Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 3 z 4 [ 54 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 10 Maj, 2008 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 20 Kwi, 2004
Posty: 5203
Skąd: Wroc
Gadu-Gadu: 1367975
Auto: caddy mk1
ladnie wyglada. gdzie bedzie mozna korka zobaczyc na zywo w tym roku



_________________
OLD VOLKSWAGENS NEVER DIE, THEY JUST GET LOWER
Offline
 Profil    1367975
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 10 Maj, 2008 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 11 Cze, 2007
Posty: 589
Skąd: Starogard Gdanski
Gadu-Gadu: 0
Auto: Vw Golf Cabriolet 1.8
Nie no Corrado masakryczne , wyglada lepiej niz dobrze , czarny mat + chrom i polerka wymiata , chetnie bym takie auto przygarnął :) pozdrawiam



_________________
Mój Golf Mk III Cabrio 1.8 Zapraszam do oceny
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 11 Maj, 2008 
Tech Mod
Tech Mod
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 22 Lip, 2005
Posty: 2583
Skąd: Bargłów (podlaskie)
Ostro :)



_________________
Projekty:
mk2 GTI
Corrado G60
Corrado VR6 SLC
Passat B5 2.8 V6 4Moion

Image
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 11 Maj, 2008 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 28 Kwi, 2008
Posty: 299
Skąd: CT VWzone.pl
nice :D :D :D



_________________
TUNING IS NOT A CRIME... IT'S A WAY OF LIFE :P
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 11 Maj, 2008 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 22 Kwi, 2008
Posty: 301
Skąd: Piastów
Gadu-Gadu: 0
Auto: VW Scirocco
papen1983 napisał(a):
chetnie bym takie auto przygarnął


mogę się zamienić na to co masz w avantarku + dopłata z mojej strony............... ewentualnie 20K i jest Twój :D

Mioo napisał(a):
gdzie bedzie mozna korka zobaczyc na zywo w tym roku


nie wiem gdzie ciężko powiedzieć ale jakieś sensowniejsze większe zloty samochodowe w Polsce powinienem zaliczyć............ jak czas i kasa pozwoli

[ Dodano: Wto 20 Maj, 2008 ]
oto kilka nowych fotek z projektu
na biegu wkręciłem zatrzaski i haczyk w maskę. trochę brudne są plastiki pod sprężynami ale nie było w ASO a więc kiedyś przy okazji dokupię.
Image Image

a tu małe zakupy w ASO........ postanowiłem zrobić porządek ze śrubkami, spinkami itp iitd ogólnie pisząc nawet najmniejsze duperele które są nie widoczne postanowiłem dokupić żeby wszystko było jak z salonu...........
Image

[ Dodano: Sro 11 Cze, 2008 ]
oto jedne z nielicznych fotek dopieszczenia silnika....... tym razem padło na skrzynię :P wszystkie śrubki w złoto a reszta na czarny mat...... niestety trochę śrubek swoje najlepsze czasy ma już dawno za sobą i ich powierzchnia jest szorstka i chropowata...... i dlatego złoto w galwanizerni tu i tam średnio wyszło ale.........

jak tak patrzę na czarny mat i ładny kontrast złota to zastanawiam się czy jest sens żeby niektóre elementy były w chromie........ nie wiem czy nie przerobię ich na czarny mat............ w planach mam jeszcze pozłocić znaczek VW na deklu od skrzyni biegów ale to chyba zostanie na koniec.........

oto fotki
Image Image Image Image

co do płyty pod silnik to wszystko jest na razie w fazie testów i przymiarek. mam żywiczną osłonę pod silnik od vento i powoli ją dopasowuję do corrado a jak będzie wszystko na cacy to oddam żywiczną skorupę do zakładu gdzie wyginają i formują blachy i zrobią mi bardzo podobny projekt tylko że z wytrzymałej 3mm blachy........... jak projekt pokrywy będzie skończony to zaprezentuję na razie jest w strzępach

czekam na opinie ]:->

[ Dodano: Sro 11 Cze, 2008 ]
a to nowa dzisiejsza dostawa żebym się nie nudził w słoneczne i cieple weekendy........
produkty renomowanej firmy Meguiar`s do czyszczenia i pielęgnowania auta.....
-pierwszy produkt używamy od razu po umyciu.... usuwa wszystkie przebarwienia, zmatowienia, i niedoskonałości w lakierze
-drugi produkt stosujemy po wytarciu karoserii z pierwszego.... jest to polerka która nie zdziera lakieru i nadaje lakierowi głębie oraz niby usuwa ryski.... lakier po nałożeniu tego preparatu wygląda jak by był świeżo położony
-trzeci produkt konserwuje oraz chromi lakier (wosk z ceramizerem)
Image

