Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 11 z 24 [ 358 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 24  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: Re: [mk3 GTI 20 Jahre] - conek
PostWysłany: Nie 20 Cze, 2010 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 07 Cze, 2008
Posty: 138
Skąd: gdańsk
Gadu-Gadu: 0
Auto: Bordeaux Etienne Aigner,Passat B6USA,CC .:R36
pełen szacunek dla ciebie jak uratowałeś to auto bo płakałem nad nim zawsze gdy jeszcze rozwoziło pizze w gdańsku zawsze jednak brakowało mi w tym projekcie godnej motorowni i w końcu się doczekałem teraz z pełną odpowiedzialnością mogę powiedzieć że to jedno z moich ulubionych mk3 w PL i respect za 3manie sie jednej koncepcji w doborze detali wszystko do siebie pasuje i 3ma wysoki poziom



_________________
MK4 GTI VR6 Hecho en Mexico Hood Ride
http://forum.vwzone.pl//viewtopic.php?f=98&t=50790
mk2 85' Westmoreland Pennsylvania
viewtopic.php?f=98&t=50927&p=560197#p560197
Bordeaux Etienne Aigner Mk1 cabriolet
viewtopic.php?f=98&t=74977
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [mk3 GTI 20 Jahre] - conek
PostWysłany: Nie 20 Cze, 2010 
VW Zone Master
VW Zone Master

Rejestracja: Wto 21 Kwi, 2009
Posty: 911
Skąd: Miłoradz
Gadu-Gadu: 0
Auto: Audi A3 8L
To fakt auto wyglądało na początku tragicznie, a teraz jest malinowo.


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [mk3 GTI 20 Jahre] - conek
PostWysłany: Pon 21 Cze, 2010 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 23 Wrz, 2007
Posty: 1701
Skąd: Nowy Staw
Gadu-Gadu: 0
Auto: Porsche 951
wiem że od dupy strony :D ale znalazłem chwilę aby wszystko opisać ;]

Przez długi czas szukałem jakiegoś dawcy na swap w planach ABF bądź VR6 poszukiwania trwały jakies 3miesiące :D trafił sie passat B3 w wersji USA od kolesia który miał go kilka bądź kilkanaście lat bo jeszcze jest stary dowód, na liczniku widniało 97tyś mil [gdzieś znalazłem wlepę że w 2 2004r nabijana była klima przy 75tyś mil, a ile auto na prawdę ma najechane to tylko najstarsi górale wiedzą :D ] auto było mega zaniedbane :/ koleś chyba od nowości nic nie robił przy aucie :/

a tu dowody

filt oleju :D nie trzeba było go dotykać po wyjęci u sam sie rozsypał :D

Image


przewodu[oryginalne wiec raczej od nowości] stojące na baczność :D takie twarde że można śmiało beton kruszyć :D

Image


a tutaj świece po lewej z auta na którym jeździły z 10tyś km po prawej chyba od nowości w aucie :D

Image


a i filtr powietrza :D
Image

filtr paliwa także rozsypał sie w rękach :/

auto strasznie przerywało na wyższych obrotach... wiec rozkminka dlaczego?.. obok stał drugi VR6 wiec cały dzień przekładaliśmy wszystko co sie dało aby sprawdzić i co i nic [nie chce mi sie juz wypisywać bo podmieniane było wszystko oprócz aparatu zapłonowego bo kolega miał na module] po całym dniu wQrwiania sie jak na złość zgasł i już nie chciał odpalić :D na drugi dzień padło hasło "SPRZEDAJE TO GÓWNO" nie chce już SWAPA :D przyjechał kumpel wyraził chęci zabrania go na następny dzień wiec plan "swap" leg w gruzach, po nocy siedziałem i myślałem co mu jest i coś mnie wzięło aby pożyczyć aparat zapłonowy na podmiankę bo w sumie tylko to zostało a nie miałem od kogo go pożyczyć... wiec rano dzięki do znajomemu z Gdańska wziąłem aparat i pojechałem wstawić do passka no i jak ręką odjął :D co sie okazało aparat był uszkodzony i na wyższych obrotach zmieniał zapłon i przerywał... wiec wrócił uśmiech na twarzy i zaczęło sieeee! :D

na tych podzespołach i na uszkodzonym aparacie auto wypluło 168,5 PS i 212,9niutów coooo
Image

następnie golf został odstawiony silnik wyjęty akcja swap rozpoczęta :D

Image

silnik był w takim stanie wizualnym :/
Image
Image

wiec na podnośnik i mycie ;-)
Image Image Image


kolejny problem to instalacja nie dość że kupę przewodów od gazu to jeszcze w 96 wzwyż w mk3 jest instalacja w 1wiązce [kierunki komp klima halogeny itp itd] wiec trzeba było rozebrać do pojedynczych kabelków
Image

między czasie dostałem kolektor do Tucka i pad pomysł żeby go pomalować na czerwono wiec został wypiaskowany i pomalowany proszkowo w taką czerwień :D
Image

nareszcie przyszedł czas na wstawienie silnika tam gdzie jest jego miejsce ;]
Image Image

no i montaż nowego kolektora
Image Image Image Image



następnie czas na wszystkie części ;]
- olej MOTUL
- świece NGK
- przewodu NGK
- ori aparat zapłonowy
- filtry MAN paliwa powietrza oleju
- koncentrat czerwony oryginalny
- poducha pod silnik SWAG
- pas przedni z VR6 bo od 2.0 jest inny i trzeba by było dużo przerabiać i "drutować"
- i kupa innych gratów potrzebna do tego żeby wszystko było sprawne ;-)
Image Image

jest jeszcze stożek K&N ale puki co go nie zakładam ;]


następnie składanie wszystkiego i pierwsza jazda resztę już pisałem wcześniej ;-)

po wymianie wszystkich rzeczy auto odpycha się dobrze, jest porównanie z mk3 cabrio które miało 177PS wiec na prawdę idzie zadowalająco [puki co :P ] na hamownie niestety ale nie pojadę bo bym musiał zmienić koła bo na zimówkach brakowało 0,5-1cm od wahaczy wiec teraz nie ma szans bo poszedł jeszcze niżej bo wiadomo silnik cięższy :D

no i autko na dzień dzisiejszy wygląda tak:
Image


ale się rozpisałem :D mam nadzieję że chociaż 1 osoba przeczyta całość :D


Ostatnio edytowany przez noname_conek, Pon 21 Cze, 2010, edytowano w sumie 1 raz

Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [mk3 GTI 20 Jahre] - conek
PostWysłany: Pon 21 Cze, 2010 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 31 Paź, 2008
Posty: 651
Skąd: WPR
Gadu-Gadu: 0
Auto: VW Golf MKIII v6
W tym sezonie grubo poleciałeś. Brawo



_________________
MK3 16V by Dziku: viewtopic.php?f=98&t=44808&hilit=dziku87
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [mk3 GTI 20 Jahre] - conek
PostWysłany: Pon 21 Cze, 2010 
Uhonorowany Medalem
Uhonorowany Medalem
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 21 Sie, 2004
Posty: 5280
Skąd: Worthersee
Gadu-Gadu: 1197028
Auto: Golf VI R36T
ja przecztałem.... :ok: tak to jest z swapami... :) zawsze sie cos musi spierd..... i to jest najpiekniejsze w swapach :) powodzenia w uzytkowaniu.... i jesli moge cos doradzic poradzic i pewnie sam juz to wiesz... jak tylko jest cos nie halo to od razu wymieniac na nowe i najlepiej ori lub najlepszy mozliwy zamiennik :) bo jak w kazdym swapowanym aucie zawsze bedzie cos wychodzic :) tzw choroby wieku dziecięcego

ps: wszystkie elemnty elektryczne tzn czujniki przepływki sondy tylko kupowac ori... z wlasnego doswiadczenia to pisze ;)



_________________
Pozdrawiam
Kevin

K-SYSTEM Car Detailing - Korekty lakieru, powłoki ceramiczne oraz kwarcowe, renowacja tapicerek skórzanych, wyciąganie wgnieceń PDR, pranie i czyszczenie tapicerek materiałowych. Pracuje na najlepszych kosmetykach dostępnych na rynku: powłoki ochronne i hydrofobowe Gtechniq, kosmetyki Swissvax, Zymol, Gliptone itd. ZAPRASZAM! Sprawdź mnie : https://www.facebook.com/Ksystem1


Image
Offline
 Profil    1197028
 
 Temat postu: Re: [mk3 GTI 20 Jahre] - conek
PostWysłany: Pon 21 Cze, 2010 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 23 Wrz, 2007
Posty: 1701
Skąd: Nowy Staw
Gadu-Gadu: 0
Auto: Porsche 951
Kevin
dzięki ;-) staram sie jak mogę no ale niektóre nowe części niestety są tak drogie że strach pomyśleć [np aparat zapłonowy 1200zł :D ] ale tak jak mówisz lepiej kupić raz i porządnie i sie nie wqrwiać niż kupować po 3 razy na to samo wyjdzie a nerwów mniej :D ale mam nadzieję że nic sie nie będzie psuło hahaha :D

Dziku87 napisał(a):
W tym sezonie grubo poleciałeś. Brawo

dzięki ;-) Ty również :D


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [mk3 GTI 20 Jahre] - conek
PostWysłany: Pon 21 Cze, 2010 
Uhonorowany Medalem
Uhonorowany Medalem
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 21 Sie, 2004
Posty: 5280
Skąd: Worthersee
Gadu-Gadu: 1197028
Auto: Golf VI R36T
noname_conek napisał(a):
Kevin
dzięki ;-) staram sie jak mogę no ale niektóre nowe części niestety są tak drogie że strach pomyśleć [np aparat zapłonowy 1200zł :D ] ale tak jak mówisz lepiej kupić raz i porządnie i sie nie wqrwiać niż kupować po 3 razy na to samo wyjdzie a nerwów mniej :D ale mam nadzieję że nic sie nie będzie psuło hahaha :D

Dziku87 napisał(a):
W tym sezonie grubo poleciałeś. Brawo

dzięki ;-) Ty również :D



no dokladnie... czasami nie warto kupowac oryginału bo cena jest obłedna... ale jak sie umie pokombinować moze dorwać niby zamiennik ale w pudelku oryginał z zeszlifowanym numerem oryginału... zgodnie z powiedzeniem... "Masz głowe i ch....j to kombinuj" :)
jak juz polatasz VRem bedzie cos robił w kierunku podniesienia mocy czy nie??
ps: jesli masz zamiar polataj z sezon na seriii co sie bedzie mialo wysrac sie wysra powymieniasz a później moc :)

tak trzymaj :ok:



_________________
Pozdrawiam
Kevin

K-SYSTEM Car Detailing - Korekty lakieru, powłoki ceramiczne oraz kwarcowe, renowacja tapicerek skórzanych, wyciąganie wgnieceń PDR, pranie i czyszczenie tapicerek materiałowych. Pracuje na najlepszych kosmetykach dostępnych na rynku: powłoki ochronne i hydrofobowe Gtechniq, kosmetyki Swissvax, Zymol, Gliptone itd. ZAPRASZAM! Sprawdź mnie : https://www.facebook.com/Ksystem1


Image
Offline
 Profil    1197028
 
 Temat postu: Re: [mk3 GTI 20 Jahre] - conek
PostWysłany: Pon 21 Cze, 2010 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 01 Mar, 2009
Posty: 1218
Skąd: pomorze
Gadu-Gadu: 7688332
Auto: Fiat 126p x2, Opel Kadett 3d, VW Golf Mk1 3d, VW Golf Mk3 3d, Audi A3 3d, VW Bora kombi, VW Passat B4 x2 kombi, VW Passat B5 kombi, VW Sharan Mk2, VW Passat B6 sedan
no to pojechałeś..dawno nie czytałem tematu, a tu niespodzianka i zaskoczenie coooo dobry kolorek pod maską :)



_________________
vw bora 1.9TDI
audi a3 1.9TDI
vw mk3 1.9TDI
Offline
 Profil    7688332
 
 Temat postu: Re: [mk3 GTI 20 Jahre] - conek
PostWysłany: Pon 21 Cze, 2010 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 31 Paź, 2008
Posty: 651
Skąd: WPR
Gadu-Gadu: 0
Auto: VW Golf MKIII v6
No ja cały czas jeszcze uzupełniam braki po swapie, więc rady Kevina są jak najbardziej potrzebne :ok:
Ostatnio zalało mi pół silnika olejem bo nie wymieniłem czujników ciśnienia oleju :smutny:



_________________
MK3 16V by Dziku: viewtopic.php?f=98&t=44808&hilit=dziku87
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [mk3 GTI 20 Jahre] - conek
PostWysłany: Pon 21 Cze, 2010 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 29 Lip, 2007
Posty: 2095
Skąd: Gummersbach / Głogów
Gadu-Gadu: 1236083
Auto: MK4 R32@3.6 FSI
Allroad @ 1.9 TDI PD+
Tak jak Kev pisze, przy swapach zawsze coś wyskoczy.

Z ciekawości, skoro masz Silnik z B3 USA to też pewnie nie masz odcinki tylko obroty stoja na 6800 :)? Ile miałeś w nim sond lambda ?



_________________
Golf MK4 R32@R36 by Kuman
Offline
 Profil    1236083
 
 Temat postu: Re: [mk3 GTI 20 Jahre] - conek
PostWysłany: Pon 21 Cze, 2010 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 23 Wrz, 2007
Posty: 1701
Skąd: Nowy Staw
Gadu-Gadu: 0
Auto: Porsche 951
Kuman napisał(a):
Z ciekawości, skoro masz Silnik z B3 USA to też pewnie nie masz odcinki tylko obroty stoja na 6800 :)

jest odcinka normalnie :) była 1 sonda
Dziku87 napisał(a):
Ostatnio zalało mi pół silnika olejem bo nie wymieniłem czujników ciśnienia oleju :smutny:
u mnie czujnik lekko ciekł wiec od razu wymieniłem


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [mk3 GTI 20 Jahre] - conek
PostWysłany: Pon 21 Cze, 2010 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 31 Paź, 2008
Posty: 651
Skąd: WPR
Gadu-Gadu: 0
Auto: VW Golf MKIII v6
noname_conek napisał(a):
u mnie czujnik lekko ciekł wiec od razu wymieniłem


I bardzo dobrze zrobiłeś. W moim przypadku mądry Polak po szkodzie i pół dnia doczyszczania silnika ooops



_________________
MK3 16V by Dziku: viewtopic.php?f=98&t=44808&hilit=dziku87
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [mk3 GTI 20 Jahre] - conek
PostWysłany: Pon 21 Cze, 2010 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 23 Wrz, 2007
Posty: 1701
Skąd: Nowy Staw
Gadu-Gadu: 0
Auto: Porsche 951
dziś niezła akcja :D pojechałem na stację diagnostyczną w biurze 2 młodych kolesi [około 30lat :D ] na wejście uśmieszek i tekst
- "Pan chce tym tutaj wjechać? " ;-)
- no chciałbym
- "nie ma takiej opcji" ;-)
- damy radę, nie jest aż taki niski :D
- "Młody ty chcesz go tu wpuścić, przecież on nam rolki rozje*** (i beka) ] :D ściągaj dokładkę i wjeżdżaj ale na własną odpowiedzialność " :D
- oki próbuję ;-)

podczas wjeżdżania przy samych rolkach jeden w kanale drugi na podłodze leży i patrzy nagle krzyczy

-stój! ja to muszę nagrać, przecież takich cyrków tu jeszcze nie było [wyciągnął tel i nagrywa :lol: ]

wjechałem, oparłem sie na rolkach wahaczami i tylko słyszałem trzaski piski i patrzyłem jak iskry lecą :D

i najlepszy tekst " wyjeżdżaj już, młody zobacz ale pourywał na okładzinę z rolek" hahaha nie wiem co to było ale chyba jakaś okładzina anty poślizgowa czy co ale troszkę się poturbowała :lol:

na koniec "no to nam Pan dziś humor poprawił na koniec dnia :D "

oczywiście Panowie dostali na flaszkę za uszkodzenia hehehe ale śmiechu dało dużo :D
Teraz wydział komunikacji i legal 2.8 pod maską ;-)

a tak wyglada miska po 200km jazdy na glebie :/ a taka ładna była amerykancka :D
Image


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [mk3 GTI 20 Jahre] - conek
PostWysłany: Pon 21 Cze, 2010 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 20 Sty, 2008
Posty: 2867
Skąd: Toruń
Gadu-Gadu: 9308111
Auto: JETTA V GLI TFSI
Conek w dowód już nie trzeba wbijać silnika ponieważ jest on częścią wymienną trzeba tylko wykupić ubezpieczenie na 2.8


Offline
 Profil    9308111
 
 Temat postu: Re: [mk3 GTI 20 Jahre] - conek
PostWysłany: Pon 21 Cze, 2010 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 23 Wrz, 2007
Posty: 1701
Skąd: Nowy Staw
Gadu-Gadu: 0
Auto: Porsche 951
Sonic_bartek napisał(a):
Conek w dowód już nie trzeba wbijać silnika ponieważ jest on częścią wymienną trzeba tylko wykupić ubezpieczenie na 2.8
oj niestety trzeba, dowiadywałem sie jak to wygląda od strony prawnej [info u policji i z wydziału komunikacji]
Na zgłoszenie zmian jest 30 dni. muszą Ci wbić w dowód że zmiana na większa pojemność [bo skąd ubezpieczyciel będzie wiedział czy zmieniłeś na 1.1 bo chcesz mniej płacić czy na 2.8 wiec musi to być wszystko w dowodzie ] Trzeba jechać na stację podać dokładne dane pojemności i kw silnika [kiedyś trzeba było mieć fakturę albo dowód zakupu teraz silnik cześć wymienna tego nie trzeba] następnie robią ci przegląd rozpisują wszystko [także że z auta został zdemontowany gaz bo on widniał też w dowodzie] następnie z kwitami ze stacji diagnostycznej trzeba sie udać do WK i oni wyrabiają nowy dowód następnie idziesz do Ubezpieczyciela OC i robisz re-kalkulację kosztów z nową pojemnością. p[rawnie podczas kontroli policjant może zabrać dowód za posiadanie innego silnika nż w dowodzie, wiadomo z 1.8 na 2.0 to sie nie kapnie no ale 4 a 6 garów chyba tak :D


Offline
 Profil  
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 11 z 24 [ 358 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 24  Następna


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe