MODEL: GOLF MK3
SILNIK: 1.9 TD - > 2.0 16V
MOC: 150KM
MODY POD MASKA:
- kolektor wydechowy supersprint, dalej kwasiak na dwóch dedykowanych tłumikach
- rozwiercona przepustnica i kolektor ssący
- filtr powietrza K&N
ZAWIESZENIE:
- gwint FK z regulacją twardości
- komplet rozpórek
- elementy gumowe zmienione na poliuretany
UKLAD HAMULCOWY:
- przód: zaciski G60 tarcze mikoda klocki TRW
- tył: zaciski G60 tarcze mikoda klocki TRW
- pompa hamulcowa 25.4mm
KOLA:
- Dezent C całe w polerce, chromowane stożki, chromowane wentyle
przód: 9x16 ET 25 z oponą 195/40 Dunlop
tył: 9x16 ET 15 + dystans 1.5cm z oponą 195/40 Dunlop
- BBS RS ranty polerowane, niskie śruby centralne, chromowane śrubki
przód: 9x15 ET 19 + dystans 6mm z oponą 185/45 Nankang
tył: 9.5x15 ET 12 + dystans 9mm z oponą 195/45 Bridgestone
- Corvette C4
NADWOZIE:
- nowy lakier
- zderzaki US, w tylnim zaspawana zaślepka na hak
- kierunki i halogeny ZKW czarne
- vento front z grillem starego typu, chrom znaczkiem i czerwonym 16V
- lampy vento ori smoked
- kierunki świecą ciągłym światłem przy włączonych światłach oraz pulsacyjnie przy załączonych kierunkowskazach, obrysy świecą ciągłym światłem przy włączonych światłach
- ori hokej US
- w prawym błotniku wlot z sprintera
- prawe szkło lusterka ori US z wygrawerowanym napisem "objects in mirror are closer than they appear"
- pojedyncza wycieraczka by Bonrath
- poszerzone nadkola
- usunięte kierunki i antena z przedniego błotnika
- klamki polo bez zamków
- klapa US bez znaczka, wycieraczki i zamka
- lampy tył HBM
- maska i klapa na siłownikach Inxx
- chromowana antenka z logo VW
WNETRZE:
- fotele CC i boczki skórzane podgrzewane
- tylna kanapa z vento skórzana z zagłówkami i podłokietnikiem
- słupki obszyte czarną skórą i podsufitka zamszem
- daszki, rączki, lampka czarne
- nakładki na pedały i podstopnica z MK IV
- gałka zmiany biegów z Audi A3
- chromowana ramka zmiany biegów
- ręczny w skórze z chromowanym przyciskiem
- zmienione podświetlenie na czerwone
- kierownica Raid HP 28cm środek w polerce
- kieszenie drzwiowe welurowe z lampkami
- chromowane rygle z logo VW
- chromowane klamki od Golf IV Cabrio
- kompletny tunel US
AUDIO:
- Alpine CDA 9835r 4x60W
- głośniki przód i tył seria
- bagażnik jakaś tam skrzynka i jakiś tam wzmak ogólem nic specjalnego
Zmiany przeprowadzone:
tak jak wyżej kupiony jako seria
PLANY:
- duże
witam wszystkich VWmaniaków chciałbym wam zaprezentować swoje auto, jestem jego właścicielem od 2002 roku, po 4 latach poruszania sie zwykłym golasem postanowiłem, że coś trzeba z nim zrobić żeby wyróżniał sie z tłumu. Bazą było MK3 1.9 TD GL 3d
W dniu zakupu golf wyglądał tak






Na początku roku 2006 stwierdziłem, że coś trzeba z nim zrobić żeby wyróżniał się z tłumu

w czerwcu zakupiłem upragnione felgi Dezent C, przednie 16x9 ET 25, tylnie 16x9 ET 15, felgi miały wypolerowane ranty i prezentowały się tak



W międzyczasie wrzuciłem na tył sprężyny z MK3 GTI i pomalowałem na czerwony kolor zaciski i bębny, z tyłu były jeszcze założone baloniaste opony 225/40/16 z przodu już siedziały 215/40/16, auto prezentowało sie tak






Później przyszedł czas obniżyć przód, założyłem 4 amory Koni z regulacją twardości, sprężyny -40 FK, szeroki hokej i zostały również zmienione opony z tyłu na 215/40/16









Z racji tego, że blacharka i lakierka nie była w za dobrym stanie postanowiłem oddać auto do blacharza i przy okazji przeprowadzić kilka zmian. Zacząłem zbierać gadżety
kupiłem komplet oświetlenia lampy przód ringi na soczewce, tylne lampy clear biało czerwone, kierunki boczne clear, halogen + kierunek clear




grill bez znaczka z metalową listwą

lotko na tylną klapę

lusterka JOM

klamki bez zamków

chromowane rygle, chromowaną antenkę, stożki do felg i kluczyk scyzoryk

błtonik ze sprintera z którego został wycięty wlot

wydech podwójny kwadrat

przedni jak i tylni zderzak pojechał do wygładzenia



Następnie auto zostało rozebrane i trafiło w ręce blacharza, został zaspawany znaczek, wycieraczka i listwa w tylnej klapie, poszerzone wszystkie 4 nadkola, wspawany wlot w prawy błotnik i zrobiony badlook





Później auto trafiło do lakiernika ale nie posiadam zdjęć z prac ( aparat odmówił dwukrotnie posłuszeństwa ), zdjęcia zaraz po odebraniu auta





Po wypucowaniu golfa na błysk następnego dnia porobiłem trochę zdjęć







Długo sie nie nacieszyłem bo przyszła zima, na auto zostały wrzucone stalówki z oponami 175/70/13




Później przyszedł czas na polerkę felg i montaż stożków






I tak przejeździłem nim prawie cały 2007 rok, jeszcze zawitała kiera RAID HP 28cm

Pod koniec roku kupiłem gwint FK z regulacją twardości bo było mi mało gleby

Zdjęcia zaraz po założeniu gwintu








Auto zostało umyte i zrobiłem parę zdjęć






















Przyszła kolejna zima i postanowiłem kupić jakieś felgi , wybór padł na ATS CUP 7x15 ET 28, felgi były w opłakanym stanie więc kupiłem spray chrom

i pomalowałem felgi

A tak wygląda to na aucie



Kupiłem również komplet felg na przyszły sezon BBS RM 010 7x15 ET 40, ale felg już nie ma mają nowego właściciela

Przez zime zacząłem kompletować graty na kolejny sezon
klapa US

zderzak przedni US

obrysówki w zderzak US

wąski hokej US

zderzak tylni US

skórzana tapicerka podgrzewana


nówki sztuki Dunlopy 215/35/16

poliuretan

następnie wziąłem sie za poprawę polerki, z braku 195/40/16 na przód założyłem 195/45/16




z tyłu zamiast clarów wskoczyły Hella White Magic, efekt końcowy był taki






ale nadal brakowało mi gleby, trafiły sie używki Conti 215/35/16 nie zastanawiając sie długo kupiłem, założyłem i zrobiło sie trochę niżej, ori hokej US został zastąpiony szerokim i udało sie jeszcze znaleźć kratki US w zderzak





następnie wymodziłem pojedynczą wycieraczkę i założyłem na tył centymetrowe dystanse



póżniej wpadł mi do głowy szalony pomysł kupiłem drugą maskę, doszlifowałem trochę, poleżała sobie w wodzionce i założyłem ją na auto, do tego doszły białe ori kierunki blendy i halogeny a do lamp wskoczył xenon, takim zgnitkiem pojechałem na Ustroniówke









sezon 2009
seryjne lusterka elektryczne podgrzewane

grill starego typu vento

nówki sztuki Helli przerobione na smoked

nowe obrysy US black

ori halogeny Helli black

fischer CD box

słupki zostały obszyte czarną skórą

kanapa z vento z zagłówkami i podłokietnikiem


podstopnica, nakładki na pedały z Golfa IV i gałka z Audi

do kompletu jeszcze ręczny w skórce z chromowanym przyciskiem

w międzyczasie środek wyglądał tak

a tak to wyglądało na zewnątrz

a i dotarł jeszcze komplecik lamp HBM

nowy szeroki hokej

maska z vento

trochę go poskładałem i środek wyglądał tak




nówki sztuki Dunlopy 195/40/16

tu już felgi w pełnym blasku z nowymi oponami



był dylemat ale szybko został rozwiązany, zostały HBM

zderzak, maska, grill i lusterka odebrane od lakiernika więc trzeba sie było wziąść ostro do roboty, przy okazji do kierunków trafiły postojówki a obrysy podłączyłem tylko jako postój




koła wskoczyły na auto, na przód 1cm dystans a na tył 1.5 cm , gwint w dół i pojechaliśmy na Majówke STK






w środku pojawiło sie również czerwono niebieskie podświetlanie dzięki
Rydzu :pub:

parę fotek z MajóVWki










w powrocie z Pleszewa parę fotek z kolegą
mcsym








później było już tylko gorzej AAZ wyzionął ducha

poszukiwania dawcy trwały dosyć długo aż w końcu trafiło się takie zwykłe toledo z niezwykłym silnikiem

w trakcie swapu




dieslowskie kraniki okazały się za głośne :jezor: trafił się tłumik końcowy z nierdzewki + ori środkowy z ABFa

foteliki z CC śniły mi się po nocach :grin: aż w końcu udało się kupić :food:

kompletny tunel US z uchwytem na kubki, popielniczką i schowkiem :grin:


Integracja Czechy & vwslask.pl







kompletna puszka z MK3 ABFa

wkładka K&N

koła jeszcze w komplecie bo dwa ranty wiszą obecnie na allegro, przód jeszcze 8.5 ET 25 tył 9.5 ET 12

przymiarka przód 9.5 ET12 opona 195/45 tył 9.5 ET12 + dystans 2.5cm opona 195/45



sezon 2010
na tył wskoczyły w końcu tarcze

ponad miesiąc oczekiwania na paczkę a w niej zkw black

i taka moja mała kolekcja

takie cuś przyszło z niemcowni

a w środku smokedy IN.PRO.

kolejny komplet HBM tym razem made in spain dzięki Krzysiu za prawice
dzisiaj po obejrzeniu tematu kolegi
QlaVR6 przypomniało mi sie, że mam jeszcze jeden komplet tylnych lamp

paczuszka z techride.pl

w środku dwa malutkie ranciki

koła skręcone przód 9.5 tył 10

kolektor wydechowy z logo VW poszedł w czarny mat

wydech z kwasówki dedykowany do ABFa

poliuretanowe poduszki na tył, zrobiło sie mega twardo


efekt końcowy





dwa ostatnie fanty do motorowni, obudowa na akumulator z MK5

i stalowa rozpórka z regulacją dedykowana do ABFa

dwie foty z Majóvwki


motorownia gotowa


Vag Event














sesja do VW TRENDS

Ustroniówka








sezon 2011
koła na ten sezon zostały skręcone w konfiguracji 9 i 9.5, na przód pójdzie nankang 185/45 a na tył potenza RE720 195/45 ( na zdjęciu 9.5 )



śrubki poszły w chrom

progi z GTI

kolektor wydechowy supersprint owinięty taśmą termoizolacyjną

lampy dymione z wersji US


nowe kierunki na przód

koło zamachowe które pójdzie do odelżenia

niskie śruby centralne




auto wróciło od Danona, najpierw tylne nadkola powróciły do oryginału a potem kantki zostały rozklepane, od razu szybka przymiarka



kolektor supersprinta już na aucie, odczuwalna różnica na wyższych obrotach i całkiem przyjemny dla ucha dźwięk

nowa tablica na tył z niemiecką czcionką

alternator i łapa poszły w czarny mat

udało mi sie kupić coś czego bardzo długo szukałem

pojedyncza wycieraczka by Bonrath


i dwa nowe przełączniki

pompa hamulcowa 25.4mm bez ABS, teraz zaczeło to hamować:)

poduszka pod skrzynie z poli

Collision Event





Vag Event









VAGoVWisko