[ Dodano: Sro 11 Cze, 2008 ]
no i gotowy silnik do wsadzania w budę
Image Image Image Image Image

[ Dodano: Sro 11 Cze, 2008 ]
a więc trzy dni z rozrywki.........
dzień 1
rozpoczęty swap na VR-a zdążyliśmy rozmontować przód auta oraz wyjąc silnik a na koniec wymieniliśmy wszystkie potrzebne wiązki..........-
było czasem trochę pod górkę ale to postaram się opisać........... na wstępie wielkie podziękowania dla Michała ze poświęcił trochę swojego czasu.........
Image Image Image Image Image Image
Image Image Image Image

a tu jest wielka plątanina kabli Image nad którymi straciliśmy kilka ładnych godzin i w końcu doszliśmy do wniosku że niezbyt da się wykorzystać wiązkę z golfa z climatronikiem.......

[ Dodano: Sro 11 Cze, 2008 ]
dzień 2
zacząłem zabawę z samego rańca a Michał dojechał ok 11:00 do tego czasu wywaliłem stare sanki a w golfowskich wywierciłem potrzebne otwory i przed 13:00 wszystko było zamontowane.......... nie obeszło się bez rozwiercania otworów bo na aucie nie pasowały :/ potem silnik zawitał w budzie ale wszedł z oporem bo podłoga przeszkadzał :kwasny: po dłuższej chwile dumania i oględzin dwóch corków okazało się że odwrotnie zamontowałem drążek stabilizacyjny :kwasny: :kwasny: :kwasny: :kwasny: K...A i tu się zaczęło na koniec drugiego dnia planowaliśmy odpalać parcha a tu tylna część ciała wielkie męki z wymianą drążka z silnikiem na sankach ........... dobre trzy godziny później udało się.......... ale i dzień drugi się skończył i jedynie co było możliwe to podłączenie elektryki w miarę możliwości..........
Image Image Image Image a tu jest stare "serce" które opuściło warsztato-garaż Image Image a tak bardzo "kocham" VR-a Image a tak wygląda nowoczesny lewarek typu "żaba" tylko szczota była pod ręką a trzeba było podnieść drania...... Image Image

[ Dodano: Sro 11 Cze, 2008 ]
dzień 3
tu już sam siedziałem i robiłem kosmetykę z układem chłodzącym, obejmy itp itd
niestety podczas składania uległ zniszczeniu trójnik do wody a więc to zatrzymało dalszy rozwój prac........... dodatkowo ukręciła się śruba do oczka od przewodu wspomagania i też czekam na jutrzejsze zakupy w ASO......... pozostanie zalanie wszystkiego i ognia...........
Image Image Image Image Image Image


dodam że na niektórych fotkach widać upierdzieloną komorę silnika albo rdzę na pasie......... ale to się powoli zmienia............ na ile będę umiał i starczy mi cierpliwości to uporam się z tym wszystkim.........



_________________
projekt BORAT
projekt SROKA
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 28 Gru, 2008 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 20 Lip, 2008
Posty: 2623
Skąd: Gliwice
Gadu-Gadu: 5
Auto: MK2 2.0 16V, BMW 5 E39 Touring
Temat mocno zakurzony, ale mam pytanie.. co sie dzieje z Corkiem? Bo widze po fotkach,że planów było sporo...


