Marka: VOLKSWAGEN Model: BORA Kolor: SREBRNY Moc: 115km ======> około 220-230 km Pojemność: 2000cmm ======> SWAP 2800cmm Oznaczenie silnika: APK Zawieszenie: MTS gewinde
W skrócie opis modelu i wyposażenia: Rok produkcji: 1999 Pierwsza rejestracja: 03.2000 Przebieg: 160 000 na dzień 25.01.2012 Pochodzenie: Salon Polska Właściciel : PIERWSZY Wyposażenie : BASIS
Modyfikacje: -FELGI RIAL DAYTONA RACE 8,5x18 + 9,5x18 -HOKEJ Z PRZODU OD WERSJI 4motion (VR6) -ZAŚLEPKI WOBY -KIEROWNICA Z JETTY MK5 GLI USA -ORI PODŁOKIETNIK W SKÓRZE -ZDJĘTE OZNACZENIA Z KLAPY -TARCZE BREMBO KLOCKI I PLYN FERODO -GWINT MTS -UKLAD DOLOTOWY BMC -RĘCZNY W SKÓRZE -DOKLADKA TYL OD V6 I KONCOWKI -KLAMKI W KOLORZE NADWOZIA -LEWE MALE LUSTERKO -TYLNE LAMPY ZROBIONE ALA US -CZARNE LAMPY PRZOD z halogenami -WYCIERACZKI BANANKI -POLKA TYLNA Z ROLETA I SLUPKI POD ROLETE -CZARNY SUFIT -FOTELE SKORA ALCANTARA W PELNEJ ELEKTRYCE -LISTWY W KOLOR -PRZEDNIA LISTWA USA ORI PLUS CZARNE OBRYSY -KRÓTKA ANTENA -RADIO JVC MP3 WMA -WZMACNIACZ JBL -SKRZYNIA INFINITY -ZESTAW SEPAROWANY BLAUPUNKT PRZÓD -WYGŁUSZONA PÓŁKA I KLAPA
DALSZE PLANY: -SĄ
zaczeło sie tak
dokladka v
NOWE DIWAJSY CO BY NIE BYLO ZE SIE NIC NIE DZIEJE KLAMKI W KOLORZE JUZ ZALOZONE A OBRYSY CZEKAJA
SPY FOTO
pare nowych gratków mianowicie: -wycieraczki valeo -wymieniony olej i wszystkie filtry przy 120 000 Km -oponki pirelli na tyl pzero rosso - i absolutny rarytasik tylna półka z roletką oryginalna i oryginalne słupki z uchwytami
gwint supersport przy pierwszym skreceniu nie dalo sie zalozyc ALU ani wyjechac z garazu bez desek
przymiarka ASA 18x8J
drobiazgi a mianowicie dystanse 10mm plus 5mm plus dluzsze sruby
boczki obite wlasnorecznie alcantara i czerwony paseczek przed i po a tu juz gotowy
czarny sufit in progress....
home made mieszek z alcantary
pare gratow
jak już zacząłem ogarniać wnetrze to trzeba coś było zrobic z fotelami są wiec z toledo 2 skóra z acantara w pełnej elektryce łącznie z elektrycznym przesuwaniem przód tył
jako ze zaspawana listwa przednia jeszcze zanim zdazylem ja pomalowac nie przekonala mnie do siebie wiec kupilem ORI listwe USA rok czasu trwalo zanim sie trafila
doszedl dystans na tyl
czarny sufit sie zamontowal
potem pokrecilem troche gwintem
byla przymiarka kola ze scirocco
potem wpadly w moje rece ASA 18 x 8j i 9j
pare fotek podczas mycia po robocie na aucie pojawily sie nowe zderzaki przod i tyl i listwy zostaly pomalowane od nowa
pare fotek z Nysy
auto miało okazję gościć na VAGEVENCIE załapało się nawet w kilku miejscach na filmie
pare fotek z VWMANII
ostatnie zdjęcia BOROWINY w sezonie 2010
potem w moje ręce wpadła kierownica z mk5 GLI lampka do czarnego sufitu zawias KW variant 2 i dostalem od kolegow puzzle z Borowinką oraz skompletowalem brakujace ogniwo czyli dekielki do felg obecnie trwa zbieranie gratów i powolne przygotowania do sezonu 2011
02.2011 auto przeszlo maly przegladzik z wymiana Oleju przy 142 Tys km oraz musialem wymienic kruciec od wody bo sparciał i leciał płyn chłodniczy wiec od razu wlałem nowy płyn
03.2011
UPDATE niestety nie bylo czasu zrobic fotek gratow przed montazem
Auto dostalo nowe klocki przod i tyl Ferodo wskoczyl poki co Gwincik MTSa bo KW pojdzie do regeneracji zalozylem tez nowe tuleje belki tylnej oraz nowe gumy na wahaczach z przodu i nowe lozyska amortyzatorow z przodu oponki zostaly sprzedane a na ich miejsce poki co wskoczyly na tyl 9J 215/35/18 na przod szukam dopiero kapci
takie male spy tyłu z dystansem
03.2011 -nowe opony na przód 215/35/18 Pirelli PZero Nero -auto zostało skręcone do dołu.. z przodu został jeszcze malutki zapas gwintu..
fotki falkenów na felgach i pirelli i auta po montażu
pare szotów
jeszcze kilka szotów z dworca
a teraz maly aktual do auta wpadła kierownica nareszcie do kompletu nakładeczki na pedały kej: w soczewki halogenów z przodu został zamontowany xenon 5000 kelwinów kej: taki do jazdy dziennej kej: no i auto dostało nowe końcówki wydechu za co wielkie podziekowania dla Trzeciego i za cierpliwosc do mnie ktora wykazal kej: kej: kej: kej:
fanty :bigok: :bigok:
szoty :bigok: ktoś prosił o zdjęcie jak bebechy są nisko więc wkleiłem jedno :bigok: oczywiście to jest miska a nie osłona osłony nie ma pod autem :bigok: :bigok:
pare szotów z pewnej sesji
07.2011
z cyklu foto
09.2011
10.2011
koła z samochodu sprzedane ale była jeszcze ostatnia przymiarka 9J z przodu i jest spas tak widze nowy sezon auto póki co zostaje po tym jak obejrzałem kilka śmietników a4 cabby
11.2011
Zacząłem kompletować graty na wiosne
chociaż pierwsza rzecz jest bardziej na zimę Udało się wyrwać przyciski do grzanych foteli więc będziemy składali instalcję co by w pupkę było zimą ciepło
podłokietnik zamiennikowy skrzypiący mnie wkurzał no i nie pasował materiałem więc dorwałem ORI i będzie szedł do obszycia skórą przy okazji uchwyt na kubki z tyłu wymienie na nowy bo był w komplecie a stary się zepsuł
No i całkiem ciekawy gadżet czyli obudowa silnika pokryta carbonem jutro przyjdą dalsze elementy układanki pod maskę
są obudowy z S3
Szpulki w nocy przywiezione od kolegi Budżak Dzięki za transakcję Rial Daytona Race przód 8,5x18 tył 9,5x18
łokieć w skórze
przymiarki 9,5 plus 13mm dystansu
graty się zbierają :bigok: :bigok:
-spryski lamp -ręczny w skórze -łokiec w skórze -nowy mieszek skórzany -komfortowe kierunki -olej filtry -obrysy i postoje w kierunkach -zakupiłem też troche gratów do montażu osłon z S3
tu foto obrysów
spryski kompletne ino montować
a tu malujemy zaklepane błotniki odpryski na masce skróconą listwe usa i zderzak pod spryski dodatkowo plastiki i oslony pod maskę w czarny fortepian
parę fotek z prac przyszła też druga para Falkenów Fk452 215/35/18 co by się ładnie ułożyły w bagażniku leżą też maty do grzanych foteli
małe SPY foto sorry że domofonem
pare szotów do wyjęcia regulacja z tyłu z gwintu bo pieje wpadł też dół obudowy z S3 jakies czarne lampki do środka i rozne srubki nakretki do spryskow i osłon oraz nowy pasek alternatora wsio nówki z ASO
pare strzałów ze spota lampy czerwone i regulacja wyjeta
kumpel potrzebował materiał do NEWSWEEKA więc taka mała zajawka
foty z krecenia
No więc tak
W drodze na Event a dokładniej 30km od zlotu w samochodzie padł motor.. dokładnie uczelka pod głowicą i przesunęła się prowadnica zaworowa Zapadła więc decyzja o SWAPie Znalazł się motor a całą operacją zajął się Krzysiek z Genowefy za co wielkie podziękowania dla niego i za cierpliwość
auto na dzień dzisiejszy wygląda tak fotki cyknięte gdzieś przy okazji nawet bez mycia samochodu oprócz swapa pojawiły się takie gadżety jak podstopnica dywany zegary ze sporta a na założenie czeka tempomat i komputer pokładowy
Co do samego SWAPA to wpadł silnik 2.8 VR6 z golfa 4 do tego został mój dolot BMC i Wydech przelotowy na dwóch tłumikach RM Motors plus małe strojenie i krótsza skrzynia z V5 szacowana moc to 220-230km
Tak zagadał
Spod machy
No i Marchewki
inne foty i filmy niedługo
Autor:
VWBORA [ Pon 13 Paź, 2008 ]
Temat postu:
auto
Autor:
JSM [ Pon 13 Paź, 2008 ]
Temat postu:
Frykas napisał(a):
-BRA NA MASKE
Yyy... Gdzie ta BRA bo jej nie widać na foto ?
Maluj listwy i klamki w kolor bo rażą
Autor:
Frykas [ Śro 13 Sty, 2010 ]
Temat postu:
Re: [bora 2.0] by Frykas
uaktualnilem troszke temat
Autor:
Mioo [ Śro 13 Sty, 2010 ]
Temat postu:
Re: [bora 2.0] by Frykas
brakuje koła dobrego. ASA lepiej wygladaly niz to co masz teraz. bo tak to autko calkiem calkiem i idzie w dobrym kierunku.
Autor:
dima1 [ Śro 13 Sty, 2010 ]
Temat postu:
Re: [bora 2.0] by Frykas
Kolejna dobra BORA na zone Ale tak jak pisze Mioo że brakuje tu dobrego koła i ja bym jeszcze niżej dał
Autor:
Frykas [ Śro 13 Sty, 2010 ]
Temat postu:
Re: [bora 2.0] by Frykas
bedzie jeszcze nizej jak tylko ogarne stabilizator z przodu wiadomo problem gleby w mk4.. na tyl dojdzie jeszcze dystans i bede szukal wezszych opon a nad felgami mocno mysle nad zmiana ale to juz zalezne bedzie od budzetu.. jesli nie zmienie to przerobie jakos obecne laczac polerke z jakims kolorem.. chcialbym LMy najlepiej 19" ale 18" tez bym przygarnal
Autor:
Mioo [ Śro 13 Sty, 2010 ]
Temat postu:
Re: [bora 2.0] by Frykas
nie lakieruj, nic nie wyskrobiesz z tego. pomysl nad jakimis 18" z mercedesa. cos trafisz w dobrych pieniadzach
Autor:
Denzo [ Śro 13 Sty, 2010 ]
Temat postu:
Re: [bora 2.0] by Frykas
dima1 napisał(a):
ja bym jeszcze niżej dał
Nie wszędzie są warunki sprzyjające niskiej glebie gdzie auto siedzi kilka centymetrów na ziemia,u mnie gdzie nie gdzie to z taką glebą nie odważyłbym się wjechać i takim profilem.Więc nie czepiajmy się wysokości,każdy opuszcza auto w miarę możliwości żeby się w sprawnie poruszać.
A Bora całkiem sympatyczna
Autor:
papen1983 [ Czw 14 Sty, 2010 ]
Temat postu:
Re: [bora 2.0] by Frykas
Musze przyznac , ze to calkiem sympatycznie wygladajaca Bora , fajne dodatki sobie dolozyles
Autor:
Frykas [ Czw 14 Sty, 2010 ]
Temat postu:
Re: [bora 2.0] by Frykas
jeszcze dużoooo przedemną ale staram sie robić z głową troche brzuszkiem przytarłem na tych waszych starogardzkich drogach
Autor:
papen1983 [ Czw 14 Sty, 2010 ]
Temat postu:
Re: [bora 2.0] by Frykas
Cytuj:
troche brzuszkiem przytarłem na tych waszych starogardzkich drogach
hehe , niestety drog to tu nie mamy najlepszych . Kiedy kolega byl w Stg ? trzeba bylo jakis mini spocik zorganizowac
Autor:
Frykas [ Czw 14 Sty, 2010 ]
Temat postu:
Re: [bora 2.0] by Frykas
bywałem tam czasem u kobietki kiedyś stałeś z kimś na rynku ale jak przejezdzalem ale potem jak podjechałem to już was nie było ale mialem okazje przystanąć koło Borki i oblukać..
Autor:
Pawlak [ Czw 14 Sty, 2010 ]
Temat postu:
Re: [bora 2.0] by Frykas
Po obejrzeniu pierwszych fotek miałem mieszane uczucia mimo ciekawych info w opisie ale potem było już tylko lepiej mimo że wielbicielem kółek ASA nie jestem . Wywal tą bre i faktycznie pomyśl nad jakimś ciekawymi kółkami broń boże mercami
Ogólnie zapowiada się
Autor:
pele [ Nie 24 Sty, 2010 ]
Temat postu:
Re: [bora 2.0] by Frykas
heheh już wiem, że co będą za obręcze z pod znaku ........ będziesz polerował ?!?
Strona 1 z 31
Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)