Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 6 z 27 [ 397 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 27  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 01 Gru, 2007 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 28 Mar, 2006
Posty: 14
Skąd: Kraków
gratuluje kolejnego swietnego VWozu ! moze zaczniesz z bratem kolekcjonowac vw-eje ? :PP chcialbym miec wybor, czym jechac na przejazdzke: gti, g60 czy vr6 ! :)

pozdrowka i powodzenia !


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 02 Gru, 2007 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 28 Lip, 2004
Posty: 147
Skąd: łomża
Gadu-Gadu: 0
Auto: golf mk1
.... ja to chyba osobiscie przejade sie do Barglowa i na wlasne oczy oblukam tego Dzika :)



_________________
. . . . : : : : http://www.vwzone.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=880 : : : : . . . .
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 02 Gru, 2007 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 06 Sie, 2004
Posty: 8
Skąd: podlasie
Nolnejm jak bedziesz jechal w te strony to juz schowaj ten lokiec do srodka auta i szybe zasun bo tam juz zima rzadzi :)


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 03 Gru, 2007 
VW User
VW User

Rejestracja: Pią 25 Lis, 2005
Posty: 108
Gadu-Gadu: 0
Auto: s4 b5 2,7bit
dawno mnie tu nie było na forum a tu patrze nowy projekt , nie no gratuluje nowego vwozu juz jest super a jak zrobisz kosmetyle no juz w ogóle . życze powodzenia i pozdrawiam


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 03 Gru, 2007 
Tech Mod
Tech Mod
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 22 Lip, 2005
Posty: 2583
Skąd: Bargłów (podlaskie)
Dzięki wszystkim za miłe komentarze ;)

Nolnejm napisał(a):
.... ja to chyba osobiscie przejade sie do Barglowa i na wlasne oczy oblukam tego Dzika :)


Zapraszam ;) Najlepiej w niedzielę bo do soboty włącznie na pewno będę pracował. A tak w ogóle to uprzedź wcześniej ;) I nie 100 metrów od domu jak to już nie raz bywało tylko jak będziesz z chaty się wytaczał ;)

zales napisał(a):
Nolnejm jak bedziesz jechal w te strony to juz schowaj ten lokiec do srodka auta i szybe zasun bo tam juz zima rzadzi :)


A gdzie tam - on Audi nie przyjedzie kijem Pewnie jak zwykle wparuje służbowym pikaczento i na pożegnanie spali gumiacza u mnie na wjeździe, hehe :)


A tak przy okazji to kupiłem do Corka parę drobiazgów ;)

Brakujące lusterko wewnętrzne za oszałamiającą kwotę 15zł :-D Oryginales oczywiście ;)

Image

Image

Oraz po tym jak wczoraj Globus dał mi cynk że na pobliski szrot trafiło Corrado, dzisiaj czym prędzej po pracy pojechałem na mały szaber :-D No i w cenie 20zł udało mi się z niego wyciągnąć oryginalną gałkę zmiany biegów, "suwaki" do panela ogrzewania oraz plastik maskujący zawias tylnej klapy - drobiazgi których mi brakowało ;)

Image


A tak poza tym to w domu już czeka filtr oleju Knecht, do tego jutro dojdzie uszczelka pod misę Elring oraz 8 litrów Mobila i będę powoli zabierał się za wymianę aby móc z czystym sumieniem pośmigać nieco VRkiem ;)

Pozdrówka ;)



_________________
Projekty:
mk2 GTI
Corrado G60
Corrado VR6 SLC
Passat B5 2.8 V6 4Moion

Image
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 04 Gru, 2007 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 27 Lut, 2006
Posty: 161
Skąd: Bielsko-Biała
Gadu-Gadu: 0
Auto: Golf 4 2.0
No bardzo ładny VR, gratuluje zakupu :ok:

Dbaj o niego tak jak o golfa a będzie piękny.


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 04 Gru, 2007 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 30 Sie, 2005
Posty: 1218
Skąd: VWlkp
spoglądam dzisiaj w projekty a tu BONKU pieknego corrasia wychaczył coooo
gratuluje nabytku, cena auta naprawde atrakcyjna a tu jeszcze z motorem VR6.
Fajnie ,ze trafił w twoje rece, nie ma sie o co martwić bedzie z niego cukier.
Tez jestem wielkim fanem corrado. Dla mnie linia tego auta ma cos magicznego w sobie. Tylo zaqwias i felunek dobry i juz jest kozak fura.

pozdraVWiam



_________________
Image

prawdziwe caddy skonczyło sie na mk1
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 04 Gru, 2007 
Tech Mod
Tech Mod
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 22 Lip, 2005
Posty: 2583
Skąd: Bargłów (podlaskie)
Dzięki za opinie ;)

kolarz, może znów spotkamy się na jakimś zlocie (tak jak w zeszłym roku) więc będzie okazja obadać autko na żywo ;)


A tak w ogóle to zabrałem się dzisiaj za wymianę oleju, filtra oraz uszczelki pod misę, która to dzisiaj dotarła do sklepu w którym ją zamówiłem. Spuściłem olej, wybadałem przy okazji że mam też lekki wyciek spod chłodniczki oleju (tak jak sugerował VR6 - jeszcze raz dzięki za zwrócenie mi na to uwagi), odkręciłem blachę/osłonę pomiędzy misą a skrzynią, zauważając z radością że nie cieknie z uszczelniacza wału od strony skrzyni a następnie zabrałem się za odkręcanie obudowy filtra. Niestety obudowa okazała się tak mocno zakręcona że podczas próby odkręcenia została, delikatnie mówiąc, uszkodzona :$ Na swoje usprawiedliwienie dodam tylko że wykonana jest z plastiku tak więc nic dziwnego że pękła. Wyznam szczerze że troszkę mnie to zmartwiło bo obudowę filtra dostanę pewnie dopiero we czwartek tak więc wyjazd z garażu znów się nieco odwlecze.

Jutro po pracy zajadę zamówić wspomnianą obudowę filtra oleju oraz uszczelniacze chłodniczki oleju, no chyba że są to oringi w typowym, często spotykanym wymiarze więc zakupię je od ręki. A tymczasem zanim dojdzie obudowa filtra, wymienię uszczelkę pod misą oraz wspomniane uszczelniacze chłodniczki (jeśli nie będę musiał na nie czekać) i na czwartek zostanie mi jedynie włożyć filtr oleju, zakręcić obudowę filtra, zalać olej i... strzelić rundkę nowym nabytkiem ;)

Pozdrówka ;)



_________________
Projekty:
mk2 GTI
Corrado G60
Corrado VR6 SLC
Passat B5 2.8 V6 4Moion

Image
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 04 Gru, 2007 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 24 Mar, 2004
Posty: 440
Skąd: Częstochowa
Z chlodniczki zawsze cieknie :D



_________________
Image
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 04 Gru, 2007 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 19 Lis, 2004
Posty: 3539
Skąd: Wsee 04,06,07,08,10,11,12, 14 MIVW 10', 11'
Gadu-Gadu: 0
Auto: Golf GLS 77' Automatic
no BOnk,pięknie. podoba się. widze że jest co raz więcej takich świrów co mają po dwa VW w garażu:) Bardzo ładny stan przynajmniej jak na foto. powodzenia w modyfikacjach. Mało fotek:)


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 05 Gru, 2007 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 30 Sie, 2005
Posty: 1218
Skąd: VWlkp
B_O_N_K napisał(a):
Dzięki za opinie ;)

kolarz, może znów spotkamy się na jakimś zlocie (tak jak w zeszłym roku) więc będzie okazja obadać autko na żywo ;)


no fajnie by było sie spotkać, może zrobimy jazdy testowe. Caddykiem jeżdziłeś :-D
Ja jesze w corrasiu VR6 to nawet za kierą nie siedziałem :hmm:



_________________
Image

prawdziwe caddy skonczyło sie na mk1
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 05 Gru, 2007 
Tech Mod
Tech Mod
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 22 Lip, 2005
Posty: 2583
Skąd: Bargłów (podlaskie)
Siema ;)

Speed, jest tak jak piszesz - stan autka raczej nie najgorszy tylko wymaga trochę kosmetyki i dopieszczenia. No ale powolutku coś się będzie działać ;)

kolarz, co do zlotów to jeśli nic mi nie przeszkodzi to w tym roku planuję zawitać na majóVWkę i VAGtreffen, o ile w tym roku ten zlot się odbędzie.

A tak w ogóle to troszkę zadziałałem dzisiaj przy autku. Udało mi się odkręcić obudowę filtra oleju którą wczoraj troszkę połamałem :$ Co ciekawe okazało się że ukruszyła się tylko ta część na którą zakłada się klucz a ogólnie obudowa jest cała :) Przyłatwiłem konkretny przyrząd do odkręcania filtrów i poszło bez większych problemów ;) Ucieszyło mnie to dość mocno bo obudowy te można kupić tylko w serwisie "za jedyne" 107pln i tylko na zamówienie (sprowadzenie z Niemiec).

Fotka obudowy filtra:

Image

Później zabrałem się za chłodniczkę oleju. Odkręciłem tylko jedną część która dociska ją do bloku silnika. Okazało się że była strasznie lekko zakręcona i chyba stąd ten lekki przeciek. Przynajmniej taką mam nadzieję bo aby ją zupełnie odkręcić musiałbym wykręcać podstawę filtra oleju, a to z kolei jest niemożliwe bez odkręcenia kompresora klimatyzacji, który to z kolei jest wciśnięty tak że musiałbym pewnie zdejmować zderzak... Ogólnie ciasnota pod maską okrutna :$ Tak więc na razie tylko ją konkretnie dokręcę i zobaczę co się będzie działo.

Następnie odkręciłem misę którą będę musiał nieco odklepać i ewentualnie podskoczyć do kogoś na spawarkę aby założyć w jednym miejscu mały spaw. Autko chyba kiedyś jeździło na konkretnej glebie bo misa jest po "małych" przejściach :$ Jednak mam nadzieję że przy pomocy gumowego młotka i spawarki wszystko wróci do normy ;)

Image

Image

Fotek autka jak na razie mało ale to dlatego że ciągle jest ono unieruchomione - najpierw przez odświeżanie lamp, później przez przedłużającą się wymianę termostatu a obecnie przez wymianę oleju, filtra i uszczelki pod misą. Mam nadzieję że w niedzielę czas i pogoda pozwoli na cyknięcie kilku fotek ;)

Pozdrówka ;)



_________________
Projekty:
mk2 GTI
Corrado G60
Corrado VR6 SLC
Passat B5 2.8 V6 4Moion

Image
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 07 Gru, 2007 
Tech Mod
Tech Mod
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 22 Lip, 2005
Posty: 2583
Skąd: Bargłów (podlaskie)
Witam ponownie ;)

Stan misy olejowej troszkę nie dawał mi spokoju. Nawet zacząłem zastanawiać się nad kupnem drugiej ale szybka rundka po Allegro przekonała mnie że nie ma sensu tego robić - ceny mis wcale nie były okazyjne a co ważniejsze ich stan sporo odbiegał od ideału. A więc trzeba było coś zrobić z tą co jest. Szybki telefon do zaprzyjaźnionego lakiernika/mechanika (w tym miejscu chciałbym pozdrowić Jarka o którym właśnie mowa ;) ) i wszystko było jasne - "Przyjeżdżaj, będziemy działać" :) Na miejscu u Jarka małe klepanie, później niewielkie spawanie (na wszelki wypadek w miejscach gdzie była najbardziej pogięta) i misa prawie jak nowa :) Oczywiście żart z tym że jest jak nowa ale na pewno lepiej wygląda i ma bardziej zbliżony kształt do oryginału niż wcześniej ;)

Image

Image

Image

A dzisiaj założyłem uszczelkę, przykręciłem misę, wymieniłem filtr, zakręciłem wspomnianą wcześniej część chłodniczki oleju, zalałem olej, odpaliłem autko i okazało się że jest mały problem z czujnikiem temperatury płynu który decyduje o włączaniu się wiatraków na chłodnicy. A dokładniej albo z nim albo z przewodami które do niego prowadzą. Dzisiaj już nie miałem siły ani ochoty aby w to wnikać, poza tym kolana, z którymi mam trochę problemów zaczęły dawać znać że muszę kończyć siedzenie w garażu i dać im odpocząć. Mam nadzieję że jutro uda mi się rozwiązać problem z tym czujnikiem i będę mógł spokojnie śmigać Corraskiem na jakieś małe spacery ;)

Pozdrówka ;)



_________________
Projekty:
mk2 GTI
Corrado G60
Corrado VR6 SLC
Passat B5 2.8 V6 4Moion

Image
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 07 Gru, 2007 
Uhonorowany Medalem
Uhonorowany Medalem
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 21 Sie, 2004
Posty: 5280
Skąd: Worthersee
Gadu-Gadu: 1197028
Auto: Golf VI R36T
ta miska jest niezle duza.... male dziecko mozna by w niej okapac :)



_________________
Pozdrawiam
Kevin

K-SYSTEM Car Detailing - Korekty lakieru, powłoki ceramiczne oraz kwarcowe, renowacja tapicerek skórzanych, wyciąganie wgnieceń PDR, pranie i czyszczenie tapicerek materiałowych. Pracuje na najlepszych kosmetykach dostępnych na rynku: powłoki ochronne i hydrofobowe Gtechniq, kosmetyki Swissvax, Zymol, Gliptone itd. ZAPRASZAM! Sprawdź mnie : https://www.facebook.com/Ksystem1


Image
Offline
 Profil    1197028
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 08 Gru, 2007 
Tech Mod
Tech Mod
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 22 Lip, 2005
Posty: 2583
Skąd: Bargłów (podlaskie)
Duży silnik, duża misa :) A na poważnie to jakby nie było 6 litrów oleju musi się w nią zmieścić.

Tak w ogóle to dzisiaj wymieniłem czujnik temperatury sterujący wiatrakami na chłodnicy i włączają się jak trzeba i kiedy trzeba ;) Niestety aby nie było zbyt wesoło, dopatrzyłem się kilku kropel oleju gdy grzałem silnik aby sprawdzić czy włączają się wiatraki :smutny: Nie miałem już dzisiaj siły dociekać skąd to się dokładnie sączy ale wydaje mi się że będzie to spod chłodniczki oleju :smutny: Tak więc w następnym tygodniu będę musiał dalej z tym wszystkim walczyć :$ Najgorsze jest to że jest mało miejsca na to aby chociażby dokładnie się temu przyjrzeć, nie mówiąc już o swobodnym dostępie do odkręcenia chłodniczki :smutny:

No ale nie poddaje się i powiedziałem sobie że muszę ten przeciek zlikwidować i koniec - nie ma innej opcji ;)

Pozdrówka ;)



_________________
Projekty:
mk2 GTI
Corrado G60
Corrado VR6 SLC
Passat B5 2.8 V6 4Moion

Image
Offline
 Profil  
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 6 z 27 [ 397 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 27  Następna


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe