VW forum vwzone.pl | Forum VW Maniaków VAG'a https://vwzone.pl/forum/ |
|
[mkIV] Smoła by Pele https://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?f=161&t=43211 |
Strona 1 z 11 |
Autor: | pele [ Pon 21 Wrz, 2009 ] |
Temat postu: | [mkIV] Smoła by Pele |
MODEL:Golf IV HIGHLINE Silnik: 1,9 TDI AJM seria 115 ps 285Nm po modyfikacjach 197 ps 398 Nm ![]() w międzyczasie SWAP AJM na ASZ Silnik: 1,9 TDI ASZ seria 130 ps 310 Nm po modyfikacjach 221 ps i 454 Nm ![]() rok produkcji 2000 Przebieg przy zakupie 142 000 km Przebieg aktualny 180 000 km ![]() -soft by EVOLUTION -turbo Garret GT2256 -chłodniczka oleju ARL -kolektor dolotowy ARL -kolektor wydechowy custom baran -MAP sensor ARL -wywalony katalizator, wydech zakończony dwoma czarnymi fifkami -wyłączony elektronicznie EGR -większy downpipe -pompowtryskiwacze AL'ki -FMIC z Iveco TD 2,8 l ![]() ZAWIESZENIE: zestaw gwintowany H&R stabilizator Audi s3 UKŁAD HAMULCOWY:klocki hamulcowe R-91 SPARCO przód + tył, zacisk ori pomalowany na czerwono, tarcze przód SPEEDMAX nacinane, tył ATE seria KOŁA: Merce RONAL 18 x 8,5 J et 47 "patelnie" 215 35 r18 YOKOHAMA PARADA tył + KUMHO ECSTA przód AUDIO: -Radio CLARION DXZ668RMP -głośniki przód 2x JBL GT5-650C -głośniki tył półka 2x CLARION SRQ 6931R -piszczałki w słupkach 2x SIGNAT T1 -piec HELIX DB TWO -skrzynia Magnat SubTech 130 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() PLANY: wszystko na bieżąco, bez jakiś deklaracji ![]() WYPOSAŻENIE: -ABS, ASR, ESP -fotele w wersji ,, półkubełkowej,, skóra -lakier czarna perła LC9Z -klimatyzacja manualna -elektryczne lusterka -elektryczne szyby -8xAirBag -blendy WOB w kierunkach bocznych -2xpodłokietnik -podgrzewane lusterka - 2 x duże symetryczne lusterko z błękitnym szkłem -pakiet komfort-domykanie lusterek z kluczyka -kluczyk scyzoryk -komputer pokładowy 1/2 FIS -tempomat -gniazdo 12V w bagażniku -6-biegowa skrzynia biegów -liczne zabezpieczenia anty kradzieżowe ![]() -gałka zmiany biegów Leon TS sezon 2009 - 2010 śmigałem na kołach - chromowane Sporza Wheels modlel DDT http://www.sporzawheels.com/ http://www.sporzawheels.com/wheelDetail.php?wheel=ddt długo oczekiwany gadżecik ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() black front podczas montowania no i efekt końcowy ![]() ![]() ![]() dziś wpadły w moje łapki takie oto fanty ![]() suszara GT 1749 VB bardziej wydajna chłodniczka oliwy oliwa wycieraczka mkV ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 10.01.2010 Park Handlowy Magnolia trochę pośmigałem bokami ale zdjecia z komórki fatalnej jakości, jedyne co moge dodać to zaśnieżone foty na stalówkach ![]() ![]() 12.01.2010 w łapska wpadł IC z IVECO TD 2,8 oraz mogę się pochwalić dużym lustrem z wersji UK ![]() ![]() 16.01.2010 po znajomości bardziej okazjonalnie dostałem nowy, panelowy sportowy filtr powietrza PIPERCROSS ![]() ![]() 22.01.2010 nie spodziewałem się, że styczeń będzie aż tak owocny w mody ![]() dziś wpadły w łapy 2 rzeczy: -wskaźnik temperatury oleju -wskaźnik ciśnienia oleju wskaźniki w wersji SMOKED firmy Auto Gauge zaślepki kierunków bocznych WOLFSBURG, jak dla mnie rarytas ![]() ![]() ![]() 28.02.2010 zrobiło się trochę cieplej więc pojawiło się kilka możliwości aby coś porobić przy aucie ![]() na pierwszy strzał poszły obecne lusterka które wyglądały jak niedorozwinięte rączki, wywaliłem je i