Offline
 Profil    5
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 28 Gru, 2008 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 22 Kwi, 2008
Posty: 301
Skąd: Piastów
Gadu-Gadu: 0
Auto: VW Scirocco
sundecade napisał(a):
Temat mocno zakurzony, ale mam pytanie.. co sie dzieje z Corkiem? Bo widze po fotkach,że planów było sporo...


a więc trochę zaktualizuję
spoooooro od tego czasu poszło do przodu

a wiec zaczynamy

silnik już dawno siedzi w aucie ale auto z lekka uziemione jest............ jak pewnie niektórzy wiedzą (jedni mniej drudzy więcej) miałem pewną przygodę z VR-em wiele nie będę opisywał bo to zdjęcie mówi wszystko za siebie
Image

ale nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło........... zrobiłem trochę kursów za nową głowicą bo taniej wyszło niż robienie tej........... i jak miałem nową to niby też okazała się zła.......... nie wierzę w to i mam podejrzenia ze warsztat chciał mnie naciągnąć na ponad tysiaka albo i lepiej ale................. to już inna bajka.......... jak ktoś jest zainteresowany to przybliżę co i jak................ nie mając czasu bo auto stało na podnośniku............. znalazłem pewną firmę porządną i renomowaną ale jak do tej pory droższej też nie znalazłem :/ no i kupiłem nową głowicę............ tz po pełnej regeneracji ale dodatkowo poddaną obróbce na GT czyli kanały w całej głowicy są powiększone i ładnie wypolerowane ze specjalnymi skrętnymi rowkami które zapobiegają skraplaniu się paliwa oraz powodują zawirowania powietrza w dolocie........... koleś zapewnia i dał papier że dodatkowo powinno zawitać ok 10KM

dodam że ten Pan to REMIELIŃSKI i swego czasu jego jedyną specjalizacją były silniki VR6 B)

a oto foty nowego cacka........... na fotkach trochę mało widać bo cała głowica była testowana ciśnieniowo w specjalnej komorze żeby sprawdzić jej szczelność po obróbce gniazd zaworowych a więc spływa olej tu i tam a fotka była robiona na szybko bo głowica wędrowała do auta..........
Image
Image
Image

po pewnym czasie okazało się że Rembieliński jak i jego cała AUTO RAMA to z lekka naciągacze którzy obracają dużą kasą i taki mały człowieczek który od czasu do czasu coś u nich kupi to jest nikim i jaka kol wiek gwarancja takich ludzi nie obejmuje............ co innego jak się u niego zostawi auto i robi remont za kilkanaście tysięcy to wtedy jest inna rozmowa ale............... nie o to w tym poście chodzi

[ Dodano: Nie 28 Gru, 2008 ]
a to nowe graty że VR miał czym oddychać :P oraz nowe bolce do zamków do drzwi....... moje zaskoczenie było spooooore jak znalazłem je w inter carsie po całe 2zł sztukę :P
Image

[ Dodano: Nie 28 Gru, 2008 ]
jak już opisuję wszystkie modyfikacje w aucie to postanowiłem umieścić dokładną fotorelację wraz z opisem jak przerobić przednie lampy

Na początku musimy zdemontować lampy z auta….. do tego będzie nam potrzebny śrubokręt gwiazdkowy. Każda z lamp trzyma się na dwa wkręty od góry oraz po jednym wkręcie od strony komory silnika…..
Tak wygląda zdemontowana lampa i przystępujemy do jej rozbiórki.
Image

W pierwszej kolejności musimy zdemontować silniczki a więc obracamy każdy z nich o kąt ok. 45’ w lewo, więcej i tak się nie da ponieważ silniczek ma odpowiednie wytłoczenia w obudowie
Image

Kolejnym krokiem jest odhaczenie białego mocowania przy pomocy dość małego, płaskiego śrubokręta a następnie pociągamy silniczek do siebie…… powinien bezproblemowo wyskoczyć…….. nie należy szarpać na siłę…….. nie należy też za bardzo wykręcać przy pomocy brązowej śruby bo gdy przekręcimy to wyskoczy w środku pręt z mocowania i będziemy musieli rozebrać cały silniczek…… uwagę też zwrócić przydało by się na uszczelkę żeby jej nie zniszczyć.
Image

Następnym etapem będzie odczepienie metalowych spinek które trzymają czarną ramkę wokół szkła lampy….. delikatnie podważamy przy pomocy solidnego płaskiego śrubokrętu….. każda lampa ma po dwie takie blaszki które znajdują się przy mocowaniach lamp do pasa przedniego
Image

Następnie dookoła lampy delikatnie podważamy wszystkie mocowania ramki. Robimy to dość delikatnie żeby ich nie połamać bo wtedy ramkę będziemy musieli przyklejać do szkła bo będzie odpadać.
Image
Image

Gdy wszystkie mocowania puściły odciągamy ramkę od szkła reflektora
Image

Kolejną fazę będzie zdemontowanie szkła….. tu trzeba robić wszystko bardzo dokładnie i delikatnie a jednocześnie zdecydowany i pewnym ruchem….. dość sporym płaskim śrubokrętem podważamy każde z dziewięciu blaszek…. Musimy zachować ostrożność żeby nie ukruszyć szkła. Na górze i dole lampy są po trzy spinki od zewnętrznej strony po jednej a od wewnętrznej po dwie spinki
Image

Tak wygląda lampa bez spinek
Image

No i zdejmujemy szkło…… do szkła zazwyczaj będzie przyklejona uszczelka piankową gumowa, można ją odczepić od szkła ale nie ma konieczności……. Jak się trzyma oryginalnie to lepiej bo przy składaniu reflektora będzie trochę łatwiej, ale jak Coś to bez obaw bo uszczelka ma odpowiednią rynienkę w plastikowej obudowie a więc na pewno będzie pasować. Po zdemontowaniu szkła warto przemyć szkło ze wszystkich śmieci, kurzu i osadu.
Image

Odwracamy lampę…. Od momentu zdemontowania szkła trzeba pamiętać i uważać na odbłyśniki które są narażone na zniszczenia i porysowania. Na tyłu lampy są dwa dekielki, każdy z nich przekręcany w lewo o kąt 45’ i odciągamy każdy z nich do siebie dostając się do kabli i mocowań żarówek……
Image

[ Dodano: Nie 28 Gru, 2008 ]
CD.....


Odpinamy wszystkie kable i wtyczki a jednocześnie wymontowujemy żarówki z odbłyśników….. trzeba pamiętać żeby tak wyjąć żarówki aby paluchami nie dotknąć bańki żarówki bo może to spowodować jej szybsze przepalenia. Jednym słowem mówiąc musimy odczepić wszystko co trzyma się odbłyśnika.
Image

Teraz od frontu delikatnie odchylamy odbłyśnik i w rogach znajdziemy białe spinki które trzymają odbłyśnik….. te plastiki mają specjalne wypustki w które wkładamy płaski śrubokręt i lekko odchylamy jednocześnie odciągnąć odbłyśnik do siebie…… powinien swobodnie wyskoczyć. Odbłyśnik trzymamy rękoma tak żeby nie dotykać palcami gładkich powierzchni które odbijają światło.
Image

No i wyciągamy odbłyśnik
Image

Obracamy odbłyśnik i od spodu mamy dwa dogięte mocowania koszyka który przykrywa żarówkę…. Musimy je dogiąć inaczej nie uda nam się go wyjąć.
Image

Tak wygląda wyjęty koszyk. Ja zdemontowałem go po to żeby łatwiej było mi malować odbłyśnik a dodatkowo sam koszyk też pomalowałem w czarny mat…….

Image

Karbowane powierzchnie które nie biorą udziału w odbijaniu promieni świetlnym postanowiłem zmatowić żeby czarny matowy lakier lepiej trzymał się powierzchni……… w wielu przypadkach jak odbłyśnik jest już stary to powłoka chromowana odchodzi pod paznokciem….
Image

A to taśma…. Zwykła papierowa taśma…… jednak nie zawsze ona się przyda……… zależy to od tego w jakim stanie macie powłokę odbłyśników……. Czasem bywa że jest bardzo licha i po naklejeniu taśmy na lustro a następnie przy próbie odklejenia jej całe lustro odejdzie i odbłyśnik będzie do wyrzucenia……… najlepiej sprawdzić poprzez naklejenie malutkiego fragmentu w neutralnym miejscu…… jak lustro nie odejdzie to oklejamy wszystko co ma pozostać nie malowane a resztę lakierujemy lakierem………. Ja zastosowałem czarny matowy ale jak ktoś chce zrobić klosze pod kolor auta to może zastosować inny kolor……… w moim przypadku lustro było bardzo słabe a więc musiałem odbłyśnik pomalować przy pomocy malutkiego pędzelka……… schodzi się to kilkanaście razy dłużej bo trzeba malować na kilka warstw ale………. Innego pomysłu nie miałem żeby nie zapaskudzić powłoki która odbija światło…….
Image

Tak wygląda pomalowany odbłyśnik
Image
Image

Można w między czasie pomalować spinki na czarno…… będą ładniej wyglądać
Image

Ostatnim punktem całej zabawy to jest poskładanie wszystkiego w całość czyli analogicznie odwrotnie do rozbierania…….
I oto efekt końcowy………. wygląda jak by wszystko było pomalowane na czarno nie mniej jednak światła świecą identycznie jak przed malowaniem…..
Image

[ Dodano: Nie 28 Gru, 2008 ]
kilka dni temu od tak po prostu walnęła mi nagrzewnica :( na początku szok i przerażenie bo wyglądało to tak jak by pod kokpitem coś się paliło............ pełno dymu (pary ale w panice wyglądało jak dym) w biegu w rękę gaśnica, drugą ręką szybko odkręciłem półkę pod kierownicą oraz plastik przy nogach i szybko łeb pod dechę a tam nic........... a więc w panice czekam na ogień aż się pojawi.................. na szczęście się nie pojawił a po ok 15 minutach para opadła i się uspokoiłem..........

wczoraj zabrałem się za oszacowanie strat i wstępną rozbiórkę........... i K....A nigdy więcej tego nie ruszę. pod nogami pasażera 3cm wody. tego ktoś wymyślił tak cudowne usytuowanie nagrzewnicy to powiesił bym za jajca na suchej gałęzi............. wyjęcie nagrzewnicy bez zdemontowania jest dla mnie NIE WYKONALNE (prawie dwa dni zajęło mi to z wyjęciem kokpitu a co dopiero bez)........... ale nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło......... przy okazji wszystkie kable ładnie uporządkowałem i po izolowałem w materiałową izolację tam gdzie gąbka się wytarła i wykruszyła....... wyczyściłem cały rozdzielacz powietrza w którym były dwie garście śmieci.............

Image
Image
Image

jutro nowa zabawa i nowa fotorelacja.......... wywalona będzie skrzynia i teoretycznie silnik (czas na wymianę poduszek i łożyska oporowego)

[ Dodano: Nie 28 Gru, 2008 ]
przez myśl przechodzi jeszcze opcja zakupienia nowego silnika :P tylko tym razem z całym samochodem typu passat b3 i pójdzie na części

a to dwie fotki bardzo profesjonalnego zabezpieczenia silnika przed spadnięciem po wyjęciu skrzyni skład:
jedna deska od przykrycia kanału
jeden pasek od pompy wspomagania od 2,0 16v
jeden pasek od alternatora od 2,0 16v
pół cegły
rozrusznik od vr6

Image
Image

[ Dodano: Nie 28 Gru, 2008 ]
wyjęta została skrzynia do naprawy

a więc tak.......
wymienione zostało:

wałek sprzęgłowy - 150zł
piasta 5-go biegu - 80zł
komplet wszystkich możliwych łożysk w skrzyni oraz uszczelniaczy - 580zł
dwa tryby 4-tego biegu - 150zł
piasta 3-go i 4-go biegu - 80zł
olej - 80zł

warsztat bardzo konkretny, sami od ręki spisują umowę warsztatową czyli data, wymieniają wszystkie części jakie robili, wymieniają czynności jakie robili, ceny wszystkiego, gwarancja itp itd.......... pieczątki podpisy full legal i jak coś się będzie działo przez rok to wstawiam auto i sami bezgotówkowo wyjmują skrzynie naprawiają (za free jeśli uszkodzeniu uległy ich części lub usługa źle została wykonana - np. rozszczelnienie) i za darmo wsadzają skrzynie do auta......
kolejny + to taki że skrzynie zrobili mi na drugi dzień od wstawienia jej do warsztatu.

firma to:
AUTO-SERVICE
warszawa - radość
ul. Króla Kazimierza 16a
503-170-386
501-124-759
(022) 615-75-70

dodam że nigdy ale to nigdy więcej nie podejmę się wyjęcia skrzyni bez wyjęcia silnika. tyle co k...w leciało i na dodatek całe łapy pozbijane a więc jedna wielka męka.

[ Dodano: Nie 28 Gru, 2008 ]
kolejne prace przy parchu............
postanowiłem wymienić poduchy przy okazji remontu skrzyni............ nie są to jakieś "koty" a zwykłe febi ale.......... i tak będą lepsze niż stare wywalone i podarte poduchy.............. poza tym chcę miękko zawieszony silnik, żadnych aluminiowych czy z litego plastiko-poliuretanu

Image

a tu zmaganie przy wkładaniu skrzyni do środka komory silnikowej, ludzie ZAPAMIĘTAJCIE nigdy nie próbujcie nawet wkładać skrzyni od spodu auta.......... NIE DA SIĘ............. najebiecie się przy tym strasznie a efekt będzie i tak marny........... szybciej i łatwiej jest wywalić silnik i całość ponownie zamontować albo przynajmniej zdemontować cały pas przedni. z tatą męczyliśmy się ok 2 godzin i nie dało się skrzyni wsadzić od spodu auta więc wyjęliśmy silnik co zajęło max godzinę z włożenie całości z powrotem do budy. jutro tylko poskręcać i poskładać wszystko w całość i będzie jazda testowa........

Image
Image

[ Dodano: Nie 28 Gru, 2008 ]
tak wyglądają światła na aucie............ przy okazji mój nowy nabytek........... kondon na maskę który od zawsze chciałem mieć

Image

[ Dodano: Nie 28 Gru, 2008 ]
a więc wizualnie trochę się pozmieniało............ ale o tym będzie później. dodatkowo prawie do końca udało mi się poskładać silnik tak żeby był w miarę sprawny........... wielkie męki przechodziłem z temperaturą cieczy ale............ na razie jest w miarę OK. co za tym idzie wymieniłem wszystkie czujniki, termostat dwa razy, dzięki Michałowi została zrobiona nowa wiązka do wiatraków.......... jednym słowem zostało wymienione wszystko co mogło szwankować a to dwie fotki gratów. postawiłem na lepszy towar bo kilka podzespołów firmy TOPRAN które omyłkowo dostały się do auta (przez moją nie uwagę dałem sobie wcisnąć w sklepie gówno) albo w ogóle nie działały albo ich parametry działania miały bardzo mało wspólnego z parametrami oryginałów.

Image
Image

[ Dodano: Nie 28 Gru, 2008 ]
w między czasie mam kilka nowych dupereli do samochodu
Image
Image

[ Dodano: Nie 28 Gru, 2008 ]
z racji że zbliża się zima i przydało by się wymienić to i tamto to kupiłem nowe kable i świeczki.......... dodatkowo nowa pompa wody bo już nie wiele zostało do wymiany w układzie chłodzenia a w końcu muszę znaleść przyczynę zbytniego grzania się...........

Image

[ Dodano: Nie 28 Gru, 2008 ]
a więc tak za pompę płaciłem 137zł
za świeczki od sztuki 14,50zł
za przewody 225zł
przewody i świeczki kupiłem u tego człowieka
http://allegro.pl/show_user.php?uid=407545
firma naprawdę godna polecenia

jeśli chodzi o wnętrze komory silnikowej to mam ale słabo wyczyszczony jest kolektor bo cały czas walczę w chłodzeniem i łapami się opieram jak coś robię a więc............ ale i tak wygląda nieźle..........
Image

[ Dodano: Nie 28 Gru, 2008 ]
a tu mały gadget na front do corrasa.......... trochę znudził mi się FK + brewka a więc zagościł zamiennika JOM-a
Image

a tu zawitał mikołaj......... z lekarstwem na podwyższoną temperaturę.......... niestety nic to nie zmieniło....... jedynie tyle że podczas jazdy temp spadła o ok 5*C i kontrolnie została wymieniona pompa wody na nówkę SKF

Image
Image

i znów musiałem zdemontować cały front :zly:
Image
Image


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 28 Gru, 2008 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 20 Lip, 2008
Posty: 2623
Skąd: Gliwice
Gadu-Gadu: 5
Auto: MK2 2.0 16V, BMW 5 E39 Touring
No Panie, post napisany tak jak byc powinien, wszystko ładnie i przejżyście :ok: a co do frontu to ciemny wygląda bardzo dobrze, pomyśl jeszcze nad kierunkami.
Pozdro i powodzenia !!
Mam nadzieje, że bedzie aktualizacja co jakiś czas :)


Ostatnio edytowany przez sundecade, Nie 28 Gru, 2008, edytowano w sumie 1 raz

Offline
 Profil    5
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 28 Gru, 2008 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 22 Kwi, 2008
Posty: 301
Skąd: Piastów
Gadu-Gadu: 0
Auto: VW Scirocco
spooooro jeszcze jest do zrobienia ale to raczej kosmetyka........... jeśli chodzi o front to też mnie trochę gryzie w oko że lampy są czarne a kierunki i halo jasne ale hmmmmm co z tym zrobić żeby sensownie wyglądało bo niby można lekko przyciemnić albo folie dać ale wtedy halogeny będą kiepsko świecić a trochę mi to nie na rękę a nie dam przecież kierunków ciemnych a halogeny bez zmian.............. czas pokaże

na tą chwilę zabrałem się z lekka za kosmetykę pod maską oraz wymieniam elementy kokpitu na te nowego typu a to spoooro zabawy bo wszystkie wiązki trzeba wymienić a w zimę przy nie ogrzewanym garażu to trochę utrudnione zadanie.

powoli do przodu



_________________
projekt BORAT
projekt SROKA
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 29 Gru, 2008 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 08 Sty, 2008
Posty: 978
Skąd: SzlichtyngoVWa
Gadu-Gadu: 9857419
Auto: Passat 3b 2.8 V6 syncro :) DaillyCar
Golf LS '77r project progresss
jestem pod wrażeniem modów... czekam na dalsze info.



_________________
Bora TDI+ X5 Rims viewtopic.php?f=98&t=87484
Gold Jetta USA: viewtopic.php?f=98&t=63840
White Jetta USA: /viewtopic.php?f=98&t=49682
Mój exFire&Ice: viewtopic.php?t=37447


Sezon '09- RS Leszno, Pleszew VWigwamy, VAG EVENT 2009
Sezon '10- Cult-style.de Rothenburg, VAG EVENT 2010
Sezon '11- Cult-style.de Rothenburg
Offline
 Profil    9857419
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 29 Gru, 2008 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 19 Cze, 2008
Posty: 768
Skąd: Wieluń
Gadu-Gadu: 9498323
Auto: mk3 AAZ
wielki szacunek za wlozona prace i kase..efekty widac na pierwszy rzut oka:)



_________________
Dziadzia mobile mk3 : viewtopic.php?f=98&t=32658&start=0
Offline
 Profil    9498323
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 29 Gru, 2008 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 29 Gru, 2008
Posty: 45
Skąd: Warszawa
Gadu-Gadu: 10782182
Tlen: mac-_-iek
Auto: Cabi MK1 Karman
Witam, to pierwszy projekcik jaki przejrzalem na tym forum i szczerze to jestem pod ogromnym wrazeniem wlozonej pracy, kasy i wytrwalosci!!

Powodzenia w dalszych modach!



_________________
BYŁ MK3 AFN 160km 330NM. LEON TS ARL

JEST CABI MK1 KARMAN Z 9A POD MASKA:)
viewtopic.php?f=98&t=50935
Offline
 Profil    10782182 mac-_-iek
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 29 Gru, 2008 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 22 Kwi, 2008
Posty: 301
Skąd: Piastów
Gadu-Gadu: 0
Auto: VW Scirocco
będę się starał na bieżąco umieszczać fotki i opisywać wszystkie dokonania.................. zobaczę jak jutro będzie z pogodą bo jak w miarę sensownie tak żeby nie zamarznąć w garażu to wezmę się ze lekkie zmodyfikowanie układu chłodzącego tak żeby poprawić średnio doskonałą fabrykę...........



_________________
projekt BORAT
projekt SROKA
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 30 Gru, 2008 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 09 Lip, 2006
Posty: 520
Skąd: WZY
Gadu-Gadu: 3851169
Auto: kilka VW
Piastów rzut beretem ode mnie, nawet u rodzinki często tam jestem, mam nadzieję że kiedyś zobaczę na drodze :D

Dobre podejście do projektu... mi tylko felgi trochę nie leżą, ale to kwestia gustu :P


Offline
 Profil    3851169
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 30 Gru, 2008 
ex-projekt mod
ex-projekt mod
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 27 Kwi, 2005
Posty: 8109
Skąd: IRA
Gadu-Gadu: 5988786
aktual raz na pol roku , ale za to jaki . respekt za podejscie do auta i opisy modyfikacji :ok:



_________________
Image
Offline
 Profil    5988786
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 3 z 4 [ 54 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe