsburg edition, - lampka z podswietlaniem amibiente, - ramki zegarow na wzor nowszych wersji (licznik FULL FIS czekajacy na montaz)
PLANY - SWAP, - Nowy lakier, - ...
TAK WYGLADALO AUTKO TUZ PO SPROWADZENIU I ZAREJSTROWANIU
08.2009
NA POCZATEK WG. PRZYKAZAN KAZDEGO KUPUJACEGO ZAKUPIONY "PAKIET STARTOWY" czyli do wymiany poszly:
- Pasek rozrzadu, - Napinacz - Rolki - Wszystkie Filtry - Olej (Mobil 10W40)
Tutaj czesc czesci i fotka z wymiany (Przy okazji wyczyscilem wszystkie pajeczyny i kurz )
W MIEDZY CZASIE W 2009 WYMIENILEM I ZROBILEM PARE DROBIAZGOW TAKICH JAK:
- Zmienilem zarowki postojowe na LED-y (juz nieaktualne), - Zalozylem Alu-ramki polerowane w zegary, - Razily mnie podrapane plastiki (wada VW) wiec zdarlem powloke gumowa z wszystkich elementow plastikowych i wypolerowalem na wysoki czarny polysk, - Zakupilem ori ocieplacz na akumulator, - Usunalem oznaczenia z klapy, - Zakupilem i przezimowalem pakiet R32, tj.: Progi i lotka, - Zmienilem rygielki na Aluminiowe (JOM), - Zakupilem piora wycieraczek "Aero"
SEZON 2010:
- Na poczatku roku zakupilem solidne i niemieckie Felgi 17" ("TSW Hockenheim R") - Felgi ident. jak BBS Alu przeszly kuracje odmladzajaca i poszly do polerki rantu oraz odmlodzenia detali.
Tu rancik felgi po polerce i foto felgi w trakcie prac, pozostalo wypolerowanie nakretek.
- Nastepnie wyladowalo prawe duze lusterko z anglika, ktore poprawilo wyglad i wygode uzytkowania. - Kolejnym drobnym "modem" byl eksperyment z czarnym grillem przy uzyciu folii termokurczliwej, ktora znakomicie sprawuje sie do dzisiaj. Przyszla pora na obnizenie auta wiec eksperymentalnie wybor padl na nowe TA-Technix -40mm., ktore jednak nie zagoscily za dlugo
Tydzien pozniej wyladowal okazyjnie zakupiony Gwint . Rowniez TA-Technix,
Pamietnego juz teraz 24.04.2010r. odebralem autko nareszcie od lakiernika. I tak wkoncu wyladowal pakiet od eRki.
- 16.05.2010r. w jedna z deszczowych Niedziel wypolerowalem nareszcie nakretki od Alu. Co prawda zszedl na to caly dzionek, ale efekt jest zacny: 09.06.2010r. Zmiana czarnych silownikow klapy i maski na srebrne typu INOXX (ORI VW z modeli poliftowych i R32).
Zajalem sie nareszcie zaciskami, ktore pomalowalem niebieskim Motipem a wyszlo to tak:
Doszedl delikatny "smoked" z przodu. Po to zeby wszystko pasowalo do calosci, czyli tyl dymione euro GTI Hellenki, bok dymione ori kierunki, no i do kompletu przod.
Ostatnie zdjecie na setupie 2010 z zakonczenia sezonu w Kotlinie + pare innych
SEZON 2011:
Udalo sie zakupic oryginalna OEM dokladke przod 25 Jahre:
Tyl Jahre kupiony od kolegi z forum Synec
Wpadly felgi (niemieckie repliki GTI V 18"x 8" ET35 + dystanse Przod - 10mm. Tyl - 15mm.):
Chwile pozniej zmienione opony na 205/40/18 Dunlop i Miechelin:
Zmienilo sie tez cos dla ucha i wpadly Navi MCD, a do tego wzmacniacz Blaupunkt GTA 2 Special MK II i skrzynia Blaupunkt GTb 1200 MK II:
Kierownica i galka poszly do obszycia nowa skora: - Kierownica skora perforowana i gladka z tzw. "bicepsami" szyte niebieksa nicia, - Galka i mieszek do kompletu w ten sam desen (Gora perforowana, dol (lub jak kto woli przod) gladki i niebieska nic).
Wymienilem kilka rzeczy takich jak prawy przegub, odboje tyl, czujnik cieczy chlodzacej, klocki przod i tyl, filtry, olej,
Przerobienie listwy u plastikarza na al'a USA bez wneki na tablice.
- Zakupilem rowniez drugi kluczyk scyzoryk (jajeczko), ktory czeka na dociecie grotu i wymiane logo i bateryjki, - Procz tego wpadla i czekala na wiosne reklamoweczka ORI czesci z ASO takich roznego rodzaju zaslepki, srobeczki, zatrzaski, przycisk recznego z R32.
Autko wyladowalo u lakiernika na malowanie zderzakow z nowymi dokladkami, gladzenie listwy i poprawki tu i owdzie.
Kilka zdjec, ktorymi uraczyl mnie Wajsik
- Zaczelo sie lepsze dbanie o lakier i inwestycje w lepsze kosmetyki Meguiars Autko dostalo zaproszenie i w dniach 10-12 czerwca odwiedzilo OldschoolSUICIDE Party 2011 w Mrówkach
Pozniej odwiedziny i znalezine w sieci paru fotek z "Moto Spotu Poznan" pod patronatem M1 i Norauto:
To co mi ostatnio zalegalo w folderze ostatnio przeslanych. Tak dla uprzedzenia te kapki oleju na kostce brukowej to nie moje
- Wzialem sie za porzadne mycie silnika. Oczywiscie w miare moich mozliwosci.
Ustrzelone od Bio na VAG Evencie
Na takim setupie odwiedzilem przy okazji powrotu z nad morza VW MANIE 2011, gdzie ustrzelil mnie Rafit :pub:
Tak prezentowal sie w Gnieźnie na zlocie "Na Glebie Fesst":
Byly tez eksperymenty i nawet prezentowal sie ciekawie w wersji DUB TAXI:
Uudalo sie uwiecznic Golfa jak nalezy dzieki pozadnym sesja kolegi choopster :pub: Zdjecia robione przy okazji spotow Inowroclawsko - Torunskich
Ostatnim chyba w tym sezonie zlotem jaki odwiedzil Golf bylo BBQ w Środzie Wlkp., organizowane przez Wolfsgruppe na terenie "Pachura Motor Center" i zakonczenie sezonu Wlkp. w Kotlinie:
Sezon 2012 byl bardzo "owocny" i przyniosl za soba m.in. krotki artykulik w gazecie GT Tuning. Po zlozeniu wszystkiego w calosc, auto dostalo sie na praktycznie kazdy zlot w PL w sezonie 2012.
Ze zmian na poczatek wpadly nowe felgi, niespotykane wczesniej na scenie VW BBS RS II (704 i 705) 18" (przod 8,5 ET22 i tyl 10 ET20). Felgi powedrowaly do nawiertu na 5x100 i odswiezenie polerki rantow.
- Udalo zakupic sie tez RECARO obszyte skora i alcantara w prawie najbogatszej wersji, tj. (regulacja ledzwii, podudzia, podlokietnik, srodkowy zaglowek) + oczywiscie komplet boczkow szyte niebieska nicia. - Wpadly zaslepki kierunkowskazow Wolfsburg edition, tzw. WOB-y, - Sufit zmienil obszycie na kolor czarny wraz z obszytymi "sloneczkami", - Doszlo klika drobnostek z ASO, - Wpadl ori wlew z TT-ki, ktorego temat jest otwarty. Jeszcze nikt u nas nie probowal tego w MK4 wiec nie bedzie latwo i temat jest "w toku", - Trafila sie tez nie mala gratka bo ori dokladka JAHRE bez wyciecia na wydech co jest dosc rzadko spotykane:
Byla przymiarka na sztuke. Problemy z wstrzelniem 215/40/18 na 10" 0pona po ponad godzinie poddala sie i nareszcie wskoczyla. Pozniej utwierdzilem sie, ze nie takie straszne jest to ET prz tych szerokosciach, gdzie wczesniej u nas malo kto cos takiego pasowal.
- Odwiedzilem w tym sezonie m.in. Oldschoolsuicide Party, VAG Event, Cultstyle, The Best Of Mapeta, targi motoryzacyjne na halach w Bydgoszczy... Niektore zloty musialem niestety na wlasne zycznie odpuscic.
Oldschoolsuicide Party
VAG Event
Cultstyle
The Best Of Mapet Tuning Show
STS Tuning Show Bydgoszcz
Rozpoczecie sezonu Poznan
SEZON 2013
- Wpadl OEM bagaznik dachowy VW, - Do kompletu owijki THULE; czarne, (chcialem niebieskie do zgrania ze srodkiem, zaciskami, odcieniem koloru, ale niestety juz sa niedostepne), - Udalo sie upolowac drugi komplet BBS RSII z wkleslymi rotorami dla przekladki rotorow na wklesly przod, - Skompletowalem i zlozylem OEM xenon z pomalowaniem ramek w czarny polysk na wzor 25 Jahre, - Kupilem kolorowa duza navi VW MFD, - Zmienilem opony na 215/35/18 co na tylne 10" bylo nie lada wyczynem by to naciagnac - po paru miesiacach walki i zjezdzeniu polowy Poznania udalo sie w koncu je wstrzelic.
Po dlugiej walce, skreceniu rotorow, wyszlo cos takiego
Pierwsza okazaja kiedy autko moglo zaprezentowac sie w calej okazalosci choc nie do konca ustawionym zawieszeniu
Ku zaskoczeniu na pierwszym zlocie Oldschoolsuicide Party 2013 udalo sie zdobyc pierwsze wyroznienie w historii tego autka od sponsora z USA "More Than More" w kategorii TOP 3!
Oldschoolsuicide 2013
VAG Event 2013 przed ktorym auto powedrowalo sporo w dol. Zostaly skrocone i dopasowane specjalne odboje
CDN...
PozdraVWiam! sagano
|