wstawiłem ori europa + oru wersja UK, poniżej SPY FOTO całej roboty z efektem końcowym ![]() w poniedziałek montaż zegarów w słupku a już w czwartek flokowanie słupka z gotowym, już założonym adapterem ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 16.03.2010 zbierania gratów ciąg dalszy, tym razem skończyłem już słupek, został oddany do flokowania oraz kupiłem komplet bardziej wydajnych pompowtrysków, pod koniec tego miesiąca montaż oraz strojenie wszystkiego ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 20.03.2010 idzie wiosna więc trzeba robić już przymiarki pod letni setup, nowe pierścienie centrujące od MAPETA ![]() 08.04.2010 dziś odwiedziłem SKATEPARK we Wrocławiu, była chwila aby cyknąć kilka fotek własną biedną cyfrówką ( poniżej zdjęcia robione własnoręcznie ). pojawił się również ARTX który ma sprzęt i umiejętności co do robienia zdjęć, razem pstryknął coś około 200 bardzo dziękuję ARTX'owi za to, że się pojawił i chciało mu się z 2 godziny biegać wokół auta z ciężkim aparatem ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 15.04.2010 r dziś założony został FMIC, myślę, że na dniach auto będzie już odebrane ![]() ![]() 01.05.2010 r Auto po 3 tygodniowej kuracji w http://www.evolutionmotorsport.pl wraca w moje ręce. Założone zostały nowe pompowtryski BJ i Ibizy Cupry 160 ps oraz FMIC którego dawcą jest Iveco TD 2,8l. Podczas strojenia auta była masa problemów które nagle gdzieś powyłaziły. Pierwszy kłopot to problem z uszczelką pod głowicą. Mechanik który robił to w maju 2009 po prostu źle wykonał swoja pracę, będę mu składał miłą wizytę. Śruby od czapki posmarował pastą miedzianą, uszczelkę przedmuchało. Przy okazji wymieniliśmy termostat. Podczas strojenia auta pojawił się kolejny kłopot. Tym razem umarła turbina. Diagnoza Jacka oraz gościa od suszar: kłopoty z niedowarzonym wirnikiem, stopiła się panewka . 3 dni roboty i nowe turbo w ramach gwarancji zostało zamontowane w aucie. Jak już myśleliśmy, że wszystko jest ok okazało się, że któraś z pompek nie robi, od czasu do czasu zapala się ESP, poszarpuje no i BIP'y nie za bardzo. Wklejony wykres to chwilowy wynik do czasu ogarnięcia sprawy pompki. Niestety muszę czekać maksymalnie do miesiąca czasu bo teraz tych BJ nie ma gość na stanie..... Coś mnie jakiś pech ostatnio prześladuje ciągle ![]() 26.05.2010 dziś mały mod komory silnika, korki na oczo-jebliwy pomarańcz ![]() ![]() 05.06.2010 a więc tak wyszło dla porównania auto moje oraz ShauN, wosk bardzo wydajny, na 3 auto (robione bardzo dokładnie) zużyliśmy 250 ml ![]() fajnie się rozprowadza i łatwo woskuje/nanosi ja mogę go spokojnie polecić, teraz tylko zobaczę ile będzie się trzymał ![]() ![]() ![]() dodatkowo mała amatorska sesyjka pozdro Paluch_wroc, ShauN, ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 22.06.2010 REASUMUJĄC 3 tygodniowy pobyt u EVO: 176 KM 419 NM Jedzie bardzo miło, bez kłopotów zamieniłem BJ'ki na igła komplet AL'ek, BIP'y rzędu ~ +/- 5 - 10, przy okazji wjechał nowy komplet oringów do pompek, nowy soft ![]() ![]() pompki AL'ki turbo from ARL FMIC IVECO TD 2,8L chłodniczka oleju from ARL wkład panelowy PIPERCROSS soft by EVO Dzięki EVO za całą robotę, chyba na tym skończyła się moja przygoda z podnoszeniem mocy w AJM :grin: póki co pozostaje tylko śmigać i cieszyć się tym co mam bo to jazdy po mieście jak i na trasie w zupełności mi na razie wystarczy, ciekawe tylko kiedy się znudzi 21.07.2010 PART I foto by Artur Osiadacz kontakt tripleiks@o2.pl Dziś udało się spotkać z METANEM i trójką fotografów we Wrocławskiem centrum handlowym RENOMA, poniżej efekt pracy, jest to paczka nr I by Artur, reszta wkrótce ![]() w linku cała sesja Artura jako pokaz slajdów i fotki ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() A poniżej macie slideshow ![]() http://picasaweb.google.pl/artx323f/Pel ... 1268283698 P.S. Do zobaczenia w Pruszczu ![]() PART II by Agnieszka Chomicz ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() PART III by Mariusz Kieslicha http://www.kieslich.pl nawet na jedną fotkę załapała się moja Monia ![]() link do zdjęć na serwerze http://img534.imageshack.us/gal.php?g=dcs14711.jpg zdjęć o wiele mniej, ale też gniotą ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() no i na sam koniec zdjęcie które mi robią kisiel w głowie ![]() ![]() 02.10.2010 W łapy za grosze wpadł gwint H&R, jak widać na zdjęciach do ogarnięcia ale będzie dobrze, biorę się za czyszczenie ![]() ![]() ![]() ![]() 17.10.2010 zakończenie sezonu w Żmigrodzie, było miło ![]() ![]() 29.10.2010 Tymczasem dziś żegnam się z kołami ![]() ![]() 01.11.2010 no to czas na małą aktualizację są nowe koła Ronal "Mercedesy Patelnie" et 47 przód dystans 20 mm tył dystans 40 mm ![]() oraz trafiły jeszcze 2 fotki z sierpnia od Agnieszki, lekko spóźnione ale co tam, chyba ostatnie zdjęcia na starym setupie ![]() ![]() ![]() 17.01.2011 kilka pierdołek dziś ogarnąłem: -lakierowanie dekli LC9Z i efekt końcowy na majonezach -mleczko SONAX do skóry aby ją trochę ogarnąć przed grubszymi zabiegami -ramki Mercedes - Benz nawiązujące do klimatu kół ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Uploaded with ImageShack.us 20.02.2011 no to czas przetestować GT2256 :satan: w zestawie z ssakiem ARL oraz wydechowym custom baranem ![]() ![]() ![]() ![]() i efekt końcowy 197 HP 398 NM ![]() zabrałem za polerkę budy, ogarniałem to ręcznie bez użycia maszynki :satan: niestety aparat którym robiłem fotki nie jest w stanie oddać faktycznego efektu przed i po całej robocie, nie wziąłem ze sobą lepszego tylko małą kieszonkową cyfrówkę efekt jest naprawdę konkretny, wcześniej na masce i dachu były "swirle", teraz tego kompletnie nie ma, kolor stał się bardziej głęboki, wg mnie robi robotę cały ten zabieg ![]() do roboty użyłem: glinka na sam początek aby zebrać z auta cały syf itp. http://showcarshine.pl/487-valetpro-yel ... ykant.html pasta polerska, SSR3 tylko przeleciałem bardziej zmatowione elementy, reszta 2,5 2 i 1 http://showcarshine.pl/305-poorboy-s-ss ... fibra.html aplikowane i polerowane za pomocą TRICOLORA http://showcarshine.pl/394-monster-shin ... shing.html po polerce czas na politurę http://showcarshine.pl/108-poorboy-s-wo ... fibra.html no i na sam koniec wosk, został mi SONAX więc go zużyłem, wkrótce będę się zaopatrywał w DODO JUICE http://showcarshine.pl/417-dodo-juice-b ... akier.html Oczywiście do aplikacji politury i wosku pady gąbkowe a później ręczna jazda mikrofibrą. Tak to mniej więcej wygląda na fotkach ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() SWAP AJM na ASZ, let's go ![]() SHOT'S by Artur Osiadacz ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Prasa branżowa GT Magazyn wrzesień 2011 ![]() ![]() ![]() ![]() VW Trends listopad 2011 ![]() ![]() ![]() ![]() WSZYSTKIE ZDJĘCIA W TYM TEMACIE CHRONIONE SĄ PRAWAMI AUTORSKIMI Kopiowanie, wykorzystywanie i rozpowszechnianie zdjęć chronionych przez prawa autorskie, bez wiedzy i zgody autora jest zabronione. Takie działania moga podlegać karze (zgodnie z ustawą o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Dz.U. 1994 nr 24 poz. 83 wraz z późniejszymi zmianami) Zapraszam do oglądania i oceny ![]() |
Autor: | archie [ Pon 21 Wrz, 2009 ] |
Temat postu: | Re: [mk4 TDI] czarna perła by pelton1985 *SMOŁA* |
kolo nietypowe ,ale ciekawe . Lampki przod widze ida do wymiany , takze calosc nabierze jakiejs spojnosci ![]() |
Autor: | Cinek Mk IV [ Wto 22 Wrz, 2009 ] |
Temat postu: | Re: [mk4 TDI] czarna perła by pelton1985 *SMOŁA* |
na nowych lampkach będzie wyglądać bardzo ciekawie ![]() felunek naprawde fajny..... |
Autor: | bili [ Wto 22 Wrz, 2009 ] |
Temat postu: | Re: [mk4 TDI] czarna perła by pelton1985 *SMOŁA* |
całkiem całkiem MK4 ![]() ![]() ![]() |
Autor: | pele [ Wto 22 Wrz, 2009 ] |
Temat postu: | Re: [mk4 TDI] czarna perła by pelton1985 *SMOŁA* |
bili auto jest już moich łapach od roku i coś tam się modzi, na koła długo czekałem bo to importy USA ale warto było, ogólnie wizja jest taka, że koło ma być nietypowe i stylistycznie ciekawe, w tym roku jeszcze tylko lampy i może jakiś modzik silnika aby było ze 150 km, następny rok zaowocuje w grubsze mody, na pewno muszę wywalić te lusterka i dorwać coś małego od LUPO ( jak kupowałem te lustra nie pomyślałem o małych od LUPO ![]() ![]() w piątek dodam trochę zdjęć z nowymi lampami i oczywiście podeślę jakieś foto do kalendarza 2010 ![]() |
Autor: | Han3s [ Wto 22 Wrz, 2009 ] |
Temat postu: | Re: [mk4 TDI] czarna perła by pelton1985 *SMOŁA* |
Jak dla mnie felunek jak chinszczyzna z allegro o_0 |
Autor: | pele [ Wto 22 Wrz, 2009 ] |
Temat postu: | Re: [mk4 TDI] czarna perła by pelton1985 *SMOŁA* |
Han3s drogi kolego, jakbyś potrafił uważnie czytać opis auta, zauważył byś dwa linki przekierowujące bezpośrednio na: http://www.sporzawheels.com/ http://www.sporzawheels.com/wheelDetail.php?wheel=ddt felgi powszechnie znane w USA i produkowane w USA i nic to nie ma wspólnego z allegro oraz z chińszczyzną fajnie, że wyrazaiłeś Swoje zdanie ale czytaj uważnie i nie oceniaj pobieżnie ![]() ![]() nie to, że się sadze i nie dam krytykować mojego auta, wiem, że nie jest idealne i nigdy nie będzie ale z takimi opiniami wyssanymi z palca się nie zgodzę, jeśli chodzi o chińszczyznę to już bardziej te lusterka są made in china ![]() |
Autor: | tolek [ Czw 24 Wrz, 2009 ] |
Temat postu: | Re: [mk4 TDI] czarna perła by pelton1985 *SMOŁA* |
Ładny Golfik,fajny kolor no i teraz z tymi lampkami super .Jeszcze wywalisz lustra i będzie ok. ![]() |
Autor: | bili [ Czw 08 Paź, 2009 ] |
Temat postu: | Re: [mk4 TDI] SMOŁA by pelton1985 *new 25.09.09* |
zmiana lamp jak najbardziej na + a nawet na ++ ![]() |
Autor: | chochLa [ Czw 08 Paź, 2009 ] |
Temat postu: | Re: [mk4 TDI] SMOŁA by pelton1985 *new 25.09.09* |
Felgi nietypowe, ale ciekawe.. Lampy duży + ![]() ![]() |
Autor: | pele [ Pon 19 Paź, 2009 ] |
Temat postu: | Re: [mk4 TDI] SMOŁA STYLE by pelton1985 |
bad news ![]() dziś auto było w DYNOSOFT okazuje się, że poprzedni właściciel wgrał najprawdopodobniej program kiler który zakatował silnik i TURBO a ja tak nieświadomie śmigałem przez rok, auto zaczęło łykac olej w ilości 0,5 litra na 1000 km, turbo świszcze jak szalone i jest zdecydowanie za słabe niż seria. robię przymiarki do SWAP'a zastanawiam się nad ASZ lub ARL już wiem co mogło spowodować usterkę uszczelki pod głowicą w maju tego roku, na zdjęciu na 1 str widać jak ładnie ją przedmuchało na 2 i 3 garze jeśli ktoś ma takie motory na zbyciu wraz z TURBO proszę o info na PW ewentualne rady też mile widziane |
Autor: | Kruhy [ Pon 19 Paź, 2009 ] |
Temat postu: | Re: [mk4 TDI] SMOŁA STYLE by pelton1985 |
Auto domaga się gwintowni wg mnie ... Wymiana przednich lamp była bardzo dobrym posunięciem ![]() |
Autor: | pele [ Pon 19 Paź, 2009 ] |
Temat postu: | Re: [mk4 TDI] SMOŁA STYLE by pelton1985 |
auto domaga się ingerencji w serduszku, przede wszystkim, zobaczymy jak temat się potoczy na przedziale kilku najbliższych dni, dam znać |
Autor: | Kruhy [ Pon 19 Paź, 2009 ] |
Temat postu: | Re: [mk4 TDI] SMOŁA STYLE by pelton1985 |
pelton1985 napisał(a): auto domaga się ingerencji w serduszku, przede wszystkim, zobaczymy jak temat się potoczy na przedziale kilku najbliższych dni, dam znać To wiadomo ... najpierw sprawy mechaniczne a później kosmetyka...Szkoda machiny... Na ile miałeś zrobiony tamten program ? |
Autor: | pele [ Pon 19 Paź, 2009 ] |
Temat postu: | Re: [mk4 TDI] SMOŁA STYLE by pelton1985 |
kruhY87 napisał(a): pelton1985 napisał(a): auto domaga się ingerencji w serduszku, przede wszystkim, zobaczymy jak temat się potoczy na przedziale kilku najbliższych dni, dam znać To wiadomo ... najpierw sprawy mechaniczne a później kosmetyka...Szkoda machiny... Na ile miałeś zrobiony tamten program ? nie było konkretnej informacji, turbo dmuchało tak jak w ASZ, przypuszczam, że gotowiec na około 150km ![]() poprzedni właściciel łoś ![]() Serduszko zaczęło pracować poprawnie. Po namowie przez kolegę KWASS'a z Corrado Forum podjechaliśmy do Jacka z Wrocławia zwanego dalej EVOLUTION. Wcześniejsza diagnoza podczas której stwierdzono, że motorownia jest do kubła była mocno wyssana z palca ![]() Auto miało wcześniej wgranego ostrego softa efektem czego było przeładowanie turbiny która dostała trochę po dupie przez ten czas. EVO wgrał softa bezpiecznego adekwatnego pod stan techniczny turbiny oraz moc pompek. Była możliwość wgrania programu na 140 ps ale mogłoby to się źle skończyć dla turbiny. Ten który jest jest bezpieczny. Docelowo jak sprawa wyjaśni sie z mechanikiem od pompek będziemy robili korektę programu jeśli odzyskam swoje PD. Poniżej przedstawiam to co wypluło auto po pierwszym razie i to co wypluło na koniec ![]() 1. 94 KM 250 NM ![]() 2. 132 km 301 NM ![]() Plan jest na przyszłość taki aby zastąpić istniejące turbo wersją ASZ lub ARL no i pompki ale to dopiero w następnym sezonie.... kto wie może w tym ![]() Dzieki EVO za pracę przy tym aucie i ożywienie go! Pozdrawiam i polecam. Powered by Evolution http://www.evolutionmotorsport.pl P.S. Z pompkami też małe zamieszanie, są ok ale nie z golfa ale z bory, inne oznaczenie mimo, że silnik AJM, inne wydatki itp dziś wpadły w moje łapki takie oto fanty ![]() suszara GT 1749 VB ![]() bardziej wydajna chłodniczka oliwy ![]() oliwa ![]() wycieraczka mkV ![]() ![]() już na początku grudnia bierzemy się za montaż ![]() |
Strona 1 z 11 